Sam chouy vaek nhaek 44939


Join the forum, it's quick and easy

Sam chouy vaek nhaek 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Sam chouy vaek nhaek

+10
ReaLKhmeR
visal_bross
ravygagne
KAP ANG
XtesanX
maki
MjasSnaehSomnop
chvaksnae
ameas
So'Kreth
14 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

1Sam chouy vaek nhaek Empty Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 3:27 pm

So'Kreth

So'Kreth
Junior Member
Junior Member

khnom chol chea sama chik nov Khmerfuture tang pi chham 2005. paoun chidon mouy robos khnom chea mchas website nus. khnom min del ban post roub tord reur kor post reply pi yoble robos khnom nov knong forum KF te. ponman thngaiy mun kyom kor ban post roub pi son leuk dak nov ti nus srab tae mean kmeng srey mnak ke dak comment mok tha
"Pakach yo post tae roub thom thom: Yis yab nas vey:)Sam chouy vaek nhaek Icon_smile"
kron tae khernh peak mouy klear nis khnom kor arch yul dung tha kmeng mnak nis min mean ka rean sauth ches dung pi propey ney khmer bontich sos leuy heuy kor kmean kah nae norm prodav pi pok mae neang del. khnom kor post reply tov neang tha..
"haet ahvey ban chea mean somdey doch mnus ot pouch ombo yang nis?"
srab tae neang kmeng nus postreply mok
"monus ot pouch ké niyey baeb nus ru? jos monus mean pouch nieye mech tov, Do they open their mouth when they speak lolzzzzzzzzz"
ban kheurnh ka chhleuy torb robos neang tver oy khnom arch yul chhbas pi pouch charik del min sak som chea neary khmer. khnom chang sorseh ponyul kmeng mnak nis pontae knong pel nis khnom min arch ro peak ahvey tov ponyul neang touch nus ban.

khnom yul tha nov LK nis sombo tov doy mnus del mean sochivathor nung mean ka ches dung chreun, haet nis som mayta chouy pdol chea komnith nung yoble la or derm mok dol khnom bontich tov merl...
Som orkun

2Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 3:48 pm

ameas

ameas
Junior Member
Junior Member

sursdey lok um so kreth! Kour oy sok sdai dael khmeng srey mneak noss pol peak asilathor jompus lok um Sam chouy vaek nhaek Icon_sad. Tae soum lok um kom ket jren pek Sam chouy vaek nhaek 310869

3Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:19 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

euy lork khyom kit tha neang la eit nos niyey leng te, ber pu min penh jet pu delete comment ke tov na. kom prokan ei.

http://www.khmermidi.com

4Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:21 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey bong pros
pel paoun ban ann message bong pros rouch heuy kir paoun min mean ka phnheak pa'oeul tei prous paoun skal ti nos chbas paoun derng tha monus mouy chomnoun thom nov ti noss niyeay sdey robeab mech .

Bong pros euy york la'or bong kom niyeay neng kei prous kmean ban ka avey tei
prous tha bong pros mean jet jang oy kei la'or niyeay ponyol kei but kei torb mork bong vinh kan tae peak min kour sdab kir kan tver oy bong pros mour mov .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:21 pm

maki

maki
Senior Member
Senior Member

Soumtos lok um phong nhom min jes vaek nhaek ei te Sam chouy vaek nhaek 464791 kron tae ket tha neary mneak nos prohael jea khmean lok krou rur neak krou na arch niyeay jea mouy ban te Sam chouy vaek nhaek Kneu_dri kour bomplech vea tov broser jeang Sam chouy vaek nhaek Kneu_dri

6Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:26 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

rosehonn wrote:euy lork khyom kit tha neang la eit nos niyey leng te, ber pu min penh jet pu delete comment ke tov na. kom prokan ei.
what do you think pel mean monus mnak dael mork niyeay chleuy neng rose heuy rose mean ayuk arch tver jea mday kei ban ?
bong kit tha tver jea monus trov jes korob kei pises chompous neak dael kei mean ayuk smer neng ov pok robos yeung .ber sen jea monus mnak mnak tver robeab neng ter mean jas mean kmeng tver avey , heuy kei kor min jam bach bang kert pi sojivathor dae

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

7Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:30 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
rosehonn wrote:euy lork khyom kit tha neang la eit nos niyey leng te, ber pu min penh jet pu delete comment ke tov na. kom prokan ei.
what do you think pel mean monus mnak dael mork niyeay chleuy neng rose heuy rose mean ayuk arch tver jea mday kei ban ?
bong kit tha tver jea monus trov jes korob kei pises chompous neak dael kei mean ayuk smer neng ov pok robos yeung .ber sen jea monus mnak mnak tver robeab neng ter mean jas mean kmeng tver avey , heuy kei kor min jam bach bang kert pi sojivathor dae

hery ah neng kir vea pseng knea ber ke post nov kalaeng delete ot barn j prav tov tae ber yerng kom jong ouy lir pises ber yerng jea monus trov breu peak laor laor ber ern leng kom herng jeng tov na kor mean tae reung dae oun niyey trov ot? ah neak post pdes pdas jeng vea rch sark tver ouy yerng kheung leng tom neh pek, houch nas yerng kjil toh mout tver ei ber doch pu kout tha ke jea khmeng hery jos ber yerng dak marng tov ke jenh ei?

http://www.khmermidi.com

8Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:39 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

paoun aeng ott ban keunh onjerng kom torn niyeay
he dak pic plet srab kei jol mork post comment mon kei heuy dak ""Pakach yo post tae roub thom thom: Yis yab nas vey:)" ter ber sen jea paoun vinh paoun meana rorm yarn,g na ? pises bong pros kort jas teat . ber mnak neng mean sojivathor kour brer peak oy la'or .
yeung arch comment onjerng ban lerk leng yeung skal knea douch jea paoun neng sak neng tony , dara , hydrop ei .
bong somsour paoun mouy ter paoun brer somdey robeab neng tov ler neak dael meana yuk jreun jeang paoun heuy ott skal dae ott ?

Tomada comment arch delete ban tae admin tei heuy neak na jol mork kir keunh peak oss neng krorb knea

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

9Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:47 pm

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

HEheheheheheh ot mean avey veak nheak teh na bart .......

teh cham tov dol cham kyom sak soot lo merl na bart .........:D

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

10Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:52 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

hmm ber jeng kor jeng jos, oun kroun tae smarn pun nos ber tha neang khos men kor khos jos, kar niyey arch obprom barn tae neak jong klay jea monus laor tae pun nos. mayarng oun min barn kit tha post as topic ei jeng kit tha ke comment nov gallery ei, doch oun niyey jeng ber delete ot barn j prav tov, ot barn harm ma erk te.

men hery ber neak niyey plee pler ot deng moh tha ouy oun ei, kir doch bong deng srab hery tha oun jea monus yarng mej hery oun neng tver baeb na jompous monus baeb nos.

oun kor tloub ke tha ouy dae nov tarm web pseng teat karl mun hery oun kjil reply ke, kor komream leng ouy delete post hery yerng report tov admin ei tov kor barn. mean forum mouy kir bomnorng robos admin neng aeng ber mean panha ha ei mouy nov forum nos admin kour tae jenh mok dos sray neng somroul dol ke min men nov sngeam te, nis oun kroun tae mean yobol tae ber admin web nos deng kloun dae deng hery kour tae tver yarng na, web laor kir douy sar majas ber mjas min rovol kir tarm domneu. hery ber sen na yerng kheung ke klang report tov admin tov hery beu admin min tver ei te yerng arch pdeung neak thom jeang nis teat rir kor chhob jol tov web nos tae madorng.
mayarng ber web nos mean report jreun law ke kor min ouy web neng dom neu kar barn dae

http://www.khmermidi.com

11Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 4:58 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

i know paoun srey
but yeung kour yol pi arorm robos bong pros nov pel mean neak mork niyeay onjerng
avey bong reply oy paoun kir nov peak paoun tha kom prokan ei
bomnang bong kir jang tha ber sen kei mork niyeay onjerng heuy yeung nov sngeam kir nov tngai kroy mneak noss neng mork niyeay robeab neng teat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 5:00 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Monus onjerng khmer yeung tha monus dael kmean sojivathor kmean ka korob dol neak dortey ,

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 5:02 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

bart ahrom kout prohael jea ak orn jet nas dae tae kout sur pi yobol robos ke jeng oun kor tha tarm oun yol kheunh. ber sen jea kout min yol srob nov avey dae oun niyey pas poul dol jet kout nos ouy khyom somtos bart.

bong dane yisss mjas web laor yol jet korn jao teat neak

http://www.khmermidi.com

14Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 5:06 pm

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

vea trov hery dae kour tae kheung nos tae ber yerng jet tngon tich hery yerng niyey ouy khmeng yol pi ahrom yerng nos kor laor mayarng dae, ouy vea jes yol nov avey dae vea niyey. ber oun niyey nis khos jong kae jarik korn khmer pises khmeng khmeng nos kir tha somtos madorng teat bart.

hery tov leng rouch hery mung 3 teap plir lir soh jorng ret yom, ah mouy tov ptom hery na mjas bong pheak kdeysnae oun euy

http://www.khmermidi.com

15Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 5:23 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

rosehonn wrote:bart ahrom kout prohael jea ak orn jet nas dae tae kout sur pi yobol robos ke jeng oun kor tha tarm oun yol kheunh. ber sen jea kout min yol srob nov avey dae oun niyey pas poul dol jet kout nos ouy khyom somtos bart.

bong dane yisss mjas web laor yol jet korn jao teat neak

Bong niyeay prous bong skal bong pros So'Kreth kor jea monus mneak dor la'or dael
yeung kour oy domley kort heuy neng korob kort .

somrab bong vinh na mork chleuy ei jang teas oy pa kach nov ma konlaeng neng lolzzzzzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

16Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 5:28 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

rosehonn wrote:vea trov hery dae kour tae kheung nos tae ber yerng jet tngon tich hery yerng niyey ouy khmeng yol pi ahrom yerng nos kor laor mayarng dae, ouy vea jes yol nov avey dae vea niyey. ber oun niyey nis khos jong kae jarik korn khmer pises khmeng khmeng nos kir tha somtos madorng teat bart.

hery tov leng rouch hery mung 3 teap plir lir soh jorng ret yom, ah mouy tov ptom hery na mjas bong pheak kdeysnae oun euy
paoun aeng min janh bong tei
nov late late
ok good nite
muahhh paoun srey

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

17Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 7:29 pm

So'Kreth

So'Kreth
Junior Member
Junior Member

Orkun paoun paoun nungkmouy kmouy del ban chol mok vaek nhek ror khos trov.
tam pith tov pel del khnom kheurnh neang touch nus post comment del mean peak min kour som dak roub tord khnom, khnom kor chang oy paoun chidon mouy kyom delete comment nus chol del tae kroy mok kor yul kheuhn tha kour nas tae tuk oy mith dortey merl kheurnh huey pouk keh nung rch ban yul tha kmeng nus mean cha rik yang na?
pith mean tae nis chea online, khnom min kour prokan nung kmeng kmeng potae doch somdey paoun dane neyeay chirng beur min kor rub chas tum teur sojivathor bongkert mok tveur ey? nah mouy beur tam nak rean sauth mok pi srok khmer ke min preur somdey yang nung tov dak leur mnus del ke min del skal nus luey..
beur komment muk tha, roub ahkrork nas! reur kor preur peak ahvey pseng nus khnom min sov prokan te.. pontae peak del preur muk nus kir

"Pakach
yo" nung peak "Yis yab nas vey"

som sour tha teur peak tang oss nis sak som nung preur tov leur nak del yerng min del skal reur te?



18Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 8:04 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

Sam chouy vaek nhaek 916932 Sam chouy vaek nhaek 916932 Sam chouy vaek nhaek 916932 ..som seuch tik na la'bong..
niyeay leng jenh morng....hahhaaaaaaaa


So'Kreth wrote:
"Pakach yo post tae roub thom thom: Yis yab nas vey:)Sam chouy vaek nhaek Icon_smile"

"monus ot pouch ké niyey baeb nus ru? jos monus mean pouch nieye mech tov, Do they open their mouth when they speak lolzzzzzzzzz"

https://www.dailymotion.com/7wonder

19Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 23rd September 2009, 9:51 pm

ravygagne

ravygagne
New Active
New Active

Oh, really sorry to hear that nah luk pu.
Yes, I really dont get it, there are some poeple are like that everywhere, like doing or saying stuff that makes others feel bad and happy themself(either it's just a joke or not... it's really rude to do so).
I think those people need special treatment heuy because they're so not normal and like you said they have no education at all or if they do, it didnt help them improve themself a bit.

20Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 12:32 am

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

Batt...kyom ort mean yol bol ey trov vaek nhaek te batt... dance

21Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 12:37 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

ummmmmmmmm RK kit tha neang touch mnak nous min deng tha sokreth ang ayuk punman te merl tov....

Neang touch nous sman tha sokreth ayuk prohael neng neang deng ban ke niyeay baeb neng.... Tomada te nak leng tarm website ke niyeay baeb neng na ber ke yol tha ayuk prohael knea...... heuy ke min prokhan neng peak somdey te.

RK kit tha ber naeng touch neng deng ayuk sokreth ang neang min niyeay baeb neng te........ Nak leng internet ke kit tha ber ayuk prohael knea ke arch niyeay peak neng ban....... ber sokreth prokhan jeng chop reply neang tov nom tae veng chhnhaiy te na........... heheheeeeeeeeee

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

22Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 1:19 am

So'Kreth

So'Kreth
Junior Member
Junior Member

Sour sdey lbong RK,
chea dombaung khnom som orkun del lbong chol mok chouy bork sraiy pontae khnom mean yoble klass min yul srorb nirng komnith lbong.
peak somdey del neang touch nus ban neyeay, beur neyeay tov leur mnus del neang skal kir min khos teh baht pontae beur tam sojivathor khmer yerng beur mnus del yerng min del skal kir min trov preur peak aksojivathor yang nis tov leur roub keh te baht. tvey tbet tae nis chea pi phob online pontae mnus mnak mnak kour nas tae proyath peak somdey. peak somdey min laor kir up muk mort vong trokol kloun aegn. beur chompous roub khnom vinh khnom min hean vaiy smer nung mnus del khnom min del skal sombey tae bokul nus mean ahyuk khmeng cheang khnom kor doy.

paoun paoun nirng kmouy kmouy nov LK nis mouy chomnoun thom ban rean sauth sojivathor khmer ban la'or nas. khnom baht som sorseur doy smoss

23Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 1:22 am

So'Kreth

So'Kreth
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:Sam chouy vaek nhaek 916932 Sam chouy vaek nhaek 916932 Sam chouy vaek nhaek 916932 ..som seuch tik na la'bong..
niyeay leng jenh morng....hahhaaaaaaaa


So'Kreth wrote:
"Pakach yo post tae roub thom thom: Yis yab nas vey:)Sam chouy vaek nhaek Icon_smile"

"monus ot pouch ké niyey baeb nus ru? jos monus mean pouch nieye mech tov, Do they open their mouth when they speak lolzzzzzzzzz"

lok paoun Kap seur tam som roul chos baht khnom min prokan te Sam chouy vaek nhaek Icon_biggrin

24Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 1:24 am

So'Kreth

So'Kreth
Junior Member
Junior Member

ravygagne wrote:Oh, really sorry to hear that nah luk pu.
Yes, I really dont get it, there are some poeple are like that everywhere, like doing or saying stuff that makes others feel bad and happy themself(either it's just a joke or not... it's really rude to do so).
I think those people need special treatment heuy because they're so not normal and like you said they have no education at all or if they do, it didnt help them improve themself a bit.

Orkun kmouy ravy nas del ban chol mok chouy oy yoble knong roeung nis.
beur sen neang touch mnak rean ches sojivathor khmer ban tae mouy pheak pi kmouy prohael chea min hean bon cheng somdey robeab nus te..

rakss kloun

25Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 1:51 am

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

kmouy tha lok pu min bach tov tob tor noim tai khat pel velea nos te,kmeng baib nis kmean kru'ba arja na brodav ban lery. Sam chouy vaek nhaek Icon_smile

http://bradlinda.hi5.com

26Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 2:00 am

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

lolz KF kyom thleang min chenh teh eylov nos na bart .......

ber niyeay veal noim teh vean teh na bong bros ............
ber bong tor veal kan tehrit lerng teh bong euy . kyom skoil chjab KF douch bart daiy kyom enjeng na bong ......
Sam chouy vaek nhaek Rire

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

27Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 2:01 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

non non non kyom somtos real kyom ott yol srorb neng yobol real tei .
Prous tha kmean reung avey dael she min arch derng tha bong pros ayuk jreun nos tei prous pic kort post jea robos kort . yeung arch merl derng monus jas rir kmeng .
tae tours jea kort ayuk smer knea kor doy kor kmean reung avey yeung niyeay onjerng tov kan monus yeung ott dael skal sos nos tei .
kyom sour real ter real dae niyeay onjerng dae ott ?

Avey kyom min yol haet avey ban mnak mnak kit tha kal yeung mork leng online kir niyeay avey kor ban ? onjerng ban ney tha online jea konlaeng mouy dael monus norm knea mork niyeay avey dael min kour niyeay men tei ?

Somrab kyom online rir nov real monus kei la'or kir kei nov tae la'or , heuy monus kmean sojivathor nov online nov real kei kor jea monus kmean sojivathor douch knea .


ReaLKhmeR wrote:ummmmmmmmm RK kit tha neang touch mnak nous min deng tha sokreth ang ayuk punman te merl tov....

Neang touch nous sman tha sokreth ayuk prohael neng neang deng ban ke niyeay baeb neng.... Tomada te nak leng tarm website ke niyeay baeb neng na ber ke yol tha ayuk prohael knea...... heuy ke min prokhan neng peak somdey te.

RK kit tha ber naeng touch neng deng ayuk sokreth ang neang min niyeay baeb neng te........ Nak leng internet ke kit tha ber ayuk prohael knea ke arch niyeay peak neng ban....... ber sokreth prokhan jeng chop reply neang tov nom tae veng chhnhaiy te na........... heheheeeeeeeeee

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

28Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 2:03 am

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP


Heheheehehe lolz merl teh PIX koit ning ko dirng deal yab man lolzzzzzzzzzzz

PheaKdeySnaeh wrote:Sam chouy vaek nhaek 07 Sam chouy vaek nhaek 07 Sam chouy vaek nhaek 07 kyom somtos real kyom ott yol srorb neng yobol real tei .
Prous tha kmean reung avey dael she min arch derng tha bong pros ayuk jreun nos tei prous pic kort post jea robos kort . yeung arch merl derng monus jas rir kmeng .
tae tours jea kort ayuk smer knea kor doy kor kmean reung avey yeung niyeay onjerng tov kan monus yeung ott dael skal sos nos tei .
kyom sour real ter real dae niyeay onjerng dae ott ?

Avey kyom min yol haet avey ban mnak mnak kit tha kal yeung mork leng online kir niyeay avey kor ban ? onjerng ban ney tha online jea konlaeng mouy dael monus norm knea mork niyeay avey dael min kour niyeay men tei ?

Somrab kyom online rir nov real monus kei la'or kir kei tae la'or , heuy monus kmean sojivathor nov online nov real kei kor jea monus kmean sojivathor douch knea .


ReaLKhmeR wrote:ummmmmmmmm RK kit tha neang touch mnak nous min deng tha sokreth ang ayuk punman te merl tov....

Neang touch nous sman tha sokreth ayuk prohael neng neang deng ban ke niyeay baeb neng.... Tomada te nak leng tarm website ke niyeay baeb neng na ber ke yol tha ayuk prohael knea...... heuy ke min prokhan neng peak somdey te.

RK kit tha ber naeng touch neng deng ayuk sokreth ang neang min niyeay baeb neng te........ Nak leng internet ke kit tha ber ayuk prohael knea ke arch niyeay peak neng ban....... ber sokreth prokhan jeng chop reply neang tov nom tae veng chhnhaiy te na........... heheheeeeeeeeee

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

29Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 2:04 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Chompey wrote:kmean kru'ba arja na brodav ban lery. Sam chouy vaek nhaek Icon_smile
lolzzzzzzzz bong ann your comment mouy klea niss tver oy bong jang seuch lolz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

30Sam chouy vaek nhaek Empty Re: Sam chouy vaek nhaek 24th September 2009, 2:04 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

na yap ?
XtesanX wrote:
Heheheehehe lolz merl teh PIX koit ning ko dirng deal yab man lolzzzzzzzzzzz

PheaKdeySnaeh wrote:Sam chouy vaek nhaek 07 Sam chouy vaek nhaek 07 Sam chouy vaek nhaek 07 kyom somtos real kyom ott yol srorb neng yobol real tei .
Prous tha kmean reung avey dael she min arch derng tha bong pros ayuk jreun nos tei prous pic kort post jea robos kort . yeung arch merl derng monus jas rir kmeng .
tae tours jea kort ayuk smer knea kor doy kor kmean reung avey yeung niyeay onjerng tov kan monus yeung ott dael skal sos nos tei .
kyom sour real ter real dae niyeay onjerng dae ott ?

Avey kyom min yol haet avey ban mnak mnak kit tha kal yeung mork leng online kir niyeay avey kor ban ? onjerng ban ney tha online jea konlaeng mouy dael monus norm knea mork niyeay avey dael min kour niyeay men tei ?

Somrab kyom online rir nov real monus kei la'or kir kei tae la'or , heuy monus kmean sojivathor nov online nov real kei kor jea monus kmean sojivathor douch knea .


ReaLKhmeR wrote:ummmmmmmmm RK kit tha neang touch mnak nous min deng tha sokreth ang ayuk punman te merl tov....

Neang touch nous sman tha sokreth ayuk prohael neng neang deng ban ke niyeay baeb neng.... Tomada te nak leng tarm website ke niyeay baeb neng na ber ke yol tha ayuk prohael knea...... heuy ke min prokhan neng peak somdey te.

RK kit tha ber naeng touch neng deng ayuk sokreth ang neang min niyeay baeb neng te........ Nak leng internet ke kit tha ber ayuk prohael knea ke arch niyeay peak neng ban....... ber sokreth prokhan jeng chop reply neang tov nom tae veng chhnhaiy te na........... heheheeeeeeeeee

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum