knhom som jaun jomreang mouy bot nis somrab neak teang os knea sdap komsan leng
(^_^;
jea pises bong som jaun oun, Vineil ♥
(^_^;
jea pises bong som jaun oun, Vineil ♥
Din22 wrote:C'est magnifique !!!! c'est beau l'amour ........ je vous souhaite bcp de bonheurs!
sansan wrote:lolz,, ot ey te..bach orkun ey te na bros sa-art.
m very happy to see u both. while i am watching, I am smiling..lolz
Nice couple and som knea nas Oudam!
hydrophilistic wrote:Pit jea mean kdey sok nas Jouy knea krob pel reaksa sech kdey sok del nak tang pi kompong mean. Som ouy srolanh knea kan tae klang lerng pi 1 tngai tov 1 tngai.
ning hery!meas sngoun wrote:mean joun dol meas sngoun dae
Oudam! orkun del ban post pic ptoil kloun aoy ban kheunh
bort jomreang sak sorm&kou snaeh koh sak sorm knea :D
som jouy orb or phong Oudam !
meas sngoun
Oudam vi vo reung ey dae jahOuɗam wrote:ning hery!meas sngoun wrote:mean joun dol meas sngoun dae
Oudam! orkun del ban post pic ptoil kloun aoy ban kheunh
bort jomreang sak sorm&kou snaeh koh sak sorm knea :D
som jouy orb or phong Oudam !
meas sngoun
oy tae tver yang ning meas sngoun jbas jea Oudam vi vo lov hery! lolz
mech ban Oudam deung tha meas sngoun mean neak ka pea? Oudam skoil keOuɗam wrote:proyart neak ka pea meas sngoun denh vai Ouɗam!
oy ta yang ning!
Ouɗam trov ke vai doy khors reung!
meas sngoun min ban deung te tha meak neak na ke mork ka pea nus . deung trem tha meas sngoun ach ka pea kloun aeng ban .Ouɗam wrote:neak ka pea meas sngoun mean jreun naek ding te ning?
ott klarch ke vai Ouɗam torl tae slab te ning?
meas sngoun wrote:meas sngoun min ban deung te tha meak neak na ke mork ka pea nus . deung trem tha meas sngoun ach ka pea kloun aeng ban .Ouɗam wrote:neak ka pea meas sngoun mean jreun naek ding te ning?
meas sngoun min klach ke vai Oudam slab te,klach tae neak mel thae besdoung Oudam trov ring rey pibak jet lolzzzz .
kyom koh song khem tha Vineil ning ban kheunh topics nis heuy neang ning penh jet Oudam jeang penh jet meas sngoun tov jos. nov peak som dey del Oudam ban reab roib nis :DOuɗam wrote:meas sngoun wrote:meas sngoun min ban deung te tha meak neak na ke mork ka pea nus . deung trem tha meas sngoun ach ka pea kloun aeng ban .Ouɗam wrote:neak ka pea meas sngoun mean jreun naek ding te ning?
meas sngoun min klach ke vai Oudam slab te,klach tae neak mel thae besdoung Oudam trov ring rey pibak jet lolzzzz .
jing! ber Vineil kernh message measgnoun jbass jea penh penh jit nas!!!
ber mean ka pibark jit, Ouɗam ning merl mun, min oy naek tae besdoung Ouɗam pibark jit torn te
ban jing kyom koh som orb or phong na del neang penh jetOuɗam wrote:Vineil ban kernh hery, hery Vineil kor penh jit dae kir penh jit klang nas
joli wrote:Vineil penh jet nas som rab clip video nis :D
bong Oudam
moh pi neak thort rovul ,dol jing tov aob dem chheur joum nus tov lolzzzzzzLovekhmer2009 wrote:joli wrote:Vineil penh jet nas som rab clip video nis :D
bong Oudam
bong joli penh jet mech kor tov chhor orb derm chher jeng neng baeb jong lerng derm chher hery merl tov heheehe :P
nus Vineil..jom naek oun Venus (williams) american tennis player lolzzzz kor penh jet nas dae jah heehhe
som ouy mean sechkdei sok mean sopheak mongkul rouhout :D
joli wrote:moh pi neak thort rovul ,dol jing tov aob dem chheur joum nus tov lolzzzzzzLovekhmer2009 wrote:joli wrote:Vineil penh jet nas som rab clip video nis :D
bong Oudam
bong joli penh jet mech kor tov chhor orb derm chher jeng neng baeb jong lerng derm chher hery merl tov heheehe :P
nus Vineil..jom naek oun Venus (williams) american tennis player lolzzzz kor penh jet nas dae jah heehhe
Karakor! som aoy mean leap mean jey doch knea knea ja!
joli wrote:Vineil penh jet nas som rab clip video nis :D
bong Oudam
Lovekhmer2009 wrote:joli wrote:moh pi neak thort rovul ,dol jing tov aob dem chheur joum nus tov lolzzzzzzLovekhmer2009 wrote:joli wrote:Vineil penh jet nas som rab clip video nis :D
bong Oudam
Karakor! som aoy mean leap mean jey doch knea knea ja!
prohael rovol reav leas hery mer tov prous nov moit chrang phong lolzzzzzzzzz
mech bach kun srai ei te bong som tae luy mor barn hery lolzzzzzzz :P
» General » Dedication » ~~~Soniya Ban Te Min Tver Oy Bong Khoch Chet~~~ (jaun somrab neak teang os knea, jea pises jaun somrab Vineil ♥)
Similar topics