nhom farb heuy, nhom ott ban read prolom lok nirng teh,,,, rouch nhom farb heuy dae, nhom dak rub nirng kor mien taek torng nov protheanabott dae keh post dae :P......... rub jomtett kood kor kmien avey khoss pi rub nhom dak dae :P lolz..... nhom thlob prab heuy tir, webmaster arch ban nhom barn krup pel ber mien nov knong kret krom LK,,,, ban joss, ber mien krett krom men kor nhom min barn arn dae lolzzzz......
neak dae kitt tha nhom mir ngeay kah sorseh roboss keh, kir jear komnitt keh, min men komnitt nhom teh,, ott taek tong nirng nhom teh :P lolzzz..... myang tiet, mneak chmous Heroine nirng nhom ott ban dirng jear srey teh prous profile dak tha pross lolz, nhom min men mien vinhien tip rir kru teay dae arch dirng tha keh jear srey rir ey pseng nuss lolzz,,,, terb dirng thmey thmey, ma sontuss niss tehhhh..........
somtoss, nhom ott jess si joe rir prokan pouk pak doch keh teh lolzzzzz.... nhom natural..hahaha..
nhom oy ban nhom yu heuy min prom ban teh, ban joss, nhom ott srok tirk moit ma tok teh lolzzzzz......
p.s. most of you people don't have a sense of humor, maybe you do, but not modern enough lolzzzz..... take care,,,, please ban me before i do more harm with my responds lolzzzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:Julasar mon neng paoun post avey mouy soum meta jes pijarrana bon tech phorng okkkkk .
paoun aeng post roub robeab neng dak oy kei kir vea douch jea merl ngeay tov dol prolorm lok dae kei ban sorsai .
tver jea monus trov jes kit phorng , tha ter avey kour niyeay avey kour tver , yarng horch nas jes korob dol neak dael kei ban post , korob dol sit robos satrey , min men jes tae der niyeay rir kor ta pdes ta pdas ta tae chet robos kloun nos tei.
bong prab jea chong kroy ok , ber paoun aeng jol jet tver avey robeab neng , Metta chhop post avey tor tov teat nov knong LK nis , paoun jang tov post nos na nov tov , tae soum meta chhop mork post nov neng teat .
paoun aeng kom mork bang kor ka ronhei ronhei nov knong LK niss
Julasar wrote:prolom lok robiep sabai??? hmmm, rub khang krom niss arch job jomnot thnak lek 1 thver jear komrob siev phov nuss teh??? lolzzzz.... samai niss kah pear terb sabai ban yu,,, kapear computer read ban sabai pneak, J sabai arom, yum ban sabai jet nov forum kor tha ban lolzzzzz
jom, Heroine jear mnuss srey teh??? aeng sman tae PD projam vimien niss.... hahahaha