visal_bross wrote:nimole wrote:
oh...beu tang ke mok wish kort ...tver aeng mok wish kort dae...
kyom tem kherng reply min ..you ta lob kroy bae tov mer m'dorng teat mer ja tha neak na post mun neak na ...
visal_bross wrote:nimole wrote:
visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote: ngob leng ma ngai heuy ort doeng B mom Birthday sos...somtos bong mom na...
kyom som joun por bong aeng ouy jeang sva-srey joun por bong aeng teat..(kyom yeay leng te bong)..
kyom som joun por bong ouy joub tae sach kdey sok krob pel velea neng joub tae som nang la-or jea reang rohot...
orkun..BIG BIG..na visal....
visal roval tae chlos jea mouy sva srey ban ot ding birthday bong...lolzzzzz
mok pi sva-srey neng tam kyom jorb pek..jeng heuy ban ort doeng birthday bos bong aeng hor..lolzzzzzz
sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote: ngob leng ma ngai heuy ort doeng B mom Birthday sos...somtos bong mom na...
kyom som joun por bong aeng ouy jeang sva-srey joun por bong aeng teat..(kyom yeay leng te bong)..
kyom som joun por bong ouy joub tae sach kdey sok krob pel velea neng joub tae som nang la-or jea reang rohot...
mok pi sva-srey neng tam kyom jorb pek..jeng heuy ban ort doeng birthday bos bong aeng hor..lolzzzzzz
lolzzzz payart tov yeung ning kom tha ouy ke...
visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:nimole wrote:
visal mich tov rok reung dak kloun teat heuy..
tich pibak rok plov rot ot khernh....
kyom trov leung sorm heuy...jeng kyom leng sov klach douch mun teat heuy..yang jreun neng 2 kompleang teat tuk jea ka kour som bos ke...
nimole wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote: ngob leng ma ngai heuy ort doeng B mom Birthday sos...somtos bong mom na...
emm...kyom min del tha oy ke mun te na B lolzzzz
visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:nimole wrote:
visal mich tov rok reung dak kloun teat heuy..
tich pibak rok plov rot ot khernh....
kyom trov leung sorm heuy...jeng kyom leng sov klach douch mun teat heuy..yang jreun neng 2 kompleang teat tuk jea ka kour som bos ke...
troim tov visal tich teat sva srey yol jet u heuy....
or-kun bong ..kyom kor song khoem jeng dae..
sreymomrith wrote:nimole wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote: ngob leng ma ngai heuy ort doeng B mom Birthday sos...somtos bong mom na...
emm...kyom min del tha oy ke mun te na B lolzzzz
tha visal ning na jole jet rok reung dak kloun...
visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
mor kuy yum eiy nov nis visal.....
visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
prous tae sva-srey min torn yol jet..
sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
visal aeng khom ott thun tor teat tov yu chhab ke yol jet u heuy...
Jet kert hoy rouk besdong ning nus pros ...........ot niyeay mseul minh internet slow nas hoy ot ban reply te kir ban tae post novel jing sorrysreymomrith wrote:loundany wrote:ot tak torng te tae leng type yub yub klach jet roy mun kruo teay tha hahaha
hahaha jes klach dae srey noy...
yeay maen na keng ot kroup ach tver ouy kert rouk besdoung ban na...
sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
ngom ta ke yol jet..songsai kyom jat roy but heuy..
sreymomrith wrote:sokhayun wrote:jom rovol der leng ot ding b-day sreymom..
juon por ouy dok jit pi lap top klas klas tov heuy tov dek orb preas svamey klas tov..lolzzzz
lolzzzzzzzz .....merl ke jun porr jenh mor khos ke khos aeng mong.
oab eiy pdey nus tuk pel ouy koit rest after work......
sokhayun wrote:nov ta soy dor dael..pdey ot ban orb ah'dael..ke rovol ta jole lk min chhob..lolzzzzzsreymomrith wrote:sokhayun wrote:jom rovol der leng ot ding b-day sreymom..
juon por ouy dok jit pi lap top klas klas tov heuy tov dek orb preas svamey klas tov..lolzzzz
lolzzzzzzzz .....merl ke jun porr jenh mor khos ke khos aeng mong.
oab eiy pdey nus tuk pel ouy koit rest after work......
sreymomrith wrote:lolzzzzzzzzzzz
mean jing teat..
nimole wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
min deng jea sa ey te ...!!!! yol 70 yol thlerm ey neng
nimole wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
yeay douch trov lolzzzz
loundany wrote:Jet kert hoy rouk besdong ning nus pros ...........ot niyeay mseul minh internet slow nas hoy ot ban reply te kir ban tae post novel jing sorrysreymomrith wrote:loundany wrote:ot tak torng te tae leng type yub yub klach jet roy mun kruo teay tha hahaha
hahaha jes klach dae srey noy...
yeay maen na keng ot kroup ach tver ouy kert rouk besdoung ban na...
visal_bross wrote:nimole wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
yeay douch trov lolzzzz
everyday neng bon nas nor????tich pibak lom bak kloun hor..
visal_bross wrote:nimole wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:sreymomrith wrote:visal_bross wrote:somtos batt somtos batt somtos batt
min deng jea sa ey te ...!!!! yol 70 yol thlerm ey neng
heheheh yol troem 70 ban heuy.min bach yol dol thlerm te...lolz
sreymomrith wrote:mouy ku nis dal na heuy????????????
nimole wrote:sreymomrith wrote:mouy ku nis dal na heuy????????????
lolzz dol veak nimole ban koun jao 1 hery lolzzzzzz
sreymomrith wrote:nimole wrote:sreymomrith wrote:mouy ku nis dal na heuy????????????
hahahaaaa ae na tov koun jao yok mok nov ..LK.. taing oss knea tov..
nimole wrote:sreymomrith wrote:nimole wrote:sreymomrith wrote:mouy ku nis dal na heuy????????????
hahahaaaa ae na tov koun jao yok mok nov ..LK.. taing oss knea tov..
min deng tov na te jam mer mok vinh neng deng hery
Similar topics