jolie wrote:soursdey paoun pros!
paoun min ban sro'c tha (khmer on...rir robos avei avei kor sot tae phos ke rir phos thai)
korpon tae peak mouy khlea nis (bong srey pic nis kuas doy thai cartoonist te ...khmer kron tae yok pic ke mor dak ak'sor khmer te)
ban banh'jak chbas lois aoy bong yol kheunh baeb nis.
(karpit pa oun chenh mor nov srok thai tang pi touch kroch chmar...houy term niyey khmer chbas ponmarn khae nis dae...
sur pa oun tha skol khmer chbas ponna pa oun men hean jom'reap te bart)
pon tae paoun aeng hean as'ang tha nis jea sna dai thai. Prous tae paoun skoil ning ban an. Chos paoun mean ban nov merl koit kuas krub pic
te?? chos paoun mean ban skoil sna dai khmer nov ?
Paoun mean dael lir ri kor ban sek'sa browat khmer ning thai pi derm mor te.?
mean robos jea chroeun thai york pi khmer tov tver jea robos kloun. Heuy ti bomphot koun khmer khlas bae jea yol chrolom tha robos thai.
Chom noch nis heuy dael bong chong banh'jak paoun vinh tha Ber min torn deng chbas douchnes kor min brakod tha jea sna dai no na mouy dae.
Niyeay tov bong min dael khvol kherng, ri J. Tos bey thai rum'lorb bompean jong ban nis jong ban nos robos khmer tha jea robos khloun kor doy.
Tae pel nis bong keunh poro'mean seung roil thngai. Thai banh samlab
khmer, chak sang dot kmeng khmer teang rous. Khor'khao! phrey phsey!
ak'monus'thor jrol pek. Tver aoy bong ches kherng heuy..
Ka ak'thi'baiy robos paoun ban kbas kbas la'or nas. Bong yol pi bomnorng robos paoun.
Heuy bong kor soum tos dae, ber sen jea mean pheak avey min korb bey.
Roeung teang nis min maen jea roeung bokol nyom te. Vea jea roeung brotes jeat teang mol.
Songkhim tha paoun kor yol pi arom robos bong dae.
jom reap sur bong srey
tarm pit nis jia forum komplaeng men kua mor stress rir serious sa ei te
.......
chom'noch pseng pa oun men barn niyey dol te bart...(som kom os ouy huas pi issue dael niyey knia bart)
som bong srey meta kom prer arom bart...haet phol
logic +wisdom= haet phol bart
pa oun niyeay chompuas pic nis ...pa oun hean niyey yarng chbas doy men klach bak mok tha nis copy pi thai
prus doy sa pa oun tloib khenh sna dai teang pi nis houy bart
korpon tae peak mouy khlea nis (bong srey pic nis kuas doy thai cartoonist te ...khmer kron tae yok pic ke mor dak ak'sor khmer te)
ban banh'jak chbas lois aoy bong yol kheunh baeb nis. oh preah jia mjas ery...muay klea nis rir dael tver ouy bong yol on'daet on'dong dol thnak neng... pa oun somtos phong bart pa oun kit tha pa oun trov rean vi'jea Logic neng vi'jea communication sa thmei houy merl tov klea nis jia
Fact...via jia kar pit bart...ber copy (luach phos ke mor maen) ouy pa oun tha mech
trov ches tor tual kar pit bart bong srey...
kar ches tor tual skol kar pit robos kluan jia mool'la'than neay kar aphi'wat dor somkhan bart
ber men ches tor tual skol kar pit robos kluan aeng...kae men lerng te bart
robos yerng kor tha robos yerng tov...robos ke kor tha robos ke tov
siam luach ei pi khmer neng rerng bos siam..chat tok tha ke jia choryerng deng tha ke chor ...yerng tov tver chor doch ke maen te? muay teat bart bon'thaem ler chom'noch dael pa oun khenh bong srey niyey dol(prowat'te'sas)
pa oun barn arn siavpov prowat'te'sas khmer sorsei doy khmer
prowat'tes sas khmer neng thai sor sei doy thai
prowat'tes sas khmer neng thai sor sei doy jon jeat neay pro'tes ti 3
pa oun deng bart
men chong niyey chreun bart ...kron tae chong niyey klei klei teak tong rerng nis doy prer
Tao's proverb tha :
neak deng chbas men niyey neak niyey pheak chreun deng men chbas somtos bart dael pm tov rok bong srey
som anu'nhart jomreap joon bon'tech tha
kom prer arom bart....prer
haet phol dael pror'korb tov doy logic+wisdom bart
ber nov tae prer arom nos khmer nov tae nov krom sompeat robos thai (neng vietnam) rohot
pa oun som banh'chob kar chor'cheik trem nis bart ...ot bontor teat te...pruas ot kert prach'nhar...kert tae ton'na'har neng panh'ha
pa oun somtos ber khos chkoung lir bong srey