jouy kyom pong!!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

jouy kyom pong!!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

jouy kyom pong!!!

+6
KhmerUS
sweet_lovely
NiSaiySnaeh
KounSva
MjasSnaehSomnop
~Khemarak~
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1jouy kyom pong!!! Empty jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:03 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

bong bong tang oss arch jouy prab kyom pong barn teh? kyom min deng trov tver mech teh? hehehee......kyom tov sala everyday....hery mean srey mnak mok niyeay jea mouy kyom....kei sour somnour kyom chraen nass....taer kyom ort dael sour ey tov kei vinh pong....kyom ort deng tha trov niyeay pi ey jea mouy kei pong.....jong niyeay oy barn chraen daer , taer ort tloib....hery doch jea khlarch khlarch ......i don't know what to do!!!almost freak out!!!! brap kyom pomg barn teh....ter trov tver mech...!!! pros

2jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:26 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

hi paoun somlanh
yiss yap men kir neang jang teak torng paoun neng na prohel neang penh jet neng paoun heuy . eiyass paoun bros bong louy nass mean srey jang tam som snaeh heuy merl tov .
paoun niyeay leng neng neang vinh tov na , kom klach eiy sour neang douch neang sour paoun dae tov

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

3jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:37 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

ort hean teh bong srey......ort tloip pong....klarch kei jab karm....hehehe

4jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:42 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:46 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

tver tarm domner tov na lovekhmer

6jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:48 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ber min niss tai LK mork rean nhae DoungNetra tov

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

7jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 2:38 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP

haha......... ber mork heuy man tae toryoul york dai pi jos na dane........hehe

nov ti niss kompong tae kvas bros bros phong

8jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 2:53 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

DoungNetra wrote:tver tarm domner tov na lovekhmer
hehehe.... tarm domner sak merl sen jeng

9jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 2:55 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa
bong srey , toimda kir bros sopeap jeang srey....srey kei min khlarch teh....taer yerng pros terb khlarch...hehehe

10jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 3:40 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa


Yis Dan ber kmeng tha min hean houy nom ouy khmeng koutch houy niss.... seuch :lol: Kidding te na Dane don't angry at me ok.

11jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 11:11 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

sophiriya wrote:
Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa


Yis Dan ber kmeng tha min hean houy nom ouy khmeng koutch houy niss.... seuch :lol: Kidding te na Dane don't angry at me ok.
mean tov koch ey bong .....kroin taer yiyeay knear leng ter....hehehe

12jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 11:23 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love ngob houy klach srey srey tov kert der niss,tver jet ouy klahan tov mel ouy som jea kon pross na houy kor min trov klach noss der,neang man kroper na min jing.sour tov ke ving tov love

http://sweetlovely.hi5.com

13jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 1:32 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

LoveKhmer wrote:bong bong tang oss arch jouy prab kyom pong barn teh? kyom min deng trov tver mech teh? hehehee......kyom tov sala everyday....hery mean srey mnak mok niyeay jea mouy kyom....kei sour somnour kyom chraen nass....taer kyom ort dael sour ey tov kei vinh pong....kyom ort deng tha trov niyeay pi ey jea mouy kei pong.....jong niyeay oy barn chraen daer , taer ort tloib....hery doch jea khlarch khlarch ......i don't know what to do!!!almost freak out!!!! brap kyom pomg barn teh....ter trov tver mech...!!! pros

Oh La La Ha ha ha Ha come here Boy, come to the Dr. Love, Dr. love will give you some lessom lol.
ya meet the expert now, hahaha wanna my Advice Call 1 800 Hot-Body Khmer called "Kdao Klun" LOLz.

Well....I can tell you one thing LK, Don't wait until everything is just right. It will never be perfect. There will always be challenges, obstacles and less than perfect conditions. So what. Get started now. With each step you take, you will grow stronger and stronger, more and more skilled, more and more self-confident and more and more successful. Good Luck LK.

here a few advicer quote from Dr. Love to LoveKhmer:


*There are two mistakes one can make along the road to truth...not going all the way, and not starting


*What we call the beginning is often the end. And to make an end is to make a beginning. The end is where we start from.

*So many fail because they don't get started - they don't go. They don't overcome inertia. They don't begin.

*Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Remember; Every new beginning comes from some other beginning's end.”

--------------------------------------------
Success is simple. Do what's right, the right way, at the right time.

http://www.lovekhmer.com

14jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 3:11 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

sophiriya wrote:
Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa


Yis Dan ber kmeng tha min hean houy nom ouy khmeng koutch houy niss.... seuch :lol: Kidding te na Dane don't angry at me ok.
ahahahaha sis kyom bang rean kai oy jess kla harn ter sis hahahaa

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

15jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 3:13 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

LoveKhmer wrote:
Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa
bong srey , toimda kir bros sopeap jeang srey....srey kei min khlarch teh....taer yerng pros terb khlarch...hehehe
ber sen bong jea bros ah ha srey na hearn mork nhae bong noss bong nhae vinh pleam min oy khat pel tai haahahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

16jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 3:41 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

kir niyeay leng pi reung thormada ning na, sour ey douch del neang thlorb sour LK tov na, rir kor niyeay pir reung merean, reung ey del teak torng ning ka reasoout kor ban te, kom klach ey, ker ort kam LK te, te ber yeung niyeay leng jea mouy neang aoy ban jreung neang sambay jet phorng min ding na,
te ber LK klach tha klouun niyeay tov thver aoy neang king, mun ning niyeay ey brab neang tha, KYOM ORT SOUV JESS NIYEAY TE, JING BER NIYEAY EY TOV MIN SOMROUN RIR KOR THVER AOY NEANG MIN SABAAY JET KOM BROKANN, te pun ning tov ker orss jet heuy, toss jea yeung niyeeay koss kor ker ort brokan te, kom klach klanhan leung, thver jea koun bross min trov komsak nnoss te,
jounnn por somnange la or na,

eya ey LK mean srey somsneah heuy, min thmormada te nisss,

http://moylim.shutterfly.com

17jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 8:48 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

sweet_lovely wrote:love ngob houy klach srey srey tov kert der niss,tver jet ouy klahan tov mel ouy som jea kon pross na houy kor min trov klach noss der,neang man kroper na min jing.sour tov ke ving tov love
doch jea pey pey yarng mech teh bong....prous irt tloib...

18jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 8:52 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

kom pey ey, tang chet aoy klan han leung n, jea koun bross dermtroung 5 hat, trov te klanhan na

http://moylim.shutterfly.com

19jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 8:53 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
LoveKhmer wrote:bong bong tang oss arch jouy prab kyom pong barn teh? kyom min deng trov tver mech teh? hehehee......kyom tov sala everyday....hery mean srey mnak mok niyeay jea mouy kyom....kei sour somnour kyom chraen nass....taer kyom ort dael sour ey tov kei vinh pong....kyom ort deng tha trov niyeay pi ey jea mouy kei pong.....jong niyeay oy barn chraen daer , taer ort tloib....hery doch jea khlarch khlarch ......i don't know what to do!!!almost freak out!!!! brap kyom pomg barn teh....ter trov tver mech...!!! pros

Oh La La Ha ha ha Ha come here Boy, come to the Dr. Love, Dr. love will give you some lessom lol.
ya meet the expert now, hahaha wanna my Advice Call 1 800 Hot-Body Khmer called "Kdao Klun" LOLz.

Well....I can tell you one thing LK, Don't wait until everything is just right. It will never be perfect. There will always be challenges, obstacles and less than perfect conditions. So what. Get started now. With each step you take, you will grow stronger and stronger, more and more skilled, more and more self-confident and more and more successful. Good Luck LK.

here a few advicer quote from Dr. Love to LoveKhmer:


*There are two mistakes one can make along the road to truth...not going all the way, and not starting


*What we call the beginning is often the end. And to make an end is to make a beginning. The end is where we start from.

*So many fail because they don't get started - they don't go. They don't overcome inertia. They don't begin.

*Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Remember; Every new beginning comes from some other beginning's end.”

--------------------------------------------
Success is simple. Do what's right, the right way, at the right time.
heheeh....that's right !!! if i talk to her one time....next time i will not scare.....thanks for the advices....i will try the best i can !!!

20jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 8:55 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

Dane wrote:
LoveKhmer wrote:
Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa
bong srey , toimda kir bros sopeap jeang srey....srey kei min khlarch teh....taer yerng pros terb khlarch...hehehe
ber sen bong jea bros ah ha srey na hearn mork nhae bong noss bong nhae vinh pleam min oy khat pel tai haahahaha
jam paoun sak merl na bong....

21jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 28th September 2007, 8:56 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

Mariline wrote:kir niyeay leng pi reung thormada ning na, sour ey douch del neang thlorb sour LK tov na, rir kor niyeay pir reung merean, reung ey del teak torng ning ka reasoout kor ban te, kom klach ey, ker ort kam LK te, te ber yeung niyeay leng jea mouy neang aoy ban jreung neang sambay jet phorng min ding na,
te ber LK klach tha klouun niyeay tov thver aoy neang king, mun ning niyeay ey brab neang tha, KYOM ORT SOUV JESS NIYEAY TE, JING BER NIYEAY EY TOV MIN SOMROUN RIR KOR THVER AOY NEANG MIN SABAAY JET KOM BROKANN, te pun ning tov ker orss jet heuy, toss jea yeung niyeeay koss kor ker ort brokan te, kom klach klanhan leung, thver jea koun bross min trov komsak nnoss te,
jounnn por somnange la or na,

eya ey LK mean srey somsneah heuy, min thmormada te nisss,
i will try bong srey

22jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 2:29 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

LoveKhmer wrote:
sophiriya wrote:
Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa


Yis Dan ber kmeng tha min hean houy nom ouy khmeng koutch houy niss.... seuch :lol: Kidding te na Dane don't angry at me ok.
mean tov koch ey bong .....kroin taer yiyeay knear leng ter....hehehe


Bong ding ter lovekhmer ber ot jes niyey leng sos ban ey write ban ey seurch.

23jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 3:00 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love min ding jear phey ey te ke jear srey sour yerng mon ke min phey phong na houy yenrg jear pross ches phey tov kert derlove

http://sweetlovely.hi5.com

24jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 3:11 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

sophiriya wrote:
LoveKhmer wrote:
sophiriya wrote:
Dane wrote:merl kai tov klach eiy srey noss
hahahaha klach kai jab karm , br kai karm paoun karm kai vinh tov kir rocuh knea heuy hahahahaa


Yis Dan ber kmeng tha min hean houy nom ouy khmeng koutch houy niss.... seuch :lol: Kidding te na Dane don't angry at me ok.
mean tov koch ey bong .....kroin taer yiyeay knear leng ter....hehehe


Bong ding ter lovekhmer ber ot jes niyey leng sos ban ey write ban ey seurch.
hehehe that's right pong srey

25jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 3:14 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

sweet_lovely wrote:love min ding jear phey ey te ke jear srey sour yerng mon ke min phey phong na houy yenrg jear pross ches phey tov kert derlove
paoun jea sopeap boros khmer na bong....hery kei jea American.... kei hean jeang jeng hery.....taer ort ey teh bong....jarm paoun sak merl mdong.....

26jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 3:22 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love jah min kit tov ler khmer ri American ey noss te na,som kan ouy jet klahan tor sur noss la or houylove

http://sweetlovely.hi5.com

27jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 4:19 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

ok bong srey...paoun ning klahan lerng...min oy kork jet teh bath......

28jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 4:40 pm

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love la or houy paoun pross niss ban jom jear kon pross nalove

http://sweetlovely.hi5.com

29jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 29th September 2007, 11:40 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

hehehehe.....jeng barn tah ning na......

30jouy kyom pong!!! Empty Re: jouy kyom pong!!! 30th September 2007, 2:50 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Reung tauch ngeb ponneng soss kor kith ot jaign daeh..........hoyyyy

http://www.lovekhmer.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum