Mech ban nov srok khmer lov tov rean trov bang luy krou rorl tngai onjerng ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mech ban nov srok khmer lov tov rean trov bang luy krou rorl tngai onjerng ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mech ban nov srok khmer lov tov rean trov bang luy krou rorl tngai onjerng ?

+3
sokhayun
Tutu
PheaKdeySnaeh
7 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey all
Kyom douch jea min yol sos tha ter haet avey ban jea srok khmer eiylov koun sers tov rean rorl tngai trov bang luy oy krou . pi mon mork kyom min del keunh onjerng sos , tomada koun sers bang luy tae pel tov rean kour tae lov niss tov rean tomada sos kor trov bang luy oy krou dae .

ter niss jea chbab ei kei tov ? ber koun sers tov rean sot tae oy luy krou onjerng ter koun neak krey kror knea tver mech ach tov rean ban tov ? neak klas rork tae luy tinh seav phov neng khor arv sleak tov rean min ban phorng jos tomrom trov oy luy krou teat noss ?

Kyom kit tha vithi dael krou tver sob tngai kir kompong tae tver oy koun khmer krey kror kan tae tlak knong pheap akvichea , neak del an rean sout ban mean tae koun neak del mean samatapheap . pit jea akyutethor nas somrab neak krey kror Mad

http://www.srolanhkhmer.com/

Tutu

Tutu
LK VIP
LK VIP

mol l'hert jombong nos kir mork pi setakech,kyum songkert kernh tha nov srok khmer yerng alov setakech orn nas douch chness heuy neak tver ka ban brak kae tich,rok si jen'jem kloun min jong rous pong
douch chea neak tver ka de rong jak chea derm knong komlong perl mouy kae kom tver ka rok luy jong gnorb ban brak chnol tream tae 60 tov 80 $ tae pon nos
heuy jos tomrorm tae kru vinh ,ma kae ban tae 30 tov 40 mern real te
kit tov merl! loy pa pon neng c mech rous robos ah lov kor tley min douch kal pi mon te
vithi tae mouy kot kir mean tae plov mouy neng eng ,tear luy pi koun sers rol gnai(ey tich loy tinh kadass somnour jomlaoy ey tich loy palong)
knea neak kror nos ott mean luy aoy kru kor tov som kchey kadass ke tov copy tok merl ,tae pouk kru samai niss min ban te nor na min tinh dork pontuk nor na aoy ke kchey copy kor dork pontuk,prous prosen ber kort aoy tver enjing nos pouk sers krob knea prakort chea tver tam heuy kort neng kat bong


niyeay pi neak krey kror vinh ke min aoy koun rean chren te hert pol douch kang ler
(kernh sombu kmeang res eat-jai jren nas alov)
umm min tha kru ry sers sot tae mean pol vibak douch tae knea neng

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

tae tous mork pi prak khae pourk kort tech kor doy tver onjerng kir min trerm trov tei
krou ach rork pithi pserng douch jea bang rean kour ,tomada krou bang rean srok khmer rean tae 1 pel tei jos pel ott bang rean yeung ach tver avey ban pseng teat .
niss kor vea jea ka min york jet tok dak robos neak derk norm srok

http://www.srolanhkhmer.com/

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kyom minsov ding dae te ...pontae thomada ber yeung min bong luy ter krue mean brak khae mork pi na....luy luy luy...vea tver ouy monous komnanh,jit la'or ning tver ouy monous mean reung rav chlous knea kor doy sa tae luy ..luy khour khouv nassssssssss..........lolzzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Chompey

Chompey
LK VIP
LK VIP

Reung borng luy oy kru ker mean tang pi yu hery bang srey,kal paoun nov rean pak'thom sirk sa ker borng oy kru roil thgai. kal nos doch jea 200riel or 300 reil kal luy nov thleiy, doch jea bon thaim moang bong rean,doch jea maong 11am trov jenh tai thaim 30mins teat ban job.hery pel mean bon tean ey trov mean kado jun kru thaim teat phong. Na mouy prak khai kru min sov ban jreun rab rong jeveak'pheap krousa min ban terb trov tver baib nis,kru klas tinh nom chomney mork louk nov knong thnak rean teat phong.paoun min derng tha kour bon tos pouk koit rer kor bon tos setha'kich nos te. :P



Last edited by Chompey on 5th September 2010, 3:34 am; edited 1 time in total

http://bradlinda.hi5.com

chakkrorportra

chakkrorportra
Senior Member
Senior Member



Pheakkdey snae!

Corruption in Cambodia nowadays is ways beyond description . For your information, each year, international donors have poured thousands upon thousands of millions of U.S dollars into the kingdom to alleviate the suffering of the poor but , still the most majority of the people are poor and just the handful are extremely rich . The riches became richer and the poor are poorer .If the donated money were distributed equally ,we will not see this kind of injustice in our educational system .The gap between the poor and the riches is like day and night or hell and heaven . Teachers earned only $70/month or a little bit more and hardly enough to feed their families but, the high ranking have hundred of millions of dollars in their saving account . It's ashamed , isn't it ? .The poor lived in the hut and barely can afford to send their kids to school but , the riches owned at least 3 or 4 villas and drive only luxuries cars and very easily send their children to study abroad How can they (the riches )accumulate so much fortunes ? .. Corruption is the answer.. And if anyone dare to challenge the authority to find out ,they will be prosecuted and send to jail for sure. In Cambodia , i was told ,if you have money ,you can buy your Ph.D and as many as you want and , you don't have to spend a day in the classroom..javascript:emoticonp('Sad')

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:kyom minsov ding dae te ...pontae thomada ber yeung min bong luy ter krue mean brak khae mork pi na....luy luy luy...vea tver ouy monous komnanh,jit la'or ning tver ouy monous mean reung rav chlous knea kor doy sa tae luy ..luy khour khouv nassssssssss..........lolzzzzzzzz
pi mon min mean bang luy onjeng tei bong pros
luy tver oy monus chkout

http://www.srolanhkhmer.com/

8Mech ban nov srok khmer lov tov rean trov bang luy krou rorl tngai onjerng ? Empty Dear friend 5th September 2010, 3:24 am

stephen

Anonymous
Guest

Ban chea louk krou naek krou kort tver baeb nes pi prous pouk kort kor mean ka lum bak dae...
Ter sou tha pouk kort ban brak khae pon man khnong mouy khae? Ker tich nas, ker tich ro hout dal thnak pouk kort borng kham chet yok loy student dae pouk kort ding tha chea orm per min trim trov...
Khnong neam khnom chea student mnaek dae ding pi tok lum bak ro bos louk krou naek krou soum chum reab tha, soum bong rer kor pa oun chob mean kom nit nes tor tov teat ey.... soum or kun chrern......

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Chompey wrote:Reung borng luy oy kru ker mean tang pi yu hery bang srey,kal paoun nov rean pak'thom sirk sa ker borng oy kru roil thgai. kal nos doch jea 200riel or 300 reil kal luy nov thleiy, doch jea bon thaim moang bong rean,doch jea maong 11am trov jenh tai thaim 30mins teat ban job.hery pel mean bon tean ey trov mean kado jun kru thaim teat phong. Na mouy prak khai kru min sov ban jreun rab rong jeveak'pheap krousa min ban terb trov tver baib nis,kru klas tinh nom chomney mork louk nov knong thnak rean teat phong.paoun min tha kour bon tos pouk koit rer kor bon tos setha'kich nos te. :P
bong kit tha douch jea kmean teak tong avey neng reung sethakech noss tei ,prourk kort jea krou bang rean min men jea neak rok si na , krou bang rean prab khae tomada . ber bontos neak krorb krang srok ban trov prous pourk kei jea neak merl ka khos trov khang nong .
reung york robos tov lourk nov sala kir jea ka tomada heuy kor mean jea yu nas mork heuy ,
i know prak khae krou tech tae pi mon mork pra khae krou kor vea tech douch knea dae . but bong min del keunh krou tea luy onjerng tei .
reung york pi sers kor vea min men jea chbab mouy robos krou dae , prous nov sala klas krou ott mean york luy tei . kir douch jea sala pourk yeung tov jaek omnoy sala noss krou kror kmean pteas nov nov knong pteas dor touch knong sala tae krou nov sala noss ot ban tea luy sers tei min tae pon noss pourk kort ban der hov oy kmeng mork rean teat prous kort jang oy koun kmeng taing noss mean ka jes derng .
bong lir ptol neng trojeak mean kmeng jea jreun ott tov rean prous tae pourk kei kmean luy bang oy krou rorl tngai ,
haet avey krou mouy chomnoun ach bang rean sers tomada doy min tea luy pi sers heuy krou klas tea luy ? neak klas rork luy tinh ang kor dam bai kmean phorng

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

you think mean tae pourk kort dae lombak ?
jos koun neak krey kror rorb lean neak teat dael kmean luy taing tinh bai nham phorng ter pourk kei neng ott mean ka lombak tei men tei ?
ber pourk kei rork luy tinh bai min ban phorng ter pourk kei ach mean samatapheap ach jol sala doch kei dae ot ?
lok krou neak krou taing noss kort ach rork luy tam pithi pseng douch jea bang rean kour bonthaem dol sers , pdol chomnes dol sers bonthaem teat heuy kort ban luy bonthaem .
kyom niyeay prous kyom mean ka anit dol koun khmer krey kror dael vetanea rork bai nham min ban heuy tov rean kor min ban teat prous kmean luy bang oy krou , onjerng ban ney tha koun neak krey kror jivit kei tov ntgai mok kir der som tean , der rers somram tae pon neng men tei heuy neak mean luy ach tov rean ban
stephen wrote:Ban chea louk krou naek krou kort tver baeb nes pi prous pouk kort kor mean ka lum bak dae...
Ter sou tha pouk kort ban brak khae pon man khnong mouy khae? Ker tich nas, ker tich ro hout dal thnak pouk kort borng kham chet yok loy student dae pouk kort ding tha chea orm per min trim trov...
Khnong neam khnom chea student mnaek dae ding pi tok lum bak ro bos louk krou naek krou soum chum reab tha, soum bong rer kor pa oun chob mean kom nit nes tor tov teat ey.... soum or kun chrern......

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

hmmmmmmm ani ot deng dae tha mok pi mul la haet a vey kal pi mun kir ot jeng te os luy ter pel rean kour hey neng pel pro long pro jam khae pon nus ber thomada ot borng luy oy kru phong..

http://www.khmercity.net/profile/Ani

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

yes i agree with you
ter tov tngai mok srok yeung ach koirs teanh reas krey kror oy phot pi pheap lombak taing noss dae tei ?
chakkrorportra wrote:

Pheakkdey snae!

Corruption in Cambodia nowadays is ways beyond description . For your information, each year, international donors have poured thousands upon thousands of millions of U.S dollars into the kingdom to alleviate the suffering of the poor but , still the most majority of the people are poor and just the handful are extremely rich . The riches became richer and the poor are poorer .If the donated money were distributed equally ,we will not see this kind of injustice in our educational system .The gap between the poor and the riches is like day and night or hell and heaven . Teachers earned only $70/month or a little bit more and hardly enough to feed their families but, the high ranking have hundred of millions of dollars in their saving account . It's ashamed , isn't it ? .The poor lived in the hut and barely can afford to send their kids to school but , the riches owned at least 3 or 4 villas and drive only luxuries cars and very easily send their children to study abroad How can they (the riches )accumulate so much fortunes ? .. Corruption is the answer.. And if anyone dare to challenge the authority to find out ,they will be prosecuted and send to jail for sure. In Cambodia , i was told ,if you have money ,you can buy your Ph.D and as many as you want and , you don't have to spend a day in the classroom..javascript:emoticonp('Sad')

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ani Chnass wrote:hmmmmmmm ani ot deng dae tha mok pi mul la haet a vey kal pi mun kir ot jeng te os luy ter pel rean kour hey neng pel pro long pro jam khae pon nus ber thomada ot borng luy oy kru phong..
kal bong rean kor onjeng dae paoun srey ,
lov kei torn samai nas , kal ka yeung rean krou sorsai mai rean lomhat nov ler kda khean lov krou leng jes sorsai heuy kir bors krodas lourk lolzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:hmmmmmmm ani ot deng dae tha mok pi mul la haet a vey kal pi mun kir ot jeng te os luy ter pel rean kour hey neng pel pro long pro jam khae pon nus ber thomada ot borng luy oy kru phong..
kal bong rean kor onjeng dae paoun srey ,
lov kei torn samai nas , kal ka yeung rean krou sorsai mai rean lomhat nov ler kda khean lov krou leng jes sorsai heuy kir bors krodas lourk lolzzzzz
Mech ban nov srok khmer lov tov rean trov bang luy krou rorl tngai onjerng ? Rire ber min luk tver mech ruch tlai preng moto tov bong ? kru a lov ot sov mean nak jis kong te jis sot ter moto torn sa mai hey dor mot ter ro hot neng

http://www.khmercity.net/profile/Ani

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

yes mork krou jang torn samai neng heuy ban tov jea onjerng
paoun niyeay reung jiss moto kang neng tver oy bong nirk keunh
tngai mon bong nirk knong jet tha srok kei neak klas tver ka thom mean luy , mean lan jiss tomada tae neak klas kei ott jis lan pourk kei jiss kang mork tver ka , merl tov pourk kei tomada
dol merl tov yeung vinh ber jiss kang kmas kei torl moto tmey lan na lux teat :D
when bong tov khmer bong jis kang , tov psa der lolzzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:yes mork krou jang torn samai neng heuy ban tov jea onjerng
paoun niyeay reung jiss moto kang neng tver oy bong nirk keunh
tngai mon bong nirk knong jet tha srok kei neak klas tver ka thom mean luy , mean lan jiss tomada tae neak klas kei ott jis lan pourk kei jiss kang mork tver ka , merl tov pourk kei tomada
dol merl tov yeung vinh ber jiss kang kmas kei torl moto tmey lan na lux teat :D
when bong tov khmer bong jis kang , tov psa der lolzzzzzzz
men hey bong ot jis te kong khmas ke torl ter mean moto tom nerb tom nerb terb jenh ruch pi ptas ter dol pel ot luy jak sang kong a derl Mech ban nov srok khmer lov tov rean trov bang luy krou rorl tngai onjerng ? Icon_razz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey all
Kyom douch jea min yol sos tha ter haet avey ban jea srok khmer eiylov koun sers tov rean rorl tngai trov bang luy oy krou . pi mon mork kyom min del keunh onjerng sos , tomada koun sers bang luy tae pel tov rean kour tae lov niss tov rean tomada sos kor trov bang luy oy krou dae .

ter niss jea chbab ei kei tov ? ber koun sers tov rean sot tae oy luy krou onjerng ter koun neak krey kror knea tver mech ach tov rean ban tov ? neak klas rork tae luy tinh seav phov neng khor arv sleak tov rean min ban phorng jos tomrom trov oy luy krou teat noss ?

Kyom kit tha vithi dael krou tver sob tngai kir kompong tae tver oy koun khmer krey kror kan tae tlak knong pheap akvichea , neak del an rean sout ban mean tae koun neak del mean samatapheap . pit jea akyutethor nas somrab neak krey kror Mad

chlery klei klei sour reach roth'tha phi barl tov bong srey tha ke bor'ri'har krob kroung robeab mech barn jeng bon'tos kroo tae mar yarng men barn te

men jong niyey chreun te kron tae prub tha ber kun'nea'pheap kar serksa jeng jeng (jeat kroy nos barn aphi'wat protes kert)

High standard of living kpous jeang Thai teat tae prak khae teab jeang thai 6-7 dong soumbei nov thai kor jong pibak hery tomrom khmer teat...

sour somdech decho tov bong :D

If u dont reform ur education system,ur country will be under developing country forever.

បើមិនបដិរូបប្រព័ន្ធការសិក្សាទាំងប្រព័ន្ធទេ​ ជាតិក្រោយឯណោះបានអភិវឌ្ឍន៍ប្រទេសបាន។ការសិក្សាជាគ្រឹះនៃការអភិវឌ្ឍន៍ទាំងពួង៕

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum