Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2, 3, 4
Jom signature mech kor "end" ey kor jrern mes nor... hehenearikhmer wrote:ot sday te. jam paoun brab bong tam kroy pel kheunh...
hydrophilistic wrote:Jom signature mech kor "end" ey kor jrern mes nor... hehenearikhmer wrote:ot sday te. jam paoun brab bong tam kroy pel kheunh...
Kyom pey nas dol jerng tov :P
Kon kmeng smaradey ton jreay jerng heuy. Lir tae ke tha "end" bas sork doch kam proma hehe... Bersin Nearikhmer jea nak mean prach nha, tha tov merl tha avey tov del mean tae ka jap pderm heuy kmean ti banh job nos?nearikhmer wrote:hydrophilistic wrote:Jom signature mech kor "end" ey kor jrern mes nor... hehenearikhmer wrote:ot sday te. jam paoun brab bong tam kroy pel kheunh...
proleung ey kor tech mech mon ning kor pey dae. kmeng maen.
PheaKdeySnaeh wrote:lean pnek sos neng na tha bas sork lolz
hydrophilistic wrote:Kon kmeng smaradey ton jreay jerng heuy. Lir tae ke tha "end" bas sork doch kam proma hehe... Bersin Nearikhmer jea nak mean prach nha, tha tov merl tha avey tov del mean tae ka jap pderm heuy kmean ti banh job nos?nearikhmer wrote:hydrophilistic wrote:Jom signature mech kor "end" ey kor jrern mes nor... hehenearikhmer wrote:ot sday te. jam paoun brab bong tam kroy pel kheunh...
Sdap tam somneang doch jea min men jomnas doch kyom kit te. Pontae ban jea hav kyom tha "kmeng touch" tov heuy, kyom kor kour tae somdeng ka kour som dae... hehenearikhmer wrote:hydrophilistic wrote:Kon kmeng smaradey ton jreay jerng heuy. Lir tae ke tha "end" bas sork doch kam proma hehe... Bersin Nearikhmer jea nak mean prach nha, tha tov merl tha avey tov del mean tae ka jap pderm heuy kmean ti banh job nos?nearikhmer wrote:hydrophilistic wrote:Jom signature mech kor "end" ey kor jrern mes nor... hehenearikhmer wrote:ot sday te. jam paoun brab bong tam kroy pel kheunh...
nhom min maen jear nak mean prach nha rir pon ku kae ey te tae ber you deung heuy that min dae mean avey mean tae ka jab pderm heuy kmean ti bonh job nos te cheung hat ey jam bach pey tve ey pros avey avey taing tae mean ka jab pderm heuy ning ti banh job heuy. nis kir jear thomcheat na kmeng touch...lolz
PheaKdeySnaeh wrote:she jam oy bong tov tver jomnours :D :P
ngab rous ey paoun bros ? min dael keunh neary sexy te noh?darakhmer2009 wrote:ngob hahha propun lok neay ey kor saart mess veuy
jolie wrote:heuy bong kor berk brak khae chay jum'nous dae....PheaKdeySnaeh wrote:she jam oy bong tov tver jomnours :D :P
mork lok neay mean luydarakhmer2009 wrote:ngob hahha propun lok neay ey kor saart mess veuy
PheaKdeySnaeh wrote:BOng berk ei kyom keunh neang berk oss heuy neng lolzzzjolie wrote:heuy bong kor berk brak khae chay jum'nous dae....PheaKdeySnaeh wrote:she jam oy bong tov tver jomnours :D :P
jolie wrote:ngab rous ey paoun bros ? min dael keunh neary sexy te noh?darakhmer2009 wrote:ngob hahha propun lok neay ey kor saart mess veuy
Pro ey. Ber bong min jeu kyom te, bong nom kyom tov merl srey sexy lo merh. Kyom merl min dak pnaek te :P lolzzzPheaKdeySnaeh wrote:hydrop proo teat heuy
jolie wrote:ngab rous ey paoun bros ? min dael keunh neary sexy te noh?darakhmer2009 wrote:ngob hahha propun lok neay ey kor saart mess veuy
PheaKdeySnaeh wrote:mork lok neay mean luydarakhmer2009 wrote:ngob hahha propun lok neay ey kor saart mess veuy
hydrophilistic wrote:jolie wrote:ngab rous ey paoun bros ? min dael keunh neary sexy te noh?darakhmer2009 wrote:ngob hahha propun lok neay ey kor saart mess veuy
Kom tha tae Dara nos, kyom kor ort del kernh dae bong hehe :P
Go to page : 1, 2, 3, 4
» General » Jokes » Jokes Daily » Jos Aeng Merl Ei ?
Similar topics