Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 44939

Join the forum, it's quick and easy

Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Srey Khmer Vs. Srey Youn..........

+17
HONGDANH
NornaPdeyOun
XtesanX
bii
chvaksnae
A Ry
Chettanavich
Mr thansour
Lovekhmer2009
PheaKdeySnaeh
Jettra
2405
sokhayun
Lamour
KounDomreY
sreymomrith
ReaLKhmeR
21 posters

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down  Message [Page 1 of 5]

1Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 24th November 2009, 11:37 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Lolzzzzzzzzzz seuch mouy sen.....

Karl RK tov srok khmer. RK ban merl kheunh tha " Srey Khmer neng Srey Youn" man ka khos knea.
Ter Bong paoun na man ka Jab Arom tha khos knea trong na te............
Het Avey ban khos knea ber pouk ke sot tae srey srey douch knea.
Ter bong paoun na deng arch jouy punyol phong ban te ???

LOLZ...............
:D :D

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

2Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 24th November 2009, 11:50 pm

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator

kyom soum jumreab louk pou tha srey khmer ning srey youn khos khnea pit maen kir tha srey khmer kir jea srey khmer ,srey youn kir jea srey youn mien arch doch khnea ban nous te prous sars khos khnea jars. Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_biggrin Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 778734 Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 212395 Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 762862

http://www.lovekhmer.com

3Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 12:12 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

sreymomrith wrote:kyom soum jumreab louk pou tha srey khmer ning srey youn khos khnea pit maen kir tha srey khmer kir jea srey khmer ,srey youn kir jea srey youn mien arch doch khnea ban nous te prous sars khos khnea jars. Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_biggrin Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 778734 Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 212395 Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 762862

LOLZZZZZZZZ nis maen man ney tha khos knea nous te na..... Srey douch knea tae sars khos knea tae pouk ke NOV tae jear Srey........... lolzzzzzzzz

Rok Nirk teat tov.......

4Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 1:59 am

KounDomreY

KounDomreY
LK VIP
LK VIP

Jes ta mean heuy ta map nis! heheheh rok nek sin jam mor prab vinh lolzzzzz

5Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 2:06 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Kannitha2009 wrote:Jes ta mean heuy ta map nis! heheheh rok nek sin jam mor prab vinh lolzzzzz

lolzzzzzzz rok nirk tov..... heuy der merl tarm psa, tarm phoum tov na....... ber ban tov merl tarm khet rit tae laor lolzzzzzz

6Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 2:25 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

ReaLKhmeR wrote:Lolzzzzzzzzzz seuch mouy sen.....

Karl RK tov srok khmer. RK ban merl kheunh tha " Srey Khmer neng Srey Youn" man ka khos knea.

LOLZ...............

knhom ding knhom ding :P kmean reung ey del vy ort ding nos te...hahhaaaa... brab heuy ban ey mork venh RK?

7Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 2:39 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

vyvy wrote:

LOLZ...............

knhom ding knhom ding :P kmean reung ey del vy ort ding nos te...hahhaaaa... brab heuy ban ey mork venh RK?

ahaha VY jong ban ey tov ????
ber arch ouy ban i ouy lolzzz

8Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 3:02 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

ReaLKhmeR wrote:
vyvy wrote:

LOLZ...............

ahaha VY jong ban ey tov ????
ber arch ouy ban i ouy lolzzz

kjol yeay nas, tos yeay tov kor RK rok men ban ta dor del ning.... tuk ory chhngorl reung srey yuon srey khmer ning teat tov^^

9Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 3:11 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Haha tha min deng sroul sdarb jeang lolzzzzz

10Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 3:20 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

kyom tha ke taing nos sa'art sa'art nasss min khos knea te ...pu jas heuy merl eiy kor min ding dae..yap maen heuy..sark tov merl mdong teat merl derm3 ouy kheunh ch'bass maen taen... lolzzzz

http://tagged.com/sokhayun

11Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 3:27 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

ReaLKhmeR wrote:Haha tha min deng sroul sdarb jeang lolzzzzz

hahaaha chong brer kbuon bork knhom phong eh :P tov men ruoch te rk ery!!! brab jos.. reung ey kor men rom-lorng pi phnek knhom ban del, ma ar treom reung srey youn srey khmer pun ning nos! ber men jer suo ta lbong dy ning hydruoch tov ding heuy :D

12Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 3:37 am

Lamour

Lamour
LK_Teams
LK_Teams

sokhayun wrote:kyom tha ke taing nos sa'art sa'art nasss min khos knea te ...pu jas heuy merl eiy kor min ding dae..yap maen heuy..sark tov merl mdong teat merl derm3 ouy kheunh ch'bass maen taen... lolzzzz

man heuy... niyeay doch lbong yun ban trov, manos jas phnek men sov jea la-or pun marn te... rk sark tov merl ma-dorng teat tov! ta lerk kroy kom chhor merl tov ang-kun merl venh, kraeng lor merl jbas cheang mun :P :P :P

13Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 3:47 am

2405

2405
LK VIP
LK VIP

LOLZ...............
Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_biggrin Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_biggrin
khernh te...oy tov leng bongpaoun nov srok khmer ot tov leng te...a leng tov der merl srei srei a na nos vinh... yab men rk!! Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 07

14Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:08 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

vyvy wrote:
ReaLKhmeR wrote:Haha tha min deng sroul sdarb jeang lolzzzzz

hahaaha chong brer kbuon bork knhom phong eh :P tov men ruoch te rk ery!!! brab jos.. reung ey kor men rom-lorng pi phnek knhom ban del, ma ar treom reung srey youn srey khmer pun ning nos! ber men jer suo ta lbong dy ning hydruoch tov ding heuy :D

hahaa lolzzzzzzz jeng berk moit tich mor lolzzzzzz ber khos i tha khos ber trov i tha trov lolzzz

15Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:09 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

sokhayun wrote:kyom tha ke taing nos sa'art sa'art nasss min khos knea te ...pu jas heuy merl eiy kor min ding dae..yap maen heuy..sark tov merl mdong teat merl derm3 ouy kheunh ch'bass maen taen... lolzzzz

hahaa ke tha munous Jas phnek laor lolzzzzz merl ey kor tlous dae lolzz

16Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:11 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

240509 wrote:

LOLZ...............
Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_biggrin Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_biggrin
khernh te...oy tov leng bongpaoun nov srok khmer ot tov leng te...a leng tov der merl srei srei a na nos vinh... yab men rk!! Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 07

lolzzzzzzz rk tov srok khmer tov der leng der merl rok konlaeng na ngeay sroul neng na.....
ber tov na mor na kheunh tae angjeng tov heuy...... jeng ban sour......... lolzzzzzzzzzz

17Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:12 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

Kos knea trong tha srey khmer yeay khmer jbas, srey youn yeay khmer ott jbas
Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Rire

LOLZ...............

18Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:13 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

vyvy wrote:

man heuy... niyeay doch lbong yun ban trov, manos jas phnek men sov jea la-or pun marn te... rk sark tov merl ma-dorng teat tov! ta lerk kroy kom chhor merl tov ang-kun merl venh, kraeng lor merl jbas cheang mun :P :P :P

lolzzzzzzzz rk merl heuy merl heuy jeng ban mor sour.......... klach man nak na deng.....

19Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:14 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

svai tram wrote:Kos knea trong tha srey khmer yeay khmer jbas, srey youn yeay khmer ott jbas

LOLZ...............

ummmmmmmm trov myang dae....... tae jomleuy nis RK ot jong ban lolzzzzzzzzz

20Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:20 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

khos knea trang srey youn pel bot jeung touch pourk kei chhor Wink
yiss kamap niss deung heuy sour kei teat jab kvey saen KP lov neng

http://www.srolanhkhmer.com/

21Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:20 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:

min dael te robos eiy kor doy ouy tae jas heuy vea laeng la'or heuy lok pu..sour ke aeng tov ber min jeur kyom.tae ber pu kae kun kat vaen ta rir kor tver lasik eye surgery terb merl kheunh ch'bass vinh ban na...kyom nov tae jeur tha srey khmer heuy ning srey yuon sa'art sa'art douch knea..heuy kyom juol lit ke nasss puuu..lolzz

22Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:22 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:
ReaLKhmeR wrote:

min dael te robos eiy kor doy ouy tae jas heuy vea laeng la'or heuy lok pu..sour ke aeng tov ber min jeur kyom.tae ber pu kae kun kat vaen ta rir kor tver lasik eye surgery terb merl kheunh ch'bass vinh ban na...kyom nov tae jeur tha srey khmer heuy ning srey yuon sa'art sa'art douch knea..heuy kyom juol lit ke nasss puuu..lolzz

sousdey bong pros
welcome back :D som jol mouy biyear reek reay bong pros mork vinh
yisss ayuk veng men , pel na kyom nirk dol kir keunh mok morng , msil minh jol facebook keunh your nick tha jam message tov , lov ban keunh nov LK :D

http://www.srolanhkhmer.com/

23Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:43 am

Lovekhmer2009

Lovekhmer2009
LK VIP
LK VIP

jos lbong mech men tov som ke check mer tov tha khos knia trong na hhahhaaah Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_razz

pa oun ot panhha te ouy tae ma nos la or neng kom ouy tae mean kontoy tov barn heoy hahhaha (tae jong kroy som srey khmer hhhehe jeat niyom tech)

24Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:51 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

*PheaKdeySnaeh* wrote:khos knea trang srey youn pel bot jeung touch pourk kei chhor Wink
yiss kamap niss deung heuy sour kei teat jab kvey saen KP lov neng

yiiiiiiiiii srey youn na noum Chor...

srey Mao and Mong te ban noum CHOR........ heheeeeeeee

25Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:53 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

sokhayun wrote:
ReaLKhmeR wrote:

lolzzzzzzzz khos hey lbong.

Mteas Jas Kanh Tae Her........... lolzzzzz

Lan jas ke tok jea " Classic Car" heuy tlaiy jeang ah thmey teat lolzzzzzzzzzzzzzzzzzz

26Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 4:55 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Lovekhmer2009 wrote:jos lbong mech men tov som ke check mer tov tha khos knia trong na hhahhaaah Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Icon_razz

pa oun ot panhha te ouy tae ma nos la or neng kom ouy tae mean kontoy tov barn heoy hahhaha (tae jong kroy som srey khmer hhhehe jeat niyom tech)

hahaaaaaa Check ke FREEEEEEEE mech. RK klach jet roy lolzzzz
jom ot nak na deng maen nor????????????????

27Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 5:06 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

ReaLKhmeR wrote:
sokhayun wrote:
ReaLKhmeR wrote:

min dael te robos eiy kor doy ouy tae jas heuy vea laeng la'or heuy lok pu..sour ke aeng tov ber min jeur kyom.tae ber pu kae kun kat vaen ta rir kor tver lasik eye surgery terb merl kheunh ch'bass vinh ban na...kyom nov tae jeur tha srey khmer heuy ning srey yuon sa'art sa'art douch knea..heuy kyom juol jit ke nasss puuu..lolzz

Lan jas ke tok jea " Classic Car" heuy tlaiy jeang ah thmey teat lolzzzzzzzzzzzzzzzzzz
tae yang na kyom york ah saro mile heuy..min jong ban te classic ..too old..hahhaha kyom juol jit tae thmey te puuuuuuu

28Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 5:19 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

sokhayun wrote:
ReaLKhmeR wrote:
sokhayun wrote:
ReaLKhmeR wrote:

min dael te robos eiy kor doy ouy tae jas heuy vea laeng la'or heuy lok pu..sour ke aeng tov ber min jeur kyom.tae ber pu kae kun kat vaen ta rir kor tver lasik eye surgery terb merl kheunh ch'bass vinh ban na...kyom nov tae jeur tha srey khmer heuy ning srey yuon sa'art sa'art douch knea..heuy kyom juol jit ke nasss puuu..lolzz

tae yang na kyom york ah saro mile heuy..min jong ban te classic ..too old..hahhaha kyom juol jit tae thmey te puuuuuuu

jeng hor...........rok tae thmey teat........
ke tha Jas tok tae thmey heuy kmeng teat hor?

29Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 5:25 am

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
sokhayun wrote:
ReaLKhmeR wrote:

sousdey bong pros
welcome back :D som jol mouy biyear reek reay bong pros mork vinh
yisss ayuk veng men , pel na kyom nirk dol kir keunh mok morng , msil minh jol facebook keunh your nick tha jam message tov , lov ban keunh nov LK :D
jol pi kor ban dae paoun dane..maen heuy ah'tit nis chhob tver ka 3 thngai.pros jea thngai Thanksgiving day..jea thngai nham turkey hahhaha kyom mork juob jom nheat mit heuy kor juol lk sark lor merl tov hhaha jong phaiy phaiy nov leuy te pros khan joul mork yu pel.ber jol 4-5 keov brohael laeng phaiy merl tov lolzz

30Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... Empty Re: Srey Khmer Vs. Srey Youn.......... 25th November 2009, 5:45 am

Jettra

Jettra
LK Member
LK Member

jeng kos knea trong tha: srey youn cheluy tha "er!!!" and srey khmer cheluy tha "Jah"
trov ott lolz????

ReaLKhmeR wrote:
svai tram wrote:Kos knea trong tha srey khmer yeay khmer jbas, srey youn yeay khmer ott jbas

LOLZ...............

ummmmmmmm trov myang dae....... tae jomleuy nis RK ot jong ban lolzzzzzzzzz

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 5]

Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next