Merl nek! Mech dey! Jong te. Niss kir pross songha Preayktheuy
Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2
The author of this message was banned from the forum -
The author of this message was banned from the forum -
Meul reang oun neak, meul tov kuor oy snae te????Lovekhmer2009 wrote:merl tae ah 2 neak nov khang kroy leap tirk moit ka erk ka'erk hahhaah
preaykteuy wrote:Meul reang oun neak, meul tov kuor oy snae te????Lovekhmer2009 wrote:merl tae ah 2 neak nov khang kroy leap tirk moit ka erk ka'erk hahhaah
Kheunh ort bang Tony, bang eng samang heuy ban oun tveu papun nus, meul ter ah pi nak nus tov, vea lep tik morng jorng ban oun seung slab, ter oun min kjey meul muk vea te, kpeummmmmmmmmmm
Chettanavich wrote:Merl nek! Mech dey! Jong te. Niss kir pross songha Preayktheuy
Lovekhmer2009 wrote:
jeng rir pov ponlouk..ah 2 neak nov khang kroy taeng kluan style os steas morng hhaha
via chror'naen klang houy merl tov
A Thea wrote:Lork euy lork samnang hey i bai chha.et hey u kour som del..kom ei ors niyeay morng...kreng terb ta samral korn hey ei nak neang Preay? mech kor reang svel mes? jing ta barn Tony min hean deur jorl nov kan kambet yeam mork phtas!!
preaykteuy wrote:A Thea wrote:Lork euy lork samnang hey i bai chha.et hey u kour som del..kom ei ors niyeay morng...kreng terb ta samral korn hey ei nak neang Preay? mech kor reang svel mes? jing ta barn Tony min hean deur jorl nov kan kambet yeam mork phtas!!
Thomada reang neang kyum svel ter jeung tang pi deum mor. Phos phos kran ter kheunh reang kyum neung deung tha bass room morng. Meul ter bang Tony meul ngob neung oun min tich te. Oun oy tov chhveng tov chhveng. oun oy tov sdam tov sdam. Kmean hean tor var ning oun te. Beu min jeung te oun leng kbal jorl kmean anit ah sou ey te.
A Thea wrote:
Jing ei nak neang oun Preay? hey ket leng karl del ning? jam barn korn 10 reu kor karl? leng tov yat dek yum norneal dei tich tha phei deur srek rok phdei teat!! Yas tas ngob tov terb ta chlorng tunle hey phang!!
preaykteuy wrote:A Thea wrote:
Jing ei nak neang oun Preay? hey ket leng karl del ning? jam barn korn 10 reu kor karl? leng tov yat dek yum norneal dei tich tha phei deur srek rok phdei teat!! Yas tas ngob tov terb ta chlorng tunle hey phang!!
Bang Ny neung heh? Kyum jorng leng kbal jorl thmeu na kor ban der, ter kum anit tich te, pruos rol thngai nis yum ang vor kyum tik phnek oy la harm morng. Roob reang sa-art pun nis der, kyum min kvas pros lanh te.
A Thea wrote:
Hhahahahahaha...tveu eng sadei krean beu nas srei srei ei mart rung jing? oh..jalom preay ei mart rung mes...
preaykteuy wrote:A Thea wrote:
Hhahahahahaha...tveu eng sadei krean beu nas srei srei ei mart rung jing? oh..jalom preay ei mart rung mes...
Jom tha kyum mort reung. Mech bang eng deung tha mort kyum reung, mort kyum tun douch samley jeung. Beu min jeu beut mort kyum sak tov. Nis mort heh
A Thea wrote:
Er...preay ei dach yai som ke bert mart...bobor mart bong rers nas meas meh...barn ta srei saart khmeng kjei te baht hey min pas pal papun ke te pises papun pha.oun met pheak!! kom mor ahleam ah lem ah larm dak bong pek yat tram min barn..
Jom hao kyum sort ter babe!!!!! Songsai ter luoch lanh kyum der morng ban hao kyum jeung.A Thea wrote:hahahahahahaa...ke sanlob bantab pi bert mart oun eng roch ning na!!! bong not including te babe!!
A Thea wrote:jos mouy srei saart dorch oun preay min hav babe ei? jam bach loung lanh ei...bong not available for oun te honey!!
Hehehehehe... U heuy bang teub ter mork serch. hehehehehehehePheaKdeySnaeh wrote: osja morng heuy
preaykteuy wrote:A Thea wrote:jos mouy srei saart dorch oun preay min hav babe ei? jam bach loung lanh ei...bong not available for oun te honey!!
Jom ors pi hao babe mork hao kyum honey tiet heuy. Songsai men ten heuy kyum. heheheheheheheh.. Beu lanh kyum niyay trong morng tov bang. hehehehehe
Mangai neung kran ter phos phos nov LK nis call mork nhae oun jorng 100 lek heuy. yab men teu phos phos nov LK nis kheunh zey sa'art ort ban.PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzz bong rovol keng
A Thea wrote:
Hahahahaa..hey mor nhe bros phseng ning ott klach jet phdei Ny ei ma tich te ning hah?
Go to page : 1, 2
Similar topics