Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 44939


Join the forum, it's quick and easy

Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom

+18
Ouɗam
smilegirl
Lamour
apheak
Jettra
sokhayun
Ihappy
KounDomreY
KounKhmer
Chompey
Heroine
KAP ANG
Nisa2009
NeakTheakCyclo
NiK_Nik
Julasar
Lovekhmer2009
PheaKdeySnaeh
22 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Hello all
today kyom jol meebo room LK pleam kyom kor keunh nov peak oss taing niss .
haet avey monus yeung kmean odomkatek ei tech sos onjerng ?
kyom chomnay pel velea robos kyom bang kert nov konlaeng mouy somrab bong paoun khmer dael mean derm komnert jea khmer douch kyom dae , avey krorb yarng kyom tver kir kyom ott ban avey mork vinh leuy tae tous yarng na kyom nov tae bontor prous kyom jea koun khmer mnak dael srolanh protes neng tvey tbey kyom mork nov krov men kyom jang joub bong paoun khmer .
kour oy sday nas dael khmer mouy chomnoun min yol nov avey dael kyom ban tver chompous kei .
heuy jeang niss tov teat avey kyom tour tourl ban kir nov peak somdey merl ngeay kyom tov vinh .
kir min khos avey pi peak jas kei tha tver kun ban tos .

nis kir jea lerk chong kroy bang os dael kyom post subjet teak tong neng chatroom meebo robos LK . prous pi pel niss tor tov room meebo robos LK kir min mean nov knong LK heuy kor min dak oy brer pras teat dae .


--------------------------------------------------------------------------------------------------
Jakroval
ah muiy nuss ngai niss vear joel, trov mneak nuss ban, vear khirng dol kor lolzzz

21:26 guest7859450
ah na keh?

21:26 Jakroval
puk mak u nirng nah


21:26 Jakroval
vear ott ban thver ey, trov keh ban


21:26 guest7859450
kheng who

21:26 Jakroval
vear tha jam mir vear mok vinh lolzzz


21:26 Jakroval
kherng mjass website prokan pouch sass ma krob nirng nuss nah

21:26 guest7859450
keh ban ?

21:26 Jakroval
lolzzzzzzz

21:27 guest7859450
huh?

21:27 Jakroval
i farb heuy nov sour tiet

21:27 Jakroval
joss kitt mir ah nah mien sit ban barn?

21:27 Jakroval
sour min jess kitt veuy

21:27 guest7859450
ey keh ban?

21:27 guest7859450
yeeeeeeeeeeeeeee

21:27 Jakroval
ban= block

21:28 Jakroval
pel block joel mok chat ott ban

21:28 guest7859450
lolzzzzzzzzzzzzzzzzzz


21:28 guest7859450
mech ban keh block


21:29 guest7859450
vea yeay jahav pek kor ei

21:29 Jakroval
i chlous knear nirng mjass website, vear khernh i tha oy, vear mok sour


21:29 Jakroval
kron tae sour i, i farb ban pi bey matt trov keh block

21:29 guest7859450
jom

21:29 guest7859450
lolzzzzzzzzzzzzzzzzz

21:29 Jakroval
mjass website min prom block i soss X-D

21:29 Jakroval
block neak ott dirng kjol :'D

21:29 Jakroval
pler sott

21:29 Jakroval
lolzzzzzzz

21:30 guest7859450
joss i jol roil **** i az too mech keh min block


21:30 Jakroval
mjass website trov i tha oy ngai niss tuol pa ork lolzzzz

21:31 guest7859450
lolzzzzzzzzz heuy nov jol leng konlaeeng keh teat


21:31 Jakroval
pel u joel mok, heuy khernh nah keh with the star picture next to her name, thats mjass website

21:31 Jakroval
hahahahaha


21:32 Jakroval
i min kvol teh, mjass website ey ler ker, keh pouk ah pakach nuss vear norm knear J i, dol i J vinh koit pick tae on me

21:32 guest7859450
i kno

21:32 guest7859450
i yeay ning her too


21:32 Fire
mjass website niss lear kear man hey yey


21:33 Jakroval
vear sour i robiep joel mok vinh, i juiy ott ban lolzz

21:33 guest7859450
lolzzzzzzzzzzz

21:33 Jakroval
mien tae i nov jit vear ban i hack wireless keh, oy vear joel vinh ban pleam pleam


21:33 Jakroval
nov chngai pek lolzzzz

21:34 Jakroval
mjass nirng sak block i tov, i joel mok pha lerk kroy jrern jeang nirng lolzzzz

21:34 Jakroval
block i 1, nov 10


21:34 guest7859450
lolzzzz errt


21:35 Jakroval
i arch farb robiep vear hack dae, to explain it to vear take too long time, i kjil, i kron tae farb jam 1 or 2 hrs joel vinh barn heuy

21:35 Fire
this room is very happy when the people make trouble


21:35 Jakroval
lolzzz Fire


21:37 Guest577.sr jakroval!na ke mjas webste?


21:37 Fire
monus is mjass website

21:37 Jakroval
thlong nass sr

21:37 3sach ass
ah na deng beur ott del khenh phong

21:37 3sach ass
Razz

21:37 Jakroval
hahahFire

21:37 Jakroval
type trov

21:37 Jakroval
lolzzzzz

21:37 Fire
Jakroval why did you fight with mjass website?

21:37 guest7859450
no u mein krub man taer svet bol yor yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


21:37 Jakroval
she a racist lolzzzz

21:38 Jakroval
komjess kG50

21:38 Fire
i fought with too

21:38 guest7859450
joi

21:38 guest7859450
lolxzzzzzzzzzzzzzzzz

21:38 Fire
i got almost 100 millions block hahahha


21:38 Jakroval
hahaha Fire

21:38 테라
(ghost)

21:38 Jakroval
i ask me to get out, i said no

21:38 Jakroval
ban me

21:38 Jakroval
she cant ban me

21:39 Jakroval
hahaha g50

21:39 Jakroval
she cant ban me, cuz 1 min later i return



21:42 Fire
mjass website lop lop jerng ban chear monus play chat lop lop der



21:44 3sach ass
joi ngai nis douch bat nak joi


21:44 Jakroval
hahahaha, neak joi trov mjass website block
21:44 Jakroval
tich tiet vear mok vinh heuy

21:44 guest7859450
joi nov kuy mer sin veuy

21:44 3sach ass
jeng ban nov sol tae kjul mouy


21:45 Jakroval
hahahaha, mjass website hien block i mir, koit klach i hack forum

http://www.srolanhkhmer.com/

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

kom tov kvol ei bart bong srey ....

nom tae chhir kbal et om'per ....nhom joel online 7 chnam jeang (pheak chreun website protes pseng) term chol website khmer derm chnam nis pas ke J dol mae teat nhom ot barn tver ei ke phong kron tae niyey kar pea sopheap nearee mar neak doy men barn niyey pas pol dol ke phong

nhom ot hean j ke vinh phong ...barn tae huas chet ...ah'hor'seh'kam tov bong srey
tong'ver arkrok robos ke neng hoch phol ouy ke kluan aeng

som das tern knong neam ptol kluan dol mo'kheak'boros dael chong hack forum... knhom skoil chmuas pit neam tror'koul pit mean roob thort mok moit robos neak ,address nov akeang, srok khmer neng kon'laeng tver kar teat ...proyat deik kuk et omper

website nis bong srey koit khom leas bong pel dor mean domlai,kom'lang kai komlang jet tver dermbei khmer...ber men juay chouk juay chaev te som kom bom'planh...tov ouy cha'ngai barn rit tae la or tov teat

chong kroy som jia komlang jet jun bong srey bart...

Julasar

Julasar
Senior Member
Senior Member

hahaha, i kmien ey niyeay jrern mien tae serch dak ah ma sear nuss lolzzz

NiK_Nik

NiK_Nik
New Active
New Active

Kjom hous chet jom nous bong srey! Bong srey khom bom kert website derm bei ouy khmer toul tang pi phob lork ban skoil hiey yol deng pi protes khmer! Min jes jouy khmer knea eng kit tae pi niyeay derm ke pi kroy knong! Puk nis ke hao tha puk si bai bork chnang som tae kert jea koun THAI ban trov ja rek thouk jeang sat kchhae teat!
Ber soab majas pteas nov khom joul mor leng tver ey nor? kjom min dae khenh na ke mok kras doch koit neng te lolzZz

http://nik-luv.hi5.com

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

oh bong min ban kit klach neak na hack LK nos tei , prous LK ott ban tver ei neak na tei , mean tae monus dael chhkout tei dae kherng ko vai rotes , myarng service bong brer jea robos baring bong ban ann neng yol pi service kei os heuy.
msil minh bong nov chatroom bong sdey oy them prous bong vea tlong trojeak pek , haet avey yeung jea neak creat mouy taing moul yeung trov tok oykei niyeay avey ban tam jet , bong ott ham khort monus min oy niyeay tei prous bong creat room dermbey niyeay knea leng , tae avey dael bong ham khort kir ka niyeay knea ,trov jes korob kei aeng, neak nov srok krov pheak jreun taeng merl ngeay neak srok khmer tha kei langong jes langong jos. tae nov knong room kir neak dael nov srok kei neng aeng dael niyeay sdey kmean ka jes deung ,
Msil minh bong niyeay kor mork pi min derng tha jea neak na dae,tae ber sen bong deung noss bong min niyeay noss tei prous bong min jang oy thork mort bong tei .
Bong min jang tver jea monus akrork nos tei , tae bong kor min men jea preas dae , mdang jea pi dang bong jes tver hey tov bong tok mok oy, but pi tngai niss tov bong min yol mok neak na tei ,prous bong ott ban avey pi pourk kei tei , heuy bong kor ott tov som bai kei si dae . neak na la'or dak bong bong la'or dak kei,neak na jang reung bong neng tver oy kei skal tha bong jea monus dael kei min arch nirk dol .

Neak klas kei keunh yeung min niyeay kei sman yeung neng klach kei heuy kei kan tae mean omnout kloun aeng tae tam pit yeung krorn tae min jang thork neng khat pel velea dor mean domley ott ban ka tae pon neng aeng .
Lovekhmer2009 wrote:kom tov kvol ei bart bong srey ....

nom tae chhir kbal et om'per ....nhom joel online 7 chnam jeang (pheak chreun website protes pseng) term chol website khmer derm chnam nis pas ke J dol mae teat nhom ot barn tver ei ke phong kron tae niyey kar pea sopheap nearee mar neak doy men barn niyey pas pol dol ke phong

nhom ot hean j ke vinh phong ...barn tae huas chet ...ah'hor'seh'kam tov bong srey
tong'ver arkrok robos ke neng hoch phol ouy ke kluan aeng

som das tern knong neam ptol kluan dol mo'kheak'boros dael chong hack forum... knhom skoil chmuas pit neam tror'koul pit mean roob thort mok moit robos neak ,address nov akeang, srok khmer neng kon'laeng tver kar teat ...proyat deik kuk et omper

website nis bong srey koit khom leas bong pel dor mean domlai,kom'lang kai komlang jet tver dermbei khmer...ber men juay chouk juay chaev te som kom bom'planh...tov ouy cha'ngai barn rit tae la or tov teat

chong kroy som jia komlang jet jun bong srey bart...

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

NiK_Nik wrote:Kjom hous chet jom nous bong srey! Bong srey khom bom kert website derm bei ouy khmer toul tang pi phob lork ban skoil hiey yol deng pi protes khmer! Min jes jouy khmer knea eng kit tae pi niyeay derm ke pi kroy knong! Puk nis ke hao tha puk si bai bork chnang som tae kert jea koun THAI ban trov ja rek thouk jeang sat kchhae teat!
Ber soab majas pteas nov khom joul mor leng tver ey nor? kjom min dae khenh na ke mok kras doch koit neng te lolzZz

lolzzz eiyas kach mles paoun srey
bong ott deung dae, tae somrab bong ber bong ott jol jet kei kir bong ottjorn konlaeng kei tei

http://www.srolanhkhmer.com/

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

NiK_Nik wrote:Kjom hous chet jom nous bong srey! Bong srey khom bom kert website derm bei ouy khmer toul tang pi phob lork ban skoil hiey yol deng pi protes khmer! Min jes jouy khmer knea eng kit tae pi niyeay derm ke pi kroy knong! Puk nis ke hao tha puk si bai bork chnang som tae kert jea koun THAI ban trov ja rek thouk jeang sat kchhae teat!
Ber soab majas pteas nov khom joul mor leng tver ey nor? kjom min dae khenh na ke mok kras doch koit neng te lolzZz

Ei ya kach bos ke nis nik_nik hhahaha Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_razz

knhom jol website thai dael mean leak'kha'nak prohak prohael lovekhmer u heoy mon neng mor khmer website. leak'kha'na kvas sojiveak thor rir kor men korob knia knong website ni muay ni muay nos mean klas dae tae somkhan kir ber Moderator rir Admin. ke das tern bok'kol dael chrol chruas kor som apheay tos heoy kor chhup pro'pret tov tae tuas yarng na kor nov mean klas dae dael chror'ngeng chror'ngang men deng tirs dombon bok'kol robeab nis trov barn Moderator rir Admin Ban rouhout ...Tuas bei jol barn tmei doy prer id rir username rir bon'lom ip address tmei ber nov mean tong'ver khos chkoung dor dael dor dael kor trov ke ban teat ...tae ber nov bong'kor sech'kdei rom'khan klang klang harm men sdab ke pdeng police khang pneak computer kror'buach kor ao dol pteas banh'joon tov to'la'kar barn deik knong prey sor thai (Bang Kwang Prison)leng alov neng
Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_razz

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Salass sathuu khan chat tang oss knea !!!!! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri yab men puk kmeang het kav man neak neng ... tveu oy bong srey bit room bat Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:kom tov kvol ei bart bong srey ....

nom tae chhir kbal et om'per ....nhom joel online 7 chnam jeang (pheak chreun website protes pseng) term chol website khmer derm chnam nis pas ke J dol mae teat nhom ot barn tver ei ke phong kron tae niyey kar pea sopheap nearee mar neak doy men barn niyey pas pol dol ke phong

nhom ot hean j ke vinh phong ...barn tae huas chet ...ah'hor'seh'kam tov bong srey
tong'ver arkrok robos ke neng hoch phol ouy ke kluan aeng

som das tern knong neam ptol kluan dol mo'kheak'boros dael chong hack forum... knhom skoil chmuas pit neam tror'koul pit mean roob thort mok moit robos neak ,address nov akeang, srok khmer neng kon'laeng tver kar teat ...proyat deik kuk et omper

website nis bong srey koit khom leas bong pel dor mean domlai,kom'lang kai komlang jet tver dermbei khmer...ber men juay chouk juay chaev te som kom bom'planh...tov ouy cha'ngai barn rit tae la or tov teat

chong kroy som jia komlang jet jun bong srey bart...


Wow??? jol room 7 chnarm heuy??? Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 484235

sman neak thmei? klun nis heuy nis klun jea srey te ey kach mess klun ? jong jab ke bert moit hor? Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_razz yok roeung ptol klun mok nieuy teat nor ... knea kor deng tha na ke der lolz Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_razz Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri harm jak tirk asit ke na klun Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_razz

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

Nisa2009

Nisa2009
Junior Member
Junior Member

soursdey bong dane!
yub dael ke j bong nous kyom kor nov neng dae. dol khernh ke niyeay sa hav pek ort hean chat te. bong kom tov kvol neng peak pon marn mart neng hery dork chat room jenh pi lk .. kyom deng tha bong chheur jet dael leas bong pel velea oy ke ban sabay hery men ban to toul peak orkun tae bae jea to toul peak men som rom tov venh! pon tae nov mean manous jea chreun dael ke orkun neng oy dom lai nov a vey dael bong ban tver!. Tek jet dael bong leas bong kir thom theng nas.. . kyom jol jet lk prous tver oy kyom batt obsok neng ban sabay pel niyeay khnea leng jea 1 bong poun khmer yerng tae ey lov nis jol lk ort mean chat room doch jea kvas avey ma yarng jeng!. Som bong srey pi ja ro na ma dorng teat tha ter kour oy mean chat room rir kor ort prous kyom jeur tha mean bong poun chreun dael mean a rom doch jea kyom! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_sad Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 733854 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 41997

NeakTheakCyclo

NeakTheakCyclo
LK VIP
LK VIP

alana wrote:soursdey bong dane!
yub dael ke j bong nous kyom kor nov neng dae. dol khernh ke niyeay sa hav pek ort hean chat te. bong kom tov kvol neng peak pon marn mart neng hery dork chat room jenh pi lk .. kyom deng tha bong chheur jet dael leas bong pel velea oy ke ban sabay hery men ban to toul peak orkun tae bae jea to toul peak men som rom tov venh! pon tae nov mean manous jea chreun dael ke orkun neng oy dom lai nov a vey dael bong ban tver!. Tek jet dael bong leas bong kir thom theng nas.. . kyom jol jet lk prous tver oy kyom batt obsok neng ban sabay pel niyeay khnea leng jea 1 bong poun khmer yerng tae ey lov nis jol lk ort mean chat room doch jea kvas avey ma yarng jeng!. Som bong srey pi ja ro na ma dorng teat tha ter kour oy mean chat room rir kor ort prous kyom jeur tha mean bong poun chreun dael mean a rom doch jea kyom! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_sad Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 733854 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 41997

Oh hoo neng berb louch srolanh na ke nov room morng ban pibak jit jeng Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_razz


kyom tha leng te kyom kor mean ah rom jeng derr Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_sad Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri

https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

alana wrote:soursdey bong dane!
yub dael ke j bong nous kyom kor nov neng dae. dol khernh ke niyeay sa hav pek ort hean chat te. bong kom tov kvol neng peak pon marn mart neng hery dork chat room jenh pi lk .. kyom deng tha bong chheur jet dael leas bong pel velea oy ke ban sabay hery men ban to toul peak orkun tae bae jea to toul peak men som rom tov venh! pon tae nov mean manous jea chreun dael ke orkun neng oy dom lai nov a vey dael bong ban tver!. Tek jet dael bong leas bong kir thom theng nas.. . kyom jol jet lk prous tver oy kyom batt obsok neng ban sabay pel niyeay khnea leng jea 1 bong poun khmer yerng tae ey lov nis jol lk ort mean chat room doch jea kvas avey ma yarng jeng!. Som bong srey pi ja ro na ma dorng teat tha ter kour oy mean chat room rir kor ort prous kyom jeur tha mean bong poun chreun dael mean a rom doch jea kyom! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_sad Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 733854 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 41997
sousdey paoun srey
orkun somrab message paoun, jah bong deung tha knong room neng kir mean monus la'or jreun jol leng .
tae bong min berk vea vinh tei , bong min men bit tae somrab LK tei kir bong bit room bong creat neng jorl tae mdang , konlaeng pserng dael york room bong tov dakkor min arch brer ban douch knea .
bong min jang keunh monus robeab oss neng nov knong room robos LK teat tei .

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

NeakTheakCyclo wrote:Salass sathuu khan chat tang oss knea !!!!! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri yab men puk kmeang het kav man neak neng ... tveu oy bong srey bit room bat Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri
min men pourk het kav tei kir pourk krom het kaka chien lolzz

http://www.srolanhkhmer.com/

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

Dane euy kij min pot te ah reung jeng jeng nus...min tha online off line ey te....kom york jet tuk dak pek..

mok nis tik merl Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 873610 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Bisou5 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Dansmesb Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Fleur2 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 672993

https://www.dailymotion.com/7wonder

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

onjerng ban kyom bit jorl neng na kap

sa'oy tirk ko koun nas lolzzzzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Pa'aun aoy yorbol bet jaol yoo heuy ot prom bet teh bong somlanh aeng, torl tae jeng ban dach chet bet hahahaha tuk aoy pourk jenh pi peth chhkourt ors ning mork proos dak bong aeng noim aoy khoch arom hahahha

bet jeng tov ban la'or :D

http://www.violetriver.wordpress.com

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

bit joal tov bang srey ery! Kom tov kvol peak dail pouk ke niyeay ey. Neak teung nos sot tai jea neak sei cha'eit ot kaghea tver der tei jee doch monus vikol cha'rick jerng.

http://bradlinda.hi5.com

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Heroine wrote:Pa'aun aoy yorbol bet jaol yoo heuy ot prom bet teh bong somlanh aeng, torl tae jeng ban dach chet bet hahahaha tuk aoy pourk jenh pi peth chhkourt ors ning mork proos dak bong aeng noim aoy khoch arom hahahha

bet jeng tov ban la'or :D
lolzzz paoun skal bong srab heuy ter tha bong monus mech , onjerng heuy ban tver sdach min ban neng na

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Chompey wrote:bit joal tov bang srey ery! Kom tov kvol peak dail pouk ke niyeay ey. Neak teung nos sot tai jea neak sei cha'eit ot kaghea tver der tei jee doch monus vikol cha'rick jerng.
bong bit rouch heuy , tae neak la'or mouy chomnoun dael mean tomlob jol leng knong room neng kei min jang oy bong bit tei , kei som oy berk vinh . tae bong ott berk tei :D

http://www.srolanhkhmer.com/

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

*PheaKdeySnaeh* wrote:
NeakTheakCyclo wrote:Salass sathuu khan chat tang oss knea !!!!! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri yab men puk kmeang het kav man neak neng ... tveu oy bong srey bit room bat Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri
min men pourk het kav tei kir pourk krom het kaka chien lolzz
seuch seuch seuch

jos norna ey kor ot khlean mles sombey tae Kaka chien kor ot leurk laeng daer hahahha

http://www.violetriver.wordpress.com

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Heroine wrote:Pa'aun aoy yorbol bet jaol yoo heuy ot prom bet teh bong somlanh aeng, torl tae jeng ban dach chet bet hahahaha tuk aoy pourk jenh pi peth chhkourt ors ning mork proos dak bong aeng noim aoy khoch arom hahahha

bet jeng tov ban la'or :D
lolzzz paoun skal bong srab heuy ter tha bong monus mech , onjerng heuy ban tver sdach min ban neng na

lol! lov ber chet ot dach teh keh J prirk la'ngeach.

http://www.violetriver.wordpress.com

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kei J bong kir douch J mday bors kei onjerng prous bong jea monus srey douch mday kei dae , heuy bong kor jea meada mnak
tver la'or ban la'or tver akrork ban akrork ,

http://www.srolanhkhmer.com/

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

Nis ban hav tha mnous deal ort deng chkorl ort jes kirt..
Perl Bong block and ban hery nov mok chat teat..lov therm tang J bong srey teat. men deng ke hav tha khour kbal ey te..mnous berb neng.

bong srey dane, som bong kom kval neng ah mnous berb neng jern pek na.
cos pouk neng sorth tea ah pouk meh rok..

sansan.

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

i don't care os neng paoun srey , bong post krorn jang oy deung , pon neng aeng prous bong sa'ob.
bong min jang bit tei room prous room mean bong paoun jreun jol niyeay leng heuy mouy chomnoun thom kei jea monus la'or kei mork niyeay leng seuch tomada ka niyeay sdey jes korob kei aeng .
tae monus mouy chomnoun touch kei niyeay sdey kir douch jea monus jenh pi prey , pel kei jol room mdang na knea kei mean tech tae kei tver douch knong room mean tae kei heuy kei neng os ja nas ,.monus yeung yap nas , monus dael kit tha kloun jeamonus trov , monus jang york tae chneas kei doy min deung tha kloun kompong tae banh harng pi pheak akrork robos kloun kir niyeay norm khat pel velea

http://www.srolanhkhmer.com/

KounKhmer

KounKhmer
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:kei J bong kir douch J mday bors kei onjerng prous bong jea monus srey douch mday kei dae , heuy bong kor jea meada mnak
tver la'or ban la'or tver akrork ban akrork ,

wow.. bong srey pek mouy klea nis meaning full nas bong.
Cos kyom ban khernh bong chat chea mouy ke nov Forum, bong give a lot of advice to him perl nous kyom nov merl bong chat(bong and him) dea... that day bong chat with him torl plir, kyom nov cham na..hehehe..cos bong niyeay tha" plir bath"
and kyom ban write down a vey deal bong give advice to him teat. Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_smile
Nis chea pek bong give advice to him
"mnous deal mean chet jong chnas (win) kir chea mnous deal men tor toul skorl ka pet."
" Men deng neng mnous deal mean bom norng men la or mok ler yerng kir yerng chea neak chnas."
mean jern teat paoun ban write down and tok merl,cos mean ney la or nas for educate mnous na bong srey... Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_biggrin
sansan!

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Chang khoit moit monus min ngeay te bong. Ket jes vinh tov bong na ke niyeay trov ban bun niyeay khos oy ke totul yok tam neng jos. Bong srey jreus reus bet chat room nis joal kor mayang dae nhom koim tror (homepage ot sov slow teat good )

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
NeakTheakCyclo wrote:Salass sathuu khan chat tang oss knea !!!!! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri yab men puk kmeang het kav man neak neng ... tveu oy bong srey bit room bat Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri
min men pourk het kav tei kir pourk krom het kaka chien lolzz

peak kaka chien neng ei tov bong nhom ot yol phong Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 56213
neak na deng juay prub yok bon tech mor...or kun thom thom bart Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 339632

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

yes bong jam paoun srey tngai nong kir bong nov tol plir men with him ,
everytime when i chat with him kir bong nov tol plir rohout , bong jam tngai nong mean paoun nov room dae , paoun ban keunh bong sorsai avey klas paoun deung :D ,
tngai nong kir kei jol tov tam somtos bong , tgai na kei jang J bong kei kor J tov tngai na kei jang somtos kei kor mork somtos tov . pon neng yeung arch derng ban tha monus neng yarng mech heuy.
tbet bong nov kmeng tae knong jet bong , bong jeamonus mnak dael kan thor preas knong kloun ,bong merl book thor , bong sdab thor, bong jol jet jouy dol neak dortey , onjerng heuy ban pel klas bong jes tae ponyol kei tae kei min ban yol pi bomnang la'or robos bong tei , kei kit tha akrork tov vinh .onjerng bong kor ot derng mean peak avey neng niyeay tor tov teat

sansan wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:kei J bong kir douch J mday bors kei onjerng prous bong jea monus srey douch mday kei dae , heuy bong kor jea meada mnak
tver la'or ban la'or tver akrork ban akrork ,

wow.. bong srey pek mouy klea nis meaning full nas bong.
Cos kyom ban khernh bong chat chea mouy ke nov Forum, bong give a lot of advice to him perl nous kyom nov merl bong chat(bong and him) dea... that day bong chat with him torl plir, kyom nov cham na..hehehe..cos bong niyeay tha" plir bath"
and kyom ban write down a vey deal bong give advice to him teat. Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_smile
Nis chea pek bong give advice to him
"mnous deal mean chet jong chnas (win) kir chea mnous deal men tor toul skorl ka pet."
" Men deng neng mnous deal mean bom norng men la or mok ler yerng kir yerng chea neak chnas."
mean jern teat paoun ban write down and tok merl,cos mean ney la or nas for educate mnous na bong srey... Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Icon_biggrin
sansan!

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Lovekhmer2009 wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
NeakTheakCyclo wrote:Salass sathuu khan chat tang oss knea !!!!! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri yab men puk kmeang het kav man neak neng ... tveu oy bong srey bit room bat Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri
min men pourk het kav tei kir pourk krom het kaka chien lolzz

peak kaka chien neng ei tov bong nhom ot yol phong Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 56213
neak na deng juay prub yok bon tech mor...or kun thom thom bart Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 339632

seuch seuch kaka kir lea mourk , chien kir dog lolzzzzzzzzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Lovekhmer2009 wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
NeakTheakCyclo wrote:Salass sathuu khan chat tang oss knea !!!!! Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri yab men puk kmeang het kav man neak neng ... tveu oy bong srey bit room bat Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom Kneu_dri
min men pourk het kav tei kir pourk krom het kaka chien lolzz

peak kaka chien neng ei tov bong nhom ot yol phong Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 56213
neak na deng juay prub yok bon tech mor...or kun thom thom bart Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 339632
Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 916932 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 916932 Tngai Kroy Ber Jang J Kyom Soum J Nov Mok Kyom 916932yis srey ny chhgol ey min chhgol tov chhgol peak kaka tov vinh...lolzzzzzzzzzzz,

http://bradlinda.hi5.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum