Tour Neaty Pheakriyea :D 44939


Join the forum, it's quick and easy

Tour Neaty Pheakriyea :D 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Tour Neaty Pheakriyea :D

+4
apheak
smilegirl
cyberspacekh
Bong Tim
8 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 11:41 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Som joun ahtabot kamnab kharng krom ( Dork srong pi Newspaper) samrab pheakriyea taing lay reu nak del tream kloun jea korm kromom!! hehehehehe
Tour Neaty Pheakriyea :D Poem1110

2Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 11:54 am

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

na ke tveu ban pon neng cyber jol don deng pleam ma rom pich.

Tour Neaty Pheakriyea :D 873610 Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_wink

http://www.4khmers.blogspot.com

3Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 12:07 pm

smilegirl

smilegirl
Senior Member
Senior Member

hery pibak nas lok ery del mean neary mean krob leak kinak baeb nis nos,

4Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 12:10 pm

Guest

Anonymous
Guest

Samai nis ber kleam min jes dam bai kloun eng te yab heuy. Jong rok neary krob leak mok ongkuy jam dam bai ouy preuk l'ngeach nos, dam jek tov. :P lolzzz

5Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 12:14 pm

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

cyberspacekh wrote:na ke tveu ban pon neng cyber jol don deng pleam ma rom pich.

Tour Neaty Pheakriyea :D 873610 Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_wink

Jam krub ahyouk sen tov pha.oun bros!! hahahahahahaa

6Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 12:15 pm

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Samai nis ber kleam min jes dam bai kloun eng te yab heuy. Jong rok neary krob leak mok ongkuy jam dam bai ouy preuk l'ngeach nos, dam jek tov. Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz lolzzz

Jom lork oun Hydro dorch jang tha ouy pi na jes? nos ke jabach kor pi krouy khnong nor!! hahahahahahaa

7Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 12:16 pm

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

smilegirl wrote:hery pibak nas lok ery del mean neary mean krob leak kinak baeb nis nos,

Khmean avei del tha pibak nos te pha.oun srei beu yerng taing jet tveu nos!! Tour Neaty Pheakriyea :D Lol

8Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 12:22 pm

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

A Thea wrote:
cyberspacekh wrote:na ke tveu ban pon neng cyber jol don deng pleam ma rom pich.

Tour Neaty Pheakriyea :D 873610 Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_wink

Jam krub ahyouk sen tov pha.oun bros!! hahahahahahaa

rok merl bon deu bon deu tov kreng lor ban kherng neary krob leakena.

Tour Neaty Pheakriyea :D 184611

http://www.4khmers.blogspot.com

9Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 1:13 pm

apheak

apheak
Senior Member
Senior Member

peak pech lorr it kjos tea anowhat vinh pibak tech hery bong Very Happy

jam kom brung rean tver mhop bonteam tiet prors doch jea minsov klang khang

jong phov nung sos :P

10Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 1:20 pm

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

apheak wrote:peak pech lorr it kjos tea anowhat vinh pibak tech hery bong Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_smile

jam kom brung rean tver mhop bonteam tiet prors doch jea minsov klang khang

jong phov nung sos Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz

mean ey tov pibak, sour bong bong tgnay neng jong nham ey. pdey tha bong jong nham ....... tov psar tinh mahob srap srap plaet. dol pel pdey mok dol pteas.

nis nae mahop bong kamorng oun.

Tour Neaty Pheakriyea :D 541875

http://www.4khmers.blogspot.com

11Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 2:19 pm

maki

maki
Senior Member
Senior Member

Min doeng jea arch tver ban rue ort te jam khom broeng rean bonthaem :P

12Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 3:37 pm

Guest

Anonymous
Guest

A Thea wrote:
hydrophilistic wrote:Samai nis ber kleam min jes dam bai kloun eng te yab heuy. Jong rok neary krob leak mok ongkuy jam dam bai ouy preuk l'ngeach nos, dam jek tov. Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz lolzzz

Jom lork oun Hydro dorch jang tha ouy pi na jes? nos ke jabach kor pi krouy khnong nor!! hahahahahahaa
Kyom min ban tha ouy nak na te bong. Kyom min tlop mean krousa, min mean bot pisot pit. Kyom kron tae kit tha piphop lok sorb tngai nis pit jea pibak rok neary del nov tae jom vinh jong'kran ban nas. Pi samai mon, mean pheak jrern mean tae boros te del tver ka krav pteas. Het nis sattrey mean pel jrern somrab reab jorm jong'kran jerng chnang. Tae samai nis, tang boros tang sattrey sot tae tver ka krav pteas doch knea. Het nis heuy kyom kit tha boros min kour mok dol pteas heuy romperng tha nerng mean mahop mean bai rong jam krob pel velea nos te.
Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

Niyeay ouy jorm tov, ber derng tha kloun eng klean, kour tae rean skol pi konlaeng bav ongkor, min men kron tae skol pi konlaeng ke krob bai somlor cha'ern srab rong jam nos te. Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz Tour Neaty Pheakriyea :D Rire Tour Neaty Pheakriyea :D Rire

13Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 3:54 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

heeheh or kun bart bong srey

14Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 3:55 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

:D nov mean jreun teat na
pon neng min krorb krorn tei
somrab kyom tver ban lers neng 10 dang :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

15Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 4:00 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin nov mean jreun teat na
pon neng min krorb krorn tei
somrab kyom tver ban lers neng 10 dang Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

ei kor chreun mar les bong srey Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

16Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 4:07 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ber jang oy krousa mean sopheak mongkol knong neam jea pheakriyea rir kor svamey kir trov tae mean ka jes derng jreun ompi jivit knong krousa neng pi pithy tver oy krousa mean sopheak mongkol .
min men mean tae 3,4 chom noch kir arch tver oy krousa mean sopheak mongkol nos tei na :D

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

17Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 7:09 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:ber jang oy krousa mean sopheak mongkol knong neam jea pheakriyea rir kor svamey kir trov tae mean ka jes derng jreun ompi jivit knong krousa neng pi pithy tver oy krousa mean sopheak mongkol .
min men mean tae 3,4 chom noch kir arch tver oy krousa mean sopheak mongkol nos tei na Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

sarob klei klei jes barn te bong srey

1. yol jet
2. chol dol
3. aphiwat

klei tae si chom'rov bart Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

18Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 6th October 2009, 7:38 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

19Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 7th October 2009, 2:12 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:
A Thea wrote:
hydrophilistic wrote:Samai nis ber kleam min jes dam bai kloun eng te yab heuy. Jong rok neary krob leak mok ongkuy jam dam bai ouy preuk l'ngeach nos, dam jek tov. Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz lolzzz

Jom lork oun Hydro dorch jang tha ouy pi na jes? nos ke jabach kor pi krouy khnong nor!! hahahahahahaa
Kyom min ban tha ouy nak na te bong. Kyom min tlop mean krousa, min mean bot pisot pit. Kyom kron tae kit tha piphop lok sorb tngai nis pit jea pibak rok neary del nov tae jom vinh jong'kran ban nas. Pi samai mon, mean pheak jrern mean tae boros te del tver ka krav pteas. Het nis sattrey mean pel jrern somrab reab jorm jong'kran jerng chnang. Tae samai nis, tang boros tang sattrey sot tae tver ka krav pteas doch knea. Het nis heuy kyom kit tha boros min kour mok dol pteas heuy romperng tha nerng mean mahop mean bai rong jam krob pel velea nos te.
Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

Oh..ho nis beu nak na barn lork oun Hydro tveu jea preas svamey min deng jea samnang pen na te pros jes skal kanleng bao angkor kloun eng bach kvol reu klach tha ott bai nham ta pen papun mean pel penh thung tov sy phek joub jum met pheak!!! hahahahahaa.a.... Yes, bong kor ket jing del tha pajabon satrei pheak jrern keu trov tveu kar dorch boros del hey kor khmean pel velea krub krean khnong kar tork dak jangkran jerng chhnang nos te! te khnong neam jea phearikyea manak nos satrei kour te skal pi tour nearty kloun eng...min men tha trov te jes ta tveu kar hey kor min kvol pi jangkran jerng chhnang nos del...krean ta jea jamnek torch mouy beu satrei manak jes kechkar phtas bai...jea kar prosuer nas boros na kor douy kor prathna barn pheakriyea del jes kech kar taing ors nis del pros ke ket tha bai krav min del chhnganh dorch bai nov phtas nos louy!! hehehehehe Tour Neaty Pheakriyea :D Lol

Niyeay ouy jorm tov, ber derng tha kloun eng klean, kour tae rean skol pi konlaeng bav ongkor, min men kron tae skol pi konlaeng ke krob bai somlor cha'ern srab rong jam nos te. Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz Tour Neaty Pheakriyea :D Rire Tour Neaty Pheakriyea :D Rire

20Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 7th October 2009, 2:13 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:ber jang oy krousa mean sopheak mongkol knong neam jea pheakriyea rir kor svamey kir trov tae mean ka jes derng jreun ompi jivit knong krousa neng pi pithy tver oy krousa mean sopheak mongkol .
min men mean tae 3,4 chom noch kir arch tver oy krousa mean sopheak mongkol nos tei na Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

Baht bong Dane pet jea mea prosas trem trov nis....kamnarb nis krean te jea jamnek dor torch mouy pun nos!!!

21Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 7th October 2009, 2:13 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:ber jang oy krousa mean sopheak mongkol knong neam jea pheakriyea rir kor svamey kir trov tae mean ka jes derng jreun ompi jivit knong krousa neng pi pithy tver oy krousa mean sopheak mongkol .
min men mean tae 3,4 chom noch kir arch tver oy krousa mean sopheak mongkol nos tei na Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

Baht bong Dane pet jea mea prosas trem trov nis....kamnarb nis krean te jea jamnek dor torch mouy pun nos!!!

22Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 7th October 2009, 2:14 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

maki wrote:Min doeng jea arch tver ban rue ort te jam khom broeng rean bonthaem Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_razz

Avei avei kert pi ka khom preung preng douy jet borisot ning mean kdei sok na pha.oun srei Maki!!

23Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 7th October 2009, 2:15 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin nov mean jreun teat na
pon neng min krorb krorn tei
somrab kyom tver ban lers neng 10 dang Tour Neaty Pheakriyea :D Icon_biggrin

Hehehehe..som help jek rumlek bot piroth phang bong Dane mlanh jet!! Tour Neaty Pheakriyea :D Lol

24Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 8th October 2009, 11:40 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

sour A Thea tov Smilegirl, dermbey laek oy krup trov laek pun man dorng terb krub..... Pel laek krub jbass jear ban somrach doch poem A Thea post heuy lolzzzzz
smilegirl wrote:hery pibak nas lok ery del mean neary mean krob leak kinak baeb nis nos,

25Tour Neaty Pheakriyea :D Empty Re: Tour Neaty Pheakriyea :D 8th October 2009, 12:29 pm

cyberspacekh

cyberspacekh
LK VIP
LK VIP

jong oy krosa mean sopheak mongul trov tveu mech.
svamey trov pdor chmoss dak tha: sopheak
pheakriyea trov pdor chmoss tha: mongul

nov mean men torn mean botra botrey leng hao chmos knea ta 2 neak neng tov.

pheakriyea sraek hao svamey: sopheak
svamey sraek hao pheakriyea: mongul

sopheak mongul sopheak mongul .........
dol pel mean bot oy bot leng mdong svamey pheakriyea angkuy jam sdap venh.

Tour Neaty Pheakriyea :D 541875

http://www.4khmers.blogspot.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum