bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 44939


Join the forum, it's quick and easy

bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-(

+8
PheaKdeySnaeh
kim mala
kim lyjing
dydeth
joli
loveukd.b003
Ani Chnass
***SoRiYa***
12 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 5:45 am

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

Bong Paoun euy... nhom samachik tmey. som pyer kloun pyer bran phong ban ot Question
Hmm.. mech nhom jole chatroom ot ban jing.. surpris tec meebo kick me out..???
somti kuy yom sin... yom yom yom yom yom

2bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 6:03 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad

http://www.khmercity.net/profile/Ani

3bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 6:26 am

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad


kheng yerr.. som pyer kloun sroul boul ot ban, tech jab pakhom lov..!

4bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 6:52 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

***SoRiYa*** wrote:
Ani Chnass wrote:ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad


kheng yerr.. som pyer kloun sroul boul ot ban, tech jab pakhom lov..!

bong tv(mad) som mok hey meeboo kick jenh lolzzzzzzzzzzzzz,,, som pner bran tert? jass hey ot kit tov wat jong pner pran neng bros bros/? tic ke tver bab ot ouy ban dek

5bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 6:57 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

bong soriya la bey la bang oss ja, dara jass lk, min tha khmeng jass skoil koit krob khnear dara lk na ke min skoil? :))

6bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 8:09 am

Guest

Anonymous
Guest

Yi pnher kloun, ter mer tae pteas i nerng post sabot surpris

7bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 8:41 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

hydrophilistic wrote:Yi pnher kloun, ter mer tae pteas i nerng post sabot surpris


ey yeay tha mech ot yol? jass hey yeay ot deng ey jing ? tich phang sa lop 2 3 day leng tov/

8bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 1:20 pm

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

loveukd.b003 wrote:
hydrophilistic wrote:Yi pnher kloun, ter mer tae pteas i nerng post sabot surpris


ey yeay tha mech ot yol? jass hey yeay ot deng ey jing ? tich phang sa lop 2 3 day leng tov/

Zut kmeng kmeng kom lola pake. ber jong vai knea jam bong rob oy seuch seuch seuch
1 2 3...! start...! b

9bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 1:47 pm

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

pibak 70,mech koh min leb tang moul mong tov oun..... @yahoo.com Wink . songsai oun chat jreun pek teb meboo dak bomram seuch

10bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 1:56 pm

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

ah bong joli nov na? mex ot khernh jing? Sad

11bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 2:06 pm

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

***SoRiYa*** wrote:ah bong joli nov na? mex ot khernh jing? Sad
nov pteas korn laeng adel ning mean tov na :P bong jol lovekhmer roil ngai ning,tae jol meboo ot ban,ban oun ot dael kheunh lol!

12bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 2:27 pm

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

joli wrote:pibak 70,mech koh min leb tang moul mong tov oun..... @yahoo.com Wink . songsai oun chat jreun pek teb meboo dak bomram seuch

surpris meebo dak bomram...? OMG
mic Meebooooooooooo...!!!! nhom min sok 70 teeeeeeeee...!!!!
Oy nhom jole chatroom vinh pleam...!!!!
please

13bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 2:59 pm

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

***SoRiYa*** wrote:
joli wrote:pibak 70,mech koh min leb tang moul mong tov oun..... @yahoo.com Wink . songsai oun chat jreun pek teb meboo dak bomram seuch

surpris meebo dak bomram...? OMG
mic Meebooooooooooo...!!!! nhom min sok 70 teeeeeeeee...!!!!
Oy nhom jole chatroom vinh pleam...!!!!
please
TV seuch aoy jing tov,kom aoy nov tae muk PC pek ma ngai ma ngai :P

14bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 3:06 pm

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

ber min oy nhom nov mok pc, oy nov mok neak na? yom
ot doch b joli te mean b Oudom mer mok.. yom yom yom

15bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 3:15 pm

joli

avatar
LK VIP
LK VIP

***SoRiYa*** wrote:ber min oy nhom nov mok pc, oy nov mok neak na? yom
ot doch b joli te mean b Oudom mer mok.. yom yom yom
beh min deung kom tha non kmean neak na mel muk bong te. mean tae bong mel vinh,bong mel phone te :P prous ot mean PC doch TV phong lol! bong reply tam phone ta,jing ban jol meboo ot ban ning na seuch

16bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 3:56 pm

dydeth

dydeth
New Active
New Active

Dear friend

how are you today ?
and what are you doing there ?

http://www.dydeth.blogspot.com

17bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 4:03 pm

dydeth

dydeth
New Active
New Active


stop

http://www.dydeth.blogspot.com

18bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 4:27 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

***SoRiYa*** wrote:
Ani Chnass wrote:ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad


bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Benfache yerr.. som pyer kloun sroul boul ot ban, tech jab pakhom lov..!
hahahahaha rok ter a pa khom neng yu hey ta

http://www.khmercity.net/profile/Ani

19bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 17th November 2010, 4:29 pm

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

loveukd.b003 wrote:
***SoRiYa*** wrote:
Ani Chnass wrote:ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad


bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Benfache yerr.. som pyer kloun sroul boul ot ban, tech jab pakhom lov..!

bong tv(mad) som mok hey meeboo kick jenh lolzzzzzzzzzzzzz,,, som pner bran tert? jass hey ot kit tov wat jong pner pran neng bros bros/? tic ke tver bab ot ouy ban dek
lolzzzzzzzzzz jes ter tha mong bross bross kor jea monus der ta min men jea sat jom lerk ot jes dek er na ?lolzzzzz yisss ro na ke jess song sai ter sis moon te merl tov

http://www.khmercity.net/profile/Ani

20bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 3:22 am

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
loveukd.b003 wrote:
***SoRiYa*** wrote:
Ani Chnass wrote:ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad


bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Benfache yerr.. som pyer kloun sroul boul ot ban, tech jab pakhom lov..!

bong tv(mad) som mok hey meeboo kick jenh lolzzzzzzzzzzzzz,,, som pner bran tert? jass hey ot kit tov wat jong pner pran neng bros bros/? tic ke tver bab ot ouy ban dek
lolzzzzzzzzzz jes ter tha mong bross bross kor jea monus der ta min men jea sat jom lerk ot jes dek er na ?lolzzzzz yisss ro na ke jess song sai ter sis moon te merl tov

moon hoy min moon. mean tae ah 1 ning te somdey jleuy 9.99
joub mok pale na jong tae vaiy

21bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 3:23 am

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

dydeth wrote:
stop

stop rerng ey? yiiiiiiii...

22bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 5:10 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

yii neng sot tae jass jasss te hor? sman khmeng khom yeay jear 1 hahah deng jass jing i tov ouy far tich klach ke ja lom tha jear my grandma.lolzzzzzzzzzzzzzzz

23bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 5:26 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

stop ouy b tv yeay neng nah pross sa ouy moit pek lolz

24bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 6:57 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

na ke moon? na ke chleuy? bong tv man?lolz i khernh bong tv mean sa hai tert pal mean pdey heoy?

25bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 7:39 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

***SoRiYa*** wrote:
Ani Chnass wrote:
loveukd.b003 wrote:
***SoRiYa*** wrote:
Ani Chnass wrote:ot oy pnher khlun pran muy te kom pong ter kro phong ber bong erng mok pnher khlun mnak tet nus vea min dach pous slab tang os khnea hey ?bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875
Welcome na jas (>_<)
ani kor jol chatroom ot ban doch khnea der Sad


bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Benfache yerr.. som pyer kloun sroul boul ot ban, tech jab pakhom lov..!

bong tv(mad) som mok hey meeboo kick jenh lolzzzzzzzzzzzzz,,, som pner bran tert? jass hey ot kit tov wat jong pner pran neng bros bros/? tic ke tver bab ot ouy ban dek
lolzzzzzzzzzz jes ter tha mong bross bross kor jea monus der ta min men jea sat jom lerk ot jes dek er na ?lolzzzzz yisss ro na ke jess song sai ter sis moon te merl tov

moon hoy min moon. mean tae ah 1 ning te somdey jleuy 9.99
joub mok pale na jong tae bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Bash
hahahahaha jeng ban jeng kron ter see ak sor skorl dol muk mjass lolzzzzz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

26bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 7:41 am

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

loveukd.b003 wrote:na ke moon? na ke chleuy? bong tv man?lolz i khernh bong tv mean sa hai tert pal mean pdey heoy?
mean sa hai ta min men ka pdey muy tet er na bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875

http://www.khmercity.net/profile/Ani

27bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 8:38 am

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

Ani Chnass wrote:
loveukd.b003 wrote:na ke moon? na ke chleuy? bong tv man?lolz i khernh bong tv mean sa hai tert pal mean pdey heoy?
mean sa hai ta min men ka pdey muy tet er na bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 541875

mer ah pi neak nis yey..! yiiiiiii... ber mean sahai mean tae ah oun 2 neak ning hoy jea sahai nob jet love bong kmean panha'ha te. barom tae oun eng taing 2 klach pdey bong jorn kor ngob tov seuch

28bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 8:44 am

loveukd.b003

loveukd.b003
New Active
New Active

koit mech hean bae pdey bong sa hai dae lolzzzzzzzzzzzzzz

29bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 8:47 am

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

loveukd.b003 wrote:koit mech hean bae pdey bong sa hai dae lolzzzzzzzzzzzzzz

yiiii... koun nis jong mean ney tha mech? ot yol te pov :sleep:

30bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( Empty Re: bak 70 nas jole chatroom ot ban.. :-( 18th November 2010, 10:03 am

kim lyjing

kim lyjing
New Active
New Active

how can I open chatroom tov ?
a lov nis ke lock chatroom hery men te ?
Zut please

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum