bong dane niyeay trov hey songkhem tha pelvealea tov muk thver oy kiot ros nov ban sok douch khyom der chos .......................munos maneak maneak nona kor thloip mean der snae ha tae kou tae ches berng chek snae ha nos phong lozz mhom ban niyeay prab pdey mhom taing oss ning arom der mean nov knong khloun keu mhom teng prab kiot bong deung te kiot ban niyeay tha ( kiot chea munos pros mean somnang cheang ke )tos chea ka srolanh pi atey takal yaing na kor doy kor khyom min derl kit tha kbot pdey +koun der khyom chea munos srolanh krom krousa ning oy domlai krom krousa nas hey ma yang tiet mhom ban ros nov leu toek dey thmey nis chet kor phlas pdou thmey der,ber niyeay sarob tov ber ban pdey min youl chit min srolanh thnak tnom nos prohel chea sday krouy tae pel ban choup kiot keu kiot la or cheang songsa der mhom thloip love pouk yeung ning ros nov oy ban sok chea reing rohout...........*PheaKdeySnaeh* wrote:bong kit doch paoun too , promlikhet kir pel klas tver bab jet monuskim mala wrote:tae mean pel khlass mhom nirk touch chit ning vesna ,promlikhit nas ber oy choup hey het ey min oy choup knea reing rohout tov mhom srolanh knea doy chit ning chit hey berk knea douy bongkhom chit tae ponoss mor dol pel nis ke min tion reab ka or mean neak takecare ke te ,mhom chong oy ke mean krousa oy ban chhab ning rous nov oy mean sechkdey sok ber ke nov tae min tion reab ka hey min tion mean neak takecare ke arom mhom nov min ban sgoup nos te bong ,mor dol pel nis mhom mean pdey ning kompong mean ptey pos 6khae hey ka ros nov chea mouy pdey propun sop ngay ban sok nas tos mhom thloip mean snae ha mouy derl srolanh knea doy smos kor doy tae mhom trov thver avey avey taing oss dem bery kroum krousa bong deung te ??? kal pi dom bong mhom kmean chit srolamh pdey te pros tae munos sachetana robos mhom ban slab batt tov hey tae pel vealea thver oy mhom kat chit ban madong tic madong tic hey mor dol pel nis yeung berk knea 2 chhmam hey ...................................Krovann wrote:kim mala wrote:mean hey ber ouy choup why oy pratt ??? nirk dol merl chan nirk dol munos maneak nos thver oy mhom nirk dol ke maneak nos der tae somkhem tha ke ning ban sok chos.......................................
thver ma dich cheat nis mean tae nisay tae kmean vessna te
maen heuy ber yerng trem tae mean nisaiy heuy kmean veasna kor kron proseur jea jeang neak klas ot mean somnang tang os nung.
nis jea ka laor myang dae Mala, tuos bey yerng ban juop rir min ban juop kor doy som oy tae ke mean kdey sok tov ban heuy..
ban joub , ban skal , ban srolanh tae min ban joub mouy jivit heuy kor trov prort knea vinh.
kal del he ott torn york mork pi knong jet he min torn ach plech ban nov avey del he mean knong jet pontae jea mouy neng pel velea he neng psorm jet kloun aeng bontech mdang , heuy kor vea jea ka la'or del he rork neak pseng nov pel del he ach dak tok reung jas nov mouy konlaeng heuy sarng nov reung tmey dermbey aknakot .
if he mean krousa pel nis heuy knong jet neng bedoung him still love you kir ach tver oy neak del jea mjas tmey min sabai jet .
Now paoun ban jab pderm mean jet srolanh pdey neng pdol sopheakmongkol dol him yarng la'or , tver jea propon dor la'or lers propon klas ka doy jet srolanh . Tae bong tha tous jea sob tngai paoun mean sopheakmongkol knong krousa yarng na kor doy tae knong jet nov tae min ach bomplech nov monus mnak del tlob srolanh , anusavery krrob yarng del tlob sarng , tae paoun jes baeng jaek heuy paoun raksa tok nov avey taing noss mouy konlaeng knong besdoung paoun os mouy jivit , tae kor min oy vea mork pas pol dol sopheakmongkol knong krousa paoun sob tngai dae , bong niyeay trov tei ?
Join the forum, it's quick and easy