Join LK : 2006-01-11 Number of Posts : 44722 Age : 47 Localisation : Phnom Penh Status : Married Hair Color : Light Brown Eyes Color : Brown I\'m here for : Make Friends
Join LK : 2006-01-11 Number of Posts : 44722 Age : 47 Localisation : Phnom Penh Status : Married Hair Color : Light Brown Eyes Color : Brown I\'m here for : Make Friends
MOUY NENG torl tngai neng reab ka ban hean prab kei tha , bong srolanh oun , bong khork jet roup oun reab ka lolz
Join LK : 2009-12-28 Number of Posts : 1344 Localisation : Knong Besdoung Vineil Status : In a relationship
Be honest and straightforward, and tell her about your feelings and let her know you are in love with her. But, please remember that words without action don't mean a thing.
Join LK : 2009-06-12 Number of Posts : 1797 Age : 41 Localisation : Nov Krom Kre Emploi : Pole Dancer (New Job) Loisirs : Vai Knea Status : In a relationship Hair Color : Ask me later Eyes Color : Just Beautiful I\'m here for : Just Look Around Language : Kjum min sov jes pheasar khmer, ter beu j sdab ban jreun jreun
Yiii... yab men... samai nis tov heuy ke leng sose sombut heuy, ke send email morng chhab dol jeang lolzzzzzzz... hehehehehe.. Yab mes nor, lanh ke ort hean niyay, eak eak nas. hehehehehehehehehe
Join LK : 2009-06-26 Number of Posts : 3131 Age : 42 Localisation : Leu Dey Krom Mek Loisirs : Nothing, just smile :) Status : Single Hair Color : Black Eyes Color : Black I\'m here for : Relationship
Be Brave, call her and tell her what you really want her to know. if you still afraid you will regret next time.
Join LK : 2010-01-14 Number of Posts : 5844 Age : 33 Localisation : ti na mean bong ti nus kor mean oun ni dae Emploi : loving and taking care my husband Loisirs : dam bai oy sva mey jea ti srolanh Status : Married Hair Color : Red Eyes Color : Just Beautiful I\'m here for : Just Look Around Language : khmer
English
korean
hahahhahaa yab 9 luch lanh ke ter min hean prab ke slab hey slab hey ber boros min hean prab ke sok jet sor ser jeng tol ter yu hor ban srey neng me ta prous ey monus srey jol jet sdab peak derl jenh ptasrl mort jeang a vey tov tet hey tov ber ke ban an hey oy call tov ? tam ani deng na tous jea srey nus sro lanh boros nus der kor min hean call tov der prous ke jea srey khmer ter ber srey nus call tov kor ot mean peak yeay der hahahahahahaa ke terng at tha bot nis loy bos ke men kron ter orn trong ot hean sa ra pheab
Joy euy! Sorse sombut, pnher sa ey min arch tver pjoos pleang besdong ke ban te lolzz. Niyeay ptol mok ban mean ka romperb klang. lolzzz. Ber kron tae niyeay jeamouy ke trov mean toos ke somlab nos, yang houch nas kor slab knong neam jea vireak boros dae. lolzz
Join LK : 2009-02-16 Number of Posts : 5517 Age : 74 Localisation : Khmer Emploi : Student Loisirs : Economic,Marketing, Politics Status : Single-not looking Hair Color : Black Eyes Color : Black I\'m here for : Networking Language : Khmer