Soursdey Bong Puon teang ors. 44939


Join the forum, it's quick and easy

Soursdey Bong Puon teang ors. 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Soursdey Bong Puon teang ors.

+6
KhmerUS
khmerkondal
NiSaiySnaeh
sweet_lovely
KAP ANG
Vechra
10 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 1:42 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Soursdey Bong Puon !
Jmoss pit robos kyom kur ( SP )

Kyom suom Bong Puon jouy ouy yuboil mouy ter ban rir te?
Kyom mean bei yang,ter kua tver yang nah vea la:or proseh jean?

Ti mouy kur tver ouy keh sa:op.
Ti pe kur tver ouy keh anirt.
Ti bei kur tver ouy keh srolanh.
Knong bei yang niss kyom jong niyeay tha pel kyom joil song khurm.

Suom orkun turk jea min.

Pi Kyom (SP )

2Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 2:02 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

onh! heuy mearn reourng rav ey dea ning SP?

mearm moy jol moy mej kirt.. tol ti mearn teng oss ning na.

https://www.dailymotion.com/7wonder

3Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 3:03 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love houy mean reang ey ning paoun srey?bong jong yok ti bey na ki ouy ke srolanh nalove

http://sweetlovely.hi5.com

4Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 3:19 am

NiSaiySnaeh

NiSaiySnaeh
LK VIP
LK VIP

Vechra wrote:Soursdey Bong Puon !
Jmoss pit robos kyom kur ( SP )

Kyom suom Bong Puon jouy ouy yuboil mouy ter ban rir te?
Kyom mean bei yang,ter kua tver yang nah vea la:or proseh jean?

Ti mouy kur tver ouy keh sa:op.
Ti pe kur tver ouy keh anirt.
Ti bei kur tver ouy keh srolanh.
Knong bei yang niss kyom jong niyeay tha pel kyom joil song khurm.

Suom orkun turk jea min.

Pi Kyom (SP )


Som nou niss pi bak chlouy dol houy #2 and #3 seng sro deng knea.
ri er #1 kir ber young kill monos na 1 nak ri kor somdey ar krok dak ke, oh, ber niyey ouy kley tov ber sen jea young mean mit bros ber mit bros ke kbot jet young kir sa op min jong merl mok te. hehehe kyom min sov ding te ter SP mean idea yang na del som brab kyom phong. ehhee Embarassed

5Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 3:58 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KAP ANG wrote:onh! heuy mearn reourng rav ey dea ning SP?

mearm moy jol moy mej kirt.. tol ti mearn teng oss ning na.

Soursdey Lok Bong KAP_ANG!:coffee:Lok Bong niyeay ort yul phong.orkun.

6Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 4:02 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

sweet_lovely wrote:love houy mean reang ey ning paoun srey?bong jong yok ti bey na ki ouy ke srolanh nalove
Puon mean roung bontich bontuch tver ouy puon mean arom min ban sa bai...jah puon jong yok ti moy rir ti pe. orkun bong deil ouy yuboil.

7Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 4:08 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

sophiriya wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon !
Jmoss pit robos kyom kur ( SP )

Kyom suom Bong Puon jouy ouy yuboil mouy ter ban rir te?
Kyom mean bei yang,ter kua tver yang nah vea la:or proseh jean?

Ti mouy kur tver ouy keh sa:op.
Ti pe kur tver ouy keh anirt.
Ti bei kur tver ouy keh srolanh.
Knong bei yang niss kyom jong niyeay tha pel kyom joil song khurm.

Suom orkun turk jea min.

Pi Kyom (SP )


Som nou niss pi bak chlouy dol houy #2 and #3 seng sro deng knea.
ri er #1 kir ber young kill monos na 1 nak ri kor somdey ar krok dak ke, oh, ber niyey ouy kley tov ber sen jea young mean mit bros ber mit bros ke kbot jet young kir sa op min jong merl mok te. hehehe kyom min sov ding te ter SP mean idea yang na del som brab kyom phong. ehhee Embarassed
Jah som nou 2 n 3 seng sro derng knea mean ter tarm merl prohel kyom min yok ti 2 nuss te...kyom sour som nuo niss mork pi kyom mean roung nung songsa robos kyom...kyom pibak jet nass ro tngai niss.Sad

8Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 4:18 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love het ey paoun yok ti muy tov ving min la or noss te na,paoun jong ouy ke sa'orb teang ter meam houy toss oun min prab ouy ke srolanh ri sa'orb noss ,monus tang oss knear min doch tang oss noss te na,trov ter mean nark srolanh houy kor mean nark sa'orb yenrg der.love

http://sweetlovely.hi5.com

9Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 4:46 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

hhhhummmm pipak chliey dae ,tae ber kyom vinh sok jet aoy kai anet vinh vea proser jeang na prous ey anet vea mean pey tuolom tuo leay nas na sp.

10Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 4:52 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love ouy ke anit ban ter anit ning na kk euy ke min srolanh noss telove

http://sweetlovely.hi5.com

11Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 4:58 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

anet vea s'aet jeang srolanh na vea niyuom ney jroeun nas chom pous mor nous yeung ros nov knong louk nis ber neak phorng kai anet yeung heuy vea rormeng tae ban sachkdey sok jeanich na sweet na.

12Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 5:05 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love anit ban ter anit ott ban srolanh noss te,ter ber yok srolanh mean anit ning srolanh jea muy knear na,ki mean srolanh ning anit tov jear muy derlove

http://sweetlovely.hi5.com

13Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 5:12 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

bat vea bong 'paorn ning knea ning na sweet ,douch jea doung prah atiet ning prah chan ong cheng anet ning srorlanh kir vea kuor jea muoy knea ning na ber mean bong kir mean oun douch jea reahour chab chan ongcheng na.

14Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 2nd October 2007, 6:04 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra wrote:Soursdey Bong Puon !
Jmoss pit robos kyom kur ( SP )

Kyom suom Bong Puon jouy ouy yuboil mouy ter ban rir te?
Kyom mean bei yang,ter kua tver yang nah vea la:or proseh jean?

Ti mouy kur tver ouy keh sa:op.
Ti pe kur tver ouy keh anirt.
Ti bei kur tver ouy keh srolanh.
Knong bei yang niss kyom jong niyeay tha pel kyom joil song khurm.

Suom orkun turk jea min.

Pi Kyom (SP )

somnur ti 1- dung tha kyom LOL ouy heuy, monous mneak mneak na ke jong ouy ke sa'opp? heheheehe

ti 2- kour tver ouy ke anet? oh yeash, chea pisess jompos kusnaeh, pdey propon, bong poun, mitt pheak, nheat jid khang heuy neng boklairk tver ka chea mauy kromm prophad tang oss nis yeung kour tver yang na ouy ke anet sronus yeung deambei chea ti chumrork nei anakott.

ti 3- niyeay pi reung kur tver ouy ke srolanh. muay nis kir somkhan nass chea pisess ku snaeh robos yeung yeung trov ka seach kdei srolanh kir thom cheang avei avei tang oss pel klass yeung trov leas bonk avei avei kropp ban yang deam bei trov ka ouy ku snaeh yeung mean seachkdei srolanh dol yeung.

tvei tbit seachkdei srolanh and neng anet vea srodeang knear pon-tae tang pi nis min ark niyeay tha dorch knear barn te, yeung jong ouy ke anet yeung tos bei tov dol ti na na kor douy ouy tae mean ke anet srolanh yeung heuy pheak jran kir barn seachkdei sok.

ri-aer srolanh min dorch knea te ber yeung chea monous dael mean leakanak somross rir somphous sa ath sung ha ( kir chea kam) monous prophad nis kir mean ke srolanh jrun tov ti na mor na kor mean kir mean ke tam srolanh jrun ponntae min prakott tha mean seachkdei sok te prous ei ber mean ke srolanh jrun ark norm mor pheap krous tnak mauy dol dael dorch chness yeung trov ka ouy ke anet jrun jeang srolanh. lolz

http://www.lovekhmer.com

15Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 12:31 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

haha ber kyom vinh kyom jole chet tver tang bey neng ang... haha

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

16Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 1:36 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

khmerkondal wrote:hhhhummmm pipak chliey dae ,tae ber kyom vinh sok jet aoy kai anet vinh vea proser jeang na prous ey anet vea mean pey tuolom tuo leay nas na sp.
Soursdey Khmerkondal ! oh neak sok jet tver ouy keh anirt rir...orkun jreun nah deil jouy ouy yoboil.coffee

17Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 1:41 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

sweet_lovely wrote:love het ey paoun yok ti muy tov ving min la or noss te na,paoun jong ouy ke sa'orb teang ter meam houy toss oun min prab ouy ke srolanh ri sa'orb noss ,monus tang oss knear min doch tang oss noss te na,trov ter mean nark srolanh houy kor mean nark sa'orb yenrg der.love
HI Bong srey ! Puon ban tver ouy keh sa;orb klass heuy...keh mean tmeiy ruoch heuy .ber tver ouy keh anirt kor prohel min ban proyort ey der ter mean teh bong srey? orkun bong jreun nah deil jouy ouy yoboil.coffee

18Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 1:55 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong Puon !
Jmoss pit robos kyom kur ( SP )

Kyom suom Bong Puon jouy ouy yuboil mouy ter ban rir te?
Kyom mean bei yang,ter kua tver yang nah vea la:or proseh jean?

Ti mouy kur tver ouy keh sa:op.
Ti pe kur tver ouy keh anirt.
Ti bei kur tver ouy keh srolanh.
Knong bei yang niss kyom jong niyeay tha pel kyom joil song khurm.

Suom orkun turk jea min.

Pi Kyom (SP )

somnur ti 1- dung tha kyom LOL ouy heuy, monous mneak mneak na ke jong ouy ke sa'opp? heheheehe

ti 2- kour tver ouy ke anet? oh yeash, chea pisess jompos kusnaeh, pdey propon, bong poun, mitt pheak, nheat jid khang heuy neng boklairk tver ka chea mauy kromm prophad tang oss nis yeung kour tver yang na ouy ke anet sronus yeung deambei chea ti chumrork nei anakott.

ti 3- niyeay pi reung kur tver ouy ke srolanh. muay nis kir somkhan nass chea pisess ku snaeh robos yeung yeung trov ka seach kdei srolanh kir thom cheang avei avei tang oss pel klass yeung trov leas bonk avei avei kropp ban yang deam bei trov ka ouy ku snaeh yeung mean seachkdei srolanh dol yeung.

tvei tbit seachkdei srolanh and neng anet vea srodeang knear pon-tae tang pi nis min ark niyeay tha dorch knear barn te, yeung jong ouy ke anet yeung tos bei tov dol ti na na kor douy ouy tae mean ke anet srolanh yeung heuy pheak jran kir barn seachkdei sok.

ri-aer srolanh min dorch knea te ber yeung chea monous dael mean leakanak somross rir somphous sa ath sung ha ( kir chea kam) monous prophad nis kir mean ke srolanh jrun tov ti na mor na kor mean kir mean ke tam srolanh jrun ponntae min prakott tha mean seachkdei sok te prous ei ber mean ke srolanh jrun ark norm mor pheap krous tnak mauy dol dael dorch chness yeung trov ka ouy ke anet jrun jeang srolanh. lolz
Soursdey KhmerUS! Neak niyeay reab rob barn la:or nass...kyom som orkun jreun... Kyom som sour mouy teart nah som kom jirbai pruos kyom sour neak jreun pheak ...Joss ber kuo sneah robos yang mean tmei yang nuv trov kar ouy keh anirt rir srolanh der teh?rir kor yang kua tver ouy keh sa;orb vea la;or jean?
(sour jreun klach jet tich tich der)

19Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 1:57 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Realkhmer wrote:haha ber kyom vinh kyom jole chet tver tang bey neng ang... haha
joil jet jreun mless? jung barn ey propun doil tea 2. lol

20Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:02 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

haha kyom lorb bontich heuy na

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

21Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:05 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Realkhmer wrote:haha kyom lorb bontich heuy na

lorb angjung doil tea jass tou durng kluon heuy.lol

22Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:11 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

ahaha vechra niyeay pit maen heuy trov tae jess deng kloun ang

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

23Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:16 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Realkhmer wrote:ahaha vechra niyeay pit maen heuy trov tae jess deng kloun ang
oh durng pi evloy heuy ter...sman te ort durng jouy romluk. lol

24Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:21 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

jeng kyom sour orkun paoun srey dael ban romlouk.. hehe

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

25Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:24 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Realkhmer wrote:jeng kyom sour orkun paoun srey dael ban romlouk.. hehe
Hehehe min ey teh.

26Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:32 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

mech tha min ey te......... kyom orkun douy chet smos maen na

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

27Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:34 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Realkhmer wrote:mech tha min ey te......... kyom orkun douy chet smos maen na

Nuv mork bon therm douy jet smos teart ouy jir jet nass.
Bong puon LK tuv na ors heuy jouy kyom phong.

28Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:42 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

haha vechra ott man munous nak jouy te na.... kyom ban prab ke oss heuy min ouy jole dai jouy vechra te....... soy thom heuy tngaiy nis ban joub realkhmer terb neng mok vinh phong........ hehe

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

29Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:52 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Realkhmer wrote:haha vechra ott man munous nak jouy te na.... kyom ban prab ke oss heuy min ouy jole dai jouy vechra te....... soy thom heuy tngaiy nis ban joub realkhmer terb neng mok vinh phong........ hehe
kmean neak nah jouy klach nass...lea tuv sin heuy jam mean mnus nuv ban mork teart...Sorry phong na ber kyom niyeay kanleang klass min sov barn pirous. bye have a good day n night.

30Soursdey Bong Puon teang ors. Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 3rd October 2007, 2:58 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

take care na vechra..... min ey te yeung niyeay derm bey sabaay tang oss knea ter...

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum