prey leap deng
Join the forum, it's quick and easy
PheaKdeySnaeh wrote:ber phirk dol tlak pnek soum kom berk bor ei na proyat leng ban jol LK
vorvor ban tov nov with praet lolzzzz
PheaKdeySnaeh wrote:ber phirk dol tlak pnek soum kom berk bor ei na proyat leng ban jol LK
jerng kor yor mor out ke dair bang sak nis yap mainsithisak wrote:PheaKdeySnaeh wrote:ber phirk dol tlak pnek soum kom berk bor ei na proyat leng ban jol LK
Lolzzzz... Bang Srey, ban ey sroveung beu phik ter tik sot. hehehehehe.......
Chompey wrote:jerng kor yor mor out ke dair bang sak nis yap mainsithisak wrote:PheaKdeySnaeh wrote:ber phirk dol tlak pnek soum kom berk bor ei na proyat leng ban jol LK
kannitha.k wrote:PheaKdeySnaeh wrote:ber phirk dol tlak pnek soum kom berk bor ei na proyat leng ban jol LK
Bong euy oun ot pheuk kroeung sroveng te! oun nham ta soymilk & water ponos. Klach mean problem pel driving. Oun korub chbab nas....
sithisak wrote:Eak, korub chbab.
Tov suor ey kting neung nus. hehehehehehe...kannitha.k wrote:sithisak wrote:Eak, korub chbab.
Mech Ksith? chang trov hor Sou Smile tov doeng heuy tha nhom drive korub chbab ponna nus
yis ban ke pav hery klach ey os man oss tov...hehehehesithisak wrote:Chompey wrote:jerng kor yor mor out ke dair bang sak nis yap mainsithisak wrote:PheaKdeySnaeh wrote:ber phirk dol tlak pnek soum kom berk bor ei na proyat leng ban jol LK
Jes ter uot leng tov. hehehehe... Jorng phik der neung na, ter ke pav ort hean phik. hehehehehehe
sithisak wrote:Tov suor ey kting neung nus. hehehehehehe...
Smil neung mean ey ors ja, kran ter krot kor peung tov heuy. hehehehehehekannitha.k wrote:sithisak wrote:Tov suor ey kting neung nus. hehehehehehe...
Tich hav Smile mor vai jet roy lov neng
sithisak wrote:Smil neung mean ey ors ja, kran ter krot kor peung tov heuy. hehehehehehe
Smile eh na hean jea muoy kjum, kran ter leu chhmuos kjum neung rott 3km batt heuy.kannitha.k wrote:sithisak wrote:Smil neung mean ey ors ja, kran ter krot kor peung tov heuy. hehehehehehe
Mern ey? cham meul choub knea leuk kroy doeng heuy Ksith aeng
sithisak wrote:Smile eh na hean jea muoy kjum, kran ter leu chhmuos kjum neung rott 3km batt heuy.
Smile na hean join kor eng nus. Kran ter pas eng pun sosai sork min ban phorng.kannitha.k wrote:sithisak wrote:Smile eh na hean jea muoy kjum, kran ter leu chhmuos kjum neung rott 3km batt heuy.
Leuk mun kheunh ke choin kor sos neng mor tveu aeng klang teat
Jom.... bros muk ko krik ksak..mor leat trodang muk eng nov ning sos...bong paoun kom jer bros muk dok trei ka mor nis ei...somnang hoy ngai nung puk kjom del jea srey sa art hoy mean jit thor tov torn pel kom ei ksak ning trov kteryy prut vai slab but hoy..khmean pel mor ha moit ourt jing te...!!!!sithisak wrote:Ma-sil minh kjum tov phik si jea muoy ning srey akrok jet, akrok kay, akrok muk 3 nak keu Damrey sar Kanitha, Yay Baysei Smile, ning Srey Mort Akrok Ktit (240509). heheheh... Ter heng vinh mean kjum jea bros sa-art jol ruom manak der. hehehehehe... Der phik si u heuy min der sabay ey douch ma-sil minh sos, pruos ban srey akrok tang 3 pran jenh luy oy hahaha.. Kjum mean post roob nov personal album bors kjum der. Som nak tang ors knea anh jeunh tov meul phorng tov. hehehehe...
Jam puos nak der ort ban jol ruom, kjum ban jrooch sra ning sen tov oy ors heuy. hehehehehehehe
Slab, heuy muk ktit eng douch jum neang ptes jeung. hehehehe... Kmean kteuy na hean pass porl kjum te, kjum kran ter prab srey Ra, Srey Dy, Srey Ny, ,ke tov jatt kar oy kjum heuy. hehehehe...240509 wrote:Jom.... bros muk ko krik ksak..mor leat trodang muk eng nov ning sos...bong paoun kom jer bros muk dok trei ka mor nis ei...somnang hoy ngai nung puk kjom del jea srey sa art hoy mean jit thor tov torn pel kom ei ksak ning trov kteryy prut vai slab but hoy..khmean pel mor ha moit ourt jing te...!!!!
men kor ei ksak??? jing ban ngai mun khernh kteryyy prut khnea jab boj rom jeang.. ksak yum nang hea sombor kleak klak...hasshaahaasithisak wrote:Slab, heuy muk ktit eng douch jum neang ptes jeung. hehehehe... Kmean kteuy na hean pass porl kjum te, kjum kran ter prab srey Ra, Srey Dy, Srey Ny, ,ke tov jatt kar oy kjum heuy. hehehehe...
240509 wrote: men kor ei ksak??? jing ban ngai mun khernh kteryyy prut khnea jab boj rom jeang.. ksak yum nang hea sombor kleak klak...hasshaahaa
sithisak wrote:Slab, heuy muk ktit eng douch jum neang ptes jeung. hehehehe... Kmean kteuy na hean pass porl kjum te, kjum kran ter prab srey Ra, Srey Dy, Srey Ny, ,ke tov jatt kar oy kjum heuy. hehehehe...240509 wrote:Jom.... bros muk ko krik ksak..mor leat trodang muk eng nov ning sos...bong paoun kom jer bros muk dok trei ka mor nis ei...somnang hoy ngai nung puk kjom del jea srey sa art hoy mean jit thor tov torn pel kom ei ksak ning trov kteryy prut vai slab but hoy..khmean pel mor ha moit ourt jing te...!!!!
Knea ang khnorng Srey Dy eng samrab tub tol neung puok kteuy neung na. hehehehehehkhemandy wrote:sithisak wrote:Slab, heuy muk ktit eng douch jum neang ptes jeung. hehehehe... Kmean kteuy na hean pass porl kjum te, kjum kran ter prab srey Ra, Srey Dy, Srey Ny, ,ke tov jatt kar oy kjum heuy. hehehehe...240509 wrote:Jom.... bros muk ko krik ksak..mor leat trodang muk eng nov ning sos...bong paoun kom jer bros muk dok trei ka mor nis ei...somnang hoy ngai nung puk kjom del jea srey sa art hoy mean jit thor tov torn pel kom ei ksak ning trov kteryy prut vai slab but hoy..khmean pel mor ha moit ourt jing te...!!!!
jom mech mean chhmous kyom ey nov ning dae??
sithisak wrote:Knea ang khnorng Srey Dy eng samrab tub tol neung puok kteuy neung na. hehehehehehkhemandy wrote:sithisak wrote:Slab, heuy muk ktit eng douch jum neang ptes jeung. hehehehe... Kmean kteuy na hean pass porl kjum te, kjum kran ter prab srey Ra, Srey Dy, Srey Ny, ,ke tov jatt kar oy kjum heuy. hehehehe...240509 wrote:Jom.... bros muk ko krik ksak..mor leat trodang muk eng nov ning sos...bong paoun kom jer bros muk dok trei ka mor nis ei...somnang hoy ngai nung puk kjom del jea srey sa art hoy mean jit thor tov torn pel kom ei ksak ning trov kteryy prut vai slab but hoy..khmean pel mor ha moit ourt jing te...!!!!
khemandy wrote:
jom knea min men bodyguard kteuy te.... mech ban mork ang knea tov vinh??
sithisak wrote:khemandy wrote:
Yiii... Kjey khnorng ang tich ort ban hor srey Dy nis. Knea kheunh srey Dy eng mean kajork veng veng neung na, tuk kran khvach muk puok kteuy.
Jeung Srey Dy eng juoy rorng oy knea tich tov. Muk Srey Dy eng kras jeang knea, jeung ke kvach min sov dach te.khemandy wrote:
hmmm, juoy min ban te knea kat jol oss heuy ber tov lov nis mean ta trov ke kvach vinh te bart...
ning hoy mandy men bodayguard ktery te...kir....khemandy wrote:sithisak wrote:Knea ang khnorng Srey Dy eng samrab tub tol neung puok kteuy neung na. hehehehehehkhemandy wrote:sithisak wrote:Slab, heuy muk ktit eng douch jum neang ptes jeung. hehehehe... Kmean kteuy na hean pass porl kjum te, kjum kran ter prab srey Ra, Srey Dy, Srey Ny, ,ke tov jatt kar oy kjum heuy. hehehehe...240509 wrote:Jom.... bros muk ko krik ksak..mor leat trodang muk eng nov ning sos...bong paoun kom jer bros muk dok trei ka mor nis ei...somnang hoy ngai nung puk kjom del jea srey sa art hoy mean jit thor tov torn pel kom ei ksak ning trov kteryy prut vai slab but hoy..khmean pel mor ha moit ourt jing te...!!!!
ning hoy mandy men bodayguard ktery te...kir....240509 wrote:
sithisak wrote:Jeung Srey Dy eng juoy rorng oy knea tich tov. Muk Srey Dy eng kras jeang knea, jeung ke kvach min sov dach te.khemandy wrote:
hmmm, juoy min ban te knea kat jol oss heuy ber tov lov nis mean ta trov ke kvach vinh te bart...
Eng min tuk jet te muok nus, eng tuk jet khnorng Mandy eng jeang heheheh...khemandy wrote:
yii, sak nis phey ey kor phey mess... peak ta muok sovath'pheap tov kir OK bart heuy jam bach mork rok knea oy juoy...
Similar topics