Jouy brab Kyom phong ban teh. 44939


Join the forum, it's quick and easy

Jouy brab Kyom phong ban teh. 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Jouy brab Kyom phong ban teh.

+5
Little_Bee
KhmerUS
MjasSnaehSomnop
KAP ANG
Vechra
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Jouy brab Kyom phong ban teh. 20th February 2008, 10:50 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Soursdey Bong Puon Teang Ors Ter Sok Sa Bai Jea Teh.Question
Jomnerk Vechra ving bonman tngai niss trov kro_ tnak lane min sov ban sok bonman phong. Vechra kron tea jer kbal nung jer knorn bontich bontuoch,tea lane robos Knhom vea ktherch ors mouy jomheang. Sad Sad
Pel Vechra trov kro tnak lane Vechra ban pnhear sah tov ouy mitt mnaek deil Vechra mean arom joil jet jean keh knong jomnom mitt teang ors. kurt nuv eah srok khmer...Pel kurt ban totuol sah Vechra ,kurt kor ban reply mork pleam hak dorch kurt mean kar thob barom yarng klang ,heuy kurt kor ban turasab nung pnhear sah mork jea nhurk nhob nass deil sour sok tuk.kurt phone cell teart angjung heuy tver ouy Vechra nuv min sngob sors ,pruos vechra kitt tha prohel ors louy kurt kreun nass, Vechra kitt send louy tuv ouy kurt tea min durng trov send rir ort Question Som Bong Puon teang ors jouy pdoil yoboil merl kua send rir teh Question ber Vechra send min durng tha ter kurt kitt khernh yarng nah Question "Kurt kherng rir kurt sa bay" kang Vechra send tuv kurt sah mouy kur 20 cent ,tea min durng tha pi srok khmer send mork or bonman phong , kurt send mouy tngai prohel 6 dorng .Knhom trov tver merch tou min jorng khernh kurt borng louy sors. Sad Sad

2Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 21st February 2008, 7:22 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

sour sdey vechra..
krous tnak larn ponman tngai mork heuy ning?....tom-mda peark jrenh del
krous tnak larn jren ti chher jon-kes ning chher kor...knong royeak pel
2-3 ah-tit kroy pel del kirt hat. I hope nothing serious happened to
you na vechra.

hmm...tam kyom yoll...bir ke kit tha luy somkann jompous ke...ke min
khom svas-sveng called/Tx mok vechra nhik nherm ey dol mleng te...heuy
bir vechra yoll tha kur ti joy khurt vinh kor joy tov...min tus koss
ey...ti vechra trov oy khurt jear kado knong vitee avey moy...jeng ban
laor..

https://www.dailymotion.com/7wonder

3Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 21st February 2008, 10:27 am

Guest

Anonymous
Guest

Som jol ruom romlaek tuk kroh tnak jorajor Lane. Car ktich kor ktich tov tae monus nov la-or Wink nis somnang heuy dael men euy, tou tov nov srok keh berk leun leun nas beu pas madong madong pibak neng ros.

Heuy som sor-seur mjang pel kroh tnak klang heuy jes nirk kheunh phone msg tov nak dael Vechra srolanh. hehehe Komror nas heuy nis kor jea reung la-or dae. Pel klas sech-kdey barom ach runh oy jet kann tae srolanh klang leung klang leung. Wink fete

Tam knnum thha men bach send money oy krann tae msg pun neng te. Beu send money oy knung het phol pseng pseng tiet neng ban la-or. Doch het-phol khnea nov rean kvas khat luy school pay, reu kor jong tinh siev-phov merl, reu kor send money oy keh tinh avei muoy oy vinh.....

SMS nov srok khmer thork jeang nov srok keh. Send SMS muoy domlai tae 3 or 5 cent pun neng heuy pel yeung tinh credit keh oy yeung free 10 SMS tiet reu kor jreun jeang nis.

Nov srok khmer keh ach preu yahoo chat tam mobile phone tiet heuy charge domlai thork bomphot. Thork jeang nov srok keh jngai nas.

Nov srok khmer keh ot kit domlai pjuop dombong te, keh ot ket domlai internet flate preu leu mobile tiet. Keh kit tom-hom data dael yeung preu.

Jung bonh-chob yor la-or Vechra kuor somrak oy ban jreun tov, kom torn al kith pi reung kuor send money reu kor ot. Heuy mich mich yor orkas neng sang pheap pa-aem la-haem jea muoy keh kor ban, juon kal keh jea kroupet dor la-or bomphot pjea-bal Vechra tiet. lol!

Good luck n hope u get fine.

4Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 21st February 2008, 11:39 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey paoun srey
Bong reek reay dael paoun min mean kroustnak avey klaing , larn kouch min eiy tai somkhan kir paoun min ei .

Pi reung mitt robos paoun : Bong yol tha mitt pheak dol la'or kir kai jes kit neng york jet tok dak nov pel del mit robos kloun kert mean reung avey mouy bong jouy trek or dael paoun mean mitt dol la'or douch chness prous knong lok niss kir komror neng mean mitt smos trorng nass . mitt phak dael smos trorng dael kai srolanh rorb ann yeung doy smos kir min kit pi domley tai prous mittapheap robos kai vea mean domley jeang avey taing oss . he call and sms mork paoun tomada oss luy jreun dae heuy tae bong derng tha he min jang oy paoun send luy oy kai tai , heuy ber sen paoun send luy oy kai kor min la'or dae , somrab bong ber sen paoun jang tob snorng sorng kun kai kir paoun kom send luy ei paoun tinh jea robos send oy kort vinh teub proser heuy vea mean domley jeang luy phorng .

sangkhirm tha paoun chhab ban jea heuy mean sokpheap la'or douch pi mon
take care fleure :bisou:

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

5Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 21st February 2008, 2:48 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KAP ANG wrote:sour sdey vechra..
krous tnak larn ponman tngai mork heuy ning?....tom-mda peark jrenh del
krous tnak larn jren ti chher jon-kes ning chher kor...knong royeak pel
2-3 ah-tit kroy pel del kirt hat. I hope nothing serious happened to
you na vechra.

hmm...tam kyom yoll...bir ke kit tha luy somkann jompous ke...ke min
khom svas-sveng called/Tx mok vechra nhik nherm ey dol mleng te...heuy
bir vechra yoll tha kur ti joy khurt vinh kor joy tov...min tus koss
ey...ti vechra trov oy khurt jear kado knong vitee avey moy...jeng ban
laor..
[color=red][Vechra kro_tnak jitt mouy week heuy Bong Pross niyeay ttrov heuy puon jer jon_kes jer kor kbal n knong.jeay pleam ort jer phong prohel klass morng kroiy ban jer sob tngay nung kbal puon nuv smuk smuk nus leuy and puon jess tea sromai khernh kail pi kirt hat knong kbal n pneak min durng kai hean driver Hwy teart teh....Orkun Bong Pross jreun deil pdoil yoboil la"or . Very Happy /color]

6Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 21st February 2008, 3:28 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:Som jol ruom romlaek tuk kroh tnak jorajor Lane. Car ktich kor ktich tov tae monus nov la-or Wink nis somnang heuy dael men euy, tou tov nov srok keh berk leun leun nas beu pas madong madong pibak neng ros.

Heuy som sor-seur mjang pel kroh tnak klang heuy jes nirk kheunh phone msg tov nak dael Vechra srolanh. hehehe Komror nas heuy nis kor jea reung la-or dae. Pel klas sech-kdey barom ach runh oy jet kann tae srolanh klang leung klang leung. Wink fete

Tam knnum thha men bach send money oy krann tae msg pun neng te. Beu send money oy knung het phol pseng pseng tiet neng ban la-or. Doch het-phol khnea nov rean kvas khat luy school pay, reu kor jong tinh siev-phov merl, reu kor send money oy keh tinh avei muoy oy vinh.....

SMS nov srok khmer thork jeang nov srok keh. Send SMS muoy domlai tae 3 or 5 cent pun neng heuy pel yeung tinh credit keh oy yeung free 10 SMS tiet reu kor jreun jeang nis.

Nov srok khmer keh ach preu yahoo chat tam mobile phone tiet heuy charge domlai thork bomphot. Thork jeang nov srok keh jngai nas.

Nov srok khmer keh ot kit domlai pjuop dombong te, keh ot ket domlai internet flate preu leu mobile tiet. Keh kit tom-hom data dael yeung preu.

Jung bonh-chob yor la-or Vechra kuor somrak oy ban jreun tov, kom torn al kith pi reung kuor send money reu kor ot. Heuy mich mich yor orkas neng sang pheap pa-aem la-haem jea muoy keh kor ban, juon kal keh jea kroupet dor la-or bomphot pjea-bal Vechra tiet. lol!

Good luck n hope u get fine.
Vechra orkun Lokta jreun deil jol rum romleak tuk, mitt dorch you kor komro rok ban der,heheheLokta niyeay trov nass kro_tnak mdorng mdorng min ngeay srail teh.... Niss Vechra kitt tha pruos nuv mean somnang ban min trov tnganh doil kluon...pruos pel nung kom phong driver on HWY lbuon 100 Km srab tea doil kanleng nung khernh lane keh komphong ro_eal tirk kok heuy bork knea Vechra kor break pleam tea break ort job ,knong pel deil break ort job nung ,Vechra kitt khernh tha oh knhom mdong nung trov slab heuy somnang der ban lane mouy nuss vea tror mah jomheang kan sdam,min angjung tea min durng Vechra kteart tov doil nah phong. yeay yeay tuo kua ouy klach nass....yeay pi ruong pnhear sah tov ouy naek deil srolanh nuss ,pruos pi min Vechra jer heuy min brab kurt,kroiy mork ban brab kurt pdam tha pel mean ey kert luon ouy kurt durng phong...kurt ban pdoi kar kok kdav ouy Vechra jreun nas...Vechra min arch bom plech kurt ban teh tarm merl,tea vea ban trim tea jea mitt jong ban jreun jerng nung prohel tov min ruoch leuy....Vechra orkun Lokta mdong teart deil pdoi yoboil la"or ....somnang la"or krob pel nah. Very Happy

7Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 21st February 2008, 3:47 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey paoun srey
Bong reek reay dael paoun min mean kroustnak avey klaing , larn kouch min eiy tai somkhan kir paoun min ei .

Pi reung mitt robos paoun : Bong yol tha mitt pheak dol la'or kir kai jes kit neng york jet tok dak nov pel del mit robos kloun kert mean reung avey mouy bong jouy trek or dael paoun mean mitt dol la'or douch chness prous knong lok niss kir komror neng mean mitt smos trorng nass . mitt phak dael smos trorng dael kai srolanh rorb ann yeung doy smos kir min kit pi domley tai prous mittapheap robos kai vea mean domley jeang avey taing oss . he call and sms mork paoun tomada oss luy jreun dae heuy tae bong derng tha he min jang oy paoun send luy oy kai tai , heuy ber sen paoun send luy oy kai kor min la'or dae , somrab bong ber sen paoun jang tob snorng sorng kun kai kir paoun kom send luy ei paoun tinh jea robos send oy kort vinh teub proser heuy vea mean domley jeang luy phorng .

sangkhirm tha paoun chhab ban jea heuy mean sokpheap la'or douch pi mon
take care fleure :bisou:
Soursdey Bong Srey!
Bong yeay trov heuy somkan kur kluon yang min ei ,niss somnang puon nuv mean der.min angjung tea poun slab bart tou heuy...pel nuss kua ouy klach nass Bong srey oi.
Mitt mneak nung kurt pdoil ka kok kdav ouy puon jreun nass. kurt la"or mean tean,khoss myang kurt min jess yok jet keh leuy ,jet rung dorch derk angjung kua ouy sa"ob nass kanleng nung. heuy somdeiy kor min pa"eam teart. Puon srolanh kurt trong kanleng kurt mnus la"or jes durng bon nah , mean ruong aveay brab yang heuy jess barom pi yang....Puon orkun Bong srey jreun deil pdoil yoboil la"or ....angjung jam doil tngai khuob komnert robos kurt puon tinh ey ouy kurt. hehehe sok sa bai nah bong srey!

8Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 6:05 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

jet yeung kirt khenh mich tver ei jeng tov na Vechra euy... mich kor jam sur ke prous monous yeung jet mich dorch knear ke tha monous dob jet dob ber tam yul bol kyom if you think you should give him back sent tov douy min banch brap mon te otherwise he gonna say no. ber min sent te kor jam dol pel mean oaw kass jam ley loork kor ban dae mean ei trov pibak kirt kekekeke

http://www.lovekhmer.com

9Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:57 am

Little_Bee

Little_Bee
Senior Member
Senior Member

:pka: som auy chhab chea neng mean somnang laor vinh na bong srey.
chea tomada send sms tov oversea kir 10cent/ sms. heuy ber call using own mobile phone can cost 25cent/ mn (anyway, it's less than $1 per minute).

10Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 9:37 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

min bach send money mork kortt teh prous kortt min dorl tnak ortt luy sms or phone to u nos teh, myang teart khlach kort kit tha u meul ngeay kortt teat pahorng kor tha barn. tae arch send jear gift n write sth in it that can interpret ur heart. Taing, mean yoborl tae pun nirng teh.

11Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 6:47 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:jet yeung kirt khenh mich tver ei jeng tov na Vechra euy... mich kor jam sur ke prous monous yeung jet mich dorch knear ke tha monous dob jet dob ber tam yul bol kyom if you think you should give him back sent tov douy min banch brap mon te otherwise he gonna say no. ber min sent te kor jam dol pel mean oaw kass jam ley loork kor ban dae mean ei trov pibak kirt kekekeke
Bart tuv nah yu kron ber min deil khernh....Jess sour tou nah kren mean yoboil la"or jean Vechra .... Orkun jreun deil mean yo boil ouy Vechra...kitt send evlouy tuk doil Birthday kurt jam send gift ouy kurt. :)Vechra tinh tirk orb ouy kurt You jouy tha merl la"or teh Question

12Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 6:56 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Little_Bee wrote::pka: som auy chhab chea neng mean somnang laor vinh na bong srey.
chea tomada send sms tov oversea kir 10cent/ sms. heuy ber call using own mobile phone can cost 25cent/ mn (anyway, it's less than $1 per minute).
Soursdey Puon srey ! Orkun puon jreun deil reply topic robos bong. ber dorch puon niyeay nus ors luoy kurt jreun der heuy angjung. Bong jong brab kurt ouy job send Msg mork tea bong min hean niyeay klach kurt yul jrolom... Very Happy thank

13Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:02 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

taing wrote:min bach send money mork kortt teh prous kortt min dorl tnak ortt luy sms or phone to u nos teh, myang teart khlach kort kit tha u meul ngeay kortt teat pahorng kor tha barn. tae arch send jear gift n write sth in it that can interpret ur heart. Taing, mean yoborl tae pun nirng teh.
Hi Taing! orkun jreun deil mean yodoil, yoboil you la"or ter . som sour mouy you jea kaveay lbeay khang tarng komnab mean teh.ber mean jouy bongrean knhom phong. Very Happy

14Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:11 pm

Guest

Anonymous
Guest

Vechra thort jom-heang angjeng, knnum ngeak bis krich koh. lol! Somnang dae ot krich koh pruos roub sa-art. Prosen beu roub men sa-art, koh knnum krich bat. ehehehe. Roub sa-art angjeng reung euy dael keh men barom min kvol min send sms min phone nus? hahahaa

15Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:19 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:Vechra thort jom-heang angjeng, knnum ngeak bis krich koh. lol! Somnang dae ot krich koh pruos roub sa-art. Prosen beu roub men sa-art, koh knnum krich bat. ehehehe. Roub sa-art angjeng reung euy dael keh men barom min kvol min send sms min phone nus? hahahaa
Pi preak doil evlouy Vechra min torn ban seuch mouy nah sos evlouy Lokta mork tver ouy Vechra seurch orkun big big. hehehehe keh barom doil knhom evlouy doil ven knhom barom ouy keh ving heuy songsai ors louy pi kbav heuy merl tou pruos ey sms ro tngai angjung. knhom komphong jong send email brab kurt kom ouy send ro tngai angjung....tea klach kurt yul jrolom knhom sov thorm.

16Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:32 pm

Guest

Anonymous
Guest

Vechra wrote:
Lokta_kotaL wrote:Vechra thort jom-heang angjeng, knnum ngeak bis krich koh. lol! Somnang dae ot krich koh pruos roub sa-art. Prosen beu roub men sa-art, koh knnum krich bat. ehehehe. Roub sa-art angjeng reung euy dael keh men barom min kvol min send sms min phone nus? hahahaa
Pi preak doil evlouy Vechra min torn ban seuch mouy nah sos evlouy Lokta mork tver ouy Vechra seurch orkun big big. hehehehe keh barom doil knhom evlouy doil ven knhom barom ouy keh ving heuy songsai ors louy pi kbav heuy merl tou pruos ey sms ro tngai angjung. knhom komphong jong send email brab kurt kom ouy send ro tngai angjung....tea klach kurt yul jrolom knhom sov thorm.

lol! beu jol jet serch doch lokta tich proyat chhab jas na. Wink Lokta nis kompoul jol jet serch hahaha... Jos Vechra min send sms prab keh tov thha kuor tak tong tam email vinh proseu jeang, os luy tich, sor-seh ban veng jngai neng chhab yul khnea.

Keh khom las-bong kor jong bong-hanh pheap smos trong dae ta hey? Wink Nov reh-reah dol na tiet, srolanh nak dael keh srolanh yeung na ehehhe. Wink

17Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:41 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:
Vechra wrote:
Lokta_kotaL wrote:Vechra thort jom-heang angjeng, knnum ngeak bis krich koh. lol! Somnang dae ot krich koh pruos roub sa-art. Prosen beu roub men sa-art, koh knnum krich bat. ehehehe. Roub sa-art angjeng reung euy dael keh men barom min kvol min send sms min phone nus? hahahaa
Pi preak doil evlouy Vechra min torn ban seuch mouy nah sos evlouy Lokta mork tver ouy Vechra seurch orkun big big. hehehehe keh barom doil knhom evlouy doil ven knhom barom ouy keh ving heuy songsai ors louy pi kbav heuy merl tou pruos ey sms ro tngai angjung. knhom komphong jong send email brab kurt kom ouy send ro tngai angjung....tea klach kurt yul jrolom knhom sov thorm.

lol! beu jol jet serch doch lokta tich proyat chhab jas na. Wink Lokta nis kompoul jol jet serch hahaha... Jos Vechra min send sms prab keh tov thha kuor tak tong tam email vinh proseu jeang, os luy tich, sor-seh ban veng jngai neng chhab yul khnea.

Keh khom las-bong kor jong bong-hanh pheap smos trong dae ta hey? Wink Nov reh-reah dol na tiet, srolanh nak dael keh srolanh yeung na ehehhe. Wink
Ber kompuol joil jet seuch jung trov nung Vechra morng .hehehehe seuch jreun peak klach chhab jass mean durng pruos pel seuch pneak Vechra runh ,hehehe vechra kitt brab kurt dorch Lokta niyeay jung der tea klach kurt yul jrolom tha Vechra merl ngeay kurt jea mnus ort luoy.

18Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 7:59 pm

Guest

Anonymous
Guest

Vechra wrote: Ber kompuol joil jet seuch jung trov nung Vechra morng .hehehehe seuch jreun peak klach chhab jass mean durng pruos pel seuch pneak Vechra runh ,hehehe vechra kitt brab kurt dorch Lokta niyeay jung der tea klach kurt yul jrolom tha Vechra merl ngeay kurt jea mnus ort luoy.

seuch yes serch keu angjeng, jas doy sa serch. Nis Vechra min torn euy te pruos merl roub nov kjey nhong, tae lokta vinh hahaha hmmm pibak reap rorb min deng jea doch alien mor pi phop na te. Wink hahaah

Knnum thha keh jes pijarana heuy reung neng, tuos bey mean luy pun na kor trov jes son-som som-jai dae, min doch jnes te keh thha nak kjas kjeay. Luy min main sruol rork eh na nor. Wink Knnum min jol jet preu SMS te. SMS keu somrab date jea muoy nak na mnak, pdol domneng kley kley dol nak pseng. Tae Email jea konlaeng york sach kah, pruos trem peak srolanh muoy min krub krorn te, tol tae pun yu, luong lorm, bong-hanh pheakdey snaeh.... lol! lol! lol! prab kuot oy yul pi sarak-proyoch tov na, knnum jir thha kuot tuos bey koun sethey Billgate kor rot mor preu email dae. hahahha

19Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 10:22 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Vechra euy....... luy kmean somkhan te. luy arch rok ban tae jet munous min ngeay neng rok ban te na.....

tarm kyom kirt kir min bach kvol ouy luy kort te, kyom tha kort min york te. kir vechra trov tae ouy kado avey mouy tov kort tov prohael jear laor jeang...

Luy sroul rok Tae chet Munous Pibark rok.

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

20Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 10:55 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra wrote:
KhmerUS wrote:jet yeung kirt khenh mich tver ei jeng tov na Vechra euy... mich kor jam sur ke prous monous yeung jet mich dorch knear ke tha monous dob jet dob ber tam yul bol kyom if you think you should give him back sent tov douy min banch brap mon te otherwise he gonna say no. ber min sent te kor jam dol pel mean oaw kass jam ley loork kor ban dae mean ei trov pibak kirt kekekeke
Bart tuv nah yu kron ber min deil khernh....Jess sour tou nah kren mean yoboil la"or jean Vechra .... Orkun jreun deil mean yo boil ouy Vechra...kitt send evlouy tuk doil Birthday kurt jam send gift ouy kurt. :)Vechra tinh tirk orb ouy kurt You jouy tha merl la"or teh Question
LOL tinh ei min tinh tinh tirk op lolZ kroeung kro ourb ke gift somrap ku snae snong hehehe gift min sroul kort sman Vechra bak jet ler kort teat hahaaha na mouy tirk op tirk ei nous good gift somrap srey srey te from a guy to a girl ber min nis te you tinh khow aew sport ouy kort mouy set tov Canda mean khow aew sport sa ath sa ath jrun nass kyom tlop tinh pi bei komplae pi mon they look awesome chea pisess ke mean sign tuk jey canda in the back mean mouy komplae nos ke mean tuk jet sign canada heuy mean sanch nha Olympic with teat look so cool awesome. pel kort ban heuy muk tae sabbye jet heuy thot pnhear ouy you merl teat vovor keng min louk hahahaha srould min sroul dek mormerl teat kekekeekeke joking aroung te na kom prokan kekekeke

Oh plich brap nhom mean tov na nhom jun karl tirk sic pek somrak kay klass pel na ban sabbye jet kor mor vinh mor kekekekekeke

http://www.lovekhmer.com

21Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 11:14 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:
Vechra wrote: Ber kompuol joil jet seuch jung trov nung Vechra morng .hehehehe seuch jreun peak klach chhab jass mean durng pruos pel seuch pneak Vechra runh ,hehehe vechra kitt brab kurt dorch Lokta niyeay jung der tea klach kurt yul jrolom tha Vechra merl ngeay kurt jea mnus ort luoy.

seuch yes serch keu angjeng, jas doy sa serch. Nis Vechra min torn euy te pruos merl roub nov kjey nhong, tae lokta vinh hahaha hmmm pibak reap rorb min deng jea doch alien mor pi phop na te. Wink hahaah

Knnum thha keh jes pijarana heuy reung neng, tuos bey mean luy pun na kor trov jes son-som som-jai dae, min doch jnes te keh thha nak kjas kjeay. Luy min main sruol rork eh na nor. Wink Knnum min jol jet preu SMS te. SMS keu somrab date jea muoy nak na mnak, pdol domneng kley kley dol nak pseng. Tae Email jea konlaeng york sach kah, pruos trem peak srolanh muoy min krub krorn te, tol tae pun yu, luong lorm, bong-hanh pheakdey snaeh.... lol! lol! lol! prab kuot oy yul pi sarak-proyoch tov na, knnum jir thha kuot tuos bey koun sethey Billgate kor rot mor preu email dae. hahahha
Hehehe kjeiy nhong ey pneak nung mort jrunh ors heuuy.hehehe alien nung ey tou Question Yes Lokta louy pibak rok nass jomnaiy tuv aveay kur jomnaiy ban som .eah SMS nung kua sdai der jea pises nuv srok keh sruoil rok bontich eah kurt nuv srok yang heuy pibak....Vechra Email tuv reab rob brab kurt heuy...jam kurt tuob mork merl tha merch tou.

22Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 11:18 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

ReaLKhmeR wrote:Vechra euy....... luy kmean somkhan te. luy arch rok ban tae jet munous min ngeay neng rok ban te na.....

tarm kyom kirt kir min bach kvol ouy luy kort te, kyom tha kort min york te. kir vechra trov tae ouy kado avey mouy tov kort tov prohael jear laor jeang...

Luy sroul rok Tae chet Munous Pibark rok.
Realkhmer bat tuv nah longtime ort khernh...Yes kitt tinh tirk orb juon kurt nuv tngai khuob komnert. Very Happy Orkun jreun deil brab Vechra

23Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 26th February 2008, 11:26 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote:jet yeung kirt khenh mich tver ei jeng tov na Vechra euy... mich kor jam sur ke prous monous yeung jet mich dorch knear ke tha monous dob jet dob ber tam yul bol kyom if you think you should give him back sent tov douy min banch brap mon te otherwise he gonna say no. ber min sent te kor jam dol pel mean oaw kass jam ley loork kor ban dae mean ei trov pibak kirt kekekeke
Bart tuv nah yu kron ber min deil khernh....Jess sour tou nah kren mean yoboil la"or jean Vechra .... Orkun jreun deil mean yo boil ouy Vechra...kitt send evlouy tuk doil Birthday kurt jam send gift ouy kurt. :)Vechra tinh tirk orb ouy kurt You jouy tha merl la"or teh Question
LOL tinh ei min tinh tinh tirk op lolZ kroeung kro ourb ke gift somrap ku snae snong hehehe gift min sroul kort sman Vechra bak jet ler kort teat hahaaha na mouy tirk op tirk ei nous good gift somrap srey srey te from a guy to a girl ber min nis te you tinh khow aew sport ouy kort mouy set tov Canda mean khow aew sport sa ath sa ath jrun nass kyom tlop tinh pi bei komplae pi mon they look awesome chea pisess ke mean sign tuk jey canda in the back mean mouy komplae nos ke mean tuk jet sign canada heuy mean sanch nha Olympic with teat look so cool awesome. pel kort ban heuy muk tae sabbye jet heuy thot pnhear ouy you merl teat vovor keng min louk hahahaha srould min sroul dek mormerl teat kekekeekeke joking aroung te na kom prokan kekekeke

Oh plich brap nhom mean tov na nhom jun karl tirk sic pek somrak kay klass pel na ban sabbye jet kor mor vinh mor kekekekekeke
Vechra kitt khernh doil khoh awv der tea hak dorch pibak pnhear nass...tirk Orb sruoil pnhear jean myang teat tirk Orb nuv niss prohel nuv nuss kmean .Tirk Orb nuv nung kro"ob jnguy nass. hehehehe Oh jung komphong sa bai heuy mean teh ban joil mork doil nung Question here ouy sra mouy dorb sra

24Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 12:10 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Vechra wrote:
ReaLKhmeR wrote:Vechra euy....... luy kmean somkhan te. luy arch rok ban tae jet munous min ngeay neng rok ban te na.....

tarm kyom kirt kir min bach kvol ouy luy kort te, kyom tha kort min york te. kir vechra trov tae ouy kado avey mouy tov kort tov prohael jear laor jeang...

Luy sroul rok Tae chet Munous Pibark rok.
Realkhmer bat tuv nah longtime ort khernh...Yes kitt tinh tirk orb juon kurt nuv tngai khuob komnert. Very Happy Orkun jreun deil brab Vechra


Kyom rovol huey kor chhir jerng heuy ott ban jole..... nov ptas merl junngir neng na.
2 weeks at home.

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

25Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 3:14 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

ReaLKhmeR wrote:
Vechra wrote:
ReaLKhmeR wrote:Vechra euy....... luy kmean somkhan te. luy arch rok ban tae jet munous min ngeay neng rok ban te na.....

tarm kyom kirt kir min bach kvol ouy luy kort te, kyom tha kort min york te. kir vechra trov tae ouy kado avey mouy tov kort tov prohael jear laor jeang...

Luy sroul rok Tae chet Munous Pibark rok.
Realkhmer bat tuv nah longtime ort khernh...Yes kitt tinh tirk orb juon kurt nuv tngai khuob komnert. Very Happy Orkun jreun deil brab Vechra


Kyom rovol huey kor chhir jerng heuy ott ban jole..... nov ptas merl junngir neng na.
2 weeks at home.
[color=green][ oh jung te evlouy ban kron nuv Question /color]

26Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 3:17 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Vechra wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Vechra wrote:
ReaLKhmeR wrote:Vechra euy....... luy kmean somkhan te. luy arch rok ban tae jet munous min ngeay neng rok ban te na.....

tarm kyom kirt kir min bach kvol ouy luy kort te, kyom tha kort min york te. kir vechra trov tae ouy kado avey mouy tov kort tov prohael jear laor jeang...

Luy sroul rok Tae chet Munous Pibark rok.
Realkhmer bat tuv nah longtime ort khernh...Yes kitt tinh tirk orb juon kurt nuv tngai khuob komnert. Very Happy Orkun jreun deil brab Vechra


Kyom rovol huey kor chhir jerng heuy ott ban jole..... nov ptas merl junngir neng na.
2 weeks at home.
[color=green][ oh jung te evlouy ban kron nuv Question /color]

eylov better heuy.. orkun vechra dael ban sour kyom

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

27Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 3:22 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

RKyab neng ey arch leung mok torva nov lk ban houy na vechra :lol:

28Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 3:27 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Monalysa wrote:RKyab neng ey arch leung mok torva nov lk ban houy na vechra :lol:

BETTER now nak na jong torva jole mor. kyom tortoul ban tang oss........

m welcome tang oss douy rik reay..... LOLZZZZZZZ

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

29Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 4:11 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

slap houy mech kor khorm sorser ahsor touch touch mles klarch ke merl min khernh re? :P

30Jouy brab Kyom phong ban teh. Empty Re: Jouy brab Kyom phong ban teh. 27th February 2008, 5:07 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Monalysa wrote: slap houy mech kor khorm sorser ahsor touch touch mles klarch ke merl min khernh re? :P

YES khlach lysa merl min kheunh neng na

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum