Jouy brab Kyom phong 44939


Join the forum, it's quick and easy

Jouy brab Kyom phong 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Jouy brab Kyom phong

+5
KhmerUS
Sabaay
DoRiscH
KhmeRLorD
Vechra
9 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Jouy brab Kyom phong Empty Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 2:13 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???

2Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 2:37 am

KhmeRLorD

avatar
Senior Member
Senior Member

Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???


haha kounsvakomsot kyom nis sork jreunh nas....... puntae jear sva laor nas
sork penh kloun tang oss haha.

sva min deng te munous srok jreunh puntae sva koym prab tha kounsva srok jreunh vear rit tae laor prous ey ka per komdov ban prous ey sva kyom mouy nis rous nov prey hemapean yu heuy.

3Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 9:04 am

DoRiscH

DoRiscH
Junior Member
Junior Member

KounSvaKomsoT wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???


haha kounsvakomsot kyom nis sork jreunh nas....... puntae jear sva laor nas
sork penh kloun tang oss haha.

sva min deng te munous srok jreunh puntae sva koym prab tha kounsva srok jreunh vear rit tae laor prous ey ka per komdov ban prous ey sva kyom mouy nis rous nov prey hemapean yu heuy.
hahhahaha :lol:

4Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 9:05 am

DoRiscH

DoRiscH
Junior Member
Junior Member

Vechra lir mok pi na?? nhom ot del deng sos

5Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:08 am

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Koan svar mouy niss, kyom doch tlorb skorl? Mok pi zoo na daeh ah oun svar? Nov jit kharng yerng teh deng?


KounSvaKomsoT wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???


haha kounsvakomsot kyom nis sork jreunh nas....... puntae jear sva laor nas
sork penh kloun tang oss haha.

sva min deng te munous srok jreunh puntae sva koym prab tha kounsva srok jreunh vear rit tae laor prous ey ka per komdov ban prous ey sva kyom mouy nis rous nov prey hemapean yu heuy.

http://www.lovekhmer.com

6Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 11:06 am

Guest

Anonymous
Guest

Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???

Vechra reung sok veng reu kley, pross reu srey men tak tong neng la-or reu ah-krork te. Somphors krao krann tae tak-teanh dombong pun-nus, avei bontob mork tiet keu jet neng jet...

Doch kluon knnum jea monus pross jong ban sok veng dae, tae tuk ot kert, uk-ma-mok pek heuy mjang tiet kbal thom phong, dol sok veng tiet, merl tov doch kbal lapov thom euy thom hehehehe....

Pheak jreun dael knnum lir men main trem tae sok kbal pun neng te, keu keh thha dol boros boros dael mean puk jong-ka(muk-mouth) euy neng kor keh thha jet ah-prey dae hehehe...

Reung la-or reu ah-krork robos keh yeung ach merl pi tong-veu dae keu tveu, pel leng serch reu kor main tain...

Beu monus komnot jea category angjeng, jbas jea ler lok nis keh baeng jaek phaen-dey khnea heuy, men ach nov jea muoy khnea kert te.

7Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 8:04 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Jong yeay soak ei ke theara? saok kball hor? or koak deam troung or saok emmmm konlaeng leak klun hahaaha ber yeay pireung saok kball nhom yul khenh tha srey kour tok soak veng baarn sa ath heuy ark plas pdou muk mort baan teat phorng jun karl ark bourng larng ler, sometime tomleak mor krom, daak tov jom heang etc. tae ber saok kley yab kae jnai nas mean tae pal saok ber jong plaek heheehe
jom naek pross pross vinh nhom yul tha saok kley la orr jeang prous pross mouy na dae jong daar daar srap tae mean ke hooch sa nho? lolz ngeak mor Onh? knear aeng soss hahaahaha

http://www.lovekhmer.com

8Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:13 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KounSvaKomsoT wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???


haha kounsvakomsot kyom nis sork jreunh nas....... puntae jear sva laor nas
sork penh kloun tang oss haha.

sva min deng te munous srok jreunh puntae sva koym prab tha kounsva srok jreunh vear rit tae laor prous ey ka per komdov ban prous ey sva kyom mouy nis rous nov prey hemapean yu heuy.
Kyom sour sok mnus pross mean sour sok Sva ena...Kyom durng tha sva sok jreun pitt jea la;or heuy prous ber keh vai kor min jir . hehehehe

9Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:15 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

DoRiscH wrote:Vechra lir mok pi na?? nhom ot del deng sos
Kyom lir mork pi Lok Pu mouy tver kar jea mouy kyom nah...kurt nuv knong kboun mnus pross sok jreun min la;or teh.

10Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:20 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???

Vechra reung sok veng reu kley, pross reu srey men tak tong neng la-or reu ah-krork te. Somphors krao krann tae tak-teanh dombong pun-nus, avei bontob mork tiet keu jet neng jet...

Doch kluon knnum jea monus pross jong ban sok veng dae, tae tuk ot kert, uk-ma-mok pek heuy mjang tiet kbal thom phong, dol sok veng tiet, merl tov doch kbal lapov thom euy thom hehehehe....

Pheak jreun dael knnum lir men main trem tae sok kbal pun neng te, keu keh thha dol boros boros dael mean puk jong-ka(muk-mouth) euy neng kor keh thha jet ah-prey dae hehehe...

Reung la-or reu ah-krork robos keh yeung ach merl pi tong-veu dae keu tveu, pel leng serch reu kor main tain...

Beu monus komnot jea category angjeng, jbas jea ler lok nis keh baeng jaek phaen-dey khnea heuy, men ach nov jea muoy khnea kert te.
Lokta chav sour tha sok jreun te na, chav ort ban sour sok veng rir kley ena...Chav dung tha ber mnus pross sok veng pitt jea min la;or heuy. prous merl tou dorch kteay...hehehehe min nung niyeay chav somtoss,Kbal Lokta thorm dorch laphov hor?

11Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:26 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Jong yeay soak ei ke theara? saok kball hor? or koak deam troung or saok emmmm konlaeng leak klun hahaaha ber yeay pireung saok kball nhom yul khenh tha srey kour tok soak veng baarn sa ath heuy ark plas pdou muk mort baan teat phorng jun karl ark bourng larng ler, sometime tomleak mor krom, daak tov jom heang etc. tae ber saok kley yab kae jnai nas mean tae pal saok ber jong plaek heheehe
jom naek pross pross vinh nhom yul tha saok kley la orr jeang prous pross mouy na dae jong daar daar srap tae mean ke hooch sa nho? lolz ngeak mor Onh? knear aeng soss hahaahaha
Merl keh ...yarng sour sok jreun mork niyeay sok ey ey tuv ving...hehehehehe you jong tok sok veng hor? min la;or te na.

12Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:28 pm

Guest

Anonymous
Guest

Vechra wrote:Lokta chav sour tha sok jreun te na, chav ort ban sour sok veng rir kley ena...Chav dung tha ber mnus pross sok veng pitt jea min la;or heuy. prous merl tou dorch kteay...hehehehe min nung niyeay chav somtoss,Kbal Lokta thorm dorch laphov hor?

lol! kbal lokta thom main ta, angjeng ot ach tuk sok veng ban te, kbal ret tae thom jeang neng tiet.

Niyeay tov nak na men jong ban sok jreun? tae men ach tov ruoch te, pruos thamajeat monus keu sok jes tae os tam ah-yuk neng eng. Kan tae jas kan tae tro-ngil.

Nak klas chhork pi muk, pi kondal... heuy sok prae por pi kmao tov jea por sor... neng heuy thamajeat.

Heuy mean karaney lerk leng dae, knnum tlorb kheunh pu knnum kuot ah-yuk 50 jnam jeang heuy, tae sok kuot jreun dor dael, heuy kuot thhae sok kuot nas. Kuot mean kbuon kuot, tae knnum ot deng te kbuon neng.

Heuy kuot men main jea monus men la-or phong, monus krup khnea rorb-ann kuot jeang nak na taeng os, heuy kuot kor ot jes rork reung keh dae, tae kuot niyeay jreun tich...

Heuy beu samatha-pheap kuot jes jreun nas, jes rorm sva, jes slor slok jnganh jeang srey srey phong, jes deh veang-norn ban la-or, rachana avei avei kor merl tov sorm dae, kom nit sombor hor-hear jeang nak pseng pseng.

Heuy kuot mean propun tae muoy, ot mean srey snaeh te. Kuot ot jorl jet disco club, reu ... euy te. Kuot thha jorl jea muoy pou mak madong madong chhir kbal pruos kuot men jorl jet srey srey nov neng, kuot thha korkrich nas hahaha

13Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:43 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:
Vechra wrote:Lokta chav sour tha sok jreun te na, chav ort ban sour sok veng rir kley ena...Chav dung tha ber mnus pross sok veng pitt jea min la;or heuy. prous merl tou dorch kteay...hehehehe min nung niyeay chav somtoss,Kbal Lokta thorm dorch laphov hor?

lol! kbal lokta thom main ta, angjeng ot ach tuk sok veng ban te, kbal ret tae thom jeang neng tiet.

Niyeay tov nak na men jong ban sok jreun? tae men ach tov ruoch te, pruos thamajeat monus keu sok jes tae os tam ah-yuk neng eng. Kan tae jas kan tae tro-ngil.

Nak klas chhork pi muk, pi kondal... heuy sok prae por pi kmao tov jea por sor... neng heuy thamajeat.

Heuy mean karaney lerk leng dae, knnum tlorb kheunh pu knnum kuot ah-yuk 50 jnam jeang heuy, tae sok kuot jreun dor dael, heuy kuot thhae sok kuot nas. Kuot mean kbuon kuot, tae knnum ot deng te kbuon neng.

Heuy kuot men main jea monus men la-or phong, monus krup khnea rorb-ann kuot jeang nak na taeng os, heuy kuot kor ot jes rork reung keh dae, tae kuot niyeay jreun tich...

Heuy beu samatha-pheap kuot jes jreun nas, jes rorm sva, jes slor slok jnganh jeang srey srey phong, jes deh veang-norn ban la-or, rachana avei avei kor merl tov sorm dae, kom nit sombor hor-hear jeang nak pseng pseng.

Heuy kuot mean propun tae muoy, ot mean srey snaeh te. Kuot ot jorl jet disco club, reu ... euy te. Kuot thha jorl jea muoy pou mak madong madong chhir kbal pruos kuot men jorl jet srey srey nov neng, kuot thha korkrich nas hahaha
Vechra lir Lok Pu mouy tver kar jea mouy niyeay tngai min kort tha mnus pross sok jreun min la;or. Vechra tha min jua te ,heuy kort tha mean nuv knong kbuon teart phong....Niyeay pi srey srey joil club Vechra kitt tha mnuss klass keh min kokrich te...mork pi keh jong tuv ouy skoil...lol Vechra jong tuv mdorng ouy skoil der te ort torn hean...pruos klach khuoch jmuos...prous ouy tea srey joil club kur mean jmuos tha srey min la;or....Lokta kitt angjung der hor?

14Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 10:51 pm

Guest

Anonymous
Guest

Vechra wrote:Vechra lir Lok Pu mouy tver kar jea mouy niyeay tngai min kort tha mnus pross sok jreun min la;or. Vechra tha min jua te ,heuy kort tha mean nuv knong kbuon teart phong....Niyeay pi srey srey joil club Vechra kitt tha mnuss klass keh min kokrich te...mork pi keh jong tuv ouy skoil...lol Vechra jong tuv mdorng ouy skoil der te ort torn hean...pruos klach khuoch jmuos...prous ouy tea srey joil club kur mean jmuos tha srey min la;or....Lokta kitt angjung der hor?

lol! nis keu tosanak bokol te, knnum sor-seuh kuot dael men jes jol tov club angjeng angjeng. Heuy srey dael knnum lerk lerng neng keu neary dael rork see nov nung eng, dael mork ongkuy keak-koy boros boros, ongkuy ler plov heuy keh steap neay steap ay euy neng...

beu neary dael jol tov nus keu pseng, keh tov rork sabay, rorm leng euy angjeng, lokta kor tlorb jol doch khnea. Men ket thha nis jea reung khoch jmos euy te. Jea sereypheap bokol jong tveu euy tam keh jong. Heuy reung la-or ah-krork men main ler jol club neng te. Keu mean avei pseng pseng krao pi nis dael komnot pi monus men la-or neng la-or...

Beu mean orkas kuor jol sak merl tov Vechra? club nov srok keh khos pi srok khmer, men mean monus ro-ngeh ro-ngai te... Nov srok khmer club klas mean taeng chor-plorn jol jea muoy dae, dol pel jenh mor chor neng plorn bondoy ehhehe

Heuy reung jeur ler kbuon reu men jeur ah-sray ler monus mnak mnak. Doch knnum tam ka songket ptorl kluon ler monus mnak mnak. Tuos bey men ach komnot oy trov 100% tae kor ach ban klas dae. Tou tov ler lork nis men mean monus na jong tveu ahkrork te, tae mean monus men la-or jreun jeang la-or, pruos tae phol proyoch. ehhehe

Yul te klear khang leur?

15Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 11:25 pm

KhmeRLorD

avatar
Senior Member
Senior Member

Sabaay wrote:Koan svar mouy niss, kyom doch tlorb skorl? Mok pi zoo na daeh ah oun svar? Nov jit kharng yerng teh deng?


KounSvaKomsoT wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???


haha kounsvakomsot kyom nis sork jreunh nas....... puntae jear sva laor nas
sork penh kloun tang oss haha.

sva min deng te munous srok jreunh puntae sva koym prab tha kounsva srok jreunh vear rit tae laor prous ey ka per komdov ban prous ey sva kyom mouy nis rous nov prey hemapean yu heuy.

Kounsva mork pi prey hemapean min maen mork pi ZOO te na.... yissss min jess merl ke sorse te ey tich jab kiss eylov heuy

16Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 26th November 2007, 11:50 pm

MCSE

MCSE
Junior Member
Junior Member

prous mnuse pross sok kir kteuy

17Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 12:23 am

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

Monus pros sok jrern pet jea men laor maen heuy nah oun Vechra....pruos tha pel oun reab kar jea muoy keh...ruos nov jea pdeiy propun tov...keh bon-hen $$$ oun...men dael sol teh...pruos taeh thlaiy tenh shampoo kok sok robos keh nus... :lol:

Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???

18Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 12:29 am

KhmeRLorD

avatar
Senior Member
Senior Member

Komprea wrote:Monus pros sok jrern pet jea men laor maen heuy nah oun Vechra....pruos tha pel oun reab kar jea muoy keh...ruos nov jea pdeiy propun tov...keh bon-hen $$$ oun...men dael sol teh...pruos taeh thlaiy tenh shampoo kok sok robos keh nus... :lol:

Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???

haahhha joss sva sork jreunh nous, kounsva kyom min dael brer shampoo eyna...

19Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 1:18 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Jong yeay soak ei ke theara? saok kball hor? or koak deam troung or saok emmmm konlaeng leak klun hahaaha ber yeay pireung saok kball nhom yul khenh tha srey kour tok soak veng baarn sa ath heuy ark plas pdou muk mort baan teat phorng jun karl ark bourng larng ler, sometime tomleak mor krom, daak tov jom heang etc. tae ber saok kley yab kae jnai nas mean tae pal saok ber jong plaek heheehe
jom naek pross pross vinh nhom yul tha saok kley la orr jeang prous pross mouy na dae jong daar daar srap tae mean ke hooch sa nho? lolz ngeak mor Onh? knear aeng soss hahaahaha
Merl keh ...yarng sour sok jreun mork niyeay sok ey ey tuv ving...hehehehehe you jong tok sok veng hor? min la;or te na.

vâng Vechra sork trorng na? merl keh ei me joking ter dung tha yeay pi sork kball heuy Lolz
karl pi deam jol jet tok sork veng mdoung ma karl dae ter tae sob tngai ort te always kley kekeekeke

http://www.lovekhmer.com

20Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 2:00 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love oh jing phong hor konsva love
haha kounsvakomsot kyom nis sork jreunh nas....... puntae jear sva laor nas
sork penh kloun tang oss haha.

sva min deng te munous srok jreunh puntae sva koym prab tha kounsva srok jreunh vear rit tae laor prous ey ka per komdov ban prous ey sva kyom mouy nis rous nov prey hemapean yu heuy.

http://sweetlovely.hi5.com

21Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 11:00 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Lokta_kotaL wrote:
Vechra wrote:Vechra lir Lok Pu mouy tver kar jea mouy niyeay tngai min kort tha mnus pross sok jreun min la;or. Vechra tha min jua te ,heuy kort tha mean nuv knong kbuon teart phong....Niyeay pi srey srey joil club Vechra kitt tha mnuss klass keh min kokrich te...mork pi keh jong tuv ouy skoil...lol Vechra jong tuv mdorng ouy skoil der te ort torn hean...pruos klach khuoch jmuos...prous ouy tea srey joil club kur mean jmuos tha srey min la;or....Lokta kitt angjung der hor?

lol! nis keu tosanak bokol te, knnum sor-seuh kuot dael men jes jol tov club angjeng angjeng. Heuy srey dael knnum lerk lerng neng keu neary dael rork see nov nung eng, dael mork ongkuy keak-koy boros boros, ongkuy ler plov heuy keh steap neay steap ay euy neng...

beu neary dael jol tov nus keu pseng, keh tov rork sabay, rorm leng euy angjeng, lokta kor tlorb jol doch khnea. Men ket thha nis jea reung khoch jmos euy te. Jea sereypheap bokol jong tveu euy tam keh jong. Heuy reung la-or ah-krork men main ler jol club neng te. Keu mean avei pseng pseng krao pi nis dael komnot pi monus men la-or neng la-or...

Beu mean orkas kuor jol sak merl tov Vechra? club nov srok keh khos pi srok khmer, men mean monus ro-ngeh ro-ngai te... Nov srok khmer club klas mean taeng chor-plorn jol jea muoy dae, dol pel jenh mor chor neng plorn bondoy ehhehe

Heuy reung jeur ler kbuon reu men jeur ah-sray ler monus mnak mnak. Doch knnum tam ka songket ptorl kluon ler monus mnak mnak. Tuos bey men ach komnot oy trov 100% tae kor ach ban klas dae. Tou tov ler lork nis men mean monus na jong tveu ahkrork te, tae mean monus men la-or jreun jeang la-or, pruos tae phol proyoch. ehhehe

Yul te klear khang leur?
jah yul heuy. Orkun Lokta.

22Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 11:02 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Komprea wrote:Monus pros sok jrern pet jea men laor maen heuy nah oun Vechra....pruos tha pel oun reab kar jea muoy keh...ruos nov jea pdeiy propun tov...keh bon-hen $$$ oun...men dael sol teh...pruos taeh thlaiy tenh shampoo kok sok robos keh nus... :lol:

Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Bong somlanh niyeay trov heuy. hehehe

23Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 11:05 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Jong yeay soak ei ke theara? saok kball hor? or koak deam troung or saok emmmm konlaeng leak klun hahaaha ber yeay pireung saok kball nhom yul khenh tha srey kour tok soak veng baarn sa ath heuy ark plas pdou muk mort baan teat phorng jun karl ark bourng larng ler, sometime tomleak mor krom, daak tov jom heang etc. tae ber saok kley yab kae jnai nas mean tae pal saok ber jong plaek heheehe
jom naek pross pross vinh nhom yul tha saok kley la orr jeang prous pross mouy na dae jong daar daar srap tae mean ke hooch sa nho? lolz ngeak mor Onh? knear aeng soss hahaahaha
Merl keh ...yarng sour sok jreun mork niyeay sok ey ey tuv ving...hehehehehe you jong tok sok veng hor? min la;or te na.

vâng Vechra sork trorng na? merl keh ei me joking ter dung tha yeay pi sork kball heuy Lolz
karl pi deam jol jet tok sork veng mdoung ma karl dae ter tae sob tngai ort te always kley kekeekeke
Why always kley???Pibak kok rir??hehehehe

24Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 27th November 2007, 11:53 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Jong yeay soak ei ke theara? saok kball hor? or koak deam troung or saok emmmm konlaeng leak klun hahaaha ber yeay pireung saok kball nhom yul khenh tha srey kour tok soak veng baarn sa ath heuy ark plas pdou muk mort baan teat phorng jun karl ark bourng larng ler, sometime tomleak mor krom, daak tov jom heang etc. tae ber saok kley yab kae jnai nas mean tae pal saok ber jong plaek heheehe
jom naek pross pross vinh nhom yul tha saok kley la orr jeang prous pross mouy na dae jong daar daar srap tae mean ke hooch sa nho? lolz ngeak mor Onh? knear aeng soss hahaahaha
Merl keh ...yarng sour sok jreun mork niyeay sok ey ey tuv ving...hehehehehe you jong tok sok veng hor? min la;or te na.

vâng Vechra sork trorng na? merl keh ei me joking ter dung tha yeay pi sork kball heuy Lolz
karl pi deam jol jet tok sork veng mdoung ma karl dae ter tae sob tngai ort te always kley kekeekeke
Why always kley???Pibak kok rir??hehehehe
hahaahahaha không but kley is alway good right? lolzzzZ

http://www.lovekhmer.com

25Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 28th November 2007, 1:00 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

bong tha sork jreun sa'art ter mean avey dael mi_n la'or noss

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

26Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 28th November 2007, 1:26 am

KhmeRLorD

avatar
Senior Member
Senior Member

Douch kyom jeng sork jreunh nas kounsva kyom songha teat

27Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 28th November 2007, 7:47 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:
KhmerUS wrote:
Vechra wrote:Soursdey Bong puon !!!
Vechra ler keh tha mnuss Pross sok(hair)jreun min la;or ter pitt rir teh? Vechra jess ter jngoiy. pruos tomada ler tha mnus srey sok(hair) jreun la;or ter heat aveay ban jea mnus pross sok(hair) jreun min la;or tuv ving???
Jong yeay soak ei ke theara? saok kball hor? or koak deam troung or saok emmmm konlaeng leak klun hahaaha ber yeay pireung saok kball nhom yul khenh tha srey kour tok soak veng baarn sa ath heuy ark plas pdou muk mort baan teat phorng jun karl ark bourng larng ler, sometime tomleak mor krom, daak tov jom heang etc. tae ber saok kley yab kae jnai nas mean tae pal saok ber jong plaek heheehe
jom naek pross pross vinh nhom yul tha saok kley la orr jeang prous pross mouy na dae jong daar daar srap tae mean ke hooch sa nho? lolz ngeak mor Onh? knear aeng soss hahaahaha
Merl keh ...yarng sour sok jreun mork niyeay sok ey ey tuv ving...hehehehehe you jong tok sok veng hor? min la;or te na.

vâng Vechra sork trorng na? merl keh ei me joking ter dung tha yeay pi sork kball heuy Lolz
karl pi deam jol jet tok sork veng mdoung ma karl dae ter tae sob tngai ort te always kley kekeekeke
Why always kley???Pibak kok rir??hehehehe
hahaahahaha không but kley is alway good right? lolzzzZ
Ber kmean rirch tea good teart . mean ort? hehehehehe

28Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 28th November 2007, 7:50 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:bong tha sork jreun sa'art ter mean avey dael mi_n la'or noss
Mnus Pross sork jreun min la;or mean nah bong srey. puon ler Lok Pu mouy nuss tha.

29Jouy brab Kyom phong Empty Re: Jouy brab Kyom phong 28th November 2007, 7:51 pm

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

KounSvaKomsoT wrote:Douch kyom jeng sork jreunh nas kounsva kyom songha teat
ban sok jreun nuv mork kurt teart jab borch ors evlouy. lol hehehehe

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum