Bang phaoun jeati snaeha. Nov srok khmer yoeung,ter khae na del trojeak heuy kour oy jang tov leng komsan ?
Join the forum, it's quick and easy
hydrophilistic wrote:Ker ah srai tov tam kalak tesak. Khae 7-11. Tae nhom som pdam tha: Ber sen jea mnak eng, kom nov srok khmer pel khae kadek ey, komsot kloun nas lolzzz. Tae ber mean knea vinh ker jouy son'som luy ban klas dae prous ey trov ka phouy tae 1 lolzz.
sokhayun wrote:yisss mich kor jol jit khae trojeak mess...min klach ro'ngea te rir ey??lolzzz
bros sos kor ean dar lok euy...lolzzzjakkrorphoup wrote:sokhayun wrote:yisss mich kor jol jit khae trojeak mess...min klach ro'ngea te rir ey??lolzzz
Mor pi khae trojeak ,yoeung ach sleak peak khor av ban sruol, ri ai khae kdao ,ker trev ka khor kley ,heuy min jang banhchenh sexy body...lolzzzzz
sokhayun wrote:bros sos kor ean dar lok euy...lolzzzjakkrorphoup wrote:sokhayun wrote:yisss mich kor jol jit khae trojeak mess...min klach ro'ngea te rir ey??lolzzz
Mor pi khae trojeak ,yoeung ach sleak peak khor av ban sruol, ri ai khae kdao ,ker trev ka khor kley ,heuy min jang banhchenh sexy body...lolzzzzz
jam dol khae kadek sen jam kyom prab. ber prab pi lov tov klach trorm ort ban lolzzzjakkrorphoup wrote:hydrophilistic wrote:Ker ah srai tov tam kalak tesak. Khae 7-11. Tae nhom som pdam tha: Ber sen jea mnak eng, kom nov srok khmer pel khae kadek ey, komsot kloun nas lolzzz. Tae ber mean knea vinh ker jouy son'som luy ban klas dae prous ey trov ka phouy tae 1 lolzz.
Lolzzz@hydro. Thanks for your info .Jos phuoy nong sronok ror te hydro ?.
Similar topics