Min Del Plech Oun 44939


Join the forum, it's quick and easy

Min Del Plech Oun 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Min Del Plech Oun

+6
Chompey
Netra
Julasar
khemandy
Yumareach
Bong Tim
10 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Min Del Plech Oun Empty Min Del Plech Oun 13th August 2009, 5:53 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Bong mean ahrom hak dorch jea kampong te chhor leu kampoul phnom dor sen kpors chhor samlung merl oun del nov mart sakmuth dor sen sngob sngat.

Knong keo phnek Bong mean te Oun manak te khnong keo phnek Oun be jea mean te sakmuth por kheo del kampong te rosath mor chrang.

Bong min hean srek hav Oun pros klach samleng robos Bong trov barn lub douy samleng tek rolork heit nis hey bong barn trem te samlung merl tov Oun yang sngeam sngat!!!! Sad

Kyum min kvol tha jong krouy ning klay jea monos del mean kdei sok reu jea monos del trov ke jorng jam ors mouy jeveth nos te punte avei del kyum trov kar keu som trem te SACH KDEI SOK ROBOS MONOS DEL KYUM SROLANH!

Hehehehe....komsoth dol hey te nis min men jea roeung robos kyum te..somtos bath kyum terb ta arn roeung mouy karl pi msel minh hey jea roeung so sad love story!!

2Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:00 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Ouy, komsort leung jorng hear tik moit heuy. :P

3Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:10 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

yahii..jos tek mart Sak eng kor pen hear mes? sombei ta arn roeung kamsot kor tek mart hear del? lol

4Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:17 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:yahii..jos tek mart Sak eng kor pen hear mes? sombei ta arn roeung kamsot kor tek mart hear del? lol

Mork pi mort knea chheb neung na, tveu mech tob tik moit keut. yiiii

5Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:20 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:Bong mean ahrom hak dorch jea kampong te chhor leu kampoul phnom dor sen kpors chhor samlung merl oun del nov mart sakmuth dor sen sngob sngat.

Knong keo phnek Bong mean te Oun manak te khnong keo phnek Oun be jea mean te sakmuth por kheo del kampong te rosath mor chrang.

Bong min hean srek hav Oun pros klach samleng robos Bong trov barn lub douy samleng tek rolork heit nis hey bong barn trem te samlung merl tov Oun yang sngeam sngat!!!! Sad

Kyum min kvol tha jong krouy ning klay jea monos del mean kdei sok reu jea monos del trov ke jorng jam ors mouy jeveth nos te punte avei del kyum trov kar keu som trem te SACH KDEI SOK ROBOS MONOS DEL KYUM SROLANH!

Hehehehe....komsoth dol hey te nis min men jea roeung robos kyum te..somtos bath kyum terb ta arn roeung mouy karl pi msel minh hey jea roeung so sad love story!!


lol kong keo phneak bong mean sot tae arch phneak te deung lol!

6Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:23 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

ning hey khnong keo phnek bong dorch Dy sot ta ach phnek!!!! seuch dak ma keo bier tov pouk mark mun tov lub mork jenh! khmas ke nas sot ta ach phnek jing!!

7Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:26 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Sak euy Sak khnea ahnet pouk mark klorch jet nas nis!!!! hahahahahahahaa

8Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:29 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:Sak euy Sak khnea ahnet pouk mark klorch jet nas nis!!!! hahahahahahahaa

Kum anit tveu ey, tveu mech thomajeat born keut mork oy knea chheb mort jeung. Jeung heuy ban jea knea kmean girlfriend neung ke neung na. Kit tak torng pou sokhayun oy juoy kae somphos oy sin. Sad

9Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:32 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

slab hey..jos Om ning klay jea bar anderk karl na mor? hahahahhaha srei ke tha mer.anderk dol ta bros mean ta hav tha bar.anderk!! hehehehehe...somtos Om! merl Sak jang barn robeab mech? kom rok sy lorch salanh ke ta manak ei na...komsoth nas dorch jea roeung mouy nis jing? barn trem ta samlung te min hean chhorng dai bes!! Aknichar Aknichar.....

10Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:34 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:Sak euy Sak khnea ahnet pouk mark klorch jet nas nis!!!! hahahahahahahaa

hahha, heng heuy klorch treum 70... ber klorch dol 80 ban ke phey lolzz

11Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:37 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:slab hey..jos Om ning klay jea bar anderk karl na mor? hahahahhaha srei ke tha mer.anderk dol ta bros mean ta hav tha bar.anderk!! hehehehehe...somtos Om! merl Sak jang barn robeab mech? kom rok sy lorch salanh ke ta manak ei na...komsoth nas dorch jea roeung mouy nis jing? barn trem ta samlung te min hean chhorng dai bes!! Aknichar Aknichar.....

wowo.... niyeay trov niyeay trov.... tver jea bros ke tha ber srolanh trov hean.... treusdey del trov brokan kjorb tam kloun kit MOK KRASS DAI ROHAS JET HEAN kan oy jorb tov theanea tha brakod jea rok ban girlfriend chhab chhab nis heuy nah lol!

12Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:39 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross :D



[quote="A Thea"]Bong mean ahrom hak dorch jea kampong te chhor leu
kampoul phnom dor sen kpors chhor samlung merl oun del nov mart sakmuth
dor sen sngob sngat.

Knong keo phnek Bong mean te Oun manak te khnong keo phnek Oun be jea mean te sakmuth por kheo del kampong te rosath mor chrang.

Bong
min hean srek hav Oun pros klach samleng robos Bong trov barn lub douy
samleng tek rolork heit nis hey bong barn trem te samlung merl tov Oun
yang sngeam sngat!!!! Sad

Kyum
min kvol tha jong krouy ning klay jea monos del mean kdei sok reu jea
monos del trov ke jorng jam ors mouy jeveth nos te punte avei del kyum
trov kar keu som trem te SACH KDEI SOK ROBOS MONOS DEL KYUM SROLANH!

Hehehehe....komsoth
dol hey te nis min men jea roeung robos kyum te..somtos bath kyum terb
ta arn roeung mouy karl pi msel minh hey jea roeung so sad love
story!![/quote]



Last edited by Julasar on 13th August 2009, 6:52 am; edited 2 times in total

13Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:40 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Oh..ho..ho..nis min ket dol sos tha thaoke hang bai berk thmei mean mork kras dol thnak ning nor? hahahahahaha....Sak euy Sak rean tarm Dy tov kreng barn ei ning ke...mech mech kom kat tov rok tour bros khnong roeung nis na...barn trem ta tek phnek sorkar ahneth kloun nas!!

14Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:41 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jom plich mir status keh, A Thea klai jear pross pi kal nirng? seuch

15Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:44 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Jularsar wrote:
jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross [/size]:D



Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!

16Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:45 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

jom plich mir status keh, A Thea klai jear pross pi kal nirng? seuch

Bros sangha manak taing pi uuuuuuuuuuuuuu...... Embarassed

17Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:46 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

Kir mien thver doch jirng men nirng ban yum jirng nuss Sad Sad Sad

[quote="A Thea"]

Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!

[/quote]

18Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:48 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:Oh..ho..ho..nis min ket dol sos tha thaoke hang bai berk thmei mean mork kras dol thnak ning nor? hahahahahaha....Sak euy Sak rean tarm Dy tov kreng barn ei ning ke...mech mech kom kat tov rok tour bros khnong roeung nis na...barn trem ta tek phnek sorkar ahneth kloun nas!!

yi, chheal mork tam dol nis teat.... tae min ey te jess jouy chhor khang kyom.. ber min jeung te chhob free srey sa-art oy lov ning...... hmmm, Sak york komnith kyom tov kit sen tov nah lolzz

19Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:48 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Jos teu jang klay jea avei nov ti banhjob? jang klay jea nak jam merl kdei sok robos ke hey ouy ke jorng jam ors mouy jeveth reu kor yang na?

20Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:49 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Nak na tov hean prochhang ning lork thaoke Dy tov lork euy i need srei saart for my BD next year nos ei!! Hehehehehe

21Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:52 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:
Jularsar wrote:
jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross [/size]:D



Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!


oh, min ey te kyom jet la-or nas bongrean min york luy te nah lol!

22Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:52 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

khemandy:

hahha, heng heuy klorch treum 70... ber klorch dol 80 ban ke phey lolzz


Ngob jos ah klorch dol 80 nong ah mech tov, Dy?

23Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 6:58 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

khemandy wrote:
A Thea wrote:
Jularsar wrote:
jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross [/size]:D



Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!



oh, min ey te kyom jet la-or nas bongrean min york luy te nah lol!

Jom? rok sy lork bai hey ah lov jang ban.them mork robor bangrean kharng snaeha ning teat ei nis?

24Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 7:06 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

yaheee 2 neak niss, siss suss private ott teh, khoch parayakass oss,,,, aeng kompung tae jong read sarch rirng dae mien taek tong srodeang nirng sarch rirng aeng phong....
seuch seuch
lol!

25Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 7:32 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:yaheee 2 neak niss, siss suss private ott teh, khoch parayakass oss,,,, aeng kompung tae jong read sarch rirng dae mien taek tong srodeang nirng sarch rirng aeng phong....
seuch seuch
lol!

Jom vear saei hah Jul? kamsot sok sok sos mor rok roeung bong jing tov!!! er..ah roeung ning jamnorng jerng Min del Plech Oun...the end keu tour bros slab!

26Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 8:00 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:
khemandy wrote:
A Thea wrote:
Jularsar wrote:
jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross [/size]:D



Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!




oh, min ey te kyom jet la-or nas bongrean min york luy te nah lol!

Jom? rok sy lork bai hey ah lov jang ban.them mork robor bangrean kharng snaeha ning teat ei nis?

hahah, reung ngeay ngeay jeung pel mean oh-kas rok si jess tae tver tver tov nah... bongrean min york luy te kron tae pel nah nat srey nah mouy tov nham ey nov hang nah jeung... kyom trov tov dae huey ber kyom jang nham ey trov oy nham pleam pleam ber min jeung te min brab kbuon te lol!

27Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 8:04 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

khemandy wrote:
A Thea wrote:
khemandy wrote:
A Thea wrote:
Jularsar wrote:
jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross [/size]:D



Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!





oh, min ey te kyom jet la-or nas bongrean min york luy te nah lol!

Jom? rok sy lork bai hey ah lov jang ban.them mork robor bangrean kharng snaeha ning teat ei nis?

hahah, reung ngeay ngeay jeung pel mean oh-kas rok si jess tae tver tver tov nah... bongrean min york luy te kron tae pel nah nat srey nah mouy tov nham ey nov hang nah jeung... kyom trov tov dae huey ber kyom jang nham ey trov oy nham pleam pleam ber min jeung te min brab kbuon te lol!

Nis barn som hav tha nak business pet pet!! b

28Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 8:20 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:
khemandy wrote:
A Thea wrote:
khemandy wrote:
A Thea wrote:
Jularsar wrote:
jom Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

rirng nirng nov nah, oy link jaek arn phong mir srey sross [/size]:D



Ngob hey Jul nis bong dak ouy pen ning sos ei kor yum reap rap mes pov? khmean link nos te mean ta book!! merl ket tov som Dy rean sort tov kom robeab ahem aharm tek phnek tek sambor dorch tour ek bros khnong roeung nis ei!!






oh, min ey te kyom jet la-or nas bongrean min york luy te nah lol!

Jom? rok sy lork bai hey ah lov jang ban.them mork robor bangrean kharng snaeha ning teat ei nis?

hahah, reung ngeay ngeay jeung pel mean oh-kas rok si jess tae tver tver tov nah... bongrean min york luy te kron tae pel nah nat srey nah mouy tov nham ey nov hang nah jeung... kyom trov tov dae huey ber kyom jang nham ey trov oy nham pleam pleam ber min jeung te min brab kbuon te lol!

Nis barn som hav tha nak business pet pet!! b

hahha, orkun del ban sorser... tae kyom min hean tortoul te nah lol!

29Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 9:24 am

Netra

Netra
LK Member
LK Member

A Thea wrote:Bong mean ahrom hak dorch jea kampong te chhor leu kampoul phnom dor sen kpors chhor samlung merl oun del nov mart sakmuth dor sen sngob sngat.

Knong keo phnek Bong mean te Oun manak te khnong keo phnek Oun be jea mean te sakmuth por kheo del kampong te rosath mor chrang.

Bong min hean srek hav Oun pros klach samleng robos Bong trov barn lub douy samleng tek rolork heit nis hey bong barn trem te samlung merl tov Oun yang sngeam sngat!!!! Sad

Kyum min kvol tha jong krouy ning klay jea monos del mean kdei sok reu jea monos del trov ke jorng jam ors mouy jeveth nos te punte avei del kyum trov kar keu som trem te SACH KDEI SOK ROBOS MONOS DEL KYUM SROLANH!

Hehehehe....komsoth dol hey te nis min men jea roeung robos kyum te..somtos bath kyum terb ta arn roeung mouy karl pi msel minh hey jea roeung so sad love story!!


Neh neh... I som prap mouy, ber men jess tver oy ke serch te. kom nom ah hem ah hem doch ach andaet tirk lol!

30Min Del Plech Oun Empty Re: Min Del Plech Oun 13th August 2009, 9:41 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

tissue reung nis ey kor doch reung kompaling mless,arn chob serch lerng hear terk pnaik.

http://bradlinda.hi5.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum