Berk Lan mor tver Ka Prik menh nirk dole ta Manh. seuch mnak ang eylov RK jong jaek ouy nak LK seuch dae.
Man koun Phlous pi nak min tornh kert nov leuy. 2 nak ke kor pikros knea.
Bong: Pel bong kert lerng bong nov tov rean khang jeang phlerng
Paoun: Het ey bong
Bong: Paoun kert merl tov nov knong Pous Mae yeung jit 9 khae heuy langert (dark) cheang. Ber bong jes tor phlerng bong neng tor ouy pler knong pous mae min ouy langert jeng te. Jos Paoun ang vinh.
Paoun: Paoun neng tver krou prodal
Bong: yiiiiiiiii paoun ang man kom koun jear mouy nak na.
Paoun: Bong ang kert merl tov Mayob mayob paoun kiet lerng kor kris kor heuy. Min deng nor vai vear sos. Ber kron tae vai paoun min kherng te.
Tae vai mouy sonthous heuy thlous tirk moit dak vea teat. Ber thlous tirk moit dak paoun min kherng te tae tirk neng vea khab teat.........
Man koun Phlous pi nak min tornh kert nov leuy. 2 nak ke kor pikros knea.
Bong: Pel bong kert lerng bong nov tov rean khang jeang phlerng
Paoun: Het ey bong
Bong: Paoun kert merl tov nov knong Pous Mae yeung jit 9 khae heuy langert (dark) cheang. Ber bong jes tor phlerng bong neng tor ouy pler knong pous mae min ouy langert jeng te. Jos Paoun ang vinh.
Paoun: Paoun neng tver krou prodal
Bong: yiiiiiiiii paoun ang man kom koun jear mouy nak na.
Paoun: Bong ang kert merl tov Mayob mayob paoun kiet lerng kor kris kor heuy. Min deng nor vai vear sos. Ber kron tae vai paoun min kherng te.
Tae vai mouy sonthous heuy thlous tirk moit dak vea teat. Ber thlous tirk moit dak paoun min kherng te tae tirk neng vea khab teat.........