Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Trov kar roub tver komrob brolom lork

+7
Lamour
chvaksnae
khemandy
XtesanX
Lovekhmer2009
MjasSnaehSomnop
Heroine
11 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

31Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 10:58 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

mok pi tha khoss nirng heuy ban dal nirng
Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23
vyvy wrote:
Julasar wrote:jom! mok tha aeng yab tiet Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_mad Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_mad Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_mad Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Bash Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Bash Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Bash
Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Gwlt_23

vyvy wrote:

yab!!!

hahaha... knhom tha khus rir??????

32Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:00 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

I don't like your quote Julasar and I'm going to delete those, hope you understand, your joke is kinda out topic I don't want to see it in my topic.

http://www.violetriver.wordpress.com

33Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:02 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

Heroine wrote:I don't like your quote Julasar and I'm going to delete those, hope you understand, your joke is kinda out topic I don't want to see it in my topic.

GooD... Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 604400

34Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:02 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

i dont give a crap, its not out of topic if u re think what you post :P hahahaha
Heroine wrote:I don't like your quote Julasar and I'm going to delete those, hope you understand, your joke is kinda out topic I don't want to see it in my topic.

35Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:07 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

mean mouy del nov knung LK nis hahhahahaaaa

36Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:08 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

jong oy mien pun marn? hahahahaha
Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 667324
vyvy wrote:mean mouy del nov knung LK nis hahhahahaaaa

37Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:09 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Julasar wrote:i dont give a crap, its not out of topic if u re think what you post :P hahahaha

I'm not happy with it. Its not joke for me.

38Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:14 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

if you put any of these [ Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_biggrin ] icon in your post, i consider it as a joke... :P .... 99.99999% of the time everyone consider all post are joke,,,, so deal with it :P Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_basketball
Heroine wrote:
Julasar wrote:i dont give a crap, its not out of topic if u re think what you post :P hahahaha

I'm not happy with it. Its not joke for me.

39Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:31 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Okay it is my mistake, I'm sorry to reply your quote.

40Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:36 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

you are forgiven Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_biggrin , FYI, if u said my respond is out of topic, re read what ever people respond to your topic, count all of of the responds that you think that is not out of topic and enter the count number in here... :P Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_study hahaha
Heroine wrote:Okay it is my mistake, I'm sorry to reply your quote.

41Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:39 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

okay okay okay, you are right, you can say whatever you want, please please enjoy it............ do anything you like......... it is your right.

42Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 11:45 am

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

im trying to make a point here lolzzz,,,, like i said before way way back lolz, when u post a topic, you have to prepare for the good, the worst, and the funny respond.... deal with it...... Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 2869

p.s. sorry, i don't have sweet words for you... hahahaha
p.s. statistic show 99.999999999% of responds in here are not related to the original post lolzzz

Heroine wrote:okay okay okay, you are right, you can say whatever you want, please please enjoy it............ do anything you like......... it is your right.

43Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 12:10 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Khnhom min trov kar peak la'or pi mornus doch neak teh.
Mornus dortey teat keh leng seuch trem trov, keh min ban dak roub lob lob doch neak aeng teh, keh leng seuch main tae keh niyeay pi roub mornus , prous khnhom som roub thort mornus min main som roub thort sat rir roub things ot mean vinhean teh.

Neak yul tha topic robos knhom niyeay pi reung Sabay Sabay and you put roup wireless protected with condom, what you mean by that picture? vea pit jea komphlaeng nas ey? Ber neak aeng thlorb read my novels, neak aeng ning yul pi reung sabay sabay dael khnhom som dov tov. Ber min dael arn my novels teh, so shut up.

Ber neak leng seuch jea mouy khnhom doch neak dortey khnhom min brokan teh. Heuy ber arch thgai kroy min bach reply my topic teh your nonsense quote I prefer not to see it.

44Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 12:29 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

i know you trov kah peak la or pi mnuss doch me, ber min doch chnoss, you min thver doch plerng chhess kal teh :P hahaha..... by the way, you ask me "what you mean by that picture????" i think i make my respond short and clear to miss vyvy,,, but before i make a long respond (maybe a couple words more longer lolz ), i want to ask you, tir Heroine tream kloun nirng arom nov avey dae nhom trov respond nov??? ber nov triem oy ban sroul boul sin rouch farb tha YES, i will conitue..... cuz most of my respond are not what you to hear Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_razz Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_razz Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_razz lolz

p.s. i dont read you work
p.s. roub thoit mnuss jear vathó kmien vinhean,,,,, :P
p.s. mnuss jear vathó mien vinhean :P

one more p.s. unless you can block me from all of your topic, you can't stop me from responding... nothing u can do... lolz hahahahaha

Heroine wrote:Khnhom min trov kar peak la'or pi mornus doch neak teh.
Mornus dortey teat keh leng seuch trem trov, keh min ban dak roub lob lob doch neak aeng teh, keh leng seuch main tae keh niyeay pi roub mornus , prous khnhom som roub thort mornus min main som roub thort sat rir roub things ot mean vinhean teh.

Neak yul tha topic robos knhom niyeay pi reung Sabay Sabay and you put roup wireless protected with condom, what you mean by that picture? vea pit jea komphlaeng nas ey? Ber neak aeng thlorb read my novels, neak aeng ning yul pi reung sabay sabay dael khnhom som dov tov. Ber min dael arn my novels teh, so shut up.

Ber neak leng seuch jea mouy khnhom doch neak dortey khnhom min brokan teh. Heuy ber arch thgai kroy min bach reply my topic teh your nonsense quote I prefer not to see it.

45Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 12:40 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Julasar mon neng paoun post avey mouy soum meta jes pijarrana bon tech phorng okkkkk .
paoun aeng post roub robeab neng dak oy kei kir vea douch jea merl ngeay tov dol prolorm lok dae kei ban sorsai .
tver jea monus trov jes kit phorng , tha ter avey kour niyeay avey kour tver , yarng horch nas jes korob dol neak dael kei ban post , korob dol sit robos satrey , min men jes tae der niyeay rir kor ta pdes ta pdas ta tae chet robos kloun nos tei.

bong prab jea chong kroy ok , ber paoun aeng jol jet tver avey robeab neng , Metta chhop post avey tor tov teat nov knong LK nis , paoun jang tov post nos na nov tov , tae soum meta chhop mork post nov neng teat .
paoun aeng kom mork bang kor ka ronhei ronhei nov knong LK niss

Julasar wrote:prolom lok robiep sabai??? hmmm, rub khang krom niss arch job jomnot thnak lek 1 thver jear komrob siev phov nuss teh??? lolzzzz.... samai niss kah pear terb sabai ban yu,,, kapear computer read ban sabai pneak, J sabai arom, yum ban sabai jet nov forum kor tha ban lolzzzzz
Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Virus

jom, Heroine jear mnuss srey teh??? aeng sman tae PD projam vimien niss.... hahahaha

http://www.srolanhkhmer.com/

46Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:03 pm

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

vatho bom'norng muay dael yerng niyey leng chreun (tae men tluas tloy dol thnak men korob neng oy ketteyuas neak dortea) nov topic pseng pseng krao pi rit chom'norng mit'tra'pheap kir kar kuas topic nos ouy lech tlor lerng ..

doch topic nis jeng knhom songkeit khenh tha arch men ton mean neak borichark roop pheap hoey topic barn tleak tov knhom kor barn kuas via lerng vinh dae...somrab bong pa oun klas dael jual karl koit arch mer men sob ti konlaeng koit arch khenh doy ngeay srual hoy ber koit borichark roob pheap kor ok tov jual karl via arch mer tov out of topic klas maen tae out of topic doy thet nov knong promdaen.

kar leng serch kua tae mer stan ti ,bok'kol , neng kalatesak tha kua pom kua som kua rir men som klas dae bart.

on'dart jia art kon'long barn sok tok phong kor pruas on'dart .

47Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:05 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

nhom farb heuy, nhom ott ban read prolom lok nirng teh,,,, rouch nhom farb heuy dae, nhom dak rub nirng kor mien taek torng nov protheanabott dae keh post dae :P......... rub jomtett kood kor kmien avey khoss pi rub nhom dak dae :P lolz..... nhom thlob prab heuy tir, webmaster arch ban nhom barn krup pel ber mien nov knong kret krom LK,,,, ban joss, ber mien krett krom men kor nhom min barn arn dae lolzzzz......

neak dae kitt tha nhom mir ngeay kah sorseh roboss keh, kir jear komnitt keh, min men komnitt nhom teh,, ott taek tong nirng nhom teh :P lolzzz..... myang tiet, mneak chmous Heroine nirng nhom ott ban dirng jear srey teh prous profile dak tha pross lolz, nhom min men mien vinhien tip rir kru teay dae arch dirng tha keh jear srey rir ey pseng nuss lolzz,,,, terb dirng thmey thmey, ma sontuss niss tehhhh..........

somtoss, nhom ott jess si joe rir prokan pouk pak doch keh teh lolzzzzz.... nhom natural..hahaha.. Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Icon_razznhom oy ban nhom yu heuy min prom ban teh, ban joss, nhom ott srok tirk moit ma tok teh lolzzzzz......

p.s. most of you people don't have a sense of humor, maybe you do, but not modern enough lolzzzz..... take care,,,, please ban me before i do more harm with my responds lolzzzzzz

*PheaKdeySnaeh* wrote:Julasar mon neng paoun post avey mouy soum meta jes pijarrana bon tech phorng okkkkk .
paoun aeng post roub robeab neng dak oy kei kir vea douch jea merl ngeay tov dol prolorm lok dae kei ban sorsai .
tver jea monus trov jes kit phorng , tha ter avey kour niyeay avey kour tver , yarng horch nas jes korob dol neak dael kei ban post , korob dol sit robos satrey , min men jes tae der niyeay rir kor ta pdes ta pdas ta tae chet robos kloun nos tei.

bong prab jea chong kroy ok , ber paoun aeng jol jet tver avey robeab neng , Metta chhop post avey tor tov teat nov knong LK nis , paoun jang tov post nos na nov tov , tae soum meta chhop mork post nov neng teat .
paoun aeng kom mork bang kor ka ronhei ronhei nov knong LK niss

Julasar wrote:prolom lok robiep sabai??? hmmm, rub khang krom niss arch job jomnot thnak lek 1 thver jear komrob siev phov nuss teh??? lolzzzz.... samai niss kah pear terb sabai ban yu,,, kapear computer read ban sabai pneak, J sabai arom, yum ban sabai jet nov forum kor tha ban lolzzzzz
Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Virus

jom, Heroine jear mnuss srey teh??? aeng sman tae PD projam vimien niss.... hahahaha

48Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:22 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

hm.......... jeng ban tha, mornus yeung mean sob kroib....
Okay bong Dane, bom plech vea jaol tov, tuk aoy keh tver ey tam chet keh jos ber keh yul tha la'or, yeung brokan pak pourk Very Happy yeung kom niyeay rork keh tov ban heuy, tver chet sabay sabay tov bong khnhom laeng brokan heuy ber vea jeng heuy nus, mayang teat khnhom kor ban roub thort mork dak cover heuy.

Ber arch bong Delete topic nis jaol tov, deumbey sonsom arom la'or la'or aoy khnhom phong.

49Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:23 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Don't worry Julasar , i will ban you because LK min trov ka monus robeab neng tei

50Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:28 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

No no bong min delete post neng tei ber bong delete kir bong delete id kei jorl pi LK tae mdang . prous delete post paoun jorl kei nov tae arch niyeay ban tor teat
monus ayuk peak kondal monus heuy pel tver avey kei kour tae derng ,
monus avey kmean silathor knong kloun sos , mdang jea pi dang , heuy mork hean ha mort tha kei si joe , kei prokan pak pouk , pit jea jol kei min jos men .
Heroine wrote:hm.......... jeng ban tha, mornus yeung mean sob kroib....
Okay bong Dane, bom plech vea jaol tov, tuk aoy keh tver ey tam chet keh jos ber keh yul tha la'or, yeung brokan pak pourk Very Happy yeung kom niyeay rork keh tov ban heuy, tver chet sabay sabay tov bong khnhom laeng brokan heuy ber vea jeng heuy nus, mayang teat khnhom kor ban roub thort mork dak cover heuy.

Ber arch bong Delete topic nis jaol tov, deumbey sonsom arom la'or la'or aoy khnhom phong.

51Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:32 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 874105 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 35 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 874105 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 35 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 874105 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 35 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 874105 Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 35
thats all i can say to Heroine topic.... lolzzzzzzzzz

p.s. webmaster ban me now or give me the option for me to ban myself lolzzzzzz

52Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:34 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

*PheaKdeySnaeh* wrote:No no bong min delete post neng tei ber bong delete kir bong delete id kei jorl pi LK tae mdang . prous delete post paoun jorl kei nov tae arch niyeay ban tor teat
monus avey kmean silathor knong kloun sos , mdang jea pi dang , heuy mork hean ha mort tha kei si joe , kei prokan pak pouk , pit jea jol kei min jos men .

Mun knhom khom tae brokan prous ot deng, hehehe lov deng heuy, sday nas dael khom brer arom mork brokan :D

Ot ey teh bong pa'aun tver chet thomada heuy, heuy kom pong tae kae somroul reung tuk post teat phong seuch

53Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:34 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

somrap mnuss nov LK kir joel min joss teh, prous pheak jrern silathor jrul lolzzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:No no bong min delete post neng tei ber bong delete kir bong delete id kei jorl pi LK tae mdang . prous delete post paoun jorl kei nov tae arch niyeay ban tor teat

54Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:38 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

tok arorm pdout merl ball proser jeang
bong jam oy dol tngai sov neng al merl RugBy :D
Blue avec les all black
Heroine wrote:

Mun knhom khom tae brokan prous ot deng, hehehe lov deng heuy, sday nas dael khom brer arom mork brokan :D

Ot ey teh bong pa'aun tver chet thomada heuy, heuy kom pong tae kae somroul reung tuk post teat phong seuch

55Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:43 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

*PheaKdeySnaeh* wrote:tok arorm pdout merl ball proser jeang
bong jam oy dol tngai sov neng al merl RugBy :D
Blue avec les all black
Heroine wrote:

Bong Jes merl Rugby daer? Khnhom khenh keh dak nov France2 tae ot dael merl sos prous ot jes merl hehehe

56Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:44 pm

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

thanks... hahahaha,,,, hope u dont give me more opportunity to respond..... LOLZ

*PheaKdeySnaeh* wrote:Don't worry Julasar , i will ban you because LK min trov ka monus robeab neng tei

57Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:51 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Yes , bong jol jet nas ,
tha tov oy sport bong jol jet taing oss neng , lerk leng tae vai boxe mouy , prous keunh monus vai knea douch pibak nas
Heroine wrote:
Bong Jes merl Rugby daer? Khnhom khenh keh dak nov France2 tae ot dael merl sos prous ot jes merl hehehe:

58Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 1:53 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

*PheaKdeySnaeh* wrote:Yes , bong jol jet nas ,
tha tov oy sport bong jol jet taing oss neng , lerk leng tae vai boxe mouy , prous keunh monus vai knea douch pibak nas
Heroine wrote:
Bong Jes merl Rugby daer? Khnhom khenh keh dak nov France2 tae ot dael merl sos prous ot jes merl hehehe:

Khnhom kompung tae jam thgai 6 decembre keh jab chhnort reus krom kar brokout Mondial 2010 jong deng dol heuy norna pas jea mouy norna klas. :D

59Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 2:00 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzzzzz bong jang deung dol pel job neak na chhneas lolzzzzzzzz

kei leng pel khae l'été , ber sen l'été chnam kroy bong tov khmer mmmm ott ban merl
but i hope nov khmer mean dak bontor ptorl .

paoun aeng york srok na ?

60Trov kar roub tver komrob brolom lork - Page 2 Empty Re: Trov kar roub tver komrob brolom lork 26th November 2009, 2:11 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

*PheaKdeySnaeh* wrote:lolzzzzzz bong jang deung dol pel job neak na chhneas lolzzzzzzzz

kei leng pel khae l'été , ber sen l'été chnam kroy bong tov khmer mmmm ott ban merl
but i hope nov khmer mean dak bontor ptorl .

paoun aeng york srok na ?

Nov khmer mean bontor ptoil tah, Mondial na bong norna kor bontor ptorl daer, srok klas bet sala merl bal tort teat nor hahahaha

11 june keh jab phdeum. Pa'aun york Anglais ning Espana hahaha

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next