I Close The Chatroom On Font Page 44939


Join the forum, it's quick and easy

I Close The Chatroom On Font Page 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

I Close The Chatroom On Font Page

+18
cyberspacekh
XtesanX
Chompey
2405
KAP ANG
urbrother
khemandy
Jettra
KounDomreY
Yumareach
chvaksnae
Chettanavich
Julasar
ReaLKhmeR
BoNG_LeaK
Lovekhmer2009
NeakTheakCyclo
MjasSnaehSomnop
22 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down  Message [Page 1 of 7]

1I Close The Chatroom On Font Page Empty I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:22 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey bong paoun
kyom soum jomreab domnerng dol bong paoun dael jol jet niyeay leng nov knong chatroom dael nov font page ( chatroom meebo) tha jab pi tngai monday tov kyom neng dork chatroom neng pi font page , tae chatroom nov tae mean dordel krorn bong paoun tov chat nov konlaeng Chat
Haet avey ban jea kyom dork jenh ?
Prous mork pi bong paoun mouy chomnoun dael mork chat nov knong chatroom neng brer peak somdey min pirous sdab bon tech sos , peak klas min kour brer kor brer dae somrab pourk kei kir douch jea tomada tae peak somdey taing noss kir min sorm rom neng niyeay nov public dael monus jea jreun kei arch merl keunh .
Lovekhmer mean bong paoun jea jreun jol mork leng pel berk font page mork kei keunh ka niyeay sdey robeab niss kir kei vai domley min la'or dol lovekhmer ,
Kyom tver niss kir dermbey ka pea Lovekhmer oy mean leakkhanak la'or oy sorm jea website khmer dael korob neng protebat nov vapathor neng silathor khmer . kyom sangkherm tha bong paoun mouy chomnoun yol nov avey dael kyom tver heuy neng min tver oy lovekhmer klay tov jea konlaeng mouy min la'or .

besf regard

LK_Team

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:29 am

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

I Close The Chatroom On Font Page 604400 I Close The Chatroom On Font Page 03 paoun kom tror bong I Close The Chatroom On Font Page 604400 orkun bong

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

3I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:32 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

merci :D
oh prirk minh rort jorl bong onjerng ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

4I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:34 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

pa oun komtror dae bart

pa oun khenh muay jom'nuan doch yab pek

neak klas prub tov ke tha men kvol te online ...oh kron tae lir peak nis kor nirk ahnet neak niyey jeng dae
men kvol online tae choul online tver ei...choul mor houy mech men juay sarng songkom online ouy la or tov

tver kor tver pleang knong song'kom online tae kluan aeng kor arsrai songkom online dae

neak klas dol prub tov ke tha niyey pa em smarn tae ma nos la or teang os rir
niyey arkrok smarn tae arkrok rir

tarm pit neak niyey jeng ke kompong chrorbouk chrobol roveing peak tha sojiveakthor neng leakkha'na ma nos

chom'noch somkhan dael chong lerk lerng kir Sojiveakthor rir Mear'reak'yeat knong kar niyey sdei....pheap jia neak mean mae ov pror'dao rir kar yol deng kpos

ter neak skol peak tha sojiveakthor dae te...pror'korb peak nis barn dae te

sombei sojiveakthor knong kar niyey sdei neak men mean tov houy chos tomrom rerng pseng mean dae te

kom plech na peak chas lok pol tha somdei sor jeat mear'reak'yeat sor pooch
kom plech na tha online kor jia songkom muay dae ber jong ouy la or samajirk knong song'kom kor kua tae juay nom avei dael la or la or mor oy song'kom nis dae

kom plech na tha khmer jia jeat mean vap'pa'thor dor kpong kpos neng ke dae kom somdaeng tongver avei muay dael sor ouy khenh tha kvas vap'pa'thor klang pek

men juay tver sang song'kom online ouy la or hoy choul chet haek moit jom'teal tha songkom online men la or (tae kluan aeng nov tae choul online ork lok tver ouy songkom online kor kor la ork) neng men kua tok jet(mech barn men kua tok jet...pruas neak niyey jeng sombei kluan aeng kor men tok jet dae pruas ke nov tae choul online)

somtos phong bart ber peak somdei na muay tver ouy neak klas sdab tov men sabai jet bart



Last edited by Lovekhmer2009 on 12th October 2009, 12:55 am; edited 1 time in total

5I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:35 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

surpris mouy niss keng ban pon man moung neng ? smal neng krork bat heuy lolzzzz
orkun paoun pros

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:38 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

bet jos bong dane

http://www.khmerzone.org

7I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 12:41 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

BoNG_LeaK wrote:bet jos bong dane
leak min del jol horng :P
sok sabai paoun srey ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:00 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

PheaKdeySnaeh wrote:I Close The Chatroom On Font Page 484235 mouy niss keng ban pon man moung neng ? smal neng krork bat heuy lolzzzz
orkun paoun pros

tver kluan ouy soam tech bong srey tech teat choul rean pa oun work hard ,study hard (chat hard I Close The Chatroom On Font Page Icon_biggrin muay nis term alov te tang pi ches srolanh srey )

trov High responsibility

pa oun trov krork mor mer shop pi prorlem (mean ke merl ouy houy tae trov check ouy la or) mon tov rean kar pea mon klach kraeng shop mean panh'ha ei tomrom pa oun mor vinh yob nos bart

9I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:00 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Jom yeakkkkkkkkkkk dokkkkkkkkkk. dokkkkkkkkkk Tov........... hahaaaaa
RK leng ban leng bat lolzzzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

10I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:06 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ReaLKhmeR wrote:Jom yeakkkkkkkkkkk dokkkkkkkkkk. dokkkkkkkkkk Tov........... hahaaaaa
RK leng ban leng bat lolzzzzzzzz
kei krorn dork pi font page ter
kamap aeng noss jol leng tae kal pi ..... dol pel ...... leng keunh jol lolzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

11I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:11 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

surpris jisss minh keunh tae tech sos neng na , jol mork mdang teat leng ma kaplos

somrab bong online rir real bong jea monus tae mouy
avey paoun niyeay kir trerm trov nas , tae monus yeung mean ka yol keunh ott douch knea tei , ber sen jea monus sot tae jes kit taing os douch niss kir sangkom pit jea sabai heuy monus kor min jes chlous knea
klas kei min yol taing peak avey tov daelhov tha sojivathor phorng lolzzzzzzzzzzz
Lovekhmer2009 wrote:pa oun komtror dae bart

pa oun khenh muay jom'nuan doch yab pek

neak klas prub tov ke tha men kvol te online ...oh kron tae lir peak nis kor nirk ahnet neak niyey jeng dae
men kvol online tae choul online tver ei...choul mor houy mech men juay sarng songkom online ouy la or tov

tver kor tver pleang knong song'kom online tae kluan aeng kor arsrai songkom online dae

neak klas dol prub tov ke tha niyey pa em smarn tae ma nos la or teang os rir
niyey arkrok smarn tae arkrok rir

tarm pit neak niyey jeng ke kompong chrorbouk chrobol roveing peak tha sojiveakthor neng leakkha'na ma nos

chom'noch somkhan dael chong lerk lerng kir Sojiveakthor rir Mear'reak'yeat knong kar niyey sdei....pheap jia neak mean mae ov pror'dao rir kar yol deng kpos

ter neak skol peak tha sojiveakthor dae te...pror'korb peak nis barn dae te

sombei sojiveakthor knong kar niyey sdei neak men mean tov houy chos tomrom rerng pseng mean dae te

kom plech na peak chas lok pol tha somdei sor jeat mear'reak'yeat sor pooch
kom plech na tha online kor jia songkom muay dae ber jong ouy la or samajirk knong song'kom kor kua tae juay nom avei dael la or la or mor oy song'kom nis dae

kom plech na tha khmer jia jeat mean vap'pa'thor dor kpong kpos neng ke dae kom somdaeng tongver avei muay dael sor ouy khenh tha kvas vap'pa'thor klang pek

men juay tver sang song'kom online ouy la or hoy choul chet haek moit jom'teal tha songkom online men la or (tae kluan aeng nov tae choul online ork lok tver ouy songkom online kor kor la ork) neng men kua tok jet(mech barn men kua tok jet...pruas neak niyey jeng sombei kluan aeng kor men tok jet dae pruas ke nov tae choul online)

somtos phong bart ber peak somdei na muay tver ouy neak klas sdab tov men sabai jet bart

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:14 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:Jom yeakkkkkkkkkkk dokkkkkkkkkk. dokkkkkkkkkk Tov........... hahaaaaa
RK leng ban leng bat lolzzzzzzzz
kei krorn dork pi font page ter
kamap aeng noss jol leng tae kal pi ..... dol pel ...... leng keunh jol lolzzz

LOLZZZZZZZZZ
kjillllllllllllllllll jole prous rovol pek neng na............

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

13I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:22 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzz rovol tae ber jea .... teat ber min jol teat tours rovol kor doy ,

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

14I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:40 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz rovol tae ber jea .... teat ber min jol teat tours rovol kor doy ,

EY ke te............ jong niyeay ey jes koun nissssssss
koot

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

15I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 1:53 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

ngorb! vear doch tae doch teh...bong aeng move tov nah kor nov ta dael nirng... lolzz...... jong oy songkum online niss la'or, jong min oy mien kah chlous knear, peak min la or, jong oy bombatt kah nhae srey, nhae papun keh online, nhae songsa keh online, tol tae bong srey aeng bombett chatroom nirng forum tang oss, bombitt joarl min bach mien kah torb somdey sabai leng serch, min bach mien ka nhae knear lolzzzz..prous avey dae knhom ban niyeay tang ombal marn kir vear tak torng nirng sojeevathor...... lolzzz .... Thver doch knhom kir ban heuy, songkum niss jbass jear mien pheap rungrirng, kmien neak nah salanh neak nah, kmien papun neak nah bak jet ler pdey neak nah, ptess neak nah neak nuss nov, kood neak nah neak nuss esss... hahahahaha....

Thomada kar leng serch vear jirng heuy, bong aeng min jong mien spam nov chatroom, bong aeng kom bongkert, bong aeng min jong oy keh post picture nov gallery, bong aeng dork jenh, mien avey pibak? :D bong aeng min pinh jet knhom chat, bong aeng ban knhom, sroul ter lolzzzzz...... knong songkum nah kor doch songkum nah dae, moit niyeay pseng jet thver psirng,,, ber songkum tang oss thver ban doch komnitt kloun kitt nuss, ruom tang oss knear mok, yerng prohel thver ban junder tov leng tharn pressjan oss heuy 21 century mok niss... lolzzzz.......

doch knhom ban niyeay, ber bong aeng jong oy vear la'or mien sojiivathor, type words la or la or, oy mnuss mien mearyeat, bet joarl tov lolzzzz, doe tov dak konlaeng pseng vear ta dael teh :D...... sombey tae jomlous knong songkum krusar kor kmien kah joss somrong knear nov leuy,,, joss tumrom mnuss online min dael tang ban skol muk knear phong, bong aeng jong expect yang mech tov???? :D:D:D

bong aeng arn kah torb boss nhom oy oss tov, rouch BAN nhom kroy kor min khat pel pun marn dae......lolzzz..... neak klass jinh mok sojeevathor, lolzzz, sojeevathor my áss, i mean sojiivathor Bart Simpson áss lolzzzz
I Close The Chatroom On Font Page 667324

PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong paoun
kyom soum jomreab domnerng dol bong paoun dael jol jet niyeay leng nov knong chatroom dael nov font page ( chatroom meebo) tha jab pi tngai monday tov kyom neng dork chatroom neng pi font page , tae chatroom nov tae mean dordel krorn bong paoun tov chat nov konlaeng Chat
Haet avey ban jea kyom dork jenh ?
Prous mork pi bong paoun mouy chomnoun dael mork chat nov knong chatroom neng brer peak somdey min pirous sdab bon tech sos , peak klas min kour brer kor brer dae somrab pourk kei kir douch jea tomada tae peak somdey taing noss kir min sorm rom neng niyeay nov public dael monus jea jreun kei arch merl keunh .
Lovekhmer mean bong paoun jea jreun jol mork leng pel berk font page mork kei keunh ka niyeay sdey robeab niss kir kei vai domley min la'or dol lovekhmer ,
Kyom tver niss kir dermbey ka pea Lovekhmer oy mean leakkhanak la'or oy sorm jea website khmer dael korob neng protebat nov vapathor neng silathor khmer . kyom sangkherm tha bong paoun mouy chomnoun yol nov avey dael kyom tver heuy neng min tver oy lovekhmer klay tov jea konlaeng mouy min la'or .

besf regard

LK_Team

16I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:03 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Julasar wrote:ngorb! vear doch tae doch teh...bong aeng move tov nah kor nov ta dael nirng... lolzz...... jong oy songkum online niss la'or, jong min oy mien kah chlous knear, peak min la or, jong oy bombatt kah nhae srey, nhae papun keh online, nhae songsa keh online, tol tae bong srey aeng bombett chatroom nirng forum tang oss, bombitt joarl min bach mien kah torb somdey sabai leng serch, min bach mien ka nhae knear lolzzzz..prous avey dae knhom ban niyeay tang ombal marn kir vear tak torng nirng sojeevathor...... lolzzz .... Thver doch knhom kir ban heuy, songkum niss jbass jear mien pheap rungrirng, kmien neak nah salanh neak nah, kmien papun neak nah bak jet ler pdey neak nah, ptess neak nah neak nuss nov, kood neak nah neak nuss esss... hahahahaha....

Thomada kar leng serch vear jirng heuy, bong aeng min jong mien spam nov chatroom, bong aeng kom bongkert, bong aeng min jong oy keh post picture nov gallery, bong aeng dork jenh, mien avey pibak? :D bong aeng min pinh jet knhom chat, bong aeng ban knhom, sroul ter lolzzzzz...... knong songkum nah kor doch songkum nah dae, moit niyeay pseng jet thver psirng,,, ber songkum tang oss thver ban doch komnitt kloun kitt nuss, ruom tang oss knear mok, yerng prohel thver ban junder tov leng tharn pressjan oss heuy 21 century mok niss... lolzzzz.......

doch knhom ban niyeay, ber bong aeng jong oy vear la'or mien sojiivathor, type words la or la or, oy mnuss mien mearyeat, bet joarl tov lolzzzz, doe tov dak konlaeng pseng vear ta dael teh :D...... sombey tae jomlous knong songkum krusar kor kmien kah joss somrong knear nov leuy,,, joss tumrom mnuss online min dael tang ban skol muk knear phong, bong aeng jong expect yang mech tov???? :D:D:D

bong aeng arn kah torb boss nhom oy oss tov, rouch BAN nhom kroy kor min khat pel pun marn dae......lolzzz..... neak klass jinh mok sojeevathor, lolzzz, sojeevathor my áss, i mean sojiivathor Bart Simpson áss lolzzzz
I Close The Chatroom On Font Page 667324

PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong paoun
kyom soum jomreab domnerng dol bong paoun dael jol jet niyeay leng nov knong chatroom dael nov font page ( chatroom meebo) tha jab pi tngai monday tov kyom neng dork chatroom neng pi font page , tae chatroom nov tae mean dordel krorn bong paoun tov chat nov konlaeng Chat
Haet avey ban jea kyom dork jenh ?
Prous mork pi bong paoun mouy chomnoun dael mork chat nov knong chatroom neng brer peak somdey min pirous sdab bon tech sos , peak klas min kour brer kor brer dae somrab pourk kei kir douch jea tomada tae peak somdey taing noss kir min sorm rom neng niyeay nov public dael monus jea jreun kei arch merl keunh .
Lovekhmer mean bong paoun jea jreun jol mork leng pel berk font page mork kei keunh ka niyeay sdey robeab niss kir kei vai domley min la'or dol lovekhmer ,
Kyom tver niss kir dermbey ka pea Lovekhmer oy mean leakkhanak la'or oy sorm jea website khmer dael korob neng protebat nov vapathor neng silathor khmer . kyom sangkherm tha bong paoun mouy chomnoun yol nov avey dael kyom tver heuy neng min tver oy lovekhmer klay tov jea konlaeng mouy min la'or .

besf regard

LK_Team

LOLZZZZZZZZZZZ JULASARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HEHEE

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

17I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:24 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz rovol tae ber jea .... teat ber min jol teat tours rovol kor doy ,

EY ke te............ jong niyeay ey jes koun nissssssss
koot
lolzzzzzz kamap aeng yap nas , ok tov keng heuy
sa'aek ber mean pel jreun kyom convert kun tae tae ott soniya tei na mech mech kom mork tea lolzzzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

18I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:28 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz rovol tae ber jea .... teat ber min jol teat tours rovol kor doy ,

EY ke te............ jong niyeay ey jes koun nissssssss
koot
lolzzzzzz kamap aeng yap nas , ok tov keng heuy
sa'aek ber mean pel jreun kyom convert kun tae tae ott soniya tei na mech mech kom mork tea lolzzzzzzz

min convert ouy RK tov Vai bouch sok ouy sossssssssssssss lolzzzzzzzz

Nite nite Dane..........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

19I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:36 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

i don't have comment for your comment
you can do as you wish it did not look at me , i don't care your langague , i care lovekhmer only. I do what I want to do
Julasar wrote:ngorb! vear doch tae doch teh...bong aeng move tov nah kor nov ta dael nirng... lolzz...... jong oy songkum online niss la'or, jong min oy mien kah chlous knear, peak min la or, jong oy bombatt kah nhae srey, nhae papun keh online, nhae songsa keh online, tol tae bong srey aeng bombett chatroom nirng forum tang oss, bombitt joarl min bach mien kah torb somdey sabai leng serch, min bach mien ka nhae knear lolzzzz..prous avey dae knhom ban niyeay tang ombal marn kir vear tak torng nirng sojeevathor...... lolzzz .... Thver doch knhom kir ban heuy, songkum niss jbass jear mien pheap rungrirng, kmien neak nah salanh neak nah, kmien papun neak nah bak jet ler pdey neak nah, ptess neak nah neak nuss nov, kood neak nah neak nuss esss... hahahahaha....

Thomada kar leng serch vear jirng heuy, bong aeng min jong mien spam nov chatroom, bong aeng kom bongkert, bong aeng min jong oy keh post picture nov gallery, bong aeng dork jenh, mien avey pibak? :D bong aeng min pinh jet knhom chat, bong aeng ban knhom, sroul ter lolzzzzz...... knong songkum nah kor doch songkum nah dae, moit niyeay pseng jet thver psirng,,, ber songkum tang oss thver ban doch komnitt kloun kitt nuss, ruom tang oss knear mok, yerng prohel thver ban junder tov leng tharn pressjan oss heuy 21 century mok niss... lolzzzz.......

doch knhom ban niyeay, ber bong aeng jong oy vear la'or mien sojiivathor, type words la or la or, oy mnuss mien mearyeat, bet joarl tov lolzzzz, doe tov dak konlaeng pseng vear ta dael teh :D...... sombey tae jomlous knong songkum krusar kor kmien kah joss somrong knear nov leuy,,, joss tumrom mnuss online min dael tang ban skol muk knear phong, bong aeng jong expect yang mech tov???? :D:D:D

bong aeng arn kah torb boss nhom oy oss tov, rouch BAN nhom kroy kor min khat pel pun marn dae......lolzzz..... neak klass jinh mok sojeevathor, lolzzz, sojeevathor my áss, i mean sojiivathor Bart Simpson áss lolzzzz
I Close The Chatroom On Font Page 667324

PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong paoun
kyom soum jomreab domnerng dol bong paoun dael jol jet niyeay leng nov knong chatroom dael nov font page ( chatroom meebo) tha jab pi tngai monday tov kyom neng dork chatroom neng pi font page , tae chatroom nov tae mean dordel krorn bong paoun tov chat nov konlaeng Chat
Haet avey ban jea kyom dork jenh ?
Prous mork pi bong paoun mouy chomnoun dael mork chat nov knong chatroom neng brer peak somdey min pirous sdab bon tech sos , peak klas min kour brer kor brer dae somrab pourk kei kir douch jea tomada tae peak somdey taing noss kir min sorm rom neng niyeay nov public dael monus jea jreun kei arch merl keunh .
Lovekhmer mean bong paoun jea jreun jol mork leng pel berk font page mork kei keunh ka niyeay sdey robeab niss kir kei vai domley min la'or dol lovekhmer ,
Kyom tver niss kir dermbey ka pea Lovekhmer oy mean leakkhanak la'or oy sorm jea website khmer dael korob neng protebat nov vapathor neng silathor khmer . kyom sangkherm tha bong paoun mouy chomnoun yol nov avey dael kyom tver heuy neng min tver oy lovekhmer klay tov jea konlaeng mouy min la'or .

besf regard

LK_Team

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

20I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:37 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz rovol tae ber jea .... teat ber min jol teat tours rovol kor doy ,

EY ke te............ jong niyeay ey jes koun nissssssss
koot
lolzzzzzz kamap aeng yap nas , ok tov keng heuy
sa'aek ber mean pel jreun kyom convert kun tae tae ott soniya tei na mech mech kom mork tea lolzzzzzzz

min convert ouy RK tov Vai bouch sok ouy sossssssssssssss lolzzzzzzzz

Nite nite Dane..........
lolzzz hean vai kyom hor ?
oy hean mork vai dol paris tov :P

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

21I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:45 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzz rovol tae ber jea .... teat ber min jol teat tours rovol kor doy ,

EY ke te............ jong niyeay ey jes koun nissssssss
koot
lolzzzzzz kamap aeng yap nas , ok tov keng heuy
sa'aek ber mean pel jreun kyom convert kun tae tae ott soniya tei na mech mech kom mork tea lolzzzzzzz

min convert ouy RK tov Vai bouch sok ouy sossssssssssssss lolzzzzzzzz

Nite nite Dane..........
lolzzz hean vai kyom hor ?
oy hean mork vai dol paris tov :P

HEHEEEEEEEE klach ey paris nous....... vai bouch sork kmean ouy nov sol te jam tae merl tov lolzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

22I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 2:46 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

That is the point im trying to said about this lovekhmer site.... chatroom is a chatroom, you have to prepare for the good and worst..... i know my reply getting to the point.... you are lucky to have an honest critic like me lolzzzz.... many playing the Sojeevathor card, to me its just a piece of crap..... In order to use that word, they have to know what the hell its mean first and their head is free from it... if not, they will get my honest criticism, including you as the site owner :D...... if my respond make you burn up, and i have done my job.... :D

PheaKdeySnaeh wrote:i don't have comment for your comment
you can do as you wish it did not look at me , i don't care your langague , i care lovekhmer only. I do what I want to do

23I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 3:06 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ReaLKhmeR wrote:

HEHEEEEEEEE klach ey paris nous....... vai bouch sork kmean ouy nov sol te jam tae merl tov lolzzzzzz

lolzzzzzzz tov hov bong jolie oy jouy vai lolzzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

The author of this message was banned from the forum - See the message

25I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 3:13 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

lolzzzzz chet min del jol phang lolzzzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

26I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 3:13 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

PheaKdeySnaeh wrote:
ReaLKhmeR wrote:

HEHEEEEEEEE klach ey paris nous....... vai bouch sork kmean ouy nov sol te jam tae merl tov lolzzzzzz

lolzzzzzzz tov hov bong jolie oy jouy vai lolzzzzz

lolzzzzzzzzz yeay songsvet jolie kmean konlang vai te.......

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

27I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 3:59 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

Julasar wrote:ngorb! vear doch tae doch teh...bong aeng move tov nah kor nov ta dael nirng... lolzz...... jong oy songkum online niss la'or, jong min oy mien kah chlous knear, peak min la or, jong oy bombatt kah nhae srey, nhae papun keh online, nhae songsa keh online, tol tae bong srey aeng bombett chatroom nirng forum tang oss, bombitt joarl min bach mien kah torb somdey sabai leng serch, min bach mien ka nhae knear lolzzzz..prous avey dae knhom ban niyeay tang ombal marn kir vear tak torng nirng sojeevathor...... lolzzz .... Thver doch knhom kir ban heuy, songkum niss jbass jear mien pheap rungrirng, kmien neak nah salanh neak nah, kmien papun neak nah bak jet ler pdey neak nah, ptess neak nah neak nuss nov, kood neak nah neak nuss esss... hahahahaha....

Thomada kar leng serch vear jirng heuy, bong aeng min jong mien spam nov chatroom, bong aeng kom bongkert, bong aeng min jong oy keh post picture nov gallery, bong aeng dork jenh, mien avey pibak? I Close The Chatroom On Font Page Icon_biggrin bong aeng min pinh jet knhom chat, bong aeng ban knhom, sroul ter lolzzzzz...... knong songkum nah kor doch songkum nah dae, moit niyeay pseng jet thver psirng,,, ber songkum tang oss thver ban doch komnitt kloun kitt nuss, ruom tang oss knear mok, yerng prohel thver ban junder tov leng tharn pressjan oss heuy 21 century mok niss... lolzzzz.......

doch knhom ban niyeay, ber bong aeng jong oy vear la'or mien sojiivathor, type words la or la or, oy mnuss mien mearyeat, bet joarl tov lolzzzz, doe tov dak konlaeng pseng vear ta dael teh I Close The Chatroom On Font Page Icon_biggrin...... sombey tae jomlous knong songkum krusar kor kmien kah joss somrong knear nov leuy,,, joss tumrom mnuss online min dael tang ban skol muk knear phong, bong aeng jong expect yang mech tov???? I Close The Chatroom On Font Page Icon_biggrin:D:D

bong aeng arn kah torb boss nhom oy oss tov, rouch BAN nhom kroy kor min khat pel pun marn dae......lolzzz..... neak klass jinh mok sojeevathor, lolzzz, sojeevathor my áss, i mean sojiivathor Bart Simpson áss lolzzzz
I Close The Chatroom On Font Page 667324

PheaKdeySnaeh wrote:Sousdey bong paoun
kyom soum jomreab domnerng dol bong paoun dael jol jet niyeay leng nov knong chatroom dael nov font page ( chatroom meebo) tha jab pi tngai monday tov kyom neng dork chatroom neng pi font page , tae chatroom nov tae mean dordel krorn bong paoun tov chat nov konlaeng Chat
Haet avey ban jea kyom dork jenh ?
Prous mork pi bong paoun mouy chomnoun dael mork chat nov knong chatroom neng brer peak somdey min pirous sdab bon tech sos , peak klas min kour brer kor brer dae somrab pourk kei kir douch jea tomada tae peak somdey taing noss kir min sorm rom neng niyeay nov public dael monus jea jreun kei arch merl keunh .
Lovekhmer mean bong paoun jea jreun jol mork leng pel berk font page mork kei keunh ka niyeay sdey robeab niss kir kei vai domley min la'or dol lovekhmer ,
Kyom tver niss kir dermbey ka pea Lovekhmer oy mean leakkhanak la'or oy sorm jea website khmer dael korob neng protebat nov vapathor neng silathor khmer . kyom sangkherm tha bong paoun mouy chomnoun yol nov avey dael kyom tver heuy neng min tver oy lovekhmer klay tov jea konlaeng mouy min la'or .

besf regard

LK_Team

pa oun barn arn comment robos lbong houy kua ouy chab arom dae somrab yor'bol lbong .tae ber mean neak kit doch lbong chreun kir yab morng...

kom kit klei...chong'eart pek...hat kit ouy sta'pa'na (creative thinking)...tver ouy stapana klas tov (creative doing)

somtos bart ber jrul jruas

28I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 4:13 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

ey? you think your respond is creative respond and creative doing??? i know my respond is the best creative respond ever, and what i am doing is very creative too, even the webmaster have no comment.. lolzzzz.... neak dae kitt doch yerng kir min men kitt kley teh, if u kitt klei, that is all u see my friend........ compare your respond and mine... you will see how short yours and mine is.....

Lovekhmer2009 wrote:
pa oun barn arn comment robos lbong houy kua ouy chab arom dae somrab yor'bol lbong .tae ber mean neak kit doch lbong chreun kir yab morng...

kom kit klei...chong'eart pek...hat kit ouy sta'pa'na (creative thinking)...tver ouy stapana klas tov (creative doing)

somtos bart ber jrul jruas

29I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 4:17 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

bet tov, vea slow nas morm load page barn dork jenh tov pahael loy tich. orkun bong srey

http://www.khmermidi.com

30I Close The Chatroom On Font Page Empty Re: I Close The Chatroom On Font Page 12th October 2009, 4:23 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Julasar wrote:ey? you think your respond is creative respond and creative doing??? i know my respond is the best creative respond ever, and what i am doing is very creative too, even the webmaster have no comment.. lolzzzz.... neak dae kitt doch yerng kir min men kitt kley teh, if u kitt klei, that is all u see my friend........ compare your respond and mine... you will see how short yours and mine is.....

Lovekhmer2009 wrote:
pa oun barn arn comment robos lbong houy kua ouy chab arom dae somrab yor'bol lbong .tae ber mean neak kit doch lbong chreun kir yab morng...

kom kit klei...chong'eart pek...hat kit ouy sta'pa'na (creative thinking)...tver ouy stapana klas tov (creative doing)

somtos bart ber jrul jruas

hahaaaaaaaa yiiiiiiiiiii jab bouch sork tang os knea eylov lolzzzzzz

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 7]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum