June dol mit taing ors dael skorl natasa nov LK nis 44939


Join the forum, it's quick and easy

June dol mit taing ors dael skorl natasa nov LK nis 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

June dol mit taing ors dael skorl natasa nov LK nis

+2
Jettra
natasa
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP

jea domborng knhom som jum reap sour dol bong srey Dane neng mit taing ors knea. heuy knhom kor somtos tok jea mun dae beu sin jea knhom sorse peak avey dael min som rom dael tve ouy pas purl dol mit taing ors knea neng bong srey Dane, jurn kal peak dael type tov arch neng lers lurs peak na mouy dael knhom min barn deng klurn tha peak nos min kur neng sorse.
Kal min torn skorl LK kir knhom min dael mean mit pheak jreun te, min jes preu internet, typing slow, min jes taeng kom nab, skorl pi songkom barn tich touch, mean vibatt kor min deng tov boriyai ouy neak na sdab. tae pel dael knhom jol leng LK kir avey avey barn prae prurl , knhom skorl mit pheak jreun, neak taing ors knea sot tae jea mit la or, pel knhom mean panh ha plov jet neak taing ors knea kor taeng tae nov nov khbae knhom jouy phdol yobol, phdol komlang jet, pel knhom min sabai jet neak taing ors knea taeng tae bongkert somnoch jea peak reply knong comment. min khos te LK jea konlaeng dael tve ouy knhom mean mit pheak jreun heuy kor jea konlaeng dael knhom skorl mnos jea ti srolanh dae. knhom sabai jet nas dael barn jol rorm rolek yobol neng pheab snit snal jea mouy neak krob knea. anoksaovery dael popenh tov doy snarm nhom nhem taing ors nis knhom neng jorng jam vea tok.
Bong srey Dane peak dael pa oun reply nov comment dael bong srey sorseu mok pa oun kir jea peak dael pa oun sorse jenh pi jet pit pit min mean ney phseng te, beu bong srey kit tha peak taing nos tve ouy bong ak orn sropon jet jeng pa oun som tos bong srey pi jom ngay phorng.

Lea heuy LK, Lea heuy mit dael skorl natasa nov LK nis. june por somnang la or krob knea.

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

jom mien rueng ey!!! jos natasa tov na vinh??

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

yang mech neng bong ? mean problem a vey tet hey ? hey bom rong lea tov na neng ? ot nirk oun te hor ban jeng June dol mit taing ors dael skorl natasa nov LK nis Icon_sad

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

mech teat heuy te neak............ June dol mit taing ors dael skorl natasa nov LK nis 464791 leng yol leng ey heuy...

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

kit mean panh aha ey teat heuy nis ? hmmm! kvaeng koum nith meak té yo borl knea teat heuy mel tov..... . teh mean avey del min jbas lois ?mean avey del sro pich sro pirl tov ja ? ach prab ban te Very Happy . joli ning ric reay ning bdorl jea yo borl jea nich :D

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

kit OTT YUL..
mej nov leng saby srab ti bea jear lear teng oss knea vinh jeng natasa?
heuy nis kit lear men tane...ott mor reply vinh te ning?
mearn roeung ey del trov lear nus natasa? kom tov ey naaaa...
nis :pka: pka1 pka2 cheers biyear love love fleure hi kiss pleure eyaaaaaaaaaaa...oy oss aleeng heuy neak...mean ey sol oy teat....

https://www.dailymotion.com/7wonder

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum