srey phik sra yab has
Join the forum, it's quick and easy
Go to page : 1, 2
pel klas mou pherk dae terbong loy wrote:srey phik sra yab has
*PheaKdeySnaeh* wrote:pel klas mou pherk dae terbong loy wrote:srey phik sra yab has
but nham 1kev tei
*PheaKdeySnaeh* wrote:2, 3 kev kir dek pet douch bong loy lolzzzzzzzz
*PheaKdeySnaeh* wrote:
i haek kai os lov heuy pov , tol mean rong vorn oy moi ban moi
*PheaKdeySnaeh* wrote:ma kiss hov rong vorn dae hor ?
toi janenh ler moi vinh tei cuz kiss moi
*PheaKdeySnaeh* wrote:janenhh ei pov , ber pov ott kro'ob phorng
*PheaKdeySnaeh* wrote: neng neng ei ?
jos ber pov aeng teub mork pi tver ka ott torn ngout tirk phorng ban ei kro'ob
*PheaKdeySnaeh* wrote:Ok , bit tvea oy jit proyat mean nak lob merl lolzzz
mais pas moi
*PheaKdeySnaeh* wrote:Ok , bit tvea oy jit proyat mean nak lob merl lolzzz
mais pas moi
*PheaKdeySnaeh* wrote: keunh ott
jerng kor ttrodor tha kloun aeng jea komlos komnanh kloun dae
*PheaKdeySnaeh* wrote: ey ey
tomada kir min oy kei see taing oss neng pov
*PheaKdeySnaeh* wrote: niyeay ei yap moi chhop leng jol heuy
tov ei pdes pdas
Li_qing wrote:nhom min deng tha tve yang mech te?prous nhom min jes perk sra te but ka ngear beb jea tak tong neng sra jeng.mean ke fed nhom tha manus srey kour ta jes perk sra terb ka ngear laor.tus jea ka ngear min sov laor oy ta jes perk kir ban hery.ta nhom kour tve yang na?rean perk kor min rean tov?som jouy pdo yol bol oy nhom pong prous nhom jea manus del sa ob sra jea ti bom put.
bong jos kjom sombeai te1 kev kor ot jes phong kom tha 1 kev kalas kev kor ot jes der tver mech tov*PheaKdeySnaeh* wrote:pel klas mou pherk dae terbong loy wrote:srey phik sra yab has
but nham 1kev tei
bong loy srae nas pirk torl te dek pet kmas ke nas kom yeay ouy ke hear kmas ke*PheaKdeySnaeh* wrote:2, 3 kev kir dek pet douch bong loy lolzzzzzzzz
bong loy yab mong hery te ot ey te cos nak tov loch merl bong boy ngout tirk chea PD lol has habong loy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:Ok , bit tvea oy jit proyat mean nak lob merl lolzzz
mais pas moi
bet tve ey bong saat moi rok tah nak louch mer min ban rol ngai
trov hery bong kab yeay trovKAP ANG wrote:kmearn ey somkann te jes pug rir min jes...
peak ning ke brir teng srey teng pros ning...ke jes ti tha tha tov..pug rir min pug ler klourn eng te.Li_qing wrote:nhom min deng tha tve yang mech te?prous nhom min jes perk sra te but ka ngear beb jea tak tong neng sra jeng.mean ke fed nhom tha manus srey kour ta jes perk sra terb ka ngear laor.tus jea ka ngear min sov laor oy ta jes perk kir ban hery.ta nhom kour tve yang na?rean perk kor min rean tov?som jouy pdo yol bol oy nhom pong prous nhom jea manus del sa ob sra jea ti bom put.
lovelykitty wrote:bong loy srae nas pirk torl te dek pet kmas ke nas kom yeay ouy ke hear kmas ke*PheaKdeySnaeh* wrote:2, 3 kev kir dek pet douch bong loy lolzzzzzzzz
lovelykitty wrote:bong loy yab mong hery te ot ey te cos nak tov loch merl bong boy ngout tirk chea PD lol has habong loy wrote:*PheaKdeySnaeh* wrote:Ok , bit tvea oy jit proyat mean nak lob merl lolzzz
mais pas moi
bet tve ey bong saat moi rok tah nak louch mer min ban rol ngai
Go to page : 1, 2
Similar topics