Kdam Khmer Kdam Youn 44939

Join the forum, it's quick and easy

Kdam Khmer Kdam Youn 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Kdam Khmer Kdam Youn

+5
KhmeRLorD
lowell
Komprea
Vechra
KhmerUS
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Kdam Khmer Kdam Youn Empty Kdam Khmer Kdam Youn 16th November 2007, 9:53 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

nak srae mnak tver srae you you tov tonh tron kor nirk khenh jong mork pnom penh ro-si neng ke. mor dol psa tmey khenh pu mneak ungkuy loork kdam 2 kon jraeng nak srae lurn mort jom kondon chaep! tikrong mean kdam dael?

Nak srae: kdam 1 kilo maan?
Pu kdam: 3500 rel
Nak srae: emm...jos ah kajraeng nos?
Pu kdam: 3500 dorch knear
Nak srae: jos mech ah kajraeng nos jam krorp mech kajraeng nis ott krorp?
Pu kdam: kajraeng krorp kir kdam mor pi tbong kir kdam srok youn ber min krorp vear norm knear jurn jurn ler knear (step on each other)
jinh tol oss. riaer kdam srok yeung (kdam khmer) purk ke min tov na chngay te ouy tae ah muay larng jid dol mort ler ah pibei teat teanh (pull) tomleak mor vinh heuy.
Nak srae: onh?

Ps; nak srae lir enjung oss sungkhim knong jet kor vil trolob mor tver srae vinh tam plov kort kirt tha kran tae kdam srae kdam krorng khos knear penneng heuy jos tomrom monous srae monous krorng ter khos knear penna. :affraid:

http://www.lovekhmer.com

2Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 1:01 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

prakott chea ott mean neak yul nei knong sarch reung kdam nis te merl tov, rir mouy klarch min hean involve with politices kekeekeke

3Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 1:56 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:prakott chea ott mean neak yul nei knong sarch reung kdam nis te merl tov, rir mouy klarch min hean involve with politices kekeekeke
Kyom ort yul knong sarch roung niss mean. keh jong niyeay pi aveay tou?

4Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 2:05 am

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

Hehehe....merl jom norng jerng...smarn taeh reung nus pseng ter.....deng eiy jeng sos... :lol: :lol:

Ber kyom jea naek sraeh nus vinh....kyom sur pu naek luok kdam nus heuy....tha "jos ber kdam srok khmer yerng...vea jam taeh teanh knea tumlaek men oy vea jenh pi kon-jraeng jeng....pu naek luok men jaab kach dong-keab puok ar krom kdarm dael pukaeh teanh keh jenh oy os tov?????" :lol: :lol:

5Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 2:19 am

lowell

lowell
New Active
New Active

Question Question :surpris: Question Question Kyom ann min dach te peak " jinh tol oss":bounce:

6Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 2:20 am

KhmeRLorD

Senior Member
Senior Member

kyom jole chet see kdam youn prous ey kdam youn pukae kham teat....... ahaaaaaaaaaaa

7Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 2:56 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

KounSvaKomsoT wrote:kyom jole chet see kdam youn prous ey kdam youn pukae kham teat....... ahaaaaaaaaaaa
kdam jess kham mean tae kdam you lolz

8Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 3:00 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Komprea wrote:Hehehe....merl jom norng jerng...smarn taeh reung nus pseng ter.....deng eiy jeng sos... :lol: :lol:

Ber kyom jea naek sraeh nus vinh....kyom sur pu naek luok kdam nus heuy....tha "jos ber kdam srok khmer yerng...vea jam taeh teanh knea tumlaek men oy vea jenh pi kon-jraeng jeng....pu naek luok men jaab kach dong-keab puok ar krom kdarm dael pukaeh teanh keh jenh oy os tov?????" :lol: :lol:
kach min bak te prous dong keap purk vea sot tae mean knorng mlos heuy ke teanh knear tomleak tov vinh tov mor te its normal oss tov heuy browatasass khmer kekekeekke

9Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 3:07 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra wrote:
KhmerUS wrote:prakott chea ott mean neak yul nei knong sarch reung kdam nis te merl tov, rir mouy klarch min hean involve with politices kekeekeke

sarch reung jong bork srai ouy khenh tha purk jen youn ke jouy knear nass ri-ae khmer yeung ber mean nak na laeng troung tich jrun tae teanh knear tomleak mor vinh ber yeung preap theap khmer jen young knong srok kor dorch krov srok purk ke always united roup roum samaky knear jouy knear tov vinh tov mor ri-ae khmer yeung jol jet chhnean nis knear nhous nhoong knear teanh knear tomleak tirk. min niyeay khmer tou tov te tae khmear pheak jrun kir enjung, Vechra yul nov?

10Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 3:08 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

nak arn tang oss kyom sorsaar KP jeang ke she yul attaney knong sarch reung. Thanks KP ) :.

Last edited by on 20th November 2007, 4:16 am; edited 1 time in total

11Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 3:15 am

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote: kach min bak te prous dong keap purk vea sot tae mean knorng mlos heuy ke teanh knear tomleak tov vinh tov mor te its normal oss tov heuy browatasass khmer kekekeekke

Hmmmm....pet jea jeng maen heuy KUS euy....men deng pel nah terb kdam sraeh srok khmer taeng nus plas pdou tumloib....chhub teanh knea tumlaek....heuy baeh jea khom juoy runh knea oy lerng pot pi moit kanh-jraeng douch kdam srok yuon teh noh....Sad Sad

12Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 3:31 am

KhmeRLorD

Senior Member
Senior Member

KhmerUS wrote:nak arn tang oss kyom sorsaar KP jeang ke she yul attaney knong sarch reung. Thanks KP ) :.

nak na tha kyom min yol pi sach reung.......

13Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 4:06 am

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

KounSvaKomsoT wrote:
KhmerUS wrote:nak arn tang oss kyom sorsaar KP jeang ke she yul attaney knong sarch reung. Thanks PK.

Yeeeee....KounSva muoy nis...pukaeh jronaen keh phong noh...:lol: :lol:

14Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 4:19 am

KhmeRLorD

Senior Member
Senior Member

Komprea wrote:
KounSvaKomsoT wrote:
KhmerUS wrote:nak arn tang oss kyom sorsaar KP jeang ke she yul attaney knong sarch reung. Thanks PK.

Yeeeee....KounSva muoy nis...pukaeh jronaen keh phong noh...:lol: :lol:

ngoub heuy baht kounsva nis min jess jronean neng lok yeay te na
prou ey khlach barb nas

15Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 20th November 2007, 5:29 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
Vechra wrote:

sarch reung jong bork srai ouy khenh tha purk jen youn ke jouy knear nass ri-ae khmer yeung ber mean nak na laeng troung tich jrun tae teanh knear tomleak mor vinh ber yeung preap theap khmer jen young knong srok kor dorch krov srok purk ke always united roup roum samaky knear jouy knear tov vinh tov mor ri-ae khmer yeung jol jet chhnean nis knear nhous nhoong knear teanh knear tomleak tirk. min niyeay khmer tou tov te tae khmear pheak jrun kir enjung, Vechra yul nov?
Orkun nah deil bork srai ouy Vechra yul...Vechra yul srob dorch sach roung niss der...phok keh jreun jouy knea and keh klar harn nass....ea phok yarng jreun jronean knea. Nuv Canada niss evlouy watt yuon jreun nass nah...yarng der (walk) min torn keh luey.

16Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 21st November 2007, 7:08 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

oh min ei te kyom kor sabbye jet dae baan khenh Vechra yul pi attaney knong article nis.

trov heuy over here too purk yeung daar min torn ke troung jess tae jnean nis knear neng na. sormbei kon laeng ka ngear laorr mouy mouy khenh tae kbal purk youn khmer yeung min hean hov knear jol te jong baan euur mneak aeng tha klun kran jeang khmer dor tei mlos heuy youn ke daak knear ke oss tov.

ber niyeay pi Viet twon China town town youn town jen kert tang pi yuu khmer yeung tib baan bonk kert tae monn teng kert kap jak knear oss jet lol veatanear veatanear kekeekeke

17Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 21st November 2007, 7:50 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

KhmerUS wrote:nak srae mnak tver srae you you tov tonh tron kor nirk khenh jong mork pnom penh ro-si neng ke. mor dol psa tmey khenh pu mneak ungkuy loork kdam 2 kon jraeng nak srae lurn mort jom kondon chaep! tikrong mean kdam dael?

Nak srae: kdam 1 kilo maan?
Pu kdam: 3500 rel
Nak srae: emm...jos ah kajraeng nos?
Pu kdam: 3500 dorch knear
Nak srae: jos mech ah kajraeng nos jam krorp mech kajraeng nis ott krorp?
Pu kdam: kajraeng krorp kir kdam mor pi tbong kir kdam srok youn ber min krorp vear norm knear jurn jurn ler knear (step on each other)
jinh tol oss. riaer kdam srok yeung (kdam khmer) purk ke min tov na chngay te ouy tae ah muay larng jid dol mort ler ah pibei teat teanh (pull) tomleak mor vinh heuy.
Nak srae: onh?

Ps; nak srae lir enjung oss sungkhim knong jet kor vil trolob mor tver srae vinh tam plov kort kirt tha kran tae kdam srae kdam krorng khos knear penneng heuy jos tomrom monous srae monous krorng ter khos knear penna. :affraid:
oh' khmerus euy roeung ning vea veng chngay nas ber yeung tam darn sach roeung tov nous cheng heuy ban jea pou neak srae kirt min chong mok louk kdam nov tikrong nous euy ,ber krorn tae kdam kor vea khos knea dae heuy sok jet vil trolob tov srae vinh tov vea pro ser jeang prous kdam khmer kdam srae jea kdam borisoth hahaha.

18Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 21st November 2007, 9:48 pm

Guest

Anonymous
Guest

Lok bong KUS reung nis keu ngeay sruol yul nas, krann tae ka bork sray pibak. Pruos reung nis tak-tong neng jeat-sas.

Knung ah-ta-ney dael lok bong lerk-leung keu meak-ngeay dol khmer, angjeng heuy ban jea knnum kjil jleuy neng reung nis.

Prosen beu reung nis bonh-jras keu jetana jong thha oy yuon venh, keu lok bong ach to-tuol ka ris-kun pleam pleam pi nak pseng thha "racist, prokan pouch sas"

Knnum lerk yor tae muoy jos, sombey tae peak yuon euy-lov nis kor keh leng oy preu dae, keh thha yeung meak-ngeay dol sas keh. Dael peak yuon nis mean tang pi provat-sas robos keh mork mless. Lok bong kor tlob sdab web radio doch RFA, VOA... keu keh preu peak "Vietnam" not "yuon".

Heuy ka jomtos prochhang tiet men main jenh pi sas vietnam nung te, tae jenh pi khmer khnea eng jot khnea eng thha "nak jeat niyum jrul"... trem tae peak yuon neng vietnam dael khmean tak tong avei bontich sos neng ka prokan pouch-sas.

Yeung jot-suor thha "Teu het avei ban jea angjeng?" , teu khmer pet jea kapear phol-proyoch borotes jeang phol proyoch ptol kluon? Teu yeung komnot monus knung jompouk nis jea avei? Teu nak taeng os nis reu kor men main dael jea "kdam khmer jam teanh khmer dor tey tiet tomlak pel keh mean samatha-pheap krup-krorn?" ?

Teu ka jro-naen pjea-bat pit jea komnit robos khmer main reu? , knung kha-nak dae ksae-pheap-yun chinese dael bong-hanh tang pi borom boran pi kbuon pichey songkream Tsun-shu? Outea-hor: kbuon kdam-sork, kbuon kjey kambit somlab monus, kbuon kjey sorb bonh-chol proling, kbuong khmean tae bong-kert oy mean, kbuon dol treuy soy kout, ... dael kbuon taeng os nis kmean jaeng knung pteang angkorwat na te, keu yor jenh pi borotes taeng os. Dael kbuon taeng os nis mean nov knung reung pheak chinese, mean nov knung siev-phov-ann dael dak luok yang ah-na-thhep-tey nov srok khmer.

Angjeng teanh jol knung sach reung kdam robos lok bong venh, kluon knnum ot jeu thha khmer tveu angjeng te, lerk leng tae nak taeng os nus men mean proling khmer nov knung kluon, york proling borotes tveu jea thom, men skal jeat-sas kluon eng,...

Heuy reung kdam nis tiet sot beu yeung pijarana oy main tain. Outea-hor nov knung reung rork-see prokuot projeng muoy, mnak jea khmer mnak tiet jea yuon thha angjeng tov jos. Beu nak jea yuon prokuot jea muoy khmer reung tomnenh keu yeung yul thha keh prokuot khnea derm-bey ban lerng dol kompoul, tae beu jea khmer venh prokuot jea muoy, yeung yul thha khmer neng pyea-yeam teanh pheak-kee rork-see muoy tiet oy tlak tirk.

Reung neng keu tuk nov knung pnot komnit khmer yeung you heuy, reung neng keu pibak trong yeung ot skal jeat-sas kluon eng, ros nov ler tirk-dey khmer, knung Personal Id dak "jun-jeat khmer, sonh-jeat khmer" tae knung pnot komnit venh ach kit thha kluon eng pseng, jea koun jao yuon...

Heuy knnum kor som bork sray pi kluon eng dae, beu merl pi phao-son-dan kruo-sa robos knnum keu mean muoy jomnaek mork pi khang chinese, pruos maday knnum kor kuot saen kung-mah dae, keu kruo-sa knnum pra-rob jol jnam 2 dong neng tveu avei pseng pseng tiet dael jea propey-ny khmer and chinese.

Heuy kluon knnum keu jea khmer pruos knnum ot mean jom-naek euy nov knung protes china te, beu knnum tov china, keu knnum trov tveu visa som jbab protes China, knnum ot mean sit somrach nov khang china te, knnum ot jes chinese te, knnum kert nov kampuchea niyeay phea-sa khmer....

Konlaeng dael knnum kert, knnum ros-nov keu jea konlaeng dael knnum prathna neng tveu oy jea thhan-suor muoy, jea konlaeng sok sabay khmean jorakam, projea-jun srolanh khnea men meak-ngeay khnea, skal domlay monus reang reang kluon, men main knnum pjea-yeam tveu oy china tov jea thhan-suor nus te. Avei dael knnum raksa keu ka korob doun-ta dael mean kung ma, nis jea propey-ny dael jaeng nov knung kbuon robos conficious.

Niyeay tov khmer keu jet tou-leay nas, teu mean jun-jeat eh-na dael ah-nu-nhat oy jun borotes ros nov knung protes steu tae klay jea majority? Yeung kom lerk pi america dae jea multi-cultural country, dae jea protes muoy thom mean jun-jeat derm tich-tuoch neng krorm ka jlean-pean pi protes pseng pseng doch jea England, France, Portugal...

Heuy bong baon yul heuy, protes muoy dael mean jun-jeat borotes nov jreun, keu taeng tae pas-pol dol jun-jeat derm nov nung heuy. Bat phol proyoch jeat jea jreun.

Nov knung protes kampuchea mean konlaeng klas, khmer yeung jol tov ot ban phong, trov keh vai run por-phab jab pa-phing euy lov neng....

Jomnes knnum kor nov steu dae, ka bork-sray nis keu kvas khat jreun heuy kor trov ka oy bong-baon juoy kae knnum dae.

19Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 7:54 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

article nis jong jouy dass teun khmer yeung ouy jess srolanh roup roum knear laeng trov jess srolanh knear lerk treuy knear kom khenh nona mneak krun jeang teanh knear tom leak mor vinh tae pen neng ter. ka preab theab tov youn jen prous purk ke chea kom rou laoor dael khmer kroup roup kour yu mor acnukwat tam. kyom min kvol nona deal kyom tha brokan pooch sass sa'eiy te mak kyom neng kong ma kyom original mor pi srok jen sorm bei tae pa kyom kor kone kat jen dae mak kyom niyeay krousa khang mak kyom youn kor jess dae mol la'het kyom prodit reung nis laerng douy sa srolanh jeat sass khmer ber youn jen tang lay jong ro reung kyom moh mor kyom in united state freedom of speech kyom hean posted in public since 2001 article nis ke baan jos tang kasatt teat phorng mor tol alov ott torn khenh kert hed ei phorng kor jess tae somngom sok tov. heheehehe

20Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 9:10 am

NySai

Administrator
Administrator

ngob houy lokta yorbol ey kor kley mles kyom kjil arn nas :lol: :lol: :lol:

21Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 9:28 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Monalysa wrote:ngob houy lokta yorbol ey kor kley mles kyom kjil arn nas :lol: :lol: :lol:
L0lz Monalysa

22Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 9:33 am

NySai

Administrator
Administrator

lean ondat KUs

23Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 11:59 am

Guest

Anonymous
Guest

KhmerUS wrote:article nis jong jouy dass teun khmer yeung ouy jess srolanh roup roum knear laeng trov jess srolanh knear lerk treuy knear kom khenh nona mneak krun jeang teanh knear tom leak mor vinh tae pen neng ter. ka preab theab tov youn jen prous purk ke chea kom rou laoor dael khmer kroup roup kour yu mor acnukwat tam. kyom min kvol nona deal kyom tha brokan pooch sass sa'eiy te mak kyom neng kong ma kyom original mor pi srok jen sorm bei tae pa kyom kor kone kat jen dae mak kyom niyeay krousa khang mak kyom youn kor jess dae mol la'het kyom prodit reung nis laerng douy sa srolanh jeat sass khmer ber youn jen tang lay jong ro reung kyom moh mor kyom in united state freedom of speech kyom hean posted in public since 2001 article nis ke baan jos tang kasatt teat phorng mor tol alov ott torn khenh kert hed ei phorng kor jess tae somngom sok tov. heheehehe

Lok bong KUS nis jea tosanak bokol mnak mnak, yeung ros nov ler tirk dey freedom of speech. Tae freedom of speech kor yeung men ach niyeay avei ban krup yang nus dae, outea-hor: niyeay derm nak dortey, pel mjas keh deng, keh sdey oy, tov jeh bonh-jol keh(niggar speaks to african) tam plov nus kor trov keh vai khiev phnek dae, ka niyeay avei norm oy mean ka nhus-nhung ...

Avei dael knnum pol thha a-tha-ney prokan pouch sas nus keu knnum oy jomleuy ruoch heuy. Heuy neng kor jea tosanak robos knnum ptol dae.

Avei dael knnum jong bonthhaem keu yeung mnak mnak sot tae jea monus doch khnea, mean sith smeu smeu khnea trov te? teu yeung ach thha mean panha, komlang bay, samatha-pheap doch doch khnea te?

Prosen beu yeung niyeay ompi kampuchea, khmer yeung pheak jreun keu kat sas nis sas nus, knnum ach thha 98% ruom taeng knnum mnak kor men main soth dae.

Heuy prosen beu yeung niyeay pi provat-sas robos China, suor thha het avei ban jea Japan toch muoy ach dak ana-nikum nov protes China ban? beu jun-jeat nis jes lerk stuoy khnea?

mjang tiet lok bong jbas jea tlob deng heuy, nov srok khmer, khmer chinese taeng tae suor pi trokol, prophup komnert nak taeng nus mor pi na, doch provat nak nis mor pi hainam, peiking,... heuy rol domborn muoy muoy keh oy domlay khos khnea, doch chinese nis pou kae tveu ma-hob, chinese nis pou kae seksa...

Suor thha het avei ban jea jam bach baeng jaek domborn, konlaeng dael keh mork? nus keu jong bong-hanh thha jun-jeat neng men mean bomnong lerk stuoy khnea te, nak na jes avei keu lak jomnes neng dermbey kluon eng. Jes tveu mahob, kbuon tveu mahob neng ot jaek nak dortey te...

Reung Kampuchea somkhan nus keu tol tae nak taeng os ning dael mean kat sas pseng pseng, tor-tuol skal thha kluon eng jea khmer, heuy deng thha domlay jea jeat-sas muoy leu avei? neng ban rirk jomreun.

Protes dael yeung york jea komrou ban mean Singapore. Dael steu tae monus krup roub muoy protes neng mork pi China, tae keh ket kluon thha jea singaporian. Keh raksa domlai keh jea singapore, keh bomreu phol proyoch oy singapore not china. That's what I am very respect to that country but Cambodia is different. They are khmer on the paper but their soul and mind are not khmer. They think own pock money, whoever die let them die.

Lok bong KUS jidoun muoy mak yeay knnum rohot mork dol sob tngai nis, mean klas niyeay khmer nov men torn jbas phong, heuy niyeay chinese keu jbas main tain.

Knnum ros nov jea muoy prophet monus jreun heuy kor kheunh reung jea jreun dae...

knnum kheunh keu niyeay jreun ompi samaki-pheap, ruob ruom khnea leung. Knnum lir taeng-ka pipheak-sa khnea, lir taeng knung bot jomreang, komnap oy mean samaki-pheap...

Kbuon samaki mean jreun ah-naek, nak klas lerk tang pi plov thor preah put, lerk tang pi vithee ptol kluon.... Tae somrab knnum beu yeung rean jeas-veang avei dael jea obasak somrab samaki pheap la-or nas.

Doch knung reung robos lok bong knnum tor-tuol skal thha jea komrou reang obsak muoy jomnoch, tae avei dael men la-or keu komnit neng dok juop nov knung komnit monus mnak mnak ruoch heuy thha khmer keu jol jet teanh khnea tomlak. Angjeng beu kheunh jea khmer heuy keu automatically think that they want to push other down...

Prosen beu jong jeas jomnuch neng keu kuor kom preap-thheap neng jeat-sas dortei keu la-or nas. Yeung lerk yor jomnuch avei dael kuor jeas veang.

knnum men sor-seh comment nov neng pi dombong pruos knnum merl kheunh thha ka bork sray veng jngai nas, heuy kor men ngeay neng yul khnea doy ngeay dae.

24Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 12:06 pm

Guest

Anonymous
Guest

Monalysa wrote:ngob houy lokta yorbol ey kor kley mles kyom kjil arn nas :lol: :lol: :lol:

Monalysa euy pun neng tich phong, beu knnum merl sach reung neng pi-pheaksa tam ka jleuy jlong khnea yang hoch nas kor 2 mong dae, niyeay tortul khnea, beu niyeay jea krum tiet ret tae you jeang nis.

heuy ka sor-seh keu jreun norm oy mean ka yul jalorm jreun. Kjil arn kor hey tov Wink

25Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 7:39 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Monalysa wrote:lean ondat KUs
lean ondard veng mless yart lokta knanh kham dach makomnatt tov. Lolz

26Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 7:50 pm

Guest

Anonymous
Guest

KhmerUS wrote:
Monalysa wrote:lean ondat KUs
lean ondard veng mless yart lokta knanh kham dach makomnatt tov. Lolz

seuch keh lean ondart dak nak na, nak nung kham. Lokta knanh pun na kor ot hean kham dae, pruos keh ot lean ondart dak lokta phong Wink

27Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 7:50 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

quote]

LokTa yeay veng veng pek kyom jol dol konlaeng kjil read dorch ke dae heuy kjil tob dol heuy mhom merl dol tae konlaeng lokta yeay pireung vai khev pnek lol lokta aeng merl tae kyom nov akang 27 chnam pler moung. jol steng tam bort jol srok tam brotess. avei dae ke jar knong rottaktommonh (by laws) yeay ta'panh ta'peas min tae khev te jol kok teat phorng kyom hov youn youn nov srok akang [size=7]land of the free and the home of the brave! lol prous nhom dung tha US min torn dae harm khort brochea jun ke kom ouy hov viet tha youn te kyom sorm lerk Ou teer hor 1 karl ke jab youn si chkae nov westmenter nak na kor kirt tha ah youn neng kon kor heuy prous si sarch chkae nov srok Americ srap tae jurp kok 3 tngai jinh mor vinh, prous akang ott dae barn sorse jbap tha kom ouy si sarch chkae nov knong congressmen bos ke hehehe heng ah youn neng reuch klun tov. hiy mech barn lokta aeng chir kbal neng kyom hov viet tha youn mless yis! la ngy la nger oss heuy te dung kyom kom porng ouy purk mark youn kyom mer vea kor seuch lok ta dae nhom hov pur vea ah youn ah youn vea min chir kbal dorch lokta aeng phorng lokta trov ka tnam krovi kbal mor pi srok youn te prous ah purk mark youn kyom vea skol connection dae purk youn vea norm jol tov srok khmer deam bei bompuk bompol kone khmer ouy rohaas roleay srok. merl tam ka nae norm bos lokta dorch leb tnam neng dae heuy kekeeke j/k
nhom jam merl ber mean na mor kuh tvear tas kyom kir knear lokta heuy tae ber nhom khev kor khev jos knong neam srolanh jeat sass khmer.
Oh kyom plich brap lokta kyom tver ka khang press kir editor news kyom mean Unite Nation press pass neng Unite State pass ber sin chea kyom mean toss ke trov bonchhoup kyom pi kangear heuy douk sert kyom jine teat. dorch chness ka yeay sdei bos kyom always watch my back kekekeke
seeuagain

28Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 8:20 pm

Guest

Anonymous
Guest

Thamada te lok bong KUS nov protes projea-thhep-tey beu jbab keh ot jaeng, keh ot pdorn tea tos te...

Reung yuon or viet euy neng lok bong merl heuy jalorm thha knnum chhir kbal jea muoy. Nis knnum lerk oy yul thha puok yuon neng sensitive jeang euy tiet.

Heuy knnum nis men jes preu ompeu heng-sa te lok bong Wink I am not in the home of brave, just the land of free. Beu mean nak na keh vai kom mor jort lokta ahhaha Actually opinion is free, we talk free never use any violence.

When we are deep into khmer issues maybe you see the anger inside my opinion but there is not. Truely I have been in Germany for many years, I learn lots of things in this free country. I change myself from wrong to right. Only moral gives someone away from problem.

Somewhere I can do for my country only in Cambodia. Don't mind my opinion, I respect your comment.

29Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 22nd November 2007, 8:38 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

oh yeay leng te lokta euy na ke mor vai kyom nous vai kyom dorch min skol pnom tai san enjung hahaahha J/K

30Kdam Khmer Kdam Youn Empty Re: Kdam Khmer Kdam Youn 24th November 2007, 9:37 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

ott sov komplaeng phorng neng KUS euuuu
merci quand même

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next