tech teat hydrop slaing
Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2, 3, 4
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzz mork lov min sov mean chhmean nham onjerng prohel she rovol hors her tov rork chheam derng ahahahaha
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzz ei kor sahav mles
min klach job kok tei hor ?
lisa wrote:hydrophilistic wrote:Ber min jes niyeay te, mok nis mok na. Jam kyom jouy kos ondat ouy hehelisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:lok pu keng tov...cham lisa arn ouy sdabKAP ANG wrote: ...ey kor ban veng la'or mless LK...kroun ti kernh nguy dek but heuy...
mearn nna smak jet ahn oy kyom sdap te???
Lolz...kyom ort chess niyeay te...kyom chess tae chh'reang ouy sdab padouy hahaha
Choss na prar ouy LK tha ouy kyom tuv arn ouy lok bang Kap sdab tver ei??? Yab nass ta achar LK mouy ning...sorser madong madong ort prom songkhaeb khlass te
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzzzz min tomada tei nis
kom niyeay onjerng bong teub merl magazine
mouy noss somlab srey mork pi pros nenng ott ban srey jea propon douch bomnang loleee
Lovekhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzzzz min tomada tei nis
mouy noss somlab srey mork pi pros nenng ott ban srey jea propon douch bomnang loleee
yahee ...ei kor cha hav mes ma nos rir kor ei neng
klach morng ...sa ei kor som'lab knia phoy phoy mes lok ery lok
kir kei tha ber sen bong min ban oun neak pseng kor min arch york oun ban dae ; onjerng mean tae oun slab lolzzLovekhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzzzz min tomada tei nis
Lovekhmer2009 wrote:lisa wrote:hydrophilistic wrote:Ber min jes niyeay te, mok nis mok na. Jam kyom jouy kos ondat ouy hehelisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:lok pu keng tov...cham lisa arn ouy sdabKAP ANG wrote: ...ey kor ban veng la'or mless LK...kroun ti kernh nguy dek but heuy...
Lolz...kyom ort chess niyeay te...kyom chess tae chh'reang ouy sdab padouy hahaha
Choss na prar ouy LK tha ouy kyom tuv arn ouy lok bang Kap sdab tver ei??? Yab nass ta achar LK mouy ning...sorser madong madong ort prom songkhaeb khlass te
bong jia tah ajar ...yahee chos pi na doun ji mean tae pa oun lisa jia doun ji ...hydro jia preas song ..
bong dane jia mei doun ji
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzz
heuy na kei ov aja ?
lisa wrote:Hehe...kmeng knea min barn tor toul kar orb rum det dol...niyeay tuv...haet tae chith srolanh robeab kmeng...ort barn kith dol phol vibark pel dael barn proprit hauy...niss ker hav tha vipadesarei ors mouy jivith...kam eouy kam...snaeha snaehurt mouy niss hahaha :D
kort tver ov aja mech kert ber mouy tngai mouy tngai der tae kap dav ,onjerngLovekhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzz
heuy na kei ov aja ?
lok pu sokha'yu jia ov aja...
tae niyey dol lok pu doch nirk koit dae bat ouy sngat soun chherng morng
lisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzzzz min tomada tei nis
Sahav taing pi darm min deng te ei lork ta achar nuv wat LK
PheaKdeySnaeh wrote:kir kei tha ber sen bong min ban oun neak pseng kor min arch york oun ban dae ; onjerng mean tae oun slab lolzzLovekhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzzzz min tomada tei nis
lisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:lisa wrote:hydrophilistic wrote:Ber min jes niyeay te, mok nis mok na. Jam kyom jouy kos ondat ouy hehelisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:lok pu keng tov...cham lisa arn ouy sdabKAP ANG wrote: ...ey kor ban veng la'or mless LK...kroun ti kernh nguy dek but heuy...
bong jia tah ajar ...yahee chos pi na doun ji mean tae pa oun lisa jia doun ji ...hydro jia preas song ..
bong dane jia mei doun ji
Slab...york hydro tver lork song...mean tae sreak ph'arl don ji ning tar achar ors hauy gagaga (niyeay darm hydro ouy chh'louk tek moat mouy)
Lovekhmer2009 wrote:lisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzzzzzzzzzzzz min tomada tei nis
Sahav taing pi darm min deng te ei lork ta achar nuv wat LK
yey jeng pa oun lisa khae pjum jeng ot yok bai ben rir nom on'sorm ei ouy lok tar ajar sos
Lovekhmer2009 wrote: nom preah khae neng nom mech
hehheh bong ot skol te pa oun srey (niyeay maen ot skol phong...ot barn nov khmer jit 20 chnam houy)
bong skol tae hamburger....
KAP ANG wrote: ...ey kor ban veng la'or mless LK...kroun ti kernh nguy dek but heuy...
Lovekhmer2009 wrote:ok have a sweet dream too bart
hahhahha...
ouy ton lok ton haet kar neng ke klas pa oun srey
ah jar hi-tech jeng aeng
lisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:ok have a sweet dream too bart
hahhahha...
ah jar hi-tech jeng aeng
Hahahaha....achar hi-tech. Niyeay reoung num onsom...kyom klean nham num ornsom man tan...dol thnak message tuv bang kyom ouy jouy nham ouy phang haha...yab moang kyom
Lovekhmer2009 wrote:lisa wrote:Lovekhmer2009 wrote:ok have a sweet dream too bart
hahhahha...
ah jar hi-tech jeng aeng
Hahahaha....achar hi-tech. Niyeay reoung num onsom...kyom klean nham num ornsom man tan...dol thnak message tuv bang kyom ouy jouy nham ouy phang haha...yab moang kyom
yis ...chos pa oun srey nov srok na dae alov nis..ot nov sa reap te jeng
ok bong som tov ngoot tirk tver assingment sen houy...sa aek ke mor york pi morng 5 plir phong
ps: rok c krao c chnual tver assingment ouy ke
KAP ANG wrote: ...ey kor ban veng la'or mless LK...kroun ti kernh nguy dek but heuy...
Go to page : 1, 2, 3, 4
Similar topics