Hot News, Hot News... Sech kdey joun dam neung, dam neung joun sech kdey. Preaykteuy der nak tang ors knea nov LK nis deung leu tha jea papun srob jbab robors Tony nus chheu puos chhlorng samut heuy kal pi yob menh nov velea morng 25:00am bart, nov montipet "Deum Po" knung songkat kbal kmorch, khan preay, srok yumareach. Tam por'ro'mean pi Dr. kteuy Dy oy deung tha, koun robors Preaykteuy ning Tony min arch kom not ban tha jea phet ey nus te bart, ter somnang la-or der, der koun nus muk douch Tony bes bit, bart.
Jampuos sokhapheap Preaykteuy keu thomada te bart, kran ter keut koon heuy phleam, preaykteuy luoch tov jreang karaoke nov leu jung thnort jea muoy pross snae keu lbong RealKhmer (RK) batt heuy bart. Khang krom nis keu jea roob thort koun robors Tony ning Preaykteuy bart, ter rok neuk chhmuos dak min torn kheunh te. Som juoy rok neuk dak chhmuos oy phorng bart.
Jampuos sokhapheap Preaykteuy keu thomada te bart, kran ter keut koon heuy phleam, preaykteuy luoch tov jreang karaoke nov leu jung thnort jea muoy pross snae keu lbong RealKhmer (RK) batt heuy bart. Khang krom nis keu jea roob thort koun robors Tony ning Preaykteuy bart, ter rok neuk chhmuos dak min torn kheunh te. Som juoy rok neuk dak chhmuos oy phorng bart.