PreayKtheuy bon jenh reang phit 44939

Join the forum, it's quick and easy

PreayKtheuy bon jenh reang phit 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

PreayKtheuy bon jenh reang phit

+8
MjasSnaehSomnop
Bong Tim
khemandy
Lovekhmer2009
chvaksnae
preaykteuy
Yumareach
Chettanavich
12 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

The author of this message was banned from the forum - See the message

2PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 6:02 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Jom yeak thleak tik. Tony euy papun tony eng jenh muk bang hanh reang oy ke meul heuy. PreayKtheuy bon jenh reang phit 35PreayKtheuy bon jenh reang phit 35PreayKtheuy bon jenh reang phit 35PreayKtheuy bon jenh reang phit 35PreayKtheuy bon jenh reang phit 35PreayKtheuy bon jenh reang phit 35PreayKtheuy bon jenh reang phit 35

3PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 6:11 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

Slab heuy bang Chet, heuy ey kor bang york roob oun mork post nov nis jeung. Tveu oy ke kheunh sam ros pit robors oun ors heuy. Oun khlach ke tam nhae oun dol heuy neak. Oun kit dou lek telephone, dou ptes sin, khlach ke tam dol ptes. vivor pdey oun bang Tony pajan neung slab oun heuy.
Oy meul roob khluon eng douch jorng ka'uot mech te neak. Songsai ter janh koun tiet heuy kyum PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

The author of this message was banned from the forum - See the message

5PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 6:37 am

chvaksnae

chvaksnae
Administrator
Administrator

oiiiii

http://www.khmermidi.com

6PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 6:41 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

merl tae ah 2 neak nov khang kroy leap tirk moit ka erk ka'erk hahhaah

7PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 6:43 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

Lovekhmer2009 wrote:merl tae ah 2 neak nov khang kroy leap tirk moit ka erk ka'erk hahhaah
Meul reang oun neak, meul tov kuor oy snae te????

Kheunh ort bang Tony, bang eng samang heuy ban oun tveu papun nus, meul ter ah pi nak nus tov, vea lep tik morng jorng ban oun seung slab, ter oun min kjey meul muk vea te, kpeummmmmmmmmmm PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

8PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 7:11 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

preaykteuy wrote:
Lovekhmer2009 wrote:merl tae ah 2 neak nov khang kroy leap tirk moit ka erk ka'erk hahhaah
Meul reang oun neak, meul tov kuor oy snae te????

Kheunh ort bang Tony, bang eng samang heuy ban oun tveu papun nus, meul ter ah pi nak nus tov, vea lep tik morng jorng ban oun seung slab, ter oun min kjey meul muk vea te, kpeummmmmmmmmmm PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

jeng rir pov ponlouk..ah 2 neak nov khang kroy taeng kluan style os steas morng hhaha
via chror'naen klang houy merl tov PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

9PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 8:25 am

khemandy

khemandy
LK VIP
LK VIP

Chettanavich wrote:Merl nek! Mech dey! Jong te. Niss kir pross songha Preayktheuy

PreayKtheuy bon jenh reang phit L_yquptmwafd

PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 PreayKtheuy bon jenh reang phit 35
Tony euy broyath broyaeng phong nah..... ber sa art mleung mleung knea sok jet tov buos heuy PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932

10PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:12 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

Lork euy lork samnang hey i bai chha.et hey u kour som del..kom ei ors niyeay morng...kreng terb ta samral korn hey ei nak neang Preay? mech kor reang svel mes? jing ta barn Tony min hean deur jorl nov kan kambet yeam mork phtas!! PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932

11PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:35 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

Lovekhmer2009 wrote:
jeng rir pov ponlouk..ah 2 neak nov khang kroy taeng kluan style os steas morng hhaha
via chror'naen klang houy merl tov PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

Jeung bang kuor deung heuy tha oun smors neung bang pun na. Som bey ter ah pi nak neung teng khluon mech kor oun min jab ah hom der na bang Ny. Oun srolanh srolanh ter bang, hehehehehehehehe.... Beut mort muoy meul bang lanh. PreayKtheuy bon jenh reang phit Nouveau2

12PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:37 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:Lork euy lork samnang hey i bai chha.et hey u kour som del..kom ei ors niyeay morng...kreng terb ta samral korn hey ei nak neang Preay? mech kor reang svel mes? jing ta barn Tony min hean deur jorl nov kan kambet yeam mork phtas!! PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932

Thomada reang neang kyum svel ter jeung tang pi deum mor. Phos phos kran ter kheunh reang kyum neung deung tha bass room morng. Meul ter bang Tony meul ngob neung oun min tich te. Oun oy tov chhveng tov chhveng. oun oy tov sdam tov sdam. Kmean hean tor var ning oun te. Beu min jeung te oun leng kbal jorl kmean anit ah sou ey te. PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

13PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:39 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

preaykteuy wrote:
A Thea wrote:Lork euy lork samnang hey i bai chha.et hey u kour som del..kom ei ors niyeay morng...kreng terb ta samral korn hey ei nak neang Preay? mech kor reang svel mes? jing ta barn Tony min hean deur jorl nov kan kambet yeam mork phtas!! PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932

Thomada reang neang kyum svel ter jeung tang pi deum mor. Phos phos kran ter kheunh reang kyum neung deung tha bass room morng. Meul ter bang Tony meul ngob neung oun min tich te. Oun oy tov chhveng tov chhveng. oun oy tov sdam tov sdam. Kmean hean tor var ning oun te. Beu min jeung te oun leng kbal jorl kmean anit ah sou ey te. PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

Jing ei nak neang oun Preay? hey ket leng karl del ning? jam barn korn 10 reu kor karl? leng tov yat dek yum norneal dei tich tha phei deur srek rok phdei teat!! Yas tas ngob tov terb ta chlorng tunle hey phang!! PreayKtheuy bon jenh reang phit Dead PreayKtheuy bon jenh reang phit Dead

14PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:44 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:
Jing ei nak neang oun Preay? hey ket leng karl del ning? jam barn korn 10 reu kor karl? leng tov yat dek yum norneal dei tich tha phei deur srek rok phdei teat!! Yas tas ngob tov terb ta chlorng tunle hey phang!! PreayKtheuy bon jenh reang phit Dead PreayKtheuy bon jenh reang phit Dead

Bang Ny neung heh? Kyum jorng leng kbal jorl thmeu na kor ban der, ter kum anit tich te, pruos rol thngai nis yum ang vor kyum tik phnek oy la harm morng. Roob reang sa-art pun nis der, kyum min kvas pros lanh te. PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

15PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:47 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

preaykteuy wrote:
A Thea wrote:

Bang Ny neung heh? Kyum jorng leng kbal jorl thmeu na kor ban der, ter kum anit tich te, pruos rol thngai nis yum ang vor kyum tik phnek oy la harm morng. Roob reang sa-art pun nis der, kyum min kvas pros lanh te. PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

Hhahahahahaha...tveu eng sadei krean beu nas srei srei ei mart rung jing? oh..jalom preay ei mart rung mes... PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash

16PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 9:51 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:
Hhahahahahaha...tveu eng sadei krean beu nas srei srei ei mart rung jing? oh..jalom preay ei mart rung mes... PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash

Jom tha kyum mort reung. Mech bang eng deung tha mort kyum reung, mort kyum tun douch samley jeung. Beu min jeu beut mort kyum sak tov. Nis mort heh PreayKtheuy bon jenh reang phit Nouveau2

17PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 10:00 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

preaykteuy wrote:
A Thea wrote:

Jom tha kyum mort reung. Mech bang eng deung tha mort kyum reung, mort kyum tun douch samley jeung. Beu min jeu beut mort kyum sak tov. Nis mort heh PreayKtheuy bon jenh reang phit Nouveau2

Er...preay ei dach yai som ke bert mart...bobor mart bong rers nas meas meh...barn ta srei saart khmeng kjei te baht hey min pas pal papun ke te pises papun pha.oun met pheak!! kom mor ahleam ah lem ah larm dak bong pek yat tram min barn.. PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash

18PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 10:53 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:
Er...preay ei dach yai som ke bert mart...bobor mart bong rers nas meas meh...barn ta srei saart khmeng kjei te baht hey min pas pal papun ke te pises papun pha.oun met pheak!! kom mor ahleam ah lem ah larm dak bong pek yat tram min barn.. PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash PreayKtheuy bon jenh reang phit Bash

Mork pi bang eng tha kyum mort reung neung na ban jea kyum dach jet oy bang eng beut morng kyum tov. Tam thormada neang kyum min men jet ngeay jeung te jarh. Bang eng samang heuy ban oun hao beut mort nus. Pros min tich jeang 100 nak te der som lab khluon doy sar ter tam beut mort oun ort ban nor. PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

19PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 10:57 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

hahahahahahaa...ke sanlob bantab pi bert mart oun eng roch ning na!!! bong not including te babe!! PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932

20PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:01 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:hahahahahahaa...ke sanlob bantab pi bert mart oun eng roch ning na!!! bong not including te babe!! PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932 PreayKtheuy bon jenh reang phit 916932
Jom hao kyum sort ter babe!!!!! Songsai ter luoch lanh kyum der morng ban hao kyum jeung. PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

21PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:11 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

jos mouy srei saart dorch oun preay min hav babe ei? jam bach loung lanh ei...bong not available for oun te honey!!

22PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:12 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

hahahahahahaa...hav tov na ouy ke tha bros dorch bong samdei pha.em la.hem pen na...

23PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:13 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch osja morng heuy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

24PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:16 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:jos mouy srei saart dorch oun preay min hav babe ei? jam bach loung lanh ei...bong not available for oun te honey!!

Jom ors pi hao babe mork hao kyum honey tiet heuy. Songsai men ten heuy kyum. heheheheheheheh.. Beu lanh kyum niyay trong morng tov bang. hehehehehe

25PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:16 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

PheaKdeySnaeh wrote:PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 PreayKtheuy bon jenh reang phit 35 osja morng heuy
Hehehehehe... U heuy bang teub ter mork serch. hehehehehehehe

26PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:18 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

lolzzzzz bong rovol keng

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

27PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:19 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

preaykteuy wrote:
A Thea wrote:jos mouy srei saart dorch oun preay min hav babe ei? jam bach loung lanh ei...bong not available for oun te honey!!

Jom ors pi hao babe mork hao kyum honey tiet heuy. Songsai men ten heuy kyum. heheheheheheheh.. Beu lanh kyum niyay trong morng tov bang. hehehehehe

Hahahahaa..hey mor nhe bros phseng ning ott klach jet phdei Ny ei ma tich te ning hah?

28PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:22 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzz bong rovol keng
Mangai neung kran ter phos phos nov LK nis call mork nhae oun jorng 100 lek heuy. yab men teu phos phos nov LK nis kheunh zey sa'art ort ban. PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

29PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:23 am

preaykteuy

preaykteuy
Junior Member
Junior Member

A Thea wrote:

Hahahahaa..hey mor nhe bros phseng ning ott klach jet phdei Ny ei ma tich te ning hah?

Pdei kyum jet la-or nas, beuk dai oy kyum nhae penh ter neung.PreayKtheuy bon jenh reang phit Icon_razz

30PreayKtheuy bon jenh reang phit Empty Re: PreayKtheuy bon jenh reang phit 20th October 2009, 11:26 am

Bong Tim

Bong Tim
LK VIP
LK VIP

hahahahaaa...ning ei jet la.or rok khmean tarm pet ke dek sos hey mor tveu eng ei na....hhahahaha...ne ne min del bros na jet la.or ouy papun nhe ke nos te!! hahahahaa...beu papun bong ei ha...chbas jea skal snaedai bong morng ouy ta pen nhe mung mung!!! beu min reap dorch kantel..hoh

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next