News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 44939

Join the forum, it's quick and easy

News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN

+6
jakkrorphoup
PheaKdeySnaeh
KmengWat
sangsreymech
MjasSnaehSomnop
look_a_way
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 7:06 am

look_a_way

Senior Member
Senior Member

http://www.rfa.org/khmer/indepth/society_with_thug_and_murder-07282012001303.html

2News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 11:56 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Yes bong ban merl video pi reung neng dae
ber yeung niyeay tov nis vea min men jea reung ti 1 tei kir mean reung del kour oy sa'ob kperm jeang neng jreun tov teat del ksae srolay nak thom tver ler khmer pseng teat del kmean bon sak ,
y monus akrork rous nov sroul heuy nak slot trang mouy chomnoun thom rous nov vetanea ,
srok yeung 80% neak thom jis jorn neak toch , neak mean merl ngeay nak kror

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

look_a_way

Senior Member
Senior Member

men hey bong reung rav tang os nis nhom rous nov khmer nhom see jbas nas hey kor sa obb kperm bom phott

sangsreymech

New Active
New Active

hallo anybody here?

5News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:09 pm

KmengWat

KmengWat
LK VIP
LK VIP

Akrok Sahav Ang Om Narch Tver Bab Neak Kro.

Hean Ban Tae Khmer Knea eng Mad

6News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:10 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

sangsreymech wrote:hallo anybody here?
hi sreymech
yes we are here

http://www.srolanhkhmer.com/

7News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:12 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

KmengWat wrote:Akrok Sahav Ang Om Narch Tver Bab Neak Kro.

trov nas pp

8News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:15 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

look_a_way wrote:men hey bong reung rav tang os nis nhom rous nov khmer nhom see jbas nas hey kor sa obb kperm bom phott
sombey ta koun neak thom neng kor arng kloun aeng koun neak thom tver ei tam jet dae vaiy vaiy

9News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:17 pm

KmengWat

KmengWat
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:
KmengWat wrote:Akrok Sahav Ang Om Narch Tver Bab Neak Kro.

trov nas pp

Min Deng Tgnai Na te Srok Yeung arch Lop Bombat Pouk Os Nis Te bong

Rous Nov Noum Tae Thgoun Paen dey Ort Proyaoch .

10News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:20 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

tol tae ils sont mort Wink

11News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:21 pm

KmengWat

KmengWat
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:tol tae ils sont mort Wink

Min Ngeay Ngoub Teat Na .............

Pouk Nis Ayu Veng Nas News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Bash

12News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:26 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jerng ban tha injuste , monus tver la'or taeng tov chhab
neak tver akrork tver bab kei bae nov neng Sad

13News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 10:33 pm

KmengWat

KmengWat
LK VIP
LK VIP

*PheaKdeySnaeh* wrote:jerng ban tha injuste , monus tver la'or taeng tov chhab
neak tver akrork tver bab kei bae nov neng Sad

Kal Nhom Tov Khmer Lir Ke tha.

(Tver La or Ban Bun Tver Akrok Ban Luy) Lolz

14News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 28th July 2012, 11:26 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

jerng heuy kei sok jet york luy jeang york bun

15News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 29th July 2012, 3:13 am

jakkrorphoup

jakkrorphoup
Senior Member
Senior Member

The judgment day will come . You just can't do that to people all time .People will rise up and settle this matter one way or another.

16News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 29th July 2012, 4:46 am

look_a_way

Senior Member
Senior Member

people khmer yerng te del yab min smart ke oy tov vote hey ta mech kor nov ta vote rok mnos jom nes teab aksa matta pheap deuk niom doch pouk rol ngai nis tver ey ? doch peak jas pol tha ber jong oy preas jouy yerng trov ta jouy kloun eng jea mun sin , ber pouk kiot min jes kit min jes jouy kloun eng phong ter oy neak na jouy kiot ban ? ber nhom ach explain people yerng ma srok khmer oy smart oy jes vote rok good leader ban nos nhom neng jom naiy pel jouy explain them 30 years kor ban dae nhom ach tver ban . ter yerng trov jouy them baeb na derm bey oy them smart like people at usa or erroup ?

17News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 29th July 2012, 5:16 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN BenfacheJos mek kdao ey kor kdao..rork tae jinh tov na min kert..kmao sach anh os heuy..
-Jos mek kit tae sror tom te ey..rork tae harl khoa av..harl srov ott ban sos vey has..
-Jos ber ber pleang ro lem ro lem jeng ..anh ban tirk ey prer tov vey..mich min pleang oiy klaing klaing mor..
-Jos mek pleang ey kor pleang..rork jinh tov na kor min rouch..rork si ey kor min kert..lourk do kor min dach..
-Jos heng kvak phnek te ey..der mork toit keo tirk anh..ott phnek mer man ah pler niss.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 538897
-Jos ah heng ott mean kon laeng dak keo tirk te ey has..ban york keo tirk mork dak nov neng oiy anh der toit biss mot jerng anh..ah pler niss. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 538897
Mek.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 733854Ter oiy knhom tver yang na tov .derm bey dom rov jet nak ???
News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 672993 Kom ba rom ey..knhom neng pjear yeam som leung merl keo tirk ro bos nak..min oiy toit tiet te..heuy knhom kor min tok keo tirk oiy nak toit tiet dae..

18News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 29th July 2012, 9:30 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

ter paoun kit tha ber sen vote nak pseng job ter kei prorm oy konlaeng tei ? i think kir no cuz kei love konlaeng neng kei min oy nak pseng york tei ,
look_a_way wrote:people khmer yerng te del yab min smart ke oy tov vote hey ta mech kor nov ta vote rok mnos jom nes teab aksa matta pheap deuk niom doch pouk rol ngai nis tver ey ? doch peak jas pol tha ber jong oy preas jouy yerng trov ta jouy kloun eng jea mun sin , ber pouk kiot min jes kit min jes jouy kloun eng phong ter oy neak na jouy kiot ban ? ber nhom ach explain people yerng ma srok khmer oy smart oy jes vote rok good leader ban nos nhom neng jom naiy pel jouy explain them 30 years kor ban dae nhom ach tver ban . ter yerng trov jouy them baeb na derm bey oy them smart like people at usa or erroup ?

19News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 29th July 2012, 9:33 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

When phoup ? kir nov thngai dae khmer trov kei york dey os men tei ?
jakkrorphoup wrote:The judgment day will come . You just can't do that to people all time .People will rise up and settle this matter one way or another.

20News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 29th July 2012, 9:58 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

Bong pros plae pka veng chngay mes
tver douch pourk kyom jang niyeay kir niyeay chom chom
jerng min jam bach khat pel sorsai oy long tei Wink
LK_Lover wrote:News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN BenfacheJos mek kdao ey kor kdao..rork tae jinh tov na min kert..kmao sach anh os heuy..
-Jos mek kit tae sror tom te ey..rork tae harl khoa av..harl srov ott ban sos vey has..
-Jos ber ber pleang ro lem ro lem jeng ..anh ban tirk ey prer tov vey..mich min pleang oiy klaing klaing mor..
-Jos mek pleang ey kor pleang..rork jinh tov na kor min rouch..rork si ey kor min kert..lourk do kor min dach..
-Jos heng kvak phnek te ey..der mork toit keo tirk anh..ott phnek mer man ah pler niss.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 538897
-Jos ah heng ott mean kon laeng dak keo tirk te ey has..ban york keo tirk mork dak nov neng oiy anh der toit biss mot jerng anh..ah pler niss. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 538897
Mek.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 733854Ter oiy knhom tver yang na tov .derm bey dom rov jet nak ???
News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 672993 Kom ba rom ey..knhom neng pjear yeam som leung merl keo tirk ro bos nak..min oiy toit tiet te..heuy knhom kor min tok keo tirk oiy nak toit tiet dae..

21News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 30th July 2012, 4:41 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

P'oun srey euy..bong kir jear derm dombong yeak.kmean plae kmean pka te.. Razz
pon tae bong kroin tae jong niyeay nov avey dael bong ban deng neng
merl khernh ..pi derm ro hoot mork..bong pross mnak niss..min dael chhor
nov khang na nos te..min sa op heuy kor min sror lanh bokkul na 1
dae..pon tae ja rirk lakka nak ro bos bong kir bong min pinh jet neng
bok na dael niyeay akrok pi ke derm bey oiy nak pseng yul tha kloun aeng
la or trem trov ( bong min man mean ney tha oiy p'oun srey te bart ) News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 2869
ter p'oun srey mean ban khernh news ro bos khmer sovanna phoum te
bart..nos kir jear reung bor ro ha keh..min man jear sith banh jinh yo
bol ro bos nak news te..som tos bong sor sé jrern pek heuy..pon tae bong
klach min os peak..arch tver oiy bong p'oun yerng nov LK niss ke yul ja
lom neng roub bong..tha bong niss kir jear ayorng Hun Sen..ka pit kir
kmean te..bong pross mank niss kir jear ayorng bos LK. Razz [="*PheaKdeySnaeh*"]Bong pros plae pka veng chngay mes
LK_Lover wrote:News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN BenfacheJos mek kdao ey kor kdao..rork tae jinh tov na min kert..kmao sach anh os heuy..
[/quote]

22News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 30th July 2012, 5:20 am

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

kyom min men derng doy sa news tei kir kyom derng doy sa berk pnek merl doy kloun aeng neng svaeng yol doy kloun aeng nov avey del la'or neng avey del akrork ,
avey dael jea ja pit kir nov tae jea ka pit tous york avey mork baing kor baing ban tae sombork krov tae pon nos , tae theat pit ber vea sa'oy kharng knong kir nov tae sa('oy tous york tirk ob mork banh pi krov kor doy , klen kro'ob ban tae kharng krov tei , tae nov knong sa'oy dordel ,

bong min pinh jet neng
la or trem trov ( bong min man mean ney tha oiy p'oun srey te bart )
kyom douch min ban niyeay tha bong pros tha oy kyom na hey ei jam bach ro eas neng peak somdey bong pros niyeay doy kloun aeng tver ei,

kyom kit tha ber sen yeung niyeay avey rir tver avey del jea ka pit kir kmean avey akrork tei
but avey del akrork kir avey del yeung niyeay del min men jea ka pit ,ka bomplers neng avey del yeung niyeay doy ka sman doy kloun aeng del yeung kloun aeng min derng ka pit . Very Happy

LK_Lover wrote:P'oun srey euy..bong kir jear derm dombong yeak.kmean plae kmean pka te.. Razz
pon tae bong kroin tae jong niyeay nov avey dael bong ban deng neng
merl khernh ..pi derm ro hoot mork..bong pross mnak niss..min dael chhor
nov khang na nos te..min sa op heuy kor min sror lanh bokkul na 1
dae..pon tae ja rirk lakka nak ro bos bong kir bong min pinh jet neng
la or trem trov ( bong min man mean ney tha oiy p'oun srey te bart ) News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 2869
bol ro bos nak news te..som tos bong sor sé jrern pek heuy..pon tae bong
klach min os peak..arch tver oiy bong p'oun yerng nov LK niss ke yul ja
lom neng roub bong..tha bong niss kir jear ayorng Hun Sen..ka pit kir
kmean te..bong pross mank niss kir jear ayorng bos LK. Razz [="*PheaKdeySnaeh*"]Bong pros plae pka veng chngay mes
[/quote]

23News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 30th July 2012, 6:25 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

ohh..hehehehe..ka pit tov mork pi bong pross mank niss klach p'oun srey neng nak pseng tiet..ke yul ja lom tha bong deam darm oiy ke na p'oun srey Mad.avey dael bong sor sé teang os nos..kir kroin tae jear ka jol rourm banh jinh yo bol.. min man mean ney jom pours te bart.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 733854som kom yul jro lom neng som dey kyom na bong p'oun.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 762862

24News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 30th July 2012, 11:54 am

Pholla10

Pholla10
Junior Member
Junior Member

trotes mean nak derk nom jea robob pdach ka kir jergn huey

25News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 30th July 2012, 12:10 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster

ka pit nos bong pros ban niyeay rouch bat tov heuy Wink
LK_Lover wrote:ohh..hehehehe..ka pit tov mork pi bong pross mank niss klach p'oun srey neng nak pseng tiet..ke yul ja lom tha bong deam darm oiy ke na p'oun srey Mad.avey dael bong sor sé teang os nos..kir kroin tae jear ka jol rourm banh jinh yo bol.. min man mean ney jom pours te bart.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 733854som kom yul jro lom neng som dey kyom na bong p'oun.. News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 762862

26News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 31st July 2012, 6:40 am

look_a_way

Senior Member
Senior Member

iam a government official my dad is Politician and my brother and my ralative hight position in Governtment, i have job and shop make me rous sroul mean baiy nham min vetta nea te pun tae het ey nhom jol jit ris kun ? prous nhom see injustice , tuk vetta nea robos neak kror , tong ver min la or neak deuk niom doch jea puk ro louy mean tor kon tor jov ,tver khos , banh bos, som lap ke hey min del jes jiob kuk te ber jol kuk vinh kor min ban yu dae. Bong bros Lk_Lover deng te and believe te panha tang os nis ? jing doy sa ta ka ris kun chhir ja arl pi bro tes jeat bae jea bong bros kit tha pouk nhom niyeay akrok pi ke derm bey oiy nak pseng yul tha kloun aeng lla or trem trov ? avey del bong Bros LK_Lover niyeay nhom kor yol dae but kom net nhom kir jong oy bro tes jeat jeun leun rok ban neak deuk niom la or la or mean jom nes deng kpous doch Obama neng neak deuk niom dor tey tet nov ler world . del deuk niom oy mean peap justice,ka jeun leun som bo sabbai . ber min ris kun klas te Leader jbas jea jis ses leng dai hey . som bey ta usa del jea bey da democracy nos kor ris kun knea jabb kom khos knea roveang Government and Opposite party dae .

yang na kor doy kor soum or kun bong LK_lover del ban reply with pouk nhom nis hey ke hov tha democracy kir mean neak kan jerng mean neak ris kun jing hey ** neak ris kun min pra kott tha trov neak kan jerng kor min bro kott tha khos dae **

27News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 31st July 2012, 6:54 am

look_a_way

Senior Member
Senior Member

bol ro bos nak news te .

nhom ban read this news and his facebook , mnos kir jing hey min tha government rir pouk bro chhang te sotta mean mnos ah krok mnos la or . mnos yerng kmean bok kol na mnek deng tha kloun eng kom pung tae tver ah krok der plov khos nos te jing hey terb team tea oy mean ka ris kun oy ke ban deng ban yol .khmer sovanna phoum pit jea bro chhang pkab muk men pel klas jrul hous het min men bro chhang derm bey stappa na te nhom tor toul skol but avey del khmer sovanna phoum niyeay, post nos kor min men khos tang os dae panha klas jea reung pit jeak sdaeng , niyeay ban la or hey trem trov tet phong ."" avey kor doy nov ler louk nis vea pit jea kmean te perfect nos ""

28News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 31st July 2012, 7:05 am

look_a_way

Senior Member
Senior Member

*PheaKdeySnaeh* wrote:ter paoun kit tha ber sen vote nak pseng job ter kei prorm oy konlaeng tei ? i think kir no cuz kei love konlaeng neng kei min oy nak pseng york tei ,
look_a_way wrote:people khmer yerng te del yab min smart ke oy tov vote hey ta mech kor nov ta vote rok mnos jom nes teab aksa matta pheap deuk niom doch pouk rol ngai nis tver ey ? doch peak jas pol tha ber jong oy preas jouy yerng trov ta jouy kloun eng jea mun sin , ber pouk kiot min jes kit min jes jouy kloun eng phong ter oy neak na jouy kiot ban ? ber nhom ach explain people yerng ma srok khmer oy smart oy jes vote rok good leader ban nos nhom neng jom naiy pel jouy explain them 30 years kor ban dae nhom ach tver ban . ter yerng trov jouy them baeb na derm bey oy them smart like people at usa or erroup ?

hahaha bong srey kit doch nhom nas 100%ke jbas min oy kong laeng neng te merl tae chhnam 1993 tov deng hey , tae ber mean jing men kor vea la or dae onnta rak jeat and khmer people neng plir pnek jbas tha neak na la or neak na ah krok neak na janh hey min prom jos , hey neak del tlob ta kan jerng pkab muk nos jbas jea deng kloun min khan .
(ber ach tov jea jing men pel nos tirk la orkk tov jea tla ach merl dol bart beung hey ) Very Happy

29News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 31st July 2012, 9:31 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

look_a_way wrote:iam a government official my dad is Politician and my brother and my ralative hight position in Governtment, i have job and shop make me rous sroul mean baiy nham min vetta nea te pun tae het ey nhom jol jit ris kun ? prous nhom see injustice , tuk vetta nea robos neak kror , tong ver min la or neak deuk niom doch jea puk ro louy mean tor kon tor jov ,tver khos , banh bos, som lap ke hey min del jes jiob kuk te ber jol kuk vinh kor min ban yu dae. Bong bros Lk_Lover deng te and believe te panha tang os nis ? jing doy sa ta ka ris kun chhir ja arl pi bro tes jeat bae jea bong bros kit tha pouk nhom niyeay akrok pi ke derm bey oiy nak pseng yul tha kloun aeng lla or trem trov ? avey del bong Bros LK_Lover niyeay nhom kor yol dae but kom net nhom kir jong oy bro tes jeat jeun leun rok ban neak deuk niom la or la or mean jom nes deng kpous doch Obama neng neak deuk niom dor tey tet nov ler world . del deuk niom oy mean peap justice,ka jeun leun som bo sabbai . ber min ris kun klas te Leader jbas jea jis ses leng dai hey . som bey ta usa del jea bey da democracy nos kor ris kun knea jabb kom khos knea roveang Government and Opposite party dae .

yang na kor doy kor soum or kun bong LK_lover del ban reply with pouk nhom nis hey ke hov tha democracy kir mean neak kan jerng mean neak ris kun jing hey ** neak ris kun min pra kott tha trov neak kan jerng kor min bro kott tha khos dae **
hehehehe..p'oun pross ..bong ott mean kann jerng leader sob ngai niss te..tae kor bong min sa op..tous jear nak na jear leader kor bong nov tae jear reassa manh...bong yul pi ka ris kun..derm bey sthabbna jeat..niss jear tong ver la or ro bos pro jear jun dael mean ka yul deng kpours...heuy bong kor deng dae tha..nov khnong pro tes khmer sop tngai kir mean nak thom neng nak mean 1 jom noun dael york amnach tver bab nak ton ksoiy..kor pon tae.kor mean pro jear jun klass sdael sdab peak nhours nhong ke..tov tver amper dael lmers neng jbab dae..vear pit jear lom bark nass..doch jear kak ro ney jor ra jor jeng..ke ban pro kass kdaeng kdaeng tha..jiss moto trov peak mouk ka pear sowatta pheab..moto trov mean kanh jork..nak klass kor peak..nak klass kor dak..aeh nak klas tiet ott peak heuy kor ott dak..dol police hao ke min prom chhop..1 dorng jear 2 dorng..dol tae police stak jab rir kor prer mat t'yo bay derm bey banh chhop moto..pel klass kor mean krous thnak..kor taing je police..tha police min man jear khmer..kmean thor me ta ( jom pours nak dael see haet ka lerk ti 1)..nov srok kyom..mean nak jiss moto kich police..heuy tov bok police pseng bak jerng Sad haet ey kor kmean nak help plice mnak nos jeng..( kyom min deng bork sray yang na derm bey oiy nak roil knear yul pi jet kyom te bart..tae kyom kor som or kun dol nak roil knear dae )

30News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN Empty Re: News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 31st July 2012, 9:55 am

LK_Lover

LK_Lover
LK Member
LK Member

look_a_way wrote:ter p'oun srey mean ban khernh news ro bos khmer sovanna phoum te
bol ro bos nak news te .

nhom ban read this news and his facebook , mnos kir jing hey min tha government rir pouk bro chhang te sotta mean mnos ah krok mnos la or . mnos yerng kmean bok kol na mnek deng tha kloun eng kom pung tae tver ah krok der plov khos nos te jing hey terb team tea oy mean ka ris kun oy ke ban deng ban yol .khmer sovanna phoum pit jea bro chhang pkab muk men pel klas jrul hous het min men bro chhang derm bey stappa na te nhom tor toul skol but avey del khmer sovanna phoum niyeay, post nos kor min men khos tang os dae panha klas jea reung pit jeak sdaeng , niyeay ban la or hey trem trov tet phong ."" avey kor doy nov ler louk nis vea pit jea kmean te perfect nos ""
News Niyeay pi ksae sro laiy HUN SEN 346235bart p'oun pross.bong koim tror roil peak som dey ro bos p'oun..trong neng heuy dael bong niyeay tha :NAK DAEL YORK REUNG AKROK RO BOS KE MORK NIYEAY DERM BEY JONG OIY KE THA KLOUN JEAR MNOS LA OR.. peak niss min man bong tha som dao pourk p'oun p'oun te bart..som me ta kom yul jro lom ey..ka ris kun derm bey sthabbna jeat..ke min dael york reung ptoil kloun mork niyeay te ( nos jear reung roitpakvény )..ber ris kun kir trov ris kun pi leader tver khos neng jbab koul ka ro bos jeat neng robos kanak pak kloun..nos terb jear ka ris kun trem trov la or..ber ban ris kun jear sa thear ronak nos rit tae la or tve .. Wink..kom rit ney ka yul deng ro bos pro jear jun khmer sop tngai..kir nov mean kom rit ktieb nass..heuy jom rov ney ka proiy ba rom ro bos pro jear jun dael phey klach ro borb pro lai pouch sas kor min toin ro say os dae..dochhnes..pourk koit ban pon nes..koit yul tha os jar nass som rab pourk koit nos..( som oiy khmeng jom noin kroiy..jrers rers new leader ban la or phorng jos..som rab Hun Sen...Som reangsy...Kim sokha..kir pro tes min tov na hours pi neng tiet te..)

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next