mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 44939


Join the forum, it's quick and easy

mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

mea hav tov party but min jong tov tve mech tov?

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

nhom jea manus del khos ke klang nas men te?del jes ta drink fresh water only nus.tov na kor pibak del ber nhom min jes jeng nus.lov boss hav tov party min jong tov te klach ke oy drink.pi bak jet nas.mech kor nhom kos ke mes lork ermea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP

Hello, li_qing...

Party is making alot of people to envolve and they share this and that to each other. Some party can be have good and bad person to involve as well. therefore, i suggest that you should take care your self while you come to participate it, cuz you dont want to be a vitim of that party.

I hope that you know what I mean and good luck for that...

Kimpirun

mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 30712

li_qing72 wrote:nhom jea manus del khos ke klang nas men te?del jes ta drink fresh water only nus.tov na kor pibak del ber nhom min jes jeng nus.lov boss hav tov party min jong tov te klach ke oy drink.pi bak jet nas.mech kor nhom kos ke mes lork ermea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317 mea hav tov party but min jong tov tve mech tov? 235317

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

i agree with ur idea.i alway reject all invite to join coworker party cos i afraid drunker.not drink they a good but drunk we can not know they idea.i alway keep myself form drunker so far.but now it is my boss party i difficult to reject but i think that i must take my brother go with me just ok.right?hm............i hope that for my future it good if i can meet s.o can not drink like me.i used to watched tv they a alway hit and look down his wife and than said that drunk so can not control body.

Guest

Anonymous
Guest

li qing ling qi dak tanerb ouy arja $500-$1000 ey tov jam arja sot mon ah kom om arm ouy li qing reak 3 yob 3 ngai kom ouy tov party ban. pon neng bach barom teat te Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

ngob hai.mork pi na neng arja?

Guest

Anonymous
Guest

mok pi china. arja jea kru pet tevada nov srok chen Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

oh chai don nhom nov srok khmer ot know u te sorry arja ot lbie lol:p

Guest

Anonymous
Guest

hakkk jos kron tae li qing rok domnos srai kom ouy bak tov party, arja jea kru sil, jam bach know kean ter ey. dak tanerb $500 mok, arja ban luy li qing ban nov home. ban phorl proyouch doch knea ter Very Happy ah reung know min know nos kmean ey somkhan te Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

aeja muk luy mes neng.teal tanerb madong 500$.deng tha 500$ neng sma neng my salary one month and 10 days ot?yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii arja muk luy

Guest

Anonymous
Guest

jos ber tver snaeh ouy ke mdong ban 500-1000 riel neng. lov ber ban 500$ arja vacation 2 yr mdong Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

jeng nak jea arja yab bom pung

Guest

Anonymous
Guest

yab ey, ber yab mech berk company jab kmouch ban Very Happy arja komnit nak prach jeng Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

company jab kmouch nov than kroam men te? Razz

Guest

Anonymous
Guest

ot te, jab kmouch del jounh kreung nhean khos chbab & het kav Very Happy

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

oh jeng arja krueng nhean te hor?ban jeng muk yab yang nis

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

lolzzzzzz yap men li nis ,
tomada monus srey tov party ei kor doy , nham tirk tomada , nham tirk krouch jea ka tomada kmean avey khos tei, heuy vea kor jea pheap tley thnou robos yeung dae na .

khmer yeung satrey khmer kei min nham sra nos tei ,

http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

bong er muntrey reachka ke deng ta pi pirk te bong.tgai mun manak srey tve ka with nhom pirk lerng jalob hai kou don deng ke call mork blame nhom teat tha nhom mech min heam kou don deng ke kom oy pirk pong mech jong tve jea good girl ta ma nak eng men te?bong kit merl tov jom pous nhom kit tha min tha srey or bros te ta like pirk kir pirk hery doch manak tve ka mouy nhom nus eng.ke sot ta jes pirk except nhom only ot jes pirk,ler mun she force nhom oy pirk nhom run jenh but ler nis pibak nas bong.

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

neng kir thet ler jet yeung tei , ber jet yeung tha ott pherk kir ott heuy
men kei tver ei trov ta tver tam kei na ,

http://www.srolanhkhmer.com/

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong kom tov worry ey bong kjom kor ot jes drink der bong bong can drink fresh water and tirk kroch ban na bong srey. hery kom tov care pi mnak srey derl tver ka mouy bong neng drink perk ot laor te bong perl klas ke merl mor ot som hery 1 teat nos perl klas perl derl yeung pirk jeng tver ouy bouk bros bros klas vea can palom ban na bong joun kal vea tver ey pdes pdas dak yeung kor tha ban der na bong srey

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

bong deng te pel nhom ott pirk ke tha nhom merl ngear ke neng min jes jol jom noam ke te tve kloun doch lob jeng.doch nis hery ban jea nhom min jong tov jol roum neng na bong

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

kitty oun bong plech tell mouy teat bong jes drink fresh water only na oun.tirk krouch or ey kor douy kor min jes pirk del jeng hery ban bong min del der tov na except go work only

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

pourk nong sot pourk kmean derng kjol ei ,
kvas ei monus pros del kei chhleat ohkas kei taeng rork okhas jerng jab oy srey pherk heuy klas dermbey kei tver avey pdes pdas ,

mok mort min men thet ler monus jes pherk tei

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Yes trov heuy , lovely
don't care neng somdey nak pseng but care pi kloun aeng ,
pel na yeung pherk kir ach mean reung kert leung chompous yeung krorb pel
tomada monus srey jes pherk kir min la'or nos tei, ( ber tha pherk 1 kev tomada kir ok tae ber pherk dol sroverng neng jol dol thnak srey pherk heuy lolzzzzzzz
lovelykitty wrote:bong kom tov worry ey bong kjom kor ot jes drink der bong bong can drink fresh water and tirk kroch ban na bong srey. hery kom tov care pi mnak srey derl tver ka mouy bong neng drink perk ot laor te bong perl klas ke merl mor ot som hery 1 teat nos perl klas perl derl yeung pirk jeng tver ouy bouk bros bros klas vea can palom ban na bong joun kal vea tver ey pdes pdas dak yeung kor tha ban der na bong srey

http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

trov hery bong jeng ban nhom jong reject min tov party neng na cos puk ke jol jit drink nas

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

ber ach min tov ban kir jea ka la'or ,

http://www.srolanhkhmer.com/

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

i see kmouy ming she poukae pherk nas ,
she jea koun nak thom jea koun nak mean ,
pherk sra douch pherk tirk mmm som klach heuy lok euy ,
pel pherk sroverng niyeay kmean derng kjol ei tei ,
kmean domley tei robeab neng nos

http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

trov hery bong nhom hate nak pirk nas hai som oy jeat nis kom jub nak pirk ber min jeng te disvorce mun prirk hery

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

bong li ot ey te bong phirk terk kir laor somrab sokkapheap. bong ah kjom sour mouy ban ot boos bong neng mean call na tov party neng ot? or call te bong mouy nak te?

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams

all coworker mong but mean srey ta 3 nak te,2 nak nus kom poul pirk mong hery nak force nhom oy pirk jeang ke kir 2 nak neng mong.and bros bros min sov hean te cos nhom than nak thom jeang puk kot

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member

ot ey te bong tos ber bong tov kor men ey der bong kom care pi srey srey tang nos ey cos pouk ke ot ban ka te srey poke phirk perk ot laor te bong merl bong tlai kjom ot jes phirk der neng jes te phirk fresh water der neng tirk krouch koit jes nham der te ot jol jet te koit nham te tirk normal neng bong hery perl tov party koit nham tomada tam jet koit. kom tov charb ahrom ouy pouk ke neng perk bong ot ban ka te bong srey

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum