Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 44939


Join the forum, it's quick and easy

Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Soursdey Bong Puon teang ors.

+6
KhmerUS
khmerkondal
NiSaiySnaeh
sweet_lovely
KAP ANG
Vechra
10 posters

Go to page : Previous  1, 2, 3

Go down  Message [Page 3 of 3]

61Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 22nd October 2007, 11:39 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Sabaay wrote:Heuy yerng jam bach kith tha jong tver oy keh sa'ob anith rir srolagn tver eiy? Aveiy aveiy somdaeng jaign pi jet, oun kith eiy oun tver neng tov....kar pith proseuh jeang klaeng klaiy.
Oun kitt tha tver dorch bong niyeay niss vea La;or nass...Tea joun kail keh tver ouy yarng nuv sngearm min barn...Ber min khernh rir kor min ler vea tomada.

62Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 22nd October 2007, 11:47 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Ber oun khung keh, oun prab tha oun min paign jet khe trong niss trong nous, oy keh kaeh.
Ber anith keh kor prab tov tha anith neak aeng nass, songkem arch jouy dors sraiy neak ban.
Ber srolagn keh.........hahahah, ot deng teh. jaign peak klass klass tov oy keh ban deng, taeh kom prab trong kmass keh nass......haha


Vechra wrote:
Sabaay wrote:Heuy yerng jam bach kith tha jong tver oy keh sa'ob anith rir srolagn tver eiy? Aveiy aveiy somdaeng jaign pi jet, oun kith eiy oun tver neng tov....kar pith proseuh jeang klaeng klaiy.
Oun kitt tha tver dorch bong niyeay niss vea La;or nass...Tea joun kail keh tver ouy yarng nuv sngearm min barn...Ber min khernh rir kor min ler vea tomada.

http://www.lovekhmer.com

63Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 23rd October 2007, 2:28 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Sabaay wrote:Ber oun khung keh, oun prab tha oun min paign jet khe trong niss trong nous, oy keh kaeh.
Ber anith keh kor prab tov tha anith neak aeng nass, songkem arch jouy dors sraiy neak ban.
Ber srolagn keh.........hahahah, ot deng teh. jaign peak klass klass tov oy keh ban deng, taeh kom prab trong kmass keh nass......haha


Vechra wrote:
Sabaay wrote:Heuy yerng jam bach kith tha jong tver oy keh sa'ob anith rir srolagn tver eiy? Aveiy aveiy somdaeng jaign pi jet, oun kith eiy oun tver neng tov....kar pith proseuh jeang klaeng klaiy.
Oun kitt tha tver dorch bong niyeay niss vea La;or nass...Tea joun kail keh tver ouy yarng nuv sngearm min barn...Ber min khernh rir kor min ler vea tomada.
Joss ber min brab trong tver mderch keh yul.?

64Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 23rd October 2007, 4:44 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

jom..min tun job te?

https://www.dailymotion.com/7wonder

65Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 23rd October 2007, 4:58 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love nark na ke tov oun verchra?ke nov na der ounlove

http://sweetlovely.hi5.com

66Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 23rd October 2007, 3:59 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Vaiy jegnjeum mouy.......keh yul batt....hahaha.

Terb taeh arn kar raiy rab bors oun mign, ber keh mean tmeiy huey, oy keh tov tov. Monous pross baeb neng tous vil mok vign kor nov jearmouy yerng min ban yu. Arch kbot ban mdong, tngaiy kroy min teanear tha min tver mdong teat teh. Tos joss pu euy, pross jet sava kyom ot jol jet.

Oun kat jet tov, oy taeh yerng mean tirk jet smoss sor borisot ning sneaha, tngaiy na mouy neng joub neak mean jet smoss doch oun daeh huey. Somnang la'or oun.

Vechra wrote:
Sabaay wrote:Ber oun khung keh, oun prab tha oun min paign jet khe trong niss trong nous, oy keh kaeh.
Ber anith keh kor prab tov tha anith neak aeng nass, songkem arch jouy dors sraiy neak ban.
Ber srolagn keh.........hahahah, ot deng teh. jaign peak klass klass tov oy keh ban deng, taeh kom prab trong kmass keh nass......haha


Vechra wrote:
Sabaay wrote:Heuy yerng jam bach kith tha jong tver oy keh sa'ob anith rir srolagn tver eiy? Aveiy aveiy somdaeng jaign pi jet, oun kith eiy oun tver neng tov....kar pith proseuh jeang klaeng klaiy.
Oun kitt tha tver dorch bong niyeay niss vea La;or nass...Tea joun kail keh tver ouy yarng nuv sngearm min barn...Ber min khernh rir kor min ler vea tomada.
Joss ber min brab trong tver mderch keh yul.?

http://www.lovekhmer.com

67Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 23rd October 2007, 4:55 pm

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love nark sabaay yeay trov houy na kong mean tgain na muy ning mok dol te na paoun sreylove

http://sweetlovely.hi5.com

68Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 23rd October 2007, 11:19 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra tha jong sur ei mech min sur mor?

Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote: ber dol domnak kal nis heuy kir hov tha yab. nhom min dung reung veng chngay neak tang pi kyom pit chea pibak yol nass dorch chness kor min dung mean pitiei pouy dael prous monous yeung mean reung pseng pseng pi knear sorm Vechra bondouy tam peng nisai tov jung nous som ouy Vechra jourp neng somnang la-orr.
Yab mean nung...orkun jreun nah deil barn ouy Idea kyom.
you're welcome Vechra anytime, sorry i can't help on this one b/c its kind like a lil lated that's why kal dae nov tmei tmei you kour tae Take time to say "I'm sorry, please forgive me," "thank you" or "it's okay". And if tomorrow never comes, you'll have no regrets about today.

now this case called tomorrow never come heuy u know? Anyway try again next time if u have anyother case I'll try my best. remember this word "Don't cry over anyone who wouldn't cry over you".

--------------------------------
Good friends are like stars - you don't always see them, but you know they're always there.

Thanks so murch nah KhmerUs ...If next time I have a problem I will call you to help me nah....One more things I want to let you know My English is so weaks. Don:t laugh me nah if I wrote mistake.
ott ei te Vechra your English just fine we're the same level heheheehe should not worry. sure call me anytime I'b be glad to discuss with you.
Hi KhmerUS!! How are you?I have somethings to ask you.

http://www.lovekhmer.com

69Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 26th October 2007, 5:05 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Thank Bong Sabaay and Bong Pich ...kiss mouy sin.hehehe

70Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 26th October 2007, 5:07 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Keh sour tang pi yu toub reply...KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
Bilgate wrote:
oh well junn lbey khmerus pukae voha nas tah jerng tha ban bat mok ke ro nas hahaha
Mirn trem ter voha ter pruos kurt songha teart phong...hehehe
Oh merl ke, kom sov banchjo nhom pek laarng chheam alov heuy, lolz

mech heuy Vechra, everything ok? tha mean eiy jong sur nhom sur mor hehehe

Hehehe laarng min ey ter kom ouy ter jous ber juos tuob phei....Jorng sour tha rovol tuv nah ban min khernh bon man tngai min?

71Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 26th October 2007, 5:09 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love bong kor som kiss oun muy der na love
kiss

http://sweetlovely.hi5.com

72Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 26th October 2007, 5:13 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

sweet_lovely wrote:love bong kor som kiss oun muy der na love
kiss
ouy kiss ey thorm mless. Very Happy

73Soursdey Bong Puon teang ors. - Page 3 Empty Re: Soursdey Bong Puon teang ors. 26th October 2007, 5:29 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love mor pi nrik klang pek ning na paoun somlanhlove

http://sweetlovely.hi5.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum