plov jole lk eiylov mech kor jong'eart mless???.... - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

plov jole lk eiylov mech kor jong'eart mless???.... - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

plov jole lk eiylov mech kor jong'eart mless???....

+6
joli
JeRa-Koun Khmer
Ani Chnass
PheaKdeySnaeh
KAP ANG
sokhayun
10 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

Ouɗam wrote:
joli wrote:
Ouɗam wrote:nov sombo neak dau phet dor dael!
joli, oun jea neak norm ke dau tae mdorng! (^_^
jes tae tha heuy .bong mean mel profile oun ot ning ? bdes bdas ! non min del do mdong na leuy sra heuy koh min del mean pic kteuy dae lol! min doch neak klas te.mun tha aoy ke,plich mel kloun aeng seuch seuch
bong ta : oun jea neak banh jaul jet oy ke dau, min maen ta oun jea naek dau na! kmas ke nas, oun, merl kmher ott yul plov jole lk eiylov mech kor jong'eart mless???.... - Page 2 Rire

jing, min dauch neak klass te mun ning ta oy ke tae klourn aeng thort pic mich ban vea tov jea jing?! plov jole lk eiylov mech kor jong'eart mless???.... - Page 2 Lol mork pi camerawoman!
tov jea joli jea meh bas bao noim art do phet jing tov sra sra sra ayu pun pun nis aoy heuy jam bach ey joli dirk dai der nus,min main pika ey na Wink . beh min jes kit kloun aeng te.do do tov lol!
moh tha aoy joli niyeay ot jbas & arn ot dach khmer teat Question bong ! mean mel ka sorser kloun aeng ot ? (banh jol jit) joli min jes mun akum oum arm ey phong.banh jol jit ke amech Question beh tha banh jos banh jol rir noim art vinh ,teb trem trov lol!

neak trov ban ke thort aoy ey nos te kir jea kteuy nus :P min main moh pi neak thort nus te ja ! :D

JeRa-Koun Khmer

JeRa-Koun Khmer
Senior Member
Senior Member

joli wrote:
Ouɗam wrote:nov sombo neak dau phet dor dael!
joli, oun jea neak norm ke dau tae mdorng! (^_^
jes tae tha heuy .bong mean mel profile oun ot ning ? bdes bdas ! non min del do mdong na leuy sra heuy koh min del mean pic kteuy dae lol! min doch neak klas te.mun tha aoy ke,plich mel kloun aeng seuch seuch
seuch seuch Bong C'est Vrai ou Pas Question

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

JeRa-Koun Khmer wrote:
joli wrote:
Ouɗam wrote:nov sombo neak dau phet dor dael!
joli, oun jea neak norm ke dau tae mdorng! (^_^
jes tae tha heuy .bong mean mel profile oun ot ning ? bdes bdas ! non min del do mdong na leuy sra heuy koh min del mean pic kteuy dae lol! min doch neak klas te.mun tha aoy ke,plich mel kloun aeng seuch seuch
seuch seuch Bong C'est Vrai ou Pas Question
oun mech koh min sour ke mong tov lol! moh sour bong joli ,bong joli ey na hean anumatt aoy kheunh pic kteuy ning nus :D

JeRa-Koun Khmer

JeRa-Koun Khmer
Senior Member
Senior Member

joli wrote:
JeRa-Koun Khmer wrote:
joli wrote:
Ouɗam wrote:nov sombo neak dau phet dor dael!
joli, oun jea neak norm ke dau tae mdorng! (^_^
jes tae tha heuy .bong mean mel profile oun ot ning ? bdes bdas ! non min del do mdong na leuy sra heuy koh min del mean pic kteuy dae lol! min doch neak klas te.mun tha aoy ke,plich mel kloun aeng seuch seuch
seuch seuch Bong C'est Vrai ou Pas Question
oun mech koh min sour ke mong tov lol! moh sour bong joli ,bong joli ey na hean anumatt aoy kheunh pic kteuy ning nus :D
Mean Neak na TrOv Sour te......Bong Neng kal munh nOum ke Oy SrOlanh knea!!!
Nov Chatroom yom
Tver Oy Kmeang khOuch anakOrt os lol!

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

yap euy yap
tha bong pros sokhayun tov yap
KP kor yap douch kort dae
LK mean tomhom dordel sos neng na
bong korn dou roub icons tmey dael mean tomhom touch jeang mon sos ,
dou dak oy touch kir vea tver oy LK lern pontae avey avey nov tomada lerk leng icons :D
jis Jol 2011 kir trov plas pdou klas heuy ,
na nor ah del ah del nos
Komprea wrote:pit maen heuy sokha....kyom kor yul tha jeng daeh....nis kyom khom der rok jrok joul derm beiy arn topics dael keh post....rork os 3 thngaiy 3 yub tum roim khernh....:D....:P ........reu muoy kor kyom mean panha ha douch sokha daeh deng??? reu kor pnaek kyom vea ruonh touch jeang mun nor????

bong Dane euy....nis LK pit jea ot bay nham...rohout skorm ring reiy jeng maen eiy? jos ber LK skorm klang jeang neng tiet....ter kyom rok jrork joul mok leng mech kert tov??? kit seuch



sokhayun wrote:kyom douch jea mean arom tha lk eiylov mean ka plas pdou chrern nas heuy pel jole madong madong tver ouy arom kyom min sov sabay douch mon mon sos....rir kor mork pi kyom mean panhaha reung besdoung.. thlerm.. pro'matt..... khos pi thormada te ding ?????....

ter lk ke mean plas pdou roberb set up dae rir ot??? ..kyom merl tov douch jea jong'eart nass..lolzzzzzzz kit kit

http://www.srolanhkhmer.com/

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

drbophathansour wrote:kyom agree with bong pross nah!!!when kyom got into lk pleam!!pit jear plaek klang nass!!ming daeng jear bong dane kort tver ey lk teh!!yapmane bong dane!! :D
bong dane kort ropiss dail pek bane jear tver oy lk klaiy jear jung!!ahaaha!!tver oy bong pross klaiy jear thom and jol lk ot kort cos jonheat pek!!ahaaha!!


sokhayun wrote:kyom douch jea mean arom tha lk eiylov mean ka plas pdou chrern nas heuy pel jole madong madong tver ouy arom kyom min sov sabay douch mon mon sos....rir kor mork pi kyom mean panhaha reung besdoung.. thlerm.. pro'matt..... khos pi thormada te ding ?????....

ter lk ke mean plas pdou roberb set up dae rir ot??? ..kyom merl tov douch jea jong'eart nass..lolzzzzzzz kit kit
:D
..hahaa dane jas nas rit tae ropis dai nas dae ter...yap maen mong heuy....

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

JeRa-Koun Khmer wrote:
sokhayun wrote:
JeRa-Koun Khmer wrote:
sokhayun wrote:
JeRa-Koun Khmer wrote: seuch Mok pi lk alov mean monous chreun peak banh pou pibak jol lol!
brohael jeung maen heuy merl tov ....pit jea mean monous chrern heuy eiylov ...min ding jea neakna neak ney heuy mok pi na te peas penh taing os..lolzzzz
prakot nas pou mean chreun nas heuy pheak chreun chea koun khmer lol!
douch pou chea deum :D
...ber pu brak neak jit khang muk jea ke jole mok leng lk dae heuy ..tae pu min brab ke prous jong sabaiy mneak aeng ouy os jit sin...lolzzzzzz
non Chit akrok nas Jing banh alov pou pibak Jol lk mok Jing heuy........ seuch
..min jit akrok te ..kroin ta min jong brab ke ouy ban skoil ter...kom ouy monous jol jrern pek steas jarajor os heuy..lolzzz

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

joli wrote:
sokhayun wrote:
joli wrote:
sokhayun wrote:
joli wrote:moh pi pleung stop LoveKhmer khoch :D dol jing tov vea khoch jorajor os aling seuch seuch seuch
mech kor mean plerng stop eiy chrern mess eilov?? jam tov sou webmaster ouy ban ding sin...ang ta mean luy dak plerng stop eiy kor dak mless.. dak chrern heuy khouch teat tver ouy jara jor steas yirt yav knong ka tver domder...lolzzzzzzzz
pleung stop khoch jorajor kok steas daoy sa member LoveKhmer do phet jreun pek lol! dol jing tov ,tam plov der ot mean jour ot mean rong te lok pou Wink anher anhai penh plov tang os ning seuch seuch seuch roum tang joli mouy dae :D jes tae peut tov aoy tae kheunh cool
..jos neakna kor jong dou phet ning mless???? phet ti 3 ning ning vea yang mech dar tov nor? jong ding dol heuy...joli brohael terb dou phet dae te ding ning ??? lolzzzz dead dead dead
neak na del min jong do phet toin samai ning nus lok pou Question phet ti 3 ning alov penh niyum nas seuch seuch seuch tae joli ot do te lol! joli kroin tae tha plov jol lovekhmer jong eart .moh pi neak do phet der ot mean jour ot mean rong. dol jing tov daoy tang joli tov dae :D jes tae der der tov rok jour ot kheunh.veng voin os aling seuch seuch seuch
heuy lok pou jong do phet ti 3 ( phet jab jray ) ning dae te lok pou Question beh do do aoy heuy tov toin mean dai kou.kir lok pou tve jea dai kou jea mouy oun Ani Chnass lol!
oyy min ding jea dou phet eiy te heuy kor min jong dou dae ...klach mean dai kou srolanh ke maen taen .prous min toin jong khouch jit te pel trov baek bak knea tov...lolzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Y0oH0o!! wrote:
sokhayun wrote:kyom douch jea mean arom tha lk eiylov mean ka plas pdou chrern nas heuy pel jole madong madong tver ouy arom kyom min sov sabay douch mon mon sos....rir kor mork pi kyom mean panhaha reung besdoung.. thlerm.. pro'matt..... khos pi thormada te ding ?????....

ter lk ke mean plas pdou roberb set up dae rir ot??? ..kyom merl tov douch jea jong'eart nass..lolzzzzzzz kit kit

:D hahahaha Sokhayun!...mork nes y0oh0o!! ksep brab kom ouy m'jas pteas derng.....
*(jorl tarm bong'ouch jong'kran bai doch y0oh0o mork ot jong'eat te)* ma'hop ah'har mean srap, nham heuy jarm reply comment,.... seuch seuch lol! seuch seuch lol!
..jommmm ..kit tov tov dol na kor mean neak chlart dae nor...myang dae ban ahha nham heuy jle ban sroul sroul teat ..pit jea la'or nas..orkun yoohooo..lolzzzzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Komprea wrote:pit maen heuy sokha....kyom kor yul tha jeng daeh....nis kyom khom der rok jrok joul derm beiy arn topics dael keh post....rork os 3 thngaiy 3 yub tum roim khernh....:D....:P ........reu muoy kor kyom mean panha ha douch sokha daeh deng??? reu kor pnaek kyom vea ruonh touch jeang mun nor????

bong Dane euy....nis LK pit jea ot bay nham...rohout skorm ring reiy jeng maen eiy? jos ber LK skorm klang jeang neng tiet....ter kyom rok jrork joul mok leng mech kert tov??? kit seuch



sokhayun wrote:kyom douch jea mean arom tha lk eiylov mean ka plas pdou chrern nas heuy pel jole madong madong tver ouy arom kyom min sov sabay douch mon mon sos....rir kor mork pi kyom mean panhaha reung besdoung.. thlerm.. pro'matt..... khos pi thormada te ding ?????....

ter lk ke mean plas pdou roberb set up dae rir ot??? ..kyom merl tov douch jea jong'eart nass..lolzzzzzzz kit kit
orkun komprea dael yol douch knea... kyom sman tha mean ta kyom kneak aeng te pnaek jrounh ......ber jeung komprea tinh skinny jeans peak sark mdong tov kraeng ban skorm skinny dae heuy jole mok lk min pibark jong'eart pek...lolzzzz

http://tagged.com/sokhayun

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:rork si jol tam bang ouch pteas bai onjeerng ban jea tngai mon bat bai kork oss mouy chan thom
..trojeak tip mless ke ksep brab ta kyom sos mich kor arch ding dae nor??? soy os min toin taing ban jole louch ban bai kork madong phong ke ding tov heuy...lolzzzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

onh....jeng bong pros sokhayun ruonh pnaek daeh hor? :D

kyom tha kroin taeh tinh jean sleak vea men srok la morm arch joul LK barn teh....merl tov prohael jea kyom trov khom ot bay oy barn 2- 3 khae heuy terb srok arch joul LK ruoch....lozzzzz

sokhayun wrote:orkun komprea dael yol douch knea... kyom sman tha mean ta kyom kneak aeng te pnaek jrounh ......ber jeung komprea tinh skinny jeans peak sark mdong tov kraeng ban skorm skinny dae heuy jole mok lk min pibark jong'eart pek...lolzzzz

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

Komprea wrote:onh....jeng bong pros sokhayun ruonh pnaek daeh hor? :D

kyom tha kroin taeh tinh jean sleak vea men srok la morm arch joul LK barn teh....merl tov prohael jea kyom trov khom ot bay oy barn 2- 3 khae heuy terb srok arch joul LK ruoch....lozzzzz

sokhayun wrote:orkun komprea dael yol douch knea... kyom sman tha mean ta kyom kneak aeng te pnaek jrounh ......ber jeung komprea tinh skinny jeans peak sark mdong tov kraeng ban skorm skinny dae heuy jole mok lk min pibark jong'eart pek...lolzzzz
..khom ot nham baiy ouy maen taen tov tich proyat yummareach mok sou sok tuk rorl thnay na...lolzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum