Sousdey all
kyom keunh news nis nov magazine tver oy kyom mean jet jang lerk york mork niyeay nov knong forum jea mouy bong paoun .prous kyom min jang keunh sattrey khmer del min torn mean pdey heuy mean jet jang reab ka neng pros sas kei trov kei tver bab douch knong news nis .
Avey del kyom jang prab dol paoun paoun satrey khmer oy ban derng tha pros pros sas kei dael jea asian kir pourk kei kmean avey khos knea neng pros khmer nos tei , kir kei mean jak rirk douch knea , asian yeung tous sas avey kor doy kir ka rous nov douch knea , prokan vannak , min sov oy domley monus , tver avey tam omper jet min kit pi neak dortey , neng min sov mean kun thor leuy ,
ber sen york pdey sas asian kour york pdey jea khmer la'or jeang ,
min trov kit tha oy tae pdey khmer nov srok khmer sot min la'or nos tei kir mean neak kei la'or neak kei srolanh propon , tam pit tov boros khmer pourk kei min men monus akrork nos tei kir krorn tae tha pourk kei min smos neng propon tov mean srey krov , tae reung vai tver bab propon kir vea mean tech nas . heuy pheak jreun pdey dael bai propon taing nos jreun jea neak akvijea del rous nov srok srae chomka .
Tae ber sen bong paoun satrey khmer jang ban pdey sas kei york la'or kour york pourk europ rir kor americ prous sas taing niss kei oy domley tov ler monos nas heuy kei kor min ngeay neng tver bab yeung heuy mouy teat srok oss taing nos kir kei mean chbab trerm trov pros taing noss min ach tver bab yeung douch dae sas asian tver nos tei .
Somrab kloun kyom ptol tous pros khmer mouy chomnoun khil khouch mech kor doy kyom oy domley tov ler pros khmer yeung jeang prous pdey khmer tous khil khouch mech kor doy pourk kei komror neng bors bang propon koun nas ( prous pourk kei mean jet thor anit )tae somrab sas kei vinh ber kei khil khoch heuy kei chbas jea tov jorl yeung heuy kei min kit avey nos tei .