Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!!

+18
nonoluvudirr9
Devinn
bong loy
kim mala
SreySa_art@love
Y0oH0o!!
gsvaln24
***SoRiYa***
PheaKdeySnaeh
sokbouy2006
sophanysim
oaksm2006
sokhayun
KAP ANG
Pross Kaleep
Izy
Ani Chnass
Kimpirun
22 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 1 of 4]

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

I want to go there and marry srey Khmer nuv srock and bring her overhere, but them Im a lil worry she will go with another man one day, cuz I saw alot of that situation happen in Canada.

About Srey Khmer in abroad is alil hard to catch her, cuz most them hang around with thw White or black men when she is educated. They dont watch or attract with KhmerMen tei. So!!!???

Please sharing your bright opinion with us about that isue!!! thankz

Pirun :study:

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

ot deng der neng na....Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 464791

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Izy

Izy
Junior Member
Junior Member

Marry someone that you know their family back ground really well. ke tha," slirk cher ros min chgnay pi kol". And get to know the person well.

Good luck!!

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Mech kor Ani ot chouy Bong Pirun ...bae thar ot derng tuv vinh...??? :study:

Ani Chnass wrote:ot deng der neng na....Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 464791

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Khmer proverb "Slerk Chhruse ot chngai Pikol" paek nerng ban truv lar-0r nass...sometime, Slerk truv phat huer tuv chnadi pikol douy sar tae kjol klaeng dae...Min tahr jerng!!??? mlos huey ve min taeng oss dooch knae tei, huh!!!??

Pipark nas kar rork kur snaer mdong mdong... :study:

Izy wrote:Marry someone that you know their family back ground really well. ke tha," slirk cher ros min chgnay pi kol". And get to know the person well.

Good luck!!

Pross Kaleep

Pross Kaleep
New Active
New Active

Min deng jear sa'eiy teh, mah tngaiy mah tngaiy kergn taeh deuh rok propon soss huey pu mouy niss!

Srolagn srey na kor doch srok na daeh, somkan kir keh trov srolagn yerng smoss, jarirk la'or, mean jomness deng klass, heuy jess korob srolagn ovpok mdaiy yerng doch krousar neang.


Kyom songket kergn yarng niss:

* Srey srey del reabkar pdey yok pi srok Khmer mok, kergn pheak jrern kir la'or. Mok dol khorm preng tver kar, srolagn propon ning koan.

* Jomnaek aeh pross pross del kar propon pi srok Khmer vign, kyom kergn mean pheak tich del sorm prokorb. Pheak jrern kir jear srey roob saat taeh meayeat min ban. Min jess tver kar ngear pteas, min tver kar, taeng klourn deuh lang.

** Ber kyom songket, moulahaet kir mok pi pel srey srey rers pdey kir neang rers krob muk min mane taeh roob sombat teh, kir rers pi jomness deng, jarirk meayeat, prowat krousar ning sachdey srolagn del boross nous pdorl oy.
Jomnaek pross pross vign pheak jrern oy taeh tov rers propon, merl oy taeh kergn keh kmeng sach sor kjeiy muk mort saat bart, somdeiy pa'aem la'haem jess yok jet kir trov jet lok pross neng huey. Oss eiy oss joss oy taeh ban oun mok tver propon. Dol pel mok dol, keh theak jorl huey yok luy oss teat.
Niss min mane somdov ler boros rir satrey krob roob del tver onjeng teh, kir mouy jomnourn del kyom ban joub ning lir keh niyeay. Ber ban bong Dane vign, loy morng!

Jong kroy, pu aeng jong tov yok neak knong rir krov srach taeh jet oy taeh keh srolagn pu huey pu srolagn keh. Yeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Ponneng kor yap!




KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

Pirun yor mor kyom nis mor kyom joy bonrearn... lol

reurng ning nna merl tov deng nos...jet mnuse mneak mneak khos khos knear jeng....psong somnarng tov...bir min men bos yeung ker bos ke ti ponning.. lol!

https://www.dailymotion.com/7wonder

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Kimpirun wrote:Mech kor Ani ot chouy Bong Pirun ...bae thar ot derng tuv vinh...??? :study:

Ani Chnass wrote:ot deng der neng na....Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 464791
ot deng help la beab mech neng na ban jeng ..ber deng bach te

http://www.khmercity.net/profile/Ani

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

srey borotes min pibak bong rean chrer la'or mayang dae na..neak klass kor la'or klaing nas dae..

srey khmer kor la'or dae ..kom reus chrern pek...lolzzzzzz

http://tagged.com/sokhayun

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

Pross Kaleep wrote:Min deng jear sa'eiy teh, mah tngaiy mah tngaiy kergn taeh deuh rok propon soss huey pu mouy niss!

Srolagn srey na kor doch srok na daeh, somkan kir keh trov srolagn yerng smoss, jarirk la'or, mean jomness deng klass, heuy jess korob srolagn ovpok mdaiy yerng doch krousar neang.


Kyom songket kergn yarng niss:

* Srey srey del reabkar pdey yok pi srok Khmer mok, kergn pheak jrern kir la'or. Mok dol khorm preng tver kar, srolagn propon ning koan.

* Jomnaek aeh pross pross del kar propon pi srok Khmer vign, kyom kergn mean pheak tich del sorm prokorb. Pheak jrern kir jear srey roob saat taeh meayeat min ban. Min jess tver kar ngear pteas, min tver kar, taeng klourn deuh lang.

** Ber kyom songket, moulahaet kir mok pi pel srey srey rers pdey kir neang rers krob muk min mane taeh roob sombat teh, kir rers pi jomness deng, jarirk meayeat, prowat krousar ning sachdey srolagn del boross nous pdorl oy.
Jomnaek pross pross vign pheak jrern oy taeh tov rers propon, merl oy taeh kergn keh kmeng sach sor kjeiy muk mort saat bart, somdeiy pa'aem la'haem jess yok jet kir trov jet lok pross neng huey. Oss eiy oss joss oy taeh ban oun mok tver propon. Dol pel mok dol, keh theak jorl huey yok luy oss teat.
Niss min mane somdov ler boros rir satrey krob roob del tver onjeng teh, kir mouy jomnourn del kyom ban joub ning lir keh niyeay. Ber ban bong Dane vign, loy morng!

Jong kroy, pu aeng jong tov yok neak knong rir krov srach taeh jet oy taeh keh srolagn pu huey pu srolagn keh. Yeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Ponneng kor yap!




Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 346235 ban kbos kbai men morng nor.....nak klas ban tov dol srok ke tov pul psaeng lan pa tes ke rot jorl ta num jass tov rok ta num thmey phong kor mean

http://www.khmercity.net/profile/Ani

oaksm2006

oaksm2006
New Active
New Active

no need to worry about where she live. prom li ket ban kom not roch mok hoy nov avey avey del neng kert lerg knoun jivit ro bos nak. douch ches ber nak jorb srey na ma nak del nak srolanh som kom kit tha neng nov ti na ey. tea som merl poch ro bos neng oy ban chbass, ber koss min sdaiy kroy.

sophanysim

avatar
New Active
New Active

Srolanh koun chaov ouy mell paov son dan.

sokbouy2006

sokbouy2006
New Active
New Active

Ani Chnass wrote:ot deng der neng na....Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 464791

blog: www.cambodiasituation.blogspot.com

http://www.cambodiasituation.blogspot.com

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sousdey paoun pros
bong soum oy jolbol bon tech na
Ber sen jea paoun jang ban propon reab ka pi srok khmer mork kir paoun trov rork neary na dael jenh pi krousa del mean pouch pong la'or : ban ney tha kei jes derng khos trov , mean jarirk la'or , jes oy domley monus , jes korob neak dortey, krobo jas tom , jak rirk sopheap reab sa , min chhert chhay tam sangkom sob tngai, pises ka niyeay sdey prokorb doy kun thor .
heuy ber sen paoun jang ban neary dael mean jarirk oss taing niss kir paoun min men rork tam online doy min skal pi pouch pong kei rir kor tov keunh pleam york plet nos tei.
neak del mean jarirk onjerng kir pheak jreun kei min sov banh jenh neng bang harng out kei aeng , paoun ach rork ban tam royeak mittpheak krousa robos pa mak paun nov khmer , pises ber sen jea mean neak del kei neak nae norm mon oy tov donderng neak nis neak noss ah neng min bach york tei , prous pheak jreun kei taeng sis sos knea heuy pourk kei kor jea monus del mean mohechata jang mork rous nov srok kei .

paoun jam peak mouy , srey dael yeung ngeay rork kir yeung kor ngeay bat bang tov vinh dae prous neak pseng kei kor ngeay neng teak srey nos doch dael yeung teak neang ban .

somrab khmer nov krov srok , bong kit tha ber sen krousa kei la'or koun kei kor la'or dae prous mae ov kei ban prodae prodov koun ban la'or heuy p^heak jreun koun taing noss taeng jang ban pdey dael sas douch kloun , here in france bong keunh mean krousa khmer jea jreun dael york khmer knea aeng , heuy mae ov kharng pros jol tov donderng koun srey khmer reab ka heuy pourk kei jreun rous nov jea mouy knea ban rohout .

* Tver Srae Trov Jes Merl Dey Tok Dak Koun Pros Srey Trov Jes Merl Thov Sondan *



Last edited by *PheaKdeySnaeh* on 23rd April 2011, 12:52 am; edited 1 time in total

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Pross Kaleep wrote:Min deng jear sa'eiy teh, mah tngaiy mah tngaiy kergn taeh deuh rok propon soss huey pu mouy niss!

Srolagn srey na kor doch srok na daeh, somkan kir keh trov srolagn yerng smoss, jarirk la'or, mean jomness deng klass, heuy jess korob srolagn ovpok mdaiy yerng doch krousar neang.


Kyom songket kergn yarng niss:

* Srey srey del reabkar pdey yok pi srok Khmer mok, kergn pheak jrern kir la'or. Mok dol khorm preng tver kar, srolagn propon ning koan.

* Jomnaek aeh pross pross del kar propon pi srok Khmer vign, kyom kergn mean pheak tich del sorm prokorb. Pheak jrern kir jear srey roob saat taeh meayeat min ban. Min jess tver kar ngear pteas, min tver kar, taeng klourn deuh lang.

** Ber kyom songket, moulahaet kir mok pi pel srey srey rers pdey kir neang rers krob muk min mane taeh roob sombat teh, kir rers pi jomness deng, jarirk meayeat, prowat krousar ning sachdey srolagn del boross nous pdorl oy.
Jomnaek pross pross vign pheak jrern oy taeh tov rers propon, merl oy taeh kergn keh kmeng sach sor kjeiy muk mort saat bart, somdeiy pa'aem la'haem jess yok jet kir trov jet lok pross neng huey. Oss eiy oss joss oy taeh ban oun mok tver propon. Dol pel mok dol, keh theak jorl huey yok luy oss teat.
Niss min mane somdov ler boros rir satrey krob roob del tver onjeng teh, kir mouy jomnourn del kyom ban joub ning lir keh niyeay. Ber ban bong Dane vign, loy morng!

Jong kroy, pu aeng jong tov yok neak knong rir krov srach taeh jet oy taeh keh srolagn pu huey pu srolagn keh. Yeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Ponneng kor yap!

ban bong loy ei ?

http://www.srolanhkhmer.com/

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

KAP ANG wrote:Pirun yor mor kyom nis mor kyom joy bonrearn... lol

reurng ning nna merl tov deng nos...jet mnuse mneak mneak khos khos knear jeng....psong somnarng tov...bir min men bos yeung ker bos ke ti ponning.. lol!

Very Happy kyom kit doch pu kab arng dae. psong somnang tov..! lolz

oy tae yerng srolanh ke, ke srolanh yerng, jess yok yol knea, athyasrai knea, yol tuk lombak robos knea tov vinh tov mok... jess take care knea tov vinh tov mok. kour psong somang dae good

Jomnaek tov tngai mok yang mech nak na tov mer khernh Question
tver la or ban la or.. tver bab ban bab.... Amen...! terb
jeat mon min deng ban sang bab ey klass te, jeat nis ban tortoul phal ey york ning tov..! Very Happy

***SoRiYa***

***SoRiYa***
Junior Member
Junior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey paoun pros
bong soum oy jolbol bon tech na
Ber sen jea paoun jang ban propon reab ka pi srok khmer mork kir paoun trov rork neary na dael jenh pi krousa del mean pouch pong la'or : ban ney tha kei jes derng khos trov , mean jarirk la'or , jes oy domley monus , jes korob neak dortey, krobo jas tom , jak rirk sopheap reab sa , min chhert chhay tam sangkom sob tngai, pises ka niyeay sdey prokorb doy kun thor .
heuy ber sen paoun jang ban neary dael mean jarirk oss taing niss kir paoun min men rork tam online doy min skal pi pouch pong kei rir kor tov keunh pleam york plet nos tei.
neak del mean jarirk onjerng kir pheak jreun kei min sov banh jenh neng bang harng out kei aeng , paoun ach rork ban tam royeak mittpheak krousa robos pa mak paun nov khmer , pises ber sen jea mean neak del kei neak nae norm mon oy tov donderng neak nis neak noss ah neng min bach york tei , prous pheak jreun kei taeng sis sos knea heuy pourk kei kor jea monus del mean mohechata jang mork rous nov srok kei .

paoun jam peak mouy , srey dael yeung ngeay rork kir yeung kor ngeay bat bang tov vinh dae prous neak pseng kei kor ngeay neng teak srey nos doch dael yeung teak neang ban .

somrab khmer nov krov srok , bong kit tha ber sen krousa kei la'or koun kei kor la'or dae prous mae ov kei ban prodae prodov koun ban la'or heuy p^heak jreun koun taing noss taeng jang ban pdey dael sas douch kloun , here in france bong keunh mean krousa khmer jea jreun dael york khmer knea aeng , heuy mae ov kharng pros jol tov donderng koun srey khmer reab ka heuy pourk kei jreun rous nov jea mouy knea ban rohout .

* Tver Srae Trov Jes Merl Dey Tok Dak Koun Pros Srey Trov Jes Merl Thov Sondan *

non Tom Teav khernh knea pleam srolanh knea plaet.. tae snaeha ke smos smak rohoot hean pdo jivit teat.
So Question

gsvaln24

avatar
New Active
New Active

I would like to express my opinion with ur question too. I am from Cambodia. I am one of Cambodian ladies, i can say that there is a lot lot lot lot of good women in srok khmer that are single, educated and pretty.But you have to look for her.How???? By you own family, friend, family's friend, or neighbor. Because you dont want to pick the lady you saw on the street or meet her cuoples time because she looks pretty and non of your family member have known her.Anyway, even nobody guerantee for you that she will be your right woman but at least you can trust 90% if your family introduce her to you.

For foreign woman, of course they are good but i think it is difficult to live with becuase we have different culture unless you are a realyyyyy open heart person.

It is easy to find a woman but it is hard to find a wife as Thon Chey said. The important thing to do in couple 's life is "Love her as you love yourself, Forgive each other and compromise everything." You need time to get to know her before you decide to marry her.Time is the answer. Then,you will not afraid that she will leave you.

I agreed with bong Pheakdey, We are Cambodian. We still think that family history is the best way to find out who she is.

Wish you luck.
LK fan

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

***SoRiYa*** wrote:

non Tom Teav khernh knea pleam srolanh knea plaet.. tae snaeha ke smos smak rohoot hean pdo jivit teat.
So Question
soum paoun srey ann message bong oy ban chbas , i don't said keunh pleam srolanh plet , i said "tov keunh pleam york plet"
ban ney tha joub pleam ka plet doy min ban skal pi jet komnith neng jakrirk robos kei

peak pi neng ott douch knea tei

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

sokbouy2006 wrote:
Ani Chnass wrote:ot deng der neng na....Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 464791

blog: www.cambodiasituation.blogspot.com
ey ke jes nis.......

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Y0oH0o!!

avatar
LK VIP
LK VIP

Very Happy lolzzz Pirun, ror pa'poun 1 ey kor vet ta'nea mes lork, merl y0oh0o jouy york born tuk thngai sa'ek tich sin,...

mic Ti nis vit tyuk psai somlaeng jenh pi kariya lai (LK), khgnom Baht! y0oh0o thngai nis som lerk york domnerng pises mouy mork pror'kas joun mean doch kharng kroum,...

Pirun (komlos jress nham) eylov nis kort jong barn ku snaeh, minderng jea tov rork nov eh'na te, kompoung teh kuy yum nov pa'tes (Canada).

Oun..Bong..Mieng..Orm..Lork Yeay, ber barn leur domnerng nis heuy, derng thah kloun jea ku snaeh ror bos Pirun,som me'ta bong'hanh kloun jea bror'nhab, pa'yat expire hous pael kom'not, prous ey (Korn'Soh) bos Pirun jress nham jit os heuy, tich teat brer laeng kert ta'morng,.. Wink good



Last edited by Y0oH0o!! on 24th April 2011, 12:08 am; edited 1 time in total

SreySa_art@love

SreySa_art@love
New Active
New Active

geh tha keh maday rom say oy koon.........
geh tha jong barn don derng propon oy mer maday kmek nah
jeirng mer me' kmek mon......koit lar or koon srey koit prohel jea la or dae......
good luck nah pirun...........god bless u!!!!!!!!!!!

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Good Morning!!! Pross Kaleep maen yubol ban la-or nas...Knong chhark jivit nis Pirun dooche pipak rork papon nas, piprouse Pirun kert knong nem trokul che koun nekro, viche kor sdooch sderng....

Mlos huey srey srey ort maen chab baroam Pirun tei...tose bey che yarng na kor douy, Pirun ort give up tei, Pirun sabai che mouy jivit robos kluon del prumliket ban char ouy...

Sob tngai nis Pirun back to school derm bey rork viche ....derbey ouy srey srolanh...

Orkun thom! thom del ban tulmaen Pirun!!! :study: :thanks1:


Pross Kaleep wrote:Min deng jear sa'eiy teh, mah tngaiy mah tngaiy kergn taeh deuh rok propon soss huey pu mouy niss!

Srolagn srey na kor doch srok na daeh, somkan kir keh trov srolagn yerng smoss, jarirk la'or, mean jomness deng klass, heuy jess korob srolagn ovpok mdaiy yerng doch krousar neang.


Kyom songket kergn yarng niss:

* Srey srey del reabkar pdey yok pi srok Khmer mok, kergn pheak jrern kir la'or. Mok dol khorm preng tver kar, srolagn propon ning koan.

* Jomnaek aeh pross pross del kar propon pi srok Khmer vign, kyom kergn mean pheak tich del sorm prokorb. Pheak jrern kir jear srey roob saat taeh meayeat min ban. Min jess tver kar ngear pteas, min tver kar, taeng klourn deuh lang.

** Ber kyom songket, moulahaet kir mok pi pel srey srey rers pdey kir neang rers krob muk min mane taeh roob sombat teh, kir rers pi jomness deng, jarirk meayeat, prowat krousar ning sachdey srolagn del boross nous pdorl oy.
Jomnaek pross pross vign pheak jrern oy taeh tov rers propon, merl oy taeh kergn keh kmeng sach sor kjeiy muk mort saat bart, somdeiy pa'aem la'haem jess yok jet kir trov jet lok pross neng huey. Oss eiy oss joss oy taeh ban oun mok tver propon. Dol pel mok dol, keh theak jorl huey yok luy oss teat.
Niss min mane somdov ler boros rir satrey krob roob del tver onjeng teh, kir mouy jomnourn del kyom ban joub ning lir keh niyeay. Ber ban bong Dane vign, loy morng!

Jong kroy, pu aeng jong tov yok neak knong rir krov srach taeh jet oy taeh keh srolagn pu huey pu srolagn keh. Yeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Ponneng kor yap!




Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Jom!!! Lork KAP ANG, meck kor sirch chom ork Pirun tuv vinh??? ort derng thar Pirun kom pung tae maen tuk dooch phnum tei rir...???

I tver home work sin...sneahar tver ouy I sick kbal nas.

Orkun lork!!!
:study:


KAP ANG wrote:Pirun yor mor kyom nis mor kyom joy bonrearn... lol

reurng ning nna merl tov deng nos...jet mnuse mneak mneak khos khos knear jeng....psong somnarng tov...bir min men bos yeung ker bos ke ti ponning.. lol!

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Putho!!!! Ani Chnass sa-art nasss...Pirun tver meck rork papon ouy ban dooch Ani jerng...Jivit Pirun nerng chob douy sabai....

Ani chouy rork papon ouy Pirun mouy, nieng pek dooch Ani jerng na... :pka:

:study:


Ani Chnass wrote:
Kimpirun wrote:Mech kor Ani ot chouy Bong Pirun ...bae thar ot derng tuv vinh...??? :study:

Ani Chnass wrote:ot deng der neng na....Srey Khmer Nuv srock VS Srey Khmer Nuv Boroteis!!!!!!!!! 464791
ot deng help la beab mech neng na ban jeng ..ber deng bach te

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Sokhayun,

Yubol robos lork kor che ma-yarng dae....Srey srock Khmer or Srey Boroteis are same srey....Tae knjom dooche maen chet chab aroam srey srey Srock khmer more...Piprouse viche robos Pirun min arch compare che mouy srey srey nuv Boroteis tei, Viche robos Pirun nuv ton ksoy nas....

:study:


sokhayun wrote:srey borotes min pibak bong rean chrer la'or mayang dae na..neak klass kor la'or klaing nas dae..

srey khmer kor la'or dae ..kom reus chrern pek...lolzzzzzz

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Oaksm2006,

You're so right!!! but I have been waited for too long enuf, all women feel not confortable when they stay around me. Cuz Im a poor guy and uneducate compare to another. Thats why Im still a single.......

But hey!!! Im going to school nowaday. In the next 2 years I will graduate my Diploma, by that time, Im not worry to seek a gf anymore. Hehheheheh

Orkun mirt thom thom del ban ponyul ruerng chhak jivit ouy Pirun ban chriep...

:study:

oaksm2006 wrote:no need to worry about where she live. prom li ket ban kom not roch mok hoy nov avey avey del neng kert lerg knoun jivit ro bos nak. douch ches ber nak jorb srey na ma nak del nak srolanh som kom kit tha neng nov ti na ey. tea som merl poch ro bos neng oy ban chbass, ber koss min sdaiy kroy.

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Sophanysim,

Niyeay ban la-or nass!!! tae knjom sobtngai nis ro nuv ma-nek aeng tei. Pa and Mas kort ban chol MORONASPHEP che yu chnam mork huey. mlos huey Pirun trov tae facing rourng anakort douy kluon aeng..." mouy chan terk, mouy chan kock"

Pirun Orkun thom thom...

:study:


sophanysim wrote:Srolanh koun chaov ouy mell paov son dan.

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

BongSrey PheakdeySneah, Chetikorup robos Pirun...

kar Yubol robos bongsrey ponyul kbos kbai la-or nass...Kor pontae, Pirun ort ban skol rir maen bong pa-oun or relatives nuv srock Khmer tei, Pirun che Koun komPrae....PA and MAS kort ban cholmorasphep os che yu chnam mork huey....

Mlos huey Pirun trov tae, khirt khom douy kluon aeng, Song kherm nuv luer thor preah puth....ber Pirun kor sang ban la-or pichet mun, sneahar Pirun ort cheat Pirun tei.

Ter bongSrey Yul jerng tei?????????

Pirun Orkun BongSreY che ateisbarama that taking time to advse I.

:study:

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sousdey paoun pros
bong soum oy jolbol bon tech na
Ber sen jea paoun jang ban propon reab ka pi srok khmer mork kir paoun trov rork neary na dael jenh pi krousa del mean pouch pong la'or : ban ney tha kei jes derng khos trov , mean jarirk la'or , jes oy domley monus , jes korob neak dortey, krobo jas tom , jak rirk sopheap reab sa , min chhert chhay tam sangkom sob tngai, pises ka niyeay sdey prokorb doy kun thor .
heuy ber sen paoun jang ban neary dael mean jarirk oss taing niss kir paoun min men rork tam online doy min skal pi pouch pong kei rir kor tov keunh pleam york plet nos tei.
neak del mean jarirk onjerng kir pheak jreun kei min sov banh jenh neng bang harng out kei aeng , paoun ach rork ban tam royeak mittpheak krousa robos pa mak paun nov khmer , pises ber sen jea mean neak del kei neak nae norm mon oy tov donderng neak nis neak noss ah neng min bach york tei , prous pheak jreun kei taeng sis sos knea heuy pourk kei kor jea monus del mean mohechata jang mork rous nov srok kei .

paoun jam peak mouy , srey dael yeung ngeay rork kir yeung kor ngeay bat bang tov vinh dae prous neak pseng kei kor ngeay neng teak srey nos doch dael yeung teak neang ban .

somrab khmer nov krov srok , bong kit tha ber sen krousa kei la'or koun kei kor la'or dae prous mae ov kei ban prodae prodov koun ban la'or heuy p^heak jreun koun taing noss taeng jang ban pdey dael sas douch kloun , here in france bong keunh mean krousa khmer jea jreun dael york khmer knea aeng , heuy mae ov kharng pros jol tov donderng koun srey khmer reab ka heuy pourk kei jreun rous nov jea mouy knea ban rohout .

* Tver Srae Trov Jes Merl Dey Tok Dak Koun Pros Srey Trov Jes Merl Thov Sondan *

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Naek del maen vesnar jeng Pirun, niyeay meck kor ban dae....I ort derng tei.

Orkun nas del ban rai rab ouy Pirun ban derng na...

:study:


***SoRiYa*** wrote:
KAP ANG wrote:Pirun yor mor kyom nis mor kyom joy bonrearn... lol

reurng ning nna merl tov deng nos...jet mnuse mneak mneak khos khos knear jeng....psong somnarng tov...bir min men bos yeung ker bos ke ti ponning.. lol!

Very Happy kyom kit doch pu kab arng dae. psong somnang tov..! lolz

oy tae yerng srolanh ke, ke srolanh yerng, jess yok yol knea, athyasrai knea, yol tuk lombak robos knea tov vinh tov mok... jess take care knea tov vinh tov mok. kour psong somang dae good

Jomnaek tov tngai mok yang mech nak na tov mer khernh Question
tver la or ban la or.. tver bab ban bab.... Amen...! terb
jeat mon min deng ban sang bab ey klass te, jeat nis ban tortoul phal ey york ning tov..! Very Happy

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum