Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 44939


Join the forum, it's quick and easy

Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei

+4
Chompey
Yumareach
KounDomreY
MjasSnaehSomnop
8 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 2:49 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

min derng jea sa'ei tei mouy mouy krorn tae pel lir pros pros rir kor srey srey srolanh knea tha oy knea jes jos jes jos .
tomada tei ber pros rir kor srey dael srolanh phet ptoy knea jes tae kbot jet knea onjerng heuy ban jea kei srolanh phet douch knea vinh . heuy neak klas teat kir knea kert mork kir knea mean pheap onjerng , yeung min trov seuch yom neng pourk kei tei .
Kyom kit tha srolanh phet douch knea rir kor ptoy knea kmean avey ohja nos tei tver mech oy tae kei noss rours nov jea mouy knea mean sopheak monkol .
Neak klas mean somnang kert mork jea srey/pros mean jet jea srey/pros heuy kor srolanh pas monus mean jet smos reab ka rous nov mean sopheak mongkol . klas kmean somnang ban pdey mork kit pherk si srey nhee oun bong mork pteas vai propon . klas mean sangsa sangsa kbot jet chhir jab klas kor kit kley somlab kloun heuy klas dol joub onjerng kor reang jal sa'ob phet dael kloun srolanh . niss heuy kir jea jivit .

Ngob heuy kyom kor arch srolanh srey douch knea dae oy tae sa'art kir love heuy ot kvol tha jea srey noss tei . ta kyom penh jet kir srolanh onjerng morng kom joo nor lolzzzzzzzzz klaing ei Dane smos dance dance

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:12 am

Guest

Anonymous
Guest

ចុមកណ្ដុំឆែប! ខ្ញុំស្រវាំងភ្នែកទេដឹងណ៎! ថ្ងៃនេះបងស្រីកើតអីបានជានៅសុខៗលើកយករឿងនេះមកនិយាយទៅវិញ? ការពិតទៅគ្រាន់តែមានស្នេហាគឺគ្មានអ្វីខុសនោះទេ។ ប្រុសស្រលាញ់ប្រុសឫស្រីស្រលាញ់ស្រីវាជារឿងរបស់គេ។ សំខាន់ឱ្យតែគេខ្លួនឯងពេញចិត្តនឹងជីវិតបែបនេះវាគ្រប់គ្រាន់ហើយ។ អ្នកណាស្រលាញ់ភេទដូចគ្នាក៏ស្រាលាញ់ទៅ។ អត់មានអីទាក់ទងនឹងhydroទេ។ តែចំពោះខ្ញុំវិញខ្ញុំសុំស្រលាញ់ស្រីហើយ។ ហ៎ាៗៗៗៗៗ



Last edited by hydrophilistic on 1st September 2009, 3:13 am; edited 1 time in total

3Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:13 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Wow! bong srey khnhom loy mles good heheheh zey art na kor srolanh dae bong nor? terb (ouy sdab tov doch prean neary mech te neak!)

Heuy monus pheak chreun keu yab ta joeng eng bong euy! chol chet peb chreay oy ke, niyeay ches chos ot kit te. Tam pit roeung beb nis yeung min kou tov chheu chha'al te prus chea roeung personal bos ke. Neak puker seuch yum ke neng arch ngai kroy mean kampea kor tha ban no

Srolanh monus manek somkhan keu tek chet!

4Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:18 am

Guest

Anonymous
Guest

kannitha.k wrote:Wow! bong srey khnhom loy mles good heheheh zey art na kor srolanh dae bong nor? terb (ouy sdab tov doch prean neary mech te neak!)

Heuy monus pheak chreun keu yab ta joeng eng bong euy! chol chet peb chreay oy ke, niyeay ches chos ot kit te. Tam pit roeung beb nis yeung min kou tov chheu chha'al te prus chea roeung personal bos ke. Neak puker seuch yum ke neng arch ngai kroy mean kampea kor tha ban no

Srolanh monus manek somkhan keu tek chet!
Jom mean neak kan jerng teat na hahaha

5Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:25 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jom mean neak kan jerng teat na hahaha

Mean kan cheung na hydro nis! dai nhom nov doy nhom, cheung bong Dane nov doy cheung bong Dane sos neng ah!

hehehe kroin tae chea komnit ptoil bos nhom te cha!

6Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:27 am

Guest

Anonymous
Guest

kannitha.k wrote:
hydrophilistic wrote:Jom mean neak kan jerng teat na hahaha

Mean kan cheung na hydro nis! dai nhom nov doy nhom, cheung bong Dane nov doy cheung bong Dane sos neng ah!

hehehe kroin tae chea komnit ptoil bos nhom te cha!
Kyom tov prab bong pa'oun, mitt peak kyom... ouy tae srey srey ouy jeas ouy chngai pi Kannitha... tuk jet min ban te :P

7Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:32 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Kyom tov prab bong pa'oun, mitt peak kyom... ouy tae srey srey ouy jeas ouy chngai pi Kannitha... tuk jet min ban te :P

Yiiiiii hydro nis ey kor sahav mes? deu kern kong knea oy chenh chhngay pi nhom teat! Nhom min mern kla na cham bach klach tveu ey cha Question hehehe beu tuk jet ot ban te tuk pert tov joeng lolzzzz

8Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:38 am

Guest

Anonymous
Guest

kannitha.k wrote:
Yiiiiii hydro nis ey kor sahav mes? deu kern kong knea oy chenh chhngay pi nhom teat! Nhom min mern kla na cham bach klach tveu ey cha Question hehehe beu tuk jet ot ban te tuk pert tov joeng lolzzzz
Jos tngai nis mech kor sopheap mes Nitha? Yob minh yol sob la'or hor?

9Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:48 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jos tngai nis mech kor sopheap mes Nitha? Yob minh yol sob la'or hor?

Ouy pel knea torva tha knea neng chhnas! pel knea niyeay niyeay thomada tha sopheap! heuy pibak mern lbong pukmak 1 nis!

heheh nhom ot mean yulsob laor ey te ( ot tang cham tha yulsob ey phong) taer pel prek joeng kom al chhlous knea ey klach rok si ot ban lolzzzzz

10Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:54 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Jom, bang srey, kjum meul heuy nhak sach morng. hehehehehe...... Som ort mean yol bol pi reung sralanh phet douch knea te. dead

11Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 3:57 am

Guest

Anonymous
Guest

kannitha.k wrote:
hydrophilistic wrote:Jos tngai nis mech kor sopheap mes Nitha? Yob minh yol sob la'or hor?

Ouy pel knea torva tha knea neng chhnas! pel knea niyeay niyeay thomada tha sopheap! heuy pibak mern lbong pukmak 1 nis!

heheh nhom ot mean yulsob laor ey te ( ot tang cham tha yulsob ey phong) taer pel prek joeng kom al chhlous knea ey klach rok si ot ban lolzzzzz
Ber derng slot jerng tver pouk mark tang pi yu bat heuy lolzzz

12Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:01 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Ber derng slot jerng tver pouk mark tang pi yu bat heuy lolzzz

Hoy knea prab tang pi uuuuu ta knea slot te! tae kom rok roeung mun oy sos min choeng te dav (ouy chrolom chang chenh theat deum)

13Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:03 am

Guest

Anonymous
Guest

kannitha.k wrote:
hydrophilistic wrote:Ber derng slot jerng tver pouk mark tang pi yu bat heuy lolzzz

Hoy knea prab tang pi uuuuu ta knea slot te! tae kom rok roeung mun oy sos min choeng te dav (ouy chrolom chang chenh theat deum)
Ban sorseur tech si jo pleam. Tech dak list knong seavpov sattrov vinh lov nerng :P

14Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:06 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
Ban sorseur tech si jo pleam. Tech dak list knong seavpov sattrov vinh lov nerng :P

Hydro eng juoy soseur york ter bun tov. Majeat heuy nitha min der mean na ke sorseu te. dead seuch

15Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:07 am

Guest

Anonymous
Guest

sithisak wrote:

Hydro eng juoy soseur york ter bun tov. Majeat heuy nitha min der mean na ke sorseu te. dead seuch
Jerng ter ban knea niyeay tech sors, Nitha lerng cheam dol na ney hehehe

16Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:08 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote: Jerng ter ban knea niyeay tech sors, Nitha lerng cheam dol na ney hehehe
Samnang heuy der nitha leung ter chheam nus, beu jus preng vinh ban yab surpris lol!

17Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:09 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sithisak wrote:Jom, bang srey, kjum meul heuy nhak sach morng. hehehehehe...... Som ort mean yol bol pi reung sralanh phet douch knea te. dead

Sith klach ke vai hor Question ban ot hean mean yobol joeng heheh

18Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:10 am

Guest

Anonymous
Guest

sithisak wrote:
Samnang heuy der nitha leung ter chheam nus, beu jus preng vinh ban yab surpris lol!
Kom niyeay jerng, knea kernh jek jean tov knea sreav nas...ort jong doch jek jean te hahaha

19Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:11 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote: Sith klach ke vai hor Question ban ot hean mean yobol joeng heheh

Beu ban srey vai min ey te, ter kjum khlach kteuy vai ban jea min hean mean yol bol neung na koot

20Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:12 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote: Kom niyeay jerng, knea kernh jek jean tov knea sreav nas...ort jong doch jek jean te hahaha

Samlanh eng tov khlach nitha choin tveu ey, tinh ter ampov oy tov, leng hean choin heuy, hehehehehehe dead seuch

21Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:21 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ouy som angvor tov jos hydro euy! anit neang khnhom dael chea satrey phet tun ksong nis phong! kom yok nhom tov dak knhong lis satrov ey! Ouy niyeay joeng tov doch chang preu sombol!

Chang noim chhlous teat heuy ta nis! lov mong 9 heuy ot ey te arch vai knea ban hahah

22Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:24 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote:Ouy som angvor tov jos hydro euy! anit neang khnhom dael chea satrey phet tun ksong nis phong! kom yok nhom tov dak knhong lis satrov ey! Ouy niyeay joeng tov doch chang preu sombol!

Chang noim chhlous teat heuy ta nis! lov mong 9 heuy ot ey te arch vai knea ban hahah

Unh nus, Hydro euy Nitha leuk tung jey sor heuy. heheheh.. Jeung yeung leuk leng oy setrei phet madorng jus nor samlanh. Tors jeung nam knea jum lean ob or jey jum naes sra biyear sra bier biberon

23Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:24 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sithisak wrote:
hydrophilistic wrote: Kom niyeay jerng, knea kernh jek jean tov knea sreav nas...ort jong doch jek jean te hahaha

Samlanh eng tov khlach nitha choin tveu ey, tinh ter ampov oy tov, leng hean choin heuy, hehehehehehe dead seuch

Kom sangkhim nus! domrey samai thmei chhob eat ompov heuy bart! cholchet join neak puker tha oy ke doch sith & hydro cheang. hahaha choin heuy bos chol ktes chean doch chek chean mong lolzzz

24Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:26 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote:
Kom sangkhim nus! domrey samai thmei chhob eat ompov heuy bart! cholchet join neak puker tha oy ke doch sith & hydro cheang. hahaha choin heuy bos chol ktes chean doch chek chean mong lolzzz

Slab heuy, damrey kor mean samai thmei samai jas der nor. Yiii.. damrey kor jes update der. heheheheh koot

25Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:28 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sithisak wrote:Slab heuy, damrey kor mean samai thmei samai jas der nor. Yiii.. damrey kor jes update der. heheheheh koot

Doeng sa ey te sith nis kheunh ta srat khoa lahot! doeng ot tha ke uy penh phum heuy neak! yiiiiiii

Domrey samai thmei sa art heuy kou oy srolanh teat hahah dane2

26Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:31 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote:
Doeng sa ey te sith nis kheunh ta srat khoa lahot! doeng ot tha ke uy penh phum heuy neak! yiiiiiii

Domrey samai thmei sa art heuy kou oy srolanh teat hahah dane2

Kjum srat kor meul bous koot teu. Nitha eng juoy nhek bous koot oy kjum tich ban te? please

27Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:33 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sithisak wrote:Kjum srat kor meul bous koot teu. Nitha eng juoy nhek bous koot oy kjum tich ban te? please

Yiiiiiiii sith nis ek ek dol kor mong! tov tveu ey klas ban chenh bos nov koot joeng? vaiy

28Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:35 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote:
Yiiiiiiii sith nis ek ek dol kor mong! tov tveu ey klas ban chenh bos nov koot joeng? vaiy

Yiiiii. kran ter keut bous koot neung ek ek der. Mork pi mean ke steab ang el jreun pek neung na ban jea keut boos koot jeung. Juoy nhek boos oy knea tich mor, juoy york ter bun tov na. please

29Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:45 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sithisak wrote:Yiiiii. kran ter keut bous koot neung ek ek der. Mork pi mean ke steab ang el jreun pek neung na ban jea keut boos koot jeung. Juoy nhek boos oy knea tich mor, juoy york ter bun tov na. please

Nov mean muk moi prab teat! smok krok mern sith euy sith! banh1 moi nhom banh oy thleay bos neng mong tov kom oy chheu u pek seuch

30Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei Empty Re: Ngob Heuy Lok Euy Lok Min Derng Sa'ei Tei 1st September 2009, 4:47 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

kannitha.k wrote:
Nov mean muk moi prab teat! smok krok mern sith euy sith! banh1 moi nhom banh oy thleay bos neng mong tov kom oy chheu u pek seuch

Yiii, rok si banh bos mech neung. Tha oy juoy york dai nhech oy, min men oy banh oy thleay te. Nes, jam kjum jum tit oy nhech oy na koot

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum