PheaKdeySnaeh wrote:onh niss mean krom sdach mork pi na jes lolz
krom sdach neng keu mok pi rorng la khorn ort mean nak jour na bong srey
Go to page : 1, 2, 3
PheaKdeySnaeh wrote:onh niss mean krom sdach mork pi na jes lolz
min main kmean neak joul te mok pi oy thleiy somdaing min dol.visal_bross wrote:PheaKdeySnaeh wrote:onh niss mean krom sdach mork pi na jes lolz
Heroine ery oy tai knea khernh mok lok pu nerng pel na doch jong kchol kor.Heroine wrote:Chompey wrote:jouy ott ban te bang ery...tous jea ott sach klaim kor paoun min kvey lok pu nerng dair..kroin tai khernh mok koit paoun lous prolerng bat hery..lolzzzz
nhom bat dog oss 2 song sey bang dara louch tver kheat pouk ke hery yok tov klaim sra hery mer tov ...sa'ob nas na ke nham sach dog..darakhmer2009 wrote:ngob heuy tous sroverng yang na ott klerm sra jea mouy sach kort der erk erk nas hahaha sok jit kleam mouy sach kla rir dog vinh
Chompey wrote:jouy ott ban te bang ery...tous jea ott sach klaim kor paoun min kvey lok pu nerng dair..kroin tai khernh mok koit paoun lous prolerng bat hery..lolzzzz
Chompey wrote:min main kmean neak joul te mok pi oy thleiy somdaing min dol.visal_bross wrote:PheaKdeySnaeh wrote:onh niss mean krom sdach mork pi na jes lolz
yis neak na tha prer sombol,nhom tha lous prolerng ta...Lovekhmer2009 wrote:Chompey wrote:jouy ott ban te bang ery...tous jea ott sach klaim kor paoun min kvey lok pu nerng dair..kroin tai khernh mok koit paoun lous prolerng bat hery..lolzzzz
pa oun ha
prir sombol ei tov sombol keeng kok hor
neak na min skoil,chompey srey sros dach ke...hahahahha,Lovekhmer2009 wrote:tok ouy chompey chat kar morng
ot ton skol jerng karng nov LK te---chompey nis aeng
sombei tae pel der kor karng dae
men tha jeng hor mjas oun ....ooyyy klorb klach bat bong smar'ra'dei
Chompey wrote:yis neak na tha prer sombol,nhom tha lous prolerng ta...Lovekhmer2009 wrote:Chompey wrote:jouy ott ban te bang ery...tous jea ott sach klaim kor paoun min kvey lok pu nerng dair..kroin tai khernh mok koit paoun lous prolerng bat hery..lolzzzz
pa oun ha
prir sombol ei tov sombol keeng kok hor
Cham mer pel mean bropun,bropun mok akrok jeang chompey 1000dorng,ke haov tha kam pea na srey sak.sithisak wrote:
Kum jes ter niyay phor ke nus ey Chompey euy. Tam pit mor pi ke min juol sos neung na. mork pi muk tuo srey neung akrok pek
~Khemarak~ wrote:Hahaha, you're too clumsy to keep us gentleNetra wrote:~Khemarak~ wrote:Hey Netra, do you mind changing your avatar? We are trying to be gentle men hereNetra wrote:Dark tov bong. Jam kal teat hahaha..Jat ka oy jet roy tov. Jam nhom tov yor job jeek mor oy lolzzz..Thea nea tha dark ta ma job jeek te,kir tai smerng heuy
Nope, im not gonna change it! keep on trying to be a gentle man lolzz
Chompey wrote:neak na min skoil,chompey srey sros dach ke...hahahahha,Lovekhmer2009 wrote:tok ouy chompey chat kar morng
ber derng kloun kom moit chreun tinh proyat bat kloun na srey ny....
yis tai bat kloun bat teung oss hery,cham tai oy nov sol kbal ta,lolzzzzzLovekhmer2009 wrote:Chompey wrote:neak na min skoil,chompey srey sros dach ke...hahahahha,Lovekhmer2009 wrote:tok ouy chompey chat kar morng
ber derng kloun kom moit chreun tinh proyat bat kloun na srey ny....
jeng bat tae kluan te chos kbal bong nov sol hor
Chompey wrote: Cham mer pel mean bropun,bropun mok akrok jeang chompey 1000dorng,ke haov tha kam pea na srey sak.
paoun tha leng ta pov prolerng sterng mean jey sereiy sophorn, min ey te kom phey mok mjas bang toil tai yu ban mean bropun.sithisak wrote:Chompey wrote: Cham mer pel mean bropun,bropun mok akrok jeang chompey 1000dorng,ke haov tha kam pea na srey sak.
Jom mech ban oun Chompey eng mork tha oy bang jeung? Bang muk akrok phorng, beu ban propun muk akrok tiet, teu koun bang muk douch ey vinh tov.
Chompey wrote: paoun tha leng ta pov prolerng sterng mean jey sereiy sophorn, min ey te kom phey mok mjas bang toil tai yu ban mean bropun.
tov rok mouy nerng ke dair tov srey ny!Lovekhmer2009 wrote:mean Miss England ke tha chong barn Albert Eistein jia svamei
koun kert mor neng barn sa art doch her houy chlart doch Einstein
Einstein koit tha klach tae men jeng te
klach koun kert mor mok ar'krok doch kyom
la ngong doch neak neang
Lovekhmer2009 wrote:mean Miss England ke tha chong barn Albert Eistein jia svamei
la ngong doch neak neang
Chompey wrote:tov rok mouy nerng ke dair tov srey ny!Lovekhmer2009 wrote:mean Miss England ke tha chong barn Albert Eistein jia svamei
la ngong doch neak neang
mok mjas bang doch neay krem...lolzzzzzsithisak wrote:Chompey wrote: paoun tha leng ta pov prolerng sterng mean jey sereiy sophorn, min ey te kom phey mok mjas bang toil tai yu ban mean bropun.
Slab, sot ter pov prolerng sterng mean jey sereiy sophorn tiet, ey kor veng chhgnay mes oun Chompey ta ley tey tey. hehehehehehe
Mech ban muk bang torl ter u ban mean papun jeung? Muk bang vea mech:?:
Chompey wrote:
mok mjas bang doch neay krem...lolzzzzz
yis srey sak ta'lak tak tak tak,ka'klik ka'klak dol hery..
lolzzzz....mean pi kal na,mich nhom ott dail derng sos jerng...Lovekhmer2009 wrote:
rok ei teat mean houy
:D
toil yu ban ott ply...lolzzzsithisak wrote:Chompey wrote:
Jom, mech ban tha muk bang douch neay krem tov vinh? Muk neay krum jruonh 10000ply nus. muk bang ort mean phly ey tich te.
Chompey wrote:lolzzzz....mean pi kal na,mich nhom ott dail derng sos jerng...Lovekhmer2009 wrote:
rok ei teat mean houy
ey ya! ey ya! kach nas ta nek srey ny, tver leng phong kor min ban broyab tai ghor...Lovekhmer2009 wrote:Chompey wrote:lolzzzz....mean pi kal na,mich nhom ott dail derng sos jerng...Lovekhmer2009 wrote:
rok ei teat mean houy
yis mor tver per teat...tech
Chompey wrote:toil yu ban ott ply...lolzzzsithisak wrote:Chompey wrote:
Jom, mech ban tha muk bang douch neay krem tov vinh? Muk neay krum jruonh 10000ply nus. muk bang ort mean phly ey tich te.
yaheee oy ey kor gheay gheay mes,robos gheay gheay jerng chompey ott trov ka te cha...sithisak wrote:
Tich oy Chompey eng meul muk bang leng lov neung. Jam ter mean phly 1 teu.
Chompey wrote:yaheee oy ey kor gheay gheay mes,robos gheay gheay jerng chompey ott trov ka te cha...sithisak wrote:
Tich oy Chompey eng meul muk bang leng lov neung. Jam ter mean phly 1 teu.
Go to page : 1, 2, 3
Similar topics