quote of the day:01/14/2010 - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

quote of the day:01/14/2010 - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

quote of the day:01/14/2010

+2
apheak
sokhayun
6 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 2 of 3]

31quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 20th January 2010, 6:41 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:min out eiy te ot tov .. ouy tae yeung ban tver avey 1 la'or somrab kloun yeng yeung ban sabay jit tov ban heuy reung pseng teat min bach kvol te,.. lolzzzzzz

Hahahah ah reung ot kvol jomneanh nhom heuy bart..... pises nak jes deng reung ke keu ot kjey kvol jea1 noim ta hottt ot ompeu Wink
jom kal mon kheunh avatar mean tae koun 1 te .. eiylov mean dol tov 2 mong..leun eiy mless ...mean koun 1 teat heuy..lolzzzzzzz .. min kvol jeung kir jea monous la'or nas..ke tha" reung ke kom pte dak kluon".

Mean yuuuuuuu heuy bro...... kroin tae ot toin bonghanh tang 2 lolzzzzzzzzzzz

Min kvol te.... leuk leng tae reung krousa kloun aeng... jeng men bro????

32quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 20th January 2010, 6:46 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Kannitha2009 wrote:
Ani Chnass wrote:
Kannitha2009 wrote:
Ani Chnass wrote:quote of the day:01/14/2010 - Page 2 541875 hahahahaahhah menh sman ter lok pu ot ban merl id heng vinh jes delete comment jorl torn kom ey trov mok pa doy hahahahahaha
bong srey ha ber min jong chhab jass te nham pler chher oy ban jreun tov bong pi ses kir pler peng pos (tam pit jes ter tha tov kraeng trov ) quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire

Beu plae chheu arch tub chnes men bong kit tov bous nov prey heuy pov... lolzzzzzzzzzz j/k
quote of the day:01/14/2010 - Page 2 07 jam bach tov prey tver ey pler chher srok mean ma kom nor nham pler chher prey tov tich kert tov jea monkey vinh na bong quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Lol

Errr pahael min ey te oun.... prus bong kheunh monkey eat plae chheu ma komnor dae tae koot nov tae kren ahdael.... lolzzzzzzzzzzzz
hahahahahahhaaa mok pi kut vea kren tang pi touch neng na ber yeung ot kren jeng nham tov ret ter sa art ban jreun tet na bong quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire

http://www.khmercity.net/profile/Ani

33quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 20th January 2010, 6:49 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Ani Chnass wrote:
hahahahahahhaaa mok pi kut vea kren tang pi touch neng na ber yeung ot kren jeng nham tov ret ter sa art ban jreun tet na bong quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire

Plech kit tov lolzzzzzzzzzzz

34quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 20th January 2010, 6:51 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:
Ani Chnass wrote:quote of the day:01/14/2010 - Page 2 435870 i.m new chicken te jas terb ter mok dol som jouy ner norm phong quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Icon_smile
ter som ni yeay ma tich ber khos chkong kom pa kan ey na jas?
hahahahahaha tam pit tov kir jeng men ber yeung kert tuk neng chhab jass sok skov ter vea kor mean jom noch muy der ber serch jreun u u tov muk jrunh doch pu krem min khan te na jas quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Lol
pu krem 1 na tov..Ani????? pu thloib skorl tae Ah Krem Ah Krem leng reung kom plaeng tam TV nov srok khmer..lolzzzzz
hahaahahahha om erng tha serch ban jreun sberk sa art ber jeng men min men nak lerng comedy nov srok khmer yeung muk jrunh ste ter krub khnea nus te om kom jes ter tha quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire hahahahahhahahaha oy serch pek jong jarb tkeam quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Lol

35quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st January 2010, 5:57 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

lolz mean eiy bonghanh teat te??? os heuy merl tov..cham tich teat kyom bonghanh vinh mdong lolzzzzz
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:min out eiy te ot tov .. ouy tae yeung ban tver avey 1 la'or somrab kloun yeng yeung ban sabay jit tov ban heuy reung pseng teat min bach kvol te,.. lolzzzzzz

Hahahah ah reung ot kvol jomneanh nhom heuy bart..... pises nak jes deng reung ke keu ot kjey kvol jea1 noim ta hottt ot ompeu Wink
jom kal mon kheunh avatar mean tae koun 1 te .. eiylov mean dol tov 2 mong..leun eiy mless ...mean koun 1 teat heuy..lolzzzzzzz .. min kvol jeung kir jea monous la'or nas..ke tha" reung ke kom pte dak kluon".

Mean yuuuuuuu heuy bro...... kroin tae ot toin bonghanh tang 2 lolzzzzzzzzzzz

Min kvol te.... leuk leng tae reung krousa kloun aeng... jeng men bro????

http://tagged.com/sokhayun

36quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st January 2010, 6:03 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

comedy ning seuch ..khorm tver ouy ke seuch tam chirng heuy ban chea sbaek chruonh leun chhab chas.. ponning min ding dae... ber yeung seuch sabay thormada kir min ngeay chhab chas te...lolzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:
Ani Chnass wrote:quote of the day:01/14/2010 - Page 2 435870 i.m new chicken te jas terb ter mok dol som jouy ner norm phong quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Icon_smile
hahahahahaha tam pit tov kir jeng men ber yeung kert tuk neng chhab jass sok skov ter vea kor mean jom noch muy der ber serch jreun u u tov muk jrunh doch pu krem min khan te na jas quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Lol
pu krem 1 na tov..Ani????? pu thloib skorl tae Ah Krem Ah Krem leng reung kom plaeng tam TV nov srok khmer..lolzzzzz
hahaahahahha om erng tha serch ban jreun sberk sa art ber jeng men min men nak lerng comedy nov srok khmer yeung muk jrunh ste ter krub khnea nus te om kom jes ter tha quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire hahahahahhahahaha oy serch pek jong jarb tkeam quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Lol

37quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st January 2010, 6:04 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:lolz mean eiy bonghanh teat te??? os heuy merl tov..cham tich teat kyom bonghanh vinh mdong lolzzzzz

Lolzzzzzzzzzz pahael ot toin os te meul tov nus...... tae beu bro bonghanh vinh rit tae laor lolzzzzzz

38quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st January 2010, 6:28 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:lolz mean eiy bonghanh teat te??? os heuy merl tov..cham tich teat kyom bonghanh vinh mdong lolzzzzz

Lolzzzzzzzzzz pahael ot toin os te meul tov nus...... tae beu bro bonghanh vinh rit tae laor lolzzzzzz
min toin dol pel trov bonhanh te cham tich sin na...lolzz
dol morng tov tver ka sin heuy..bye

39quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st January 2010, 6:37 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:
Kannitha2009 wrote:

Ohh bart min ey te..... bonghanh pel na jam prab knhom phong lolzzzzz
Tam somrul bro...

40quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st January 2010, 6:38 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:comedy ning seuch ..khorm tver ouy ke seuch tam chirng heuy ban chea sbaek chruonh leun chhab chas.. ponning min ding dae... ber yeung seuch sabay thormada kir min ngeay chhab chas te...lolzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:
hahahahhaahaha kom jes ter ni yeay na om ber sen jea serch jreun kro jass nus ber jeng men ke min bach tov tram tirk dos ko mas sa hey tov kor min bach tinh merm ven sen or thnam rak sa som ros der na om quote of the day:01/14/2010 - Page 2 56213

41quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 1:26 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Ani jes thae somros kloun ban la'or phorng .. dael tram tirk dos kor dae nor.. nham thnam merm ven sen eiy phorng .. jos ma sa mok mean sarak somkhan yang na klas dae Ani...? juoy brab phorng prous kal pi om tov srok khmer chnam mon om ban tov ma sa mon pi atit madong.. lir tae ke tha tver ouy mok yeung sa'art ..om khorm tae tver tov prous jong sa'art dae..lolzzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:comedy ning seuch ..khorm tver ouy ke seuch tam chirng heuy ban chea sbaek chruonh leun chhab chas.. ponning min ding dae... ber yeung seuch sabay thormada kir min ngeay chhab chas te...lolzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:
hahahahhaahaha kom jes ter ni yeay na om ber sen jea serch jreun kro jass nus ber jeng men ke min bach tov tram tirk dos ko mas sa hey tov kor min bach tinh merm ven sen or thnam rak sa som ros der na om quote of the day:01/14/2010 - Page 2 56213

42quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 1:29 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

jam tich teat sin ..
Kannitha2009 wrote:
sokhayun wrote:
Kannitha2009 wrote:

Ohh bart min ey te..... bonghanh pel na jam prab knhom phong lolzzzzz
Tam somrul bro...

43quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 8:03 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

[quote="sokhayun"]Ani jes thae somros kloun ban la'or phorng .. dael tram tirk dos kor dae nor.. nham thnam merm ven sen eiy phorng .. jos ma sa mok mean sarak somkhan yang na klas dae Ani...? juoy brab phorng prous kal pi om tov srok khmer chnam mon om ban tov ma sa mon pi atit madong.. lir tae ke tha tver ouy mok yeung sa'art ..om khorm tae tver tov prous jong sa'art dae..lolzzzz

ngob om sour trov jom noch la or nas jas hahahahahahhahahaa
merl bong pa oun na deng phol pro yoch ney ka mas sa muk te???
jouy prab om sokhayun phong prous ey ani ot deng der quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire lolzzzzzzzzzz
ter tam ani deng na kom tha ley mas sa muk teanh sberk muk tet kor nov ter jrunh a derl neng j/k quote of the day:01/14/2010 - Page 2 916932

44quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 10:24 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ot ding eiy phong khorm sour khart os... ber ani min ding ter neakna ding ..lolzz[quote="Ani Chnass"]
sokhayun wrote:Ani jes thae somros kloun ban la'or phorng .. dael tram tirk dos kor dae nor.. nham thnam merm ven sen eiy phorng .. jos ma sa mok mean sarak somkhan yang na klas dae Ani...? juoy brab phorng prous kal pi om tov srok khmer chnam mon om ban tov ma sa mon pi atit madong.. lir tae ke tha tver ouy mok yeung sa'art ..om khorm tae tver tov prous jong sa'art dae..lolzzzz

jouy prab om sokhayun phong prous ey ani ot deng der quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire lolzzzzzzzzzz
ter tam ani deng na kom tha ley mas sa muk teanh sberk muk tet kor nov ter jrunh a derl neng j/k quote of the day:01/14/2010 - Page 2 916932

45quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 10:27 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

[quote="sokhayun"]ot ding eiy phong khorm sour khart os... ber ani min ding ter neakna ding ..lolzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:Ani jes thae somros kloun ban la'or phorng .. dael tram tirk dos kor dae nor.. nham thnam merm ven sen eiy phorng .. jos ma sa mok mean sarak somkhan yang na klas dae Ani...? juoy brab phorng prous kal pi om tov srok khmer chnam mon om ban tov ma sa mon pi atit madong.. lir tae ke tha tver ouy mok yeung sa'art ..om khorm tae tver tov prous jong sa'art dae..lolzzzz

ot te men na om ani ot derl ma sa ey te ber jong sa art tov herl tirk sa mort ter muy z tit neng mok vinh sberk sa art nas color chocolate hahhahahaha lolz

46quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 10:30 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

hael tirk nov eiyna ?kompon som rir ?? rir kor nov baray ..siam reap??? [quote="Ani Chnass"]
sokhayun wrote:ot ding eiy phong khorm sour khart os... ber ani min ding ter neakna ding ..lolzz
Ani Chnass wrote:

ot te men na om ani ot derl ma sa ey te ber jong sa art tov herl tirk sa mort ter muy z tit neng mok vinh sberk sa art nas color chocolate hahhahahaha lolz

47quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 22nd January 2010, 10:37 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

[quote="sokhayun"]hael tirk nov eiyna ?kompon som rir ?? rir kor nov baray ..siam reap???
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:ot ding eiy phong khorm sour khart os... ber ani min ding ter neakna ding ..lolzz
Ani Chnass wrote:

jam bach tov ba ray or kom pong som ey om ey nus tirk beng kroy ptas yeung neng tuk vea tver ey herl tov om? quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire jom nenh luy tet phong herl hey hungry dak bai kok tirk trey ma jan tov dol ruch tov herl tet lolzz

48quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 23rd January 2010, 8:55 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

om tha mean ahrom ot sabay te hael tirk nov kbae kbae pteas jeung.. kmean nai eiy te..htormada ber yeung jong tov hael tirk leng kir yeung trov sleak peak banh jenh reang ouy ke merl terb ban sabay jet chrern ,, ber srey trov sleak peak kley kley douch jea "bikini or swimsuit" eiy tov ber om kroin tae sleak khouw hael tirk thormada ban heuy.... tver jeung teerb mean ahrom sabay ..lolzzzzz[quote="Ani Chnass"]
sokhayun wrote:hael tirk nov eiyna ?kompon som rir ?? rir kor nov baray ..siam reap???
Ani Chnass wrote:
Ani Chnass wrote:

jam bach tov ba ray or kom pong som ey om ey nus tirk beng kroy ptas yeung neng tuk vea tver ey herl tov om? quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire jom nenh luy tet phong herl hey hungry dak bai kok tirk trey ma jan tov dol ruch tov herl tet lolzz

49quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 31st January 2010, 4:14 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 sot ter bikini and swimsuit tet hahahahaha ber jeng tov sa mort or ang hert tirk tov kir srey srey sleak ka lib ka lib nas ber ani vinh tov sa mort tov merl ter reang srey srey derl ke der tam mort sa mort hey sleak bikin der neng lolzzzzzzzz

50quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 31st January 2010, 4:21 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

torl tae kheunh jeung ban sabay jit na.. mean neakna tov hael tirk sleak konsaeng jong bompong eiy te lok euy..kmass ke ngoib heuy...lolzzzz quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Icon_biggrin
Ani Chnass wrote:quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 sot ter bikini and swimsuit tet hahahahaha ber jeng tov sa mort or ang hert tirk tov kir srey srey sleak ka lib ka lib nas ber ani vinh tov sa mort tov merl ter reang srey srey derl ke der tam mort sa mort hey sleak bikin der neng lolzzzzzzzz

51quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 31st January 2010, 5:13 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:torl tae kheunh jeung ban sabay jit na.. mean neakna tov hael tirk sleak konsaeng jong bompong eiy te lok euy..kmass ke ngoib heuy...lolzzzz quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Icon_biggrin
Ani Chnass wrote:quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 quote of the day:01/14/2010 - Page 2 35 sot ter bikini and swimsuit tet hahahahaha ber jeng tov sa mort or ang hert tirk tov kir srey srey sleak ka lib ka lib nas ber ani vinh tov sa mort tov merl ter reang srey srey derl ke der tam mort sa mort hey sleak bikin der neng lolzzzzzzzz
hahahhahaahaha oy jong tov sa mort tet dol hey nov sa mort som bor bros sa art nas ani merl ot jes thunh te lolzzzzzzzzzzz

52quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 2nd February 2010, 4:04 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

om tov samot jong rorl atit ning aeng.. nov nis min sov trojeak te..heuy samot nov jom vinh.. ber khae summer phong min bach te monous chrern nass min tha atit sao te.. thngai na kor mean dae.. sabay nas..srey srey sa'art nas sot tae bikini ning swimsuit sros sros os steas..lolzzzzzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:torl tae kheunh jeung ban sabay jit na.. mean neakna tov hael tirk sleak konsaeng jong bompong eiy te lok euy..kmass ke ngoib heuy...lolzzzz quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Icon_biggrin
hahahhahaahaha oy jong tov sa mort tet dol hey nov sa mort som bor bros sa art nas ani merl ot jes thunh te lolzzzzzzzzzzz

53quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 2nd February 2010, 9:02 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:om tov samot jong rorl atit ning aeng.. nov nis min sov trojeak te..heuy samot nov jom vinh.. ber khae summer phong min bach te monous chrern nass min tha atit sao te.. thngai na kor mean dae.. sabay nas..srey srey sa'art nas sot tae bikini ning swimsuit sros sros os steas..lolzzzzzzz
Ani Chnass wrote:
quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire kom khom som leng pek pa yat krech kor slab na om hahahahaa
ber ani vinh tov sa mot jol jet merl boy boy jeang merl srey sa art lolzzz

54quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 11th February 2010, 10:32 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ber somling vea bak kor..om sok jit ouy vea bak jos ani euy..tver mech ouy tae ban merl ke nov samot ...pnaek om brohael jea min ngeay ngor ngit te .. kir plir rohout..lolzzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:om tov samot jong rorl atit ning aeng.. nov nis min sov trojeak te..heuy samot nov jom vinh.. ber khae summer phong min bach te monous chrern nass min tha atit sao te.. thngai na kor mean dae.. sabay nas..srey srey sa'art nas sot tae bikini ning swimsuit sros sros os steas..lolzzzzzzz
Ani Chnass wrote:
quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire kom khom som leng pek pa yat krech kor slab na om hahahahaa
ber ani vinh tov sa mot jol jet merl boy boy jeang merl srey sa art lolzzz

55quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 12th February 2010, 1:55 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

wow niss ban som jea om ro bos ani men morng sok jet bak kor oy ter ban merl srey sa art hahahaahahaa ja lerm min khos khmeng sa mai a lov te om lolzzzzzz

56quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 13th February 2010, 1:23 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ber min ja lierm jeung mech ning ban som jea om robos ani tov....kmeng samai eiylov ja lerm jeung dae phorng??? om ot ding sos..lolzzzz
Ani Chnass wrote:wow niss ban som jea om ro bos ani men morng sok jet bak kor oy ter ban merl srey sa art hahahaahahaa ja lerm min khos khmeng sa mai a lov te om lolzzzzzz

57quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 13th February 2010, 12:39 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:ber min ja lierm jeung mech ning ban som jea om robos ani tov....kmeng samai eiylov ja lerm jeung dae phorng??? om ot ding sos..lolzzzz
Ani Chnass wrote:wow niss ban som jea om ro bos ani men morng sok jet bak kor oy ter ban merl srey sa art hahahaahahaa ja lerm min khos khmeng sa mai a lov te om lolzzzzzz
hahahahahaha ber ot deng a lov ani prab oy deng hey ber om erng ja lerm mech khmeng sa mai a lov ke ja lerm jeng erng ( doch monkey see srey sa art ot ban) lolzzzzzzzzz quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire

58quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 20th February 2010, 5:21 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

yap maen heuy ..monkey ban eiy tov kheunh srey sa'art ot ban..... ber om kheunh srey sa'art nos brohael jea mean plov chrern jeang monkey ..ani yap nassssssssss..lolzzzzzzzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:ber min ja lierm jeung mech ning ban som jea om robos ani tov....kmeng samai eiylov ja lerm jeung dae phorng??? om ot ding sos..lolzzzz
hahahahahaha ber ot deng a lov ani prab oy deng hey ber om erng ja lerm mech khmeng sa mai a lov ke ja lerm jeng erng ( doch monkey see srey sa art ot ban) lolzzzzzzzzz quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Rire

59quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 20th February 2010, 8:17 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokhayun wrote:yap maen heuy ..monkey ban eiy tov kheunh srey sa'art ot ban..... ber om kheunh srey sa'art nos brohael jea mean plov chrern jeang monkey ..ani yap nassssssssss..lolzzzzzzzzz
Ani Chnass wrote:
wowwwwwwwwwwwwwww ey ke om see srey sa art hey mean plov jreun jeang monkey hor? rir kor monkey min jes a vey derl om jes te deng ban jeng ? quote of the day:01/14/2010 - Page 2 541875

60quote of the day:01/14/2010 - Page 2 Empty Re: quote of the day:01/14/2010 21st February 2010, 7:12 pm

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ber jeung jeung poukae sor noim dol heuy nor????? aniiiiiiiiiiiii nov dek berk pnaek plirs plirs ning heuy kom krork na...lolzzzzz
Ani Chnass wrote:
sokhayun wrote:yap maen heuy ..monkey ban eiy tov kheunh srey sa'art ot ban..... ber om kheunh srey sa'art nos brohael jea mean plov chrern jeang monkey ..ani yap nassssssssss..lolzzzzzzzzz
Ani Chnass wrote:
wowwwwwwwwwwwwwww ey ke om see srey sa art hey mean plov jreun jeang monkey hor? rir kor monkey min jes a vey derl om jes te deng ban jeng ? quote of the day:01/14/2010 - Page 2 541875

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3  Next