Mean Nisai Tae Kmean Veasna 44939


Join the forum, it's quick and easy

Mean Nisai Tae Kmean Veasna 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Mean Nisai Tae Kmean Veasna

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Mean Nisai Tae Kmean Veasna 28th July 2012, 6:20 am

*Khmer_Empire*

*Khmer_Empire*
Senior Member
Senior Member

Mean Nisai Tae Kmean Veasna Azazaz13

2Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 28th July 2012, 6:32 am

*Khmer_Empire*

*Khmer_Empire*
Senior Member
Senior Member

បុណ្យស័ក្តិ មិនមែនបុណ្យសក្តិទេ សូមអភ័យទោស។

3Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 28th July 2012, 7:17 am

look_a_way

avatar
Senior Member
Senior Member

snae ha robos u ey kor kom sott doch snae ha nhom mles panha kor sro deang knea tet Sad

reung raV snae ha sa mai yab nassssssssss , snae smos yang na kor nov ta min chneas $$$$$$$$$$$$ ah del

4Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 28th July 2012, 2:57 pm

*Khmer_Empire*

*Khmer_Empire*
Senior Member
Senior Member

look_a_way wrote:snae ha robos u ey kor kom sott doch snae ha nhom mles panha kor sro deang knea tet Sad

reung raV snae ha sa mai yab nassssssssss , snae smos yang na kor nov ta min chneas $$$$$$$$$$$$ ah del

Kour oy anet you nas, chet smos min chneas ta sa-mom($). Choun Kal khang srey ke trov pa mak bongkhom oy reab kar. Heuy Neang tveu tam Ov Puk mday prom kar jea 1 monus del khloun min srolanh.

5Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 31st July 2012, 1:28 pm

ChanTita

ChanTita
Senior Member
Senior Member

Kit tov vanNak kruSa sa hav nass nor knong lok nis...kam pea lok key--well done pov seth

http://lovekhmer.com

6Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 31st July 2012, 3:40 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Sad Sad Sad nis heuy kir jivit
yeung min ach tortoul ban nov avey del yeung jang ban krorb pel tei , pheak jreun kir yeung ban trerm prathna neng sromai
knong jivit avey del tver oy yeung chhir jab jeang kei bomphot kir snaeha tae mdang ,
chhir doy robous ler reang kay min ach preab ban neng ka chhir jab plov jet neng besdoung leuy , srolanh tae min ach rous kbae kir chhir nas , but mean leak khan klas del tver min oy yeung chhir klaing , ex: baek knea min men doy ka kbot knea kir baek doy sa krousa ,tous baek men pit ber jet srolanh kir ott orn oy knea , raksa kdey srolanh knong besdoung rohout heuy kor min trov bos bang jorl knea , trov raksa ka rorb ann , pdol jea komlang jet neng yol dol jet knea nov pel mean tok , rorb knea jea mitt del yol taing jet neng besdoung , ber sen ach tver ban kir taing 2 nak ach rous nov mean snam nhor nherm rohout , tbet ot nov mouy knea but mean pheap kok kdov prous tous yarng na nov yol jet knea rohout

http://www.srolanhkhmer.com/

7Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 4th August 2012, 2:33 am

*Khmer_Empire*

*Khmer_Empire*
Senior Member
Senior Member

ChantitaLong wrote:Kit tov vanNak kruSa sa hav nass nor knong lok nis...kam pea lok key--well done pov seth

Kmean Ovpuk Mday Ena Jong Oy Koun Kror Lombak Tei, Doch Knea der OvpukMday Robos Neary Mneak Nus pouk Kot jong oy Koun Kot Ban Laor Broseur Knong Jivit Kor Oy Koun Reab Kar Jea Mouy Neak Thou Thea. Kor PonTae pouk Kot Min ban Kit Pi Chet Robos Koun Srey Kot Tei.

Thanks for your time and admiration bong srey

8Mean Nisai Tae Kmean Veasna Empty Re: Mean Nisai Tae Kmean Veasna 4th August 2012, 2:35 am

*Khmer_Empire*

*Khmer_Empire*
Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:Sad Sad Sad nis heuy kir jivit
yeung min ach tortoul ban nov avey del yeung jang ban krorb pel tei , pheak jreun kir yeung ban trerm prathna neng sromai
knong jivit avey del tver oy yeung chhir jab jeang kei bomphot kir snaeha tae mdang ,
chhir doy robous ler reang kay min ach preab ban neng ka chhir jab plov jet neng besdoung leuy , srolanh tae min ach rous kbae kir chhir nas , but mean leak khan klas del tver min oy yeung chhir klaing , ex: baek knea min men doy ka kbot knea kir baek doy sa krousa ,tous baek men pit ber jet srolanh kir ott orn oy knea , raksa kdey srolanh knong besdoung rohout heuy kor min trov bos bang jorl knea , trov raksa ka rorb ann , pdol jea komlang jet neng yol dol jet knea nov pel mean tok , rorb knea jea mitt del yol taing jet neng besdoung , ber sen ach tver ban kir taing 2 nak ach rous nov mean snam nhor nherm rohout , tbet ot nov mouy knea but mean pheap kok kdov prous tous yarng na nov yol jet knea rohout

Pit Jea Trem Trov Nas Bong Srey
Hehe, bong sorsai ban kbos kbai jeang Komnab Kyom Teat
Merci bien bong

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum