Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  44939


Join the forum, it's quick and easy

Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor

+7
sokhayun
2405
Ani Chnass
kim mala
SreySros85
jakkrorphoup
PheaKdeySnaeh
11 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Hi all
kyom angkuy merl video kei psay ompi ka jik rork robos boran khmer del kob jorl pi yu mork heuy, kyom mean arorm nirk kit tha ber sen jea baremey ney robos boran taing noss tngai na mouy banh jenh mahethrith tver oy protes khmer tmey sa'at mean roub reang douch samai angkor monus sot tae jes derng neng chhlat vey , srok khmer merl tov preab douch jea pka kompong tae reek , dey khmer kir thom del tlob mean chmous jea anachak khmer , srok jit kharng krorn jea koun protes mouy dor touch nheb ( pises protes ah chkae thai neng youn ).
mmmmm min derng jea sabai yarng na tei nor ,
kyom neng ann book khmer niyeay pi samai derm samai angkor oy derng oban jreun heuy kyom neng taing samathik tver oy vinhean neng arorm robos kyom ban tov dol samai nos Very Happy Very Happy prous jea samai del srok khmer thkern thkan heuy jea samai del kyom sork sday del min ban kert torn hehehehe

http://www.srolanhkhmer.com/

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Hi all
kyom angkuy merl video kei psay ompi ka jik rork robos boran khmer del kob jorl pi yu mork heuy, kyom mean arorm nirk kit tha ber sen jea baremey ney robos boran taing noss tngai na mouy banh jenh mahethrith tver oy protes khmer tmey sa'at mean roub reang douch samai angkor monus sot tae jes derng neng chhlat vey , srok khmer merl tov preab douch jea pka kompong tae reek , dey khmer kir thom del tlob mean chmous jea anachak khmer , srok jit kharng krorn jea koun protes mouy dor touch nheb ( pises protes ah chkae thai neng youn ).
mmmmm min derng jea sabai yarng na tei nor ,
kyom neng ann book khmer niyeay pi samai derm samai angkor oy derng oban jreun heuy kyom neng taing samathik tver oy vinhean neng arorm robos kyom ban tov dol samai nos Very Happy Very Happy prous jea samai del srok khmer thkern thkan heuy jea samai del kyom sork sday del min ban kert torn hehehehe

Niyeay jong, kyom kor jang doeung dae tha teu ,chumnorn nous neak srok ke ban mahop ey nham ?

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Hi all
kyom angkuy merl video kei psay ompi ka jik rork robos boran khmer del kob jorl pi yu mork heuy, kyom mean arorm nirk kit tha ber sen jea baremey ney robos boran taing noss tngai na mouy banh jenh mahethrith tver oy protes khmer tmey sa'at mean roub reang douch samai angkor monus sot tae jes derng neng chhlat vey , srok khmer merl tov preab douch jea pka kompong tae reek , dey khmer kir thom del tlob mean chmous jea anachak khmer , srok jit kharng krorn jea koun protes mouy dor touch nheb ( pises protes ah chkae thai neng youn ).
mmmmm min derng jea sabai yarng na tei nor ,
kyom neng ann book khmer niyeay pi samai derm samai angkor oy derng oban jreun heuy kyom neng taing samathik tver oy vinhean neng arorm robos kyom ban tov dol samai nos Very Happy Very Happy prous jea samai del srok khmer thkern thkan heuy jea samai del kyom sork sday del min ban kert torn hehehehe

hehehe min man bong kert min torn te, tae arch bong ning nhom kert torn dae,tae trov slap os vinh heuy yerng terb chab jean thmey jea koun khmer teat na bong.. Very Happy
nhom niyeay trov teat heuy man te bong dane ? orkun bong, bach sor'ser te bong, seth tae skol knea heuy Razz

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jakkrorphoup wrote:

Niyeay jong, kyom kor jang doeung dae tha teu ,chumnorn nous neak srok ke ban mahop ey nham ?
nham bai , nham trey sach tomada neng na
pourk kei jea monus ter lolzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

SreySros85 wrote:
hehehe min man bong kert min torn te, tae arch bong ning nhom kert torn dae,tae trov slap os vinh heuy yerng terb chab jean thmey jea koun khmer teat na bong.. Very Happy
nhom niyeay trov teat heuy man te bong dane ? orkun bong, bach sor'ser te bong, seth tae skol knea heuy Razz
seuch seuch out teat heuy lolzzzzz
kmean tei sros euy ber tlob kert samai nos baeb nirk keunh klas heuy tha kal nos yeung ban tov dam bai oy pros pros del tov sarng sang prasat lolzzzzzzzzzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

SreySros85

SreySros85
LK Member
LK Member

hehe niyeay doch bong kor arch trov mayang dae, Very Happy bros bros khmer jom norn angkor meat thom thom kron tae sromai kor deng tha songha songha dol heuy, min doch bros sak mai nis te ke leng reang nas.. khernh ma plet loy tae dol merl yu terb deng tha bong paoun kajanh jek... lolzzz

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

hola hey ber niyeay pi khmer sa mai dem mhom kor ort deung der tae krion tae deung tha khmer yeung rong reung cheang protes chet khang douch chea VN ,thai ,lao chea dem prous kal pi mun mean nisit srok ke mor rean youk chom ness nov srok khmer tae dol pel alov khmer yeung tov nov srok ke ,rean srok ke chreun nas bong ,hey mayang vinh tiet na oy tae chhir la moum la moum tov pet vietname,thai os hey kmean neak na chong merl nov knong srok te prous seva kam thlai ,hey thnam phot komnort kor mean der ,mahoup aha phot komnort ,mean cheat kimi chreun ,hey pheak chreun youk mor protes chet khang ning eng puthoooooooooooooooo khmer ngai na ban douch sa mai mun tov nor ??????????????? ber prochea choun maneak maneak rok tae ayous khloun beb nis kit kit kit chhir pa dol hey

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz

Ani,
Kal samai angkor srey srey sleak peak banh cheng kbal puos..Merl tae roup srey apsara doeung heuy lolz

Chomnek pross sleak jang kben ,heuy touk sork chouk pi leu kbal...cool ha lolz

2405

2405
LK VIP
LK VIP

ពេលនោះអ្នក នឹងមានអារម្មណ៍ផ្សេងពីអ្វីដែលអ្នកគិតពេលនេះ

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

tous khorm ssromai yang na kor min arch bork kroy vinh ban dae....mean tae tov mok rohout...soum 3 tae video ke laeng tver machine rewind tov heuy..kit merl tae ponning ban heuy..min bach samathik eiy te..lolzz blurp

http://tagged.com/sokhayun

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

mmm...mer tov somboe srey srey sexy mer dol heuy....ban mearn chlak tuk tam jon-cheang ankor yang jrenh jeng.. lol! lol! lol!


*PheaKdeySnaeh* wrote:Hi all
kyom angkuy merl video kei psay ompi ka jik rork robos boran khmer del kob jorl pi yu mork heuy, kyom mean arorm nirk kit tha ber sen jea baremey ney robos boran taing noss tngai na mouy banh jenh mahethrith tver oy protes khmer tmey sa'at mean roub reang douch samai angkor monus sot tae jes derng neng chhlat vey , srok khmer merl tov preab douch jea pka kompong tae reek , dey khmer kir thom del tlob mean chmous jea anachak khmer , srok jit kharng krorn jea koun protes mouy dor touch nheb ( pises protes ah chkae thai neng youn ).
mmmmm min derng jea sabai yarng na tei nor ,
kyom neng ann book khmer niyeay pi samai derm samai angkor oy derng oban jreun heuy kyom neng taing samathik tver oy vinhean neng arorm robos kyom ban tov dol samai nos Very Happy Very Happy prous jea samai del srok khmer thkern thkan heuy jea samai del kyom sork sday del min ban kert torn hehehehe

https://www.dailymotion.com/7wonder

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

SreySros85 wrote:hehe niyeay doch bong kor arch trov mayang dae, Very Happy bros bros khmer jom norn angkor meat thom thom kron tae sromai kor deng tha songha songha dol heuy, min doch bros sak mai nis te ke leng reang nas.. khernh ma plet loy tae dol merl yu terb deng tha bong paoun kajanh jek... lolzzz
LOLZZZ meath thom kmoa sro'aem sork rounh angkea dey lolzzzzzzz
samai lov samai pros reang srey ( min tha tou tov tei kir mouy chomnoun )sork kbal trov plerng chhork lolz

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Jah trov heuy , srok kei kei der tov mok srok yeung der thoy kroy .
but i hope tov tngai mok koun khmer jomnorn kroy serk sa ban kpous del ach pdol domley oy srok yeung leung vinh , vea min ach douch samai mon nos tei tae vea oy mean domley jeang pel kroy kroy nis , tae bong kit tha tov tngai mok avey dael yeung trov bat bang tov kir tomneam tomlob propey ney robos khmer cuz now yuvajon mouy jomnoun ban jab york vapathor kei jreun pek (heuy avey del kei jab york jreun jea avey del min la'or )
kim mala wrote: hola hey ber niyeay pi khmer sa mai dem mhom kor ort deung der tae krion tae deung tha khmer yeung rong reung cheang protes chet khang douch chea VN ,thai ,lao chea dem prous kal pi mun mean nisit srok ke mor rean youk chom ness nov srok khmer tae dol pel alov khmer yeung tov nov srok ke ,rean srok ke chreun nas bong ,hey mayang vinh tiet na oy tae chhir la moum la moum tov pet vietname,thai os hey kmean neak na chong merl nov knong srok te prous seva kam thlai ,hey thnam phot komnort kor mean der ,mahoup aha phot komnort ,mean cheat kimi chreun ,hey pheak chreun youk mor protes chet khang ning eng puthoooooooooooooooo khmer ngai na ban douch sa mai mun tov nor ??????????????? ber prochea choun maneak maneak rok tae ayous khloun beb nis kit kit kit chhir pa dol hey

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz
srey srey kir jreun sleak jangpong

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz

Ani,
Kal samai angkor srey srey sleak peak banh cheng kbal puos..Merl tae roup srey apsara doeung heuy lolz

Chomnek pross sleak jang kben ,heuy touk sork chouk pi leu kbal...cool ha lolz
neng heuy phoup lolzzzz

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

2405 wrote:ពេលនោះអ្នក នឹងមានអារម្មណ៍ផ្សេងពីអ្វីដែលអ្នកគិតពេលនេះ
Kir mean arorm tha khmer pit pit and Proud To Be Khmer Wink

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sokhayun wrote:tous khorm ssromai yang na kor min arch bork kroy vinh ban dae....mean tae tov mok rohout...soum 3 tae video ke laeng tver machine rewind tov heuy..kit merl tae ponning ban heuy..min bach samathik eiy te..lolzz blurp
derng heuy tha min ach thoy kroy ban Razz ber ach kyom thoy kroy kloun aeng bach mork niyeay tei lean ondat
kyom tain samathik jang keunh nov avey del kyom jang keunh :P

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzzz srey douch nov tam jonhjaing prasat kir srey somrab tae sdach tei , srey tomada kir kei min sleak onjerng tei Razz
KAP ANG wrote:mmm...mer tov somboe srey srey sexy mer dol heuy....ban mearn chlak tuk tam jon-cheang ankor yang jrenh jeng.. lol! lol! lol!

http://www.srolanhkhmer.com/

sokhayun

sokhayun
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
sokhayun wrote:tous khorm ssromai yang na kor min arch bork kroy vinh ban dae....mean tae tov mok rohout...soum 3 tae video ke laeng tver machine rewind tov heuy..kit merl tae ponning ban heuy..min bach samathik eiy te..lolzz blurp
derng heuy tha min ach thoy kroy ban Razz ber ach kyom thoy kroy kloun aeng bach mork niyeay tei lean ondat
kyom tain samathik jang keunh nov avey del kyom jang keunh :P
haahaha ber sin jea kyom arch bork kroy ban kyom kor jong somrach jit sa jea thmey dae...lolzz seuch

http://tagged.com/sokhayun

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz

Ani,
Kal samai angkor srey srey sleak peak banh cheng kbal puos..Merl tae roup srey apsara doeung heuy lolz

Chomnek pross sleak jang kben ,heuy touk sork chouk pi leu kbal...cool ha lolz
neng heuy phoup lolzzzz

kyom nov jam jeat PS. Kal nong PS jea tour Apsara, kyom jea neak chatchaing oy koun jeang chhlak thmor nov kamphaing angkorwat taing oss .Heuy ke chhlak roup PS mun ke lolzzzzz

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Jah trov heuy , srok kei kei der tov mok srok yeung der thoy kroy .
but i hope tov tngai mok koun khmer jomnorn kroy serk sa ban kpous del ach pdol domley oy srok yeung leung vinh , vea min ach douch samai mon nos tei tae vea oy mean domley jeang pel kroy kroy nis , tae bong kit tha tov tngai mok avey dael yeung trov bat bang tov kir tomneam tomlob propey ney robos khmer cuz now yuvajon mouy jomnoun ban jab york vapathor kei jreun pek (heuy avey del kei jab york jreun jea avey del min la'or )
kim mala wrote: hola hey ber niyeay pi khmer sa mai dem mhom kor ort deung der tae krion tae deung tha khmer yeung rong reung cheang protes chet khang douch chea VN ,thai ,lao chea dem prous kal pi mun mean nisit srok ke mor rean youk chom ness nov srok khmer tae dol pel alov khmer yeung tov nov srok ke ,rean srok ke chreun nas bong ,hey mayang vinh tiet na oy tae chhir la moum la moum tov pet vietname,thai os hey kmean neak na chong merl nov knong srok te prous seva kam thlai ,hey thnam phot komnort kor mean der ,mahoup aha phot komnort ,mean cheat kimi chreun ,hey pheak chreun youk mor protes chet khang ning eng puthoooooooooooooooo khmer ngai na ban douch sa mai mun tov nor ??????????????? ber prochea choun maneak maneak rok tae ayous khloun beb nis kit kit kit chhir pa dol hey
mhom kor hope jing der bong
tae bong ey mhom merl news pi reung dey thli,pi khmer yeung ort mean ka ngear thver ,pi vapathor khmer yeung ning trov ke domdem tov (chea pises thai tae madong )hey neak ches deung ban rein kpong kpos min hean ros nov srok khmer yeung te khlach sovatapheap ber niyeay tov neak mean kor pi bak neak kro kor pibak min deung tha ngai na khmer mean chiveapheab sner knea te
tos bong kom kit chreun ey tov riom dissco vinh dead dance3 nis chea style bos bong hor ? dane2

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

jakkrorphoup wrote:
Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz

Ani,
Kal samai angkor srey srey sleak peak banh cheng kbal puos..Merl tae roup srey apsara doeung heuy lolz

Chomnek pross sleak jang kben ,heuy touk sork chouk pi leu kbal...cool ha lolz
Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  158778 som nang hey jeng ani kert ot torn sa mai ong kor...ot jes sleak jeng te lok oyyyyyyyyyyyyyyyyyy

http://www.khmercity.net/profile/Ani

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz
srey srey kir jreun sleak jangpong
Embarassed shy nas ber oun vinh ot hean sleak te

http://www.khmercity.net/profile/Ani

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kim mala wrote:
mhom kor hope jing der bong
tae bong ey mhom merl news pi reung dey thli,pi khmer yeung ort mean ka ngear thver ,pi vapathor khmer yeung ning trov ke domdem tov (chea pises thai tae madong )hey neak ches deung ban rein kpong kpos min hean ros nov srok khmer yeung te khlach sovatapheap ber niyeay tov neak mean kor pi bak neak kro kor pibak min deung tha ngai na khmer mean chiveapheab sner knea te
tos bong kom kit chreun ey tov riom dissco vinh dead dance3 nis chea style bos bong hor ? dane2
jivapheap smer knea kir kmean plov tei paoun srey
100 chnam teat kor min ban dae
bong min kit jreun tei krorn tha pel bong merl book neng merl video niyeay pi khmer kal pi mon tver oy mean arorm nirk dol neng sork sday neng na
jes disco dae paoun aeng neng ? Razz bong khan rorm yu heuy lov jang plech Very Happy

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Ani Chnass wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz
srey srey kir jreun sleak jangpong
Embarassed shy nas ber oun vinh ot hean sleak te
shy ei sleak jangpong douch pel yeung ngout tirk neng lolzz

http://www.srolanhkhmer.com/

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
Ani Chnass wrote:kal sa mai ong kor ke sleak peak yang mech tov bong srey?hm hm ber sleak peak doch khnong reung sdach nus deng or or pon na te nor Razz
srey srey kir jreun sleak jangpong
Embarassed shy nas ber oun vinh ot hean sleak te
shy ei sleak jangpong douch pel yeung ngout tirk neng lolzz
ngut tirk ngut nov home yeung mean ey bong ter sa mai nus sleak jorm pong tov dol na kor dol dae na jas Razz

http://www.khmercity.net/profile/Ani

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:
kim mala wrote:
mhom kor hope jing der bong
tae bong ey mhom merl news pi reung dey thli,pi khmer yeung ort mean ka ngear thver ,pi vapathor khmer yeung ning trov ke domdem tov (chea pises thai tae madong )hey neak ches deung ban rein kpong kpos min hean ros nov srok khmer yeung te khlach sovatapheap ber niyeay tov neak mean kor pi bak neak kro kor pibak min deung tha ngai na khmer mean chiveapheab sner knea te
tos bong kom kit chreun ey tov riom dissco vinh dead dance3 nis chea style bos bong hor ? dane2
jivapheap smer knea kir kmean plov tei paoun srey
100 chnam teat kor min ban dae
bong min kit jreun tei krorn tha pel bong merl book neng merl video niyeay pi khmer kal pi mon tver oy mean arorm nirk dol neng sork sday neng na
jes disco dae paoun aeng neng ? Razz bong khan rorm yu heuy lov jang plech Very Happy
mhom kor kit chreun der prous reung protes cheat touk oy lok bong thom kiot chea neak kat sech kdey chos
oh chhub sin bong ber mean dissco hey ort ani biyear douch reung dai reung cheung nas music

Ani Chnass

Ani Chnass
LK VIP
LK VIP

kim mala wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
kim mala wrote:
mhom kor hope jing der bong
tae bong ey mhom merl news pi reung dey thli,pi khmer yeung ort mean ka ngear thver ,pi vapathor khmer yeung ning trov ke domdem tov (chea pises thai tae madong )hey neak ches deung ban rein kpong kpos min hean ros nov srok khmer yeung te khlach sovatapheap ber niyeay tov neak mean kor pi bak neak kro kor pibak min deung tha ngai na khmer mean chiveapheab sner knea te
tos bong kom kit chreun ey tov riom dissco vinh Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Dead Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Dancing3 nis chea style bos bong hor ? Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Dancing2
jivapheap smer knea kir kmean plov tei paoun srey
100 chnam teat kor min ban dae
bong min kit jreun tei krorn tha pel bong merl book neng merl video niyeay pi khmer kal pi mon tver oy mean arorm nirk dol neng sork sday neng na
jes disco dae paoun aeng neng ? Razz bong khan rorm yu heuy lov jang plech Very Happy
mhom kor kit chreun der prous reung protes cheat touk oy lok bong thom kiot chea neak kat sech kdey chos
oh chhub sin bong ber mean dissco hey ort ani Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  718724 douch reung dai reung cheung nas Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Music
awwww oun ot jes rom te bong.....ber sen jea mean pleng er na vinh tov merl jos ber min see ani nov neng alov lolzzzzzzzBer Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Rire

http://www.khmercity.net/profile/Ani

kim mala

kim mala
Senior Member
Senior Member

Ani Chnass wrote:
kim mala wrote:
*PheaKdeySnaeh* wrote:
kim mala wrote:
mhom kor hope jing der bong
tae bong ey mhom merl news pi reung dey thli,pi khmer yeung ort mean ka ngear thver ,pi vapathor khmer yeung ning trov ke domdem tov (chea pises thai tae madong )hey neak ches deung ban rein kpong kpos min hean ros nov srok khmer yeung te khlach sovatapheap ber niyeay tov neak mean kor pi bak neak kro kor pibak min deung tha ngai na khmer mean chiveapheab sner knea te
tos bong kom kit chreun ey tov riom dissco vinh Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Dead Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Dancing3 nis chea style bos bong hor ? Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Dancing2
jivapheap smer knea kir kmean plov tei paoun srey
100 chnam teat kor min ban dae
bong min kit jreun tei krorn tha pel bong merl book neng merl video niyeay pi khmer kal pi mon tver oy mean arorm nirk dol neng sork sday neng na
jes disco dae paoun aeng neng ? Razz bong khan rorm yu heuy lov jang plech Very Happy
mhom kor kit chreun der prous reung protes cheat touk oy lok bong thom kiot chea neak kat sech kdey chos
oh chhub sin bong ber mean dissco hey ort ani Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  718724 douch reung dai reung cheung nas Ber Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Music
awwww oun ot jes rom te bong.....ber sen jea mean pleng er na vinh tov merl jos ber min see ani nov neng alov lolzzzzzzzBer Srok Khmer Ach Klay Jea Samai Angkor Mdang Teat Ter Sabai Yarng Na Tov Nor  Rire
deung hey jing ban kal mun khenh ani krovi chong dach kbal oss hey (dak sot tae kbach ke mae chek oy) hehehe dane2 dance3

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum