Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 44939

Join the forum, it's quick and easy

Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Jos Aeng Merl Ei ?

+14
chanradawat
Netra
bophasihanouk
Yumareach
Ravy Patrick
Chettanavich
XtesanX
visal_bross
Lovekhmer2009
Chompey
NeakTheakCyclo
jolie
nearikhmer
MjasSnaehSomnop
18 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 3 of 4]

61Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 8:50 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

nearikhmer wrote:
jolie wrote:cham hao neang mor leng heuy chrobach kor neang york aoy os. neang nov min chhngay pi bong te. 400km ter Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin
PheaKdeySnaeh wrote:BOng berk ei kyom keunh neang berk oss heuy neng lolzzz
jolie wrote:heuy bong kor berk brak khae chay jum'nous dae....
PheaKdeySnaeh wrote:she jam oy bong tov tver jomnours :D :P

ooy kour oy klarch na Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_mad bong ey kor khorkhov mlech Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 235317
nhom kom brab bong dane tha pouk yeang kit norm knea tov leng koit tae eylov nis ot hean tov leng te klach na....lolz
Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 916932 Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 916932 koun kmeng nis ngay sroul bomphey mless. ban nov jit ey.. tver aoy yom roil thngai mhong hasha Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

http://www.imeem.com/people/6KAO5rj

62Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 8:55 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

nearikhmer wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzz ei kor sahav ples bong niss leng sot jrobach kor kei york luy
waooooo tech teat prohel bong tov plon bank hahahhaa

good onjerng arch joub knea ban heuy
bong proyat kloun dae na kom dak luy tam kloun jreun pek pel joub bong Jolie....lolz.
Hope to see bong taing pi soon.
take care bong srey!
yiii... u merl chrolom heuy naaa... ot merl nis te ri ? >>> good onjerng arch joub knea ban heuy<<< mnak ning sahav jeang bong teat lol haha Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

63Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 9:02 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

visal_bross wrote:jes tae tha ta mong ....mean phnaek min ouy ke merl te hor?? lol!
u jong merl dae.?? ber jong merl >> trov ches merl << ber min jeng te.. arch khieov phnaek bos ke lol Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

64Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 9:07 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

jolie wrote:
nearikhmer wrote:
jolie wrote:cham hao neang mor leng heuy chrobach kor neang york aoy os. neang nov min chhngay pi bong te. 400km ter Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin
PheaKdeySnaeh wrote:BOng berk ei kyom keunh neang berk oss heuy neng lolzzz

ooy kour oy klarch na Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_mad bong ey kor khorkhov mlech Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 235317
nhom kom brab bong dane tha pouk yeang kit norm knea tov leng koit tae eylov nis ot hean tov leng te klach na....lolz

Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 916932 Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 916932 koun kmeng nis ngay sroul bomphey mless. ban nov jit ey.. tver aoy yom roil thngai mhong hasha Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin
yom roil thngai rir sech roil thngai... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 541875

65Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 9:08 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

jolie wrote:
nearikhmer wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:lolzzzzz ei kor sahav ples bong niss leng sot jrobach kor kei york luy

bong proyat kloun dae na kom dak luy tam kloun jreun pek pel joub bong Jolie....lolz.
take care bong srey!
yiii... u merl chrolom heuy naaa... ot merl nis te ri ? >>> good onjerng arch joub knea ban heuy<<< mnak ning sahav jeang bong teat lol haha Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

nake tov sahav jeang bong teat nos? ot toin joub te... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 354107

66Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 9:10 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

jolie wrote:
nearikhmer wrote:

brak khae nhom berk os heuy. chay jet os teat heuy Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_razz
ber ot luy chay ot leng chol u te ...haha na mean luy ban aoy leng chol...kikikikJos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

mok luy tae m'dong bong srey nhom... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

67Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 9:12 pm

nearikhmer

nearikhmer
Senior Member
Senior Member

Chettanavich wrote:Dane, I think nearkhmer is ur besdoung snaeh !

putho! mech tha nhom jear besdoung snaeh bong dane vinh Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Rire Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Rire

68Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 10:36 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

som meal del......... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

69Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 11:39 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

nearikhmer wrote:
jolie wrote:

yom roil thngai rir sech roil thngai... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 541875
songsai teang2 ning. tae bong tha yom chreun jeang seuch Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Rire Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Dancing

70Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 11:40 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

nearikhmer wrote:
jolie wrote:
nearikhmer wrote:

take care bong srey!

nake tov sahav jeang bong teat nos? ot toin joub te... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 354107
bong dane robos paoun nos ey. yii

71Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 11th September 2009, 11:42 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

nearikhmer wrote:
jolie wrote:
nearikhmer wrote:

brak khae nhom berk os heuy. chay jet os teat heuy Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_razz
ber ot luy chay ot leng chol u te ...haha na mean luy ban aoy leng chol...kikikikJos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

mok luy tae m'dong bong srey nhom... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol
maen heuy... thngai na ot luy chay mor roh bong mor. bong aoy khjey mukh bong chay kikik Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

72Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 12th September 2009, 12:20 am

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
visal_bross wrote:jes tae tha ta mong ....mean phnaek min ouy ke merl te hor?? lol!
u jong merl dae.?? ber jong merl >> trov ches merl << ber min jeng te.. arch khieov phnaek bos ke lol Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

LolzZz...kyom kor min jong merl pon marn dae..tae beu ke tver jeng heuy beu min merl ver ak-sa -thea na ...u aeng ort deng te hor??????jos merl ro beab mich kom ouy blue eye??

73Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 12th September 2009, 5:54 am

Yumareach

Yumareach
LK VIP
LK VIP

Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 484235 Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 484235 Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 484235 Samleung jorng jrus krob phnek heuy kjum. hehehehe

74Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 13th September 2009, 5:25 am

bophasihanouk

bophasihanouk
New Active
New Active

Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Nouveau2

75Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 14th September 2009, 11:18 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

visal_bross wrote:
jolie wrote:

LolzZz...kyom kor min jong merl pon marn dae..tae beu ke tver jeng heuy beu min merl ver ak-sa -thea na ...u aeng ort deng te hor??????jos merl ro beab mich kom ouy blue eye??
ber jong merl! tinh mouk moto phak. ah'ning min khieov phnaek Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol

76Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 14th September 2009, 2:27 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
Lovekhmer2009 wrote:
or kun bong srey
bong srey pic nis kuas doy thai cartoonist te ...khmer kron tae yok pic ke mor dak ak'sor khmer te
LK2009 ! khmer orn nas tov ri?? ter mean avey mouy dael min maen robos ke te?
u nov srok thai. niyeay ey matich lerk stouy thai, nis kor thai ah nos kor thai.. thai...
sum sour tich>> ter lk2009 chenh pi srok khmer teang pi ayuk pon man ? heuy skoil khmer ban chbas pon na dae.... ? sman tha browat thai pi derm mor la'or nas ri? soum3 tae angkorwat, preah vihea kor jong ban doy kmean ka kmas ean dae
. ber sen jea thai louch lerk tov ban.. baeb louch tov bat heuy...... Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 07

jom reap sur bart bong srey jolie jia ti srolanh eng korob

pa oun terb tae barn arn comment robos bong srey

pa oun som tos ber mean peak somdei na muay robos pa oun tver ouy bong srey men sabai jet

pa oun som anu'nhart bong srey meta arn arn nov avei dael pa oun barn sor sei houy preap theap nov avei dael bong mean tos'sa'na ler pa oun ..tha ter via inflect knia tov vinh tov mok dae rir te bart

kom'nit robos pa oun kir kron tae chong prub Fact tha..pic khang ler jia tvei dai koos robos Thai cartoonist

men mean peak kon'laeng na dael pa oun tha khmer on...rir robos avei avei kor sot tae phos ke rir phos thai ei dae bart

houy kor kmean peak som'dei na dael pa oun barn lerk stuay thai dae bart

kar pit pa oun chenh mor nov srok thai tang pi touch kroch chmar...houy term niyey khmer chbas ponmarn khae nis dae...
sur pa oun tha skol khmer chbas ponna pa oun men hean jom'reap te bart
pa oun kron tae deng tha...pa oun nov ti nis nov sala rean pi nar kor ke skol tha pa oun khmer doy kar prorpret neng kar somdeang chenh nov rol tong'ver khang plov kom'nit ,plov kai neng khang vea'jar...ke taeng tae ouy ket'te'yos pa oun knong neam jia khmer

houy pa oun kor mean mot'teak'neak pheap prub ke douy kar pror'pret tha nis houy leak'kha'na khmer mean kar serk'sa ,civilai mean a'rei'yeak'thor dor kpong kpos

som jomreap prub bon'thaem tha ...tuas pa oun nov u pa oun kor men barn pdo sanh'cheat tov jia thai (pa oun mean sit pdo barn srorb neng chbab thai)...chom'noch nis arch banh'jeak pi avei mar yarng dael mean nov knong jet pa oun barn bart

kar pit pnot kom'net dael pa oun chong somdaeng chenh prub tae men barn sorsei nov ti nis kir men chong khenh kar copy pi ke houy dak tha robos kluan men tha doy jeat na sas na dae bart...prus tong'ver leak'kha'na doch pol nis kir jia tong'ver dael kmean ket'te'yos tol tae sos bart

chong kroy pa oun som apheay'tos pi som'nark bong srey mar dong teat ber mean peak pech na muay robos pa oun tov pas pol chak'kho'arom tver ouy bong srey men sabai jet rir yol men trov nov avei dael pa oun chong somdaeng chenh bart

kua pom kua som bong srey meta bart

doy kdei srolanh neng korob chompuas bong srey bart

pk

77Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 15th September 2009, 11:23 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

soursdey paoun pros!

paoun min ban sro'c tha (khmer on...rir robos avei avei kor sot tae phos ke rir phos thai)

korpon tae peak mouy khlea nis (bong srey pic nis kuas doy thai cartoonist te ...khmer kron tae yok pic ke mor dak ak'sor khmer te)
ban banh'jak chbas lois aoy bong yol kheunh baeb nis.

(karpit pa oun chenh mor nov srok thai tang pi touch kroch chmar...houy term niyey khmer chbas ponmarn khae nis dae...
sur pa oun tha skol khmer chbas ponna pa oun men hean jom'reap te bart)

pon tae paoun aeng hean as'ang tha nis jea sna dai thai. Prous tae paoun skoil ning ban an. Chos paoun mean ban nov merl koit kuas krub pic
te?? chos paoun mean ban skoil sna dai khmer nov ?

Paoun mean dael lir ri kor ban sek'sa browat khmer ning thai pi derm mor te.?

mean robos jea chroeun thai york pi khmer tov tver jea robos kloun. Heuy ti bomphot koun khmer khlas bae jea yol chrolom tha robos thai.

Chom noch nis heuy dael bong chong banh'jak paoun vinh tha Ber min torn deng chbas douchnes kor min brakod tha jea sna dai no na mouy dae.

Niyeay tov bong min dael khvol kherng, ri J. Tos bey thai rum'lorb bompean jong ban nis jong ban nos robos khmer tha jea robos khloun kor doy.
Tae pel nis bong keunh poro'mean seung roil thngai. Thai banh samlab
khmer, chak sang dot kmeng khmer teang rous. Khor'khao! phrey phsey!
ak'monus'thor jrol pek. Tver aoy bong ches kherng heuy..

Ka ak'thi'baiy robos paoun ban kbas kbas la'or nas. Bong yol pi bomnorng robos paoun.

Heuy bong kor soum tos dae, ber sen jea mean pheak avey min korb bey.

Roeung teang nis min maen jea roeung bokol nyom te. Vea jea roeung brotes jeat teang mol.

Songkhim tha paoun kor yol pi arom robos bong dae.

78Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 15th September 2009, 11:51 pm

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

nis min maen jea roeung ptoil khloun te. mech kor paoun cham bach sor'c mor private message bong.? paoun deng heuy tha bong chol lk royak pel nis min teang toit. douchnes heuy ka chhleuy torb kor arch late dae.

79Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 12:22 am

Guest

Anonymous
Guest

Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 484235 Jom yeak! Heuy jos mjas bong Jolie & ontit terb serk Tony mean reoung ey ban jea berk orn projum kondal LK heuy ort mean hav kyom dae jerng Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 56213
Ey lov nis srok phoom yerng kompong joup vibat thom nas na. Doch nak tang 2 derng srab heuy, dombong ke pi don ta trov bat heuy. Mission robos yerng trov tam rok dombong mok vinh. Ey lov ort kit jouy rok dombong te, bae jea mok onkuy jorjek knea nov nis vinh, tuk ouy hydro tam rok dombong tae mneak eng jerng tov. :P

Tony na tov kan jerng Thai nos ber dai kort rovol kan dai srey sa'art heuy nos Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 35

Taeng sechkdey veng veng pek jerng kyom arn lerng srolev pnaek heuy lolzzz
Kyom ort del kernh bong Jolie sorse jrern jerng phong tang pi skol kort mok. Pon nis ban jol knong provothisas heuy hehehe

80Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 1:16 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:soursdey paoun pros!

paoun min ban sro'c tha (khmer on...rir robos avei avei kor sot tae phos ke rir phos thai)

korpon tae peak mouy khlea nis (bong srey pic nis kuas doy thai cartoonist te ...khmer kron tae yok pic ke mor dak ak'sor khmer te)

(karpit pa oun chenh mor nov srok thai tang pi touch kroch chmar...houy term niyey khmer chbas ponmarn khae nis dae...

pon tae paoun aeng hean as'ang tha nis jea sna dai thai. Prous tae paoun skoil ning ban an. Chos paoun mean ban nov merl koit kuas krub pic

Paoun mean dael lir ri kor ban sek'sa browat khmer ning thai pi derm mor te.?

mean robos jea chroeun thai york pi khmer tov tver jea robos kloun. Heuy ti bomphot koun khmer khlas bae jea yol chrolom tha robos thai.

Chom noch nis heuy dael bong chong banh'jak paoun vinh tha Ber min torn deng chbas douchnes kor min brakod tha jea sna dai no na mouy dae.

Niyeay tov bong min dael khvol kherng, ri J. Tos bey thai rum'lorb bompean jong ban nis jong ban nos robos khmer tha jea robos khloun kor doy.
Tae pel nis bong keunh poro'mean seung roil thngai. Thai banh samlab
khmer, chak sang dot kmeng khmer teang rous. Khor'khao! phrey phsey!
ak'monus'thor jrol pek. Tver aoy bong ches kherng heuy..

Ka ak'thi'baiy robos paoun ban kbas kbas la'or nas. Bong yol pi bomnorng robos paoun.

Heuy bong kor soum tos dae, ber sen jea mean pheak avey min korb bey.

Roeung teang nis min maen jea roeung bokol nyom te. Vea jea roeung brotes jeat teang mol.

Songkhim tha paoun kor yol pi arom robos bong dae.

jom reap sur bong srey

tarm pit nis jia forum komplaeng men kua mor stress rir serious sa ei te

.......
chom'noch pseng pa oun men barn niyey dol te bart...(som kom os ouy huas pi issue dael niyey knia bart)

som bong srey meta kom prer arom bart...haet phol

logic +wisdom= haet phol bart

pa oun niyeay chompuas pic nis ...pa oun hean niyey yarng chbas doy men klach bak mok tha nis copy pi thai

prus doy sa pa oun tloib khenh sna dai teang pi nis houy bart Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

oh preah jia mjas ery...muay klea nis rir dael tver ouy bong yol on'daet on'dong dol thnak neng... pa oun somtos phong bart

pa oun kit tha pa oun trov rean vi'jea Logic neng vi'jea communication sa thmei houy merl tov

klea nis jia Fact...via jia kar pit bart...ber copy (luach phos ke mor maen) ouy pa oun tha mech
trov ches tor tual kar pit bart bong srey...kar ches tor tual skol kar pit robos kluan jia mool'la'than neay kar aphi'wat dor somkhan bart

ber men ches tor tual skol kar pit robos kluan aeng...kae men lerng te bart

robos yerng kor tha robos yerng tov...robos ke kor tha robos ke tov
siam luach ei pi khmer neng rerng bos siam..chat tok tha ke jia chor
yerng deng tha ke chor ...yerng tov tver chor doch ke maen te? Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 07

muay teat bart bon'thaem ler chom'noch dael pa oun khenh bong srey niyey dol(prowat'te'sas)

pa oun barn arn siavpov prowat'te'sas khmer sorsei doy khmer
prowat'tes sas khmer neng thai sor sei doy thai
prowat'tes sas khmer neng thai sor sei doy jon jeat neay pro'tes ti 3

pa oun deng bart Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

men chong niyey chreun bart ...kron tae chong niyey klei klei teak tong rerng nis doy prer Tao's proverb tha : neak deng chbas men niyey neak niyey pheak chreun deng men chbas

somtos bart dael pm tov rok bong srey

som anu'nhart jomreap joon bon'tech tha

kom prer arom bart....prer haet phol dael pror'korb tov doy logic+wisdom bart

ber nov tae prer arom nos khmer nov tae nov krom sompeat robos thai (neng vietnam) rohot

pa oun som banh'chob kar chor'cheik trem nis bart ...ot bontor teat te...pruas ot kert prach'nhar...kert tae ton'na'har neng panh'ha

pa oun somtos ber khos chkoung lir bong srey

81Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 1:23 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 484235 Jom yeak! Heuy jos mjas bong Jolie & ontit terb serk Tony mean reoung ey ban jea berk orn projum kondal LK heuy ort mean hav kyom dae jerng Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 56213
Ey lov nis srok phoom yerng kompong joup vibat thom nas na. Doch nak tang 2 derng srab heuy, dombong ke pi don ta trov bat heuy. Mission robos yerng trov tam rok dombong mok vinh. Ey lov ort kit jouy rok dombong te, bae jea mok onkuy jorjek knea nov nis vinh, tuk ouy hydro tam rok dombong tae mneak eng jerng tov. Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_razz

Tony na tov kan jerng Thai nos ber dai kort rovol kan dai srey sa'art heuy nos Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 35

Kyom ort del kernh bong Jolie sorse jrern jerng phong tang pi skol kort mok. Pon nis ban jol knong provothisas heuy hehehe

yis knia tloib buas barn 2 chnam dae neng ...serk u houy Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_razz

ot mean ei te hydro...kron tae mean kar yol khos knia bon'tech bon'tuach

yerng kae dom'rov barn doy haet phol neng prar'nhar heeehe Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Icon_biggrin

82Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 6:11 am

Netra

Netra
LK Member
LK Member

PheaKdeySnaeh wrote:
Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Jos_ae10

Ber men jong oy ke merl, sor seh plark dark ler tgass tha, HAM MERL. Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Gershout Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Gershout Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Rire

83Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 8:48 am

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
visal_bross wrote:
jolie wrote:

ber jong merl! tinh mouk moto phak. ah'ning min khieov phnaek Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol
LolzZz...peak mouk moto merl jeng ort sov cha bas te.mean vithee pseng teat ort??

84Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 9:23 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

visal_bross wrote:
jolie wrote:
visal_bross wrote:
jolie wrote:

LolzZz...peak mouk moto merl jeng ort sov cha bas te.mean vithee pseng teat ort??
mean! vithee mouy teat kir sum ke merl trong trong tov, ber jong merl....

85Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 9:27 am

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

jolie wrote:
visal_bross wrote:
jolie wrote:
visal_bross wrote:
jolie wrote:

mean! vithee mouy teat kir sum ke merl trong trong tov, ber jong merl....
jam kyom sak merl.teu ach tov rouch ort?? lol

86Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 9:29 am

visal_bross

visal_bross
LK VIP
LK VIP

Netra wrote:
PheaKdeySnaeh wrote:
Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Jos_ae10

Ber men jong oy ke merl, sor seh plark dark ler tgass tha, HAM MERL. Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Gershout Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Gershout Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Rire

kyom korm tror klep...lolzzzzzzz

87Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 10:12 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

soursdey paoun Tony!
maen heuy kour tae banh'chob,avey dael kour niyeay kor bong niyeay os dae. tae mon ning banh'chob bong soum banh'jak tha bong min yol srorb nov mouy khlea nis dor'dael.
pa oun niyeay chompuas pic nis ...pa oun hean niyey yarng chbas doy men klach bak mok tha nis copy pi thai
prus doy sa pa oun tloib khenh sna dai teang pi nis houy bart.
prous paoun min ban kheunh sna dai khmer na.

pon tae paoun aeng hean as'ang tha nis jea sna dai thai. Prous tae paoun
skoil ning ban an. Chos paoun mean ban nov merl koit kuas krub pic

yerng deng tha ke chor ...yerng tov tver chor doch ke maen te?
min maen knhom ban ney jeng te. ney knhom kir ah thai vea mean kumnit ahkrok pi derm mor.... vea min choal kumnit ahkrok vea te. vea mean tae sahav jeang nis tov teat... vea hean tver avey teang os. aoy tae ban.. kmean ka khmas ean..

maen heuy... serk'sa pi khmer aoy ban chreun jeang nis teat tov paoun pros.
meh rean vea min douch dae ka chos ptoil te na.

88Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 10:15 am

jolie

jolie
LK VIP
LK VIP

hydrophilistic wrote:Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 484235 Jom yeak! Heuy jos mjas bong Jolie & ontit terb serk Tony mean reoung ey ban jea berk orn projum kondal LK heuy ort mean hav kyom dae jerng Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 56213
Ey lov nis srok phoom yerng kompong joup vibat thom nas na. Doch nak tang 2 derng srab heuy, dombong ke pi don ta trov bat heuy. Mission robos yerng trov tam rok dombong mok vinh. Ey lov ort kit jouy rok dombong te, bae jea mok onkuy jorjek knea nov nis vinh, tuk ouy hydro tam rok dombong tae mneak eng jerng tov. :P

der roh mnak aeng tov.... bong sum vai tony sen Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol .. haha jk

89Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 11:08 am

Guest

Anonymous
Guest

jolie wrote:

der roh mnak aeng tov.... bong sum vai tony sen Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Lol .. haha jk
Onh nos! Tony vivor padoy hahaha Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Rire

90Jos Aeng Merl Ei ? - Page 3 Empty Re: Jos Aeng Merl Ei ? 16th September 2009, 1:53 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

heuy topic mouy niss veng mles lolzz

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content

Back to top  Message [Page 3 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next