Join the forum, it's quick and easy
jes nas bong aeng hahahah rers yok ah la or hahaha ok joun por oy pdey pun bong aeng lanh knea los tngai avvasan .nhom jong ban jeung dae na bong*PheaKdeySnaeh* wrote:snaeh bong ah ti 3 lolz
bong somnang nas jeung nos hmmmmmmmmmmm.. snae pit mnos smos min ngeay rok ban te bong sa mai nis , tae pel del rok khernh hey kor min bra kott tha ban joub knea merl thae knea doch bong dae.......... i'm sure u are very lucky*PheaKdeySnaeh* wrote:ber min douch ah ti 3 sman bong dak ID onjerng hor ?
merl ta id bong kir derng bat heuy
Orkun paoun pros
mor srey srey bros bros pheak jreun lov kit tha ka jea lbaeng pro jea prey khmer neugn na hahahahahahahahahahahahaha*PheaKdeySnaeh* wrote:mork pi min torn dol neng na
trov mean jomneur jet kloun aeng
hahaha samai lov douch yap tech
pourk mak bong rohou dak bong tha
yiss mouy khae mouy khae kei hov ta ka , mnak mnak ka heuy leng , leng heuy ka hov aeng rohout lolzzzzz
niyeay leng oy batt stress te bong ! tarm pit tov ka hey leng ka hey leng mor pee reab ka doy min lanh knea pit jenh pee besdoung smos trong , pheak jreun reab ka doy som leung merl ler phol bro yoch luykak meas brak jea derm .*PheaKdeySnaeh* wrote:niss somnang nov mean koun khmer mouy chomnoun dael derng khos trov , jes srolanh propey ney khmer kei tvr kloun la'or , kir douch paoun jea derm lolzzzzzzzz
tae klas keunh yeung onjerng tha yeung srae lolzzzzzz
hahaha smai luy yok kloun pdo yok luy ? yok kette yous pdo yok luy horrrrrr ????? hahahahaha*PheaKdeySnaeh* wrote:trerm trov heuy
tomada tei prous now samai luy lolzzz
bong dane yeay trov nas doch bong dane lov pung rous nov khmer jeung heheheehe klas sok chit may mai oy tae ban luy lan villa mor sin tae mnos pheak jreun te min men mnos tang os sottae jeugn nos te doch me min niyeay ourt kloun te sok chit rok mnos art hey lanh pit tous kror kor doy prous khom rok c tver ka tov ber min mean kor rous som rom dae . tov na mor na ke sor ser pun art lers chheam mong nhom tae pun min sa art lmom som mouy nhom tous jis larn tlai 100 lean dollar kor kmas ke dae min yok dach kart. hehehe*PheaKdeySnaeh* wrote:yes neak klas kir kei kit tha luy thom jeang avey taing oss onjerng heuy ban kei tver onjerng
bong kit tha samai lov nov khmer monus mouy chomnoun min ban kit pi reung keteyours nos tei paoun pros , kir kei kit reung sabai , luy lan pteas hir ha
hmmmmmmm pi bak nas chit mnos khos knea bong euyyyy neak klas jong ban jes neak klas jong ban jos neak klass lop lonn neak klas ban robos del kloun jong ban hey kor merl tha kmean dom lai tov vinh kor mean dae hmmmmmmmmm life is hard nassss.*PheaKdeySnaeh* wrote:bong min nov khmer but bong merl news rorl tngai bong paoun bong nov khmer taing oss ,
yes jos bong mean niyeay taing oss na bong tha mouy chomnoun na
oy yeung mean ka tver , jivapheap ma sjom ,mean pteas nov ,sokpheap la'or heuy neng rous nov with monus mnak dael yeung srolanh and kei srolanh yeunh kir mean sopheak mongkol bat heuy min bach trov ka lan , pteas villa jol ba rorl tngai bai harng rorl tngai avey noss tei
look_a_way wrote:jes nas bong aeng hahahah rers yok ah la or hahaha ok joun por oy pdey pun bong aeng lanh knea los tngai avvasan .nhom jong ban jeung dae na bong*PheaKdeySnaeh* wrote:snaeh bong ah ti 3 lolz
min deung ey tesss dina dany nis mor sour ke jeung jeung min deung kon ke ean ey otDany LS wrote:look_a_way wrote:jes nas bong aeng hahahah rers yok ah la or hahaha ok joun por oy pdey pun bong aeng lanh knea los tngai avvasan .nhom jong ban jeung dae na bong*PheaKdeySnaeh* wrote:snaeh bong ah ti 3 lolz
Jos snaeha look_a_way ti man dae?
Similar topics