Paoun Monalysa Nov ti na ? 44939


Join the forum, it's quick and easy

Paoun Monalysa Nov ti na ? 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Paoun Monalysa Nov ti na ?

+5
sweet_lovely
khmerkondal
Heroine
BoNG_LeaK
MjasSnaehSomnop
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Paoun Monalysa Nov ti na ? 30th November 2007, 10:01 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Ter bong paoun na mean keunh paoun srey kyom mnak tai she mean chmous tha Monalysa pon man tngaiy niss ott keung she soss ter nor na jab neang tov na heuy , ber sen jea jab she tov chhab york mork oy pourk yeung vinh pon niss tai kyom tov vai bak tmenh oss .

Monalysa where are you paoun somlanh , we miss you paoun srey , sangkhirm tha paoun sok sabaiy tomada

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

2Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 30th November 2007, 11:54 am

BoNG_LeaK

BoNG_LeaK
LK VIP
LK VIP

onh lysa ort mean tov na phong neng bong

http://www.khmerzone.org

3Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 2nd December 2007, 3:43 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

orkun leak why ott keunh her onjerng ? neang ott mork LK neang orn jet neng neak na rir ?or rovol tver ka SadSadSadSad

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

4Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 2nd December 2007, 4:58 pm

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:orkun leak why ott keunh her onjerng ? neang ott mork LK neang orn jet neng neak na rir ?or rovol tver ka SadSadSadSad
.

monalysa rovol tov srong monus long tirk nov pel omtouk ....men puk singapore
lik touk slab ............hahaha tha leng tae min dung she tov na phong .

5Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 2nd December 2007, 7:31 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

oh men rir mech ban lech touk glad ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

6Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 2nd December 2007, 8:33 pm

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:oh men rir mech ban lech touk glad ?
.
piprous tirk kourh klang peak tver ouy lech touk purk singapore .....srong monus ban klass heuy klass teat slab rork khmouch ott torn kheuh .........

7Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 2nd December 2007, 8:55 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

kal pi pel omtouk neng ? heuy nov mok veang ?
kyom ott derng eiy tech

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 2nd December 2007, 9:25 pm

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:kal pi pel omtouk neng ? heuy nov mok veang ?
kyom ott derng eiy tech
.
oui pel nov omtouk ning , nov mok veang tonler 4 mok ning na .
nak norm news nov LK robos dane ....ott prokass aling .....moi kjil prokass tov

9Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 12:48 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Khnom khenh Monalysa nov knong czech museam , hehehe...rot mork dol czech kor min brab knea teh ning arl khnom tov svakom ...srab tae sok sok khenh keh dak tam tv !

http://www.violetriver.wordpress.com

10Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 1:40 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

@~*Dane*~@ wrote:Ter bong paoun na mean keunh paoun srey kyom mnak tai she mean chmous tha Monalysa pon man tngaiy niss ott keung she soss ter nor na jab neang tov na heuy , ber sen jea jab she tov chhab york mork oy pourk yeung vinh pon niss tai kyom tov vai bak tmenh oss .

Monalysa where are you paoun somlanh , we miss you paoun srey , sangkhirm tha paoun sok sabaiy tomada
hummm douch jea chngoul dae ter jeng bat neang pee bey thngaiy min kheunh mok niyeay knea leng soss min deung jea tov na ,pon tae kruoy pipel bon oum tuok rouch
kyom kor douch jea kheunh neang mok niyeay leng ban muoy thngaiy dae ter srab tae
tang pipel nous mok srab tae bat dom neung aoy chhing tae mdong nov sok sok bat
mo'nous mneak jeng tov? aor lysa euy ber poun nov konlaeng na som may ta cheng mok
tha pouk kai tang oss knea nirk nas hahaha.

11Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 1:54 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love neang min ban tov na te bong euy pum man tgain mon niss neang rovol ka ngear jrean pek jong stress houy ning na,ke min ey te love

http://sweetlovely.hi5.com

12Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 1:59 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

sweet_lovely wrote:love neang min ban tov na te bong euy pum man tgain mon niss neang rovol ka ngear jrean pek jong stress houy ning na,ke min ey te love
orkun heuy na sweet ban juoy aoy pordormean,jes tae prouy parom pruos thlorb mok leng sorb muoy dong heuy kor srab tae bat neang tov .cheng orkun jroeun na sweet.

13Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 4:33 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love jah min ey te na kk euy knear arng ter love

http://sweetlovely.hi5.com

14Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 6:06 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Min bach rok neang te..... kyom jab york tov tver barb heuy....... hahaa

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

15Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:10 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Kyom mor vinh houy bong srey somnorp. Kyom nirk neak roil khnea nas tae o'kas min pdol ouy kyom ban jol LK sos Sad Sad Sad Sad Sad
@~*Dane*~@ wrote:Ter bong paoun na mean keunh paoun srey kyom mnak tai she mean chmous tha Monalysa pon man tngaiy niss ott keung she soss ter nor na jab neang tov na heuy , ber sen jea jab she tov chhab york mork oy pourk yeung vinh pon niss tai kyom tov vai bak tmenh oss .

Monalysa where are you paoun somlanh , we miss you paoun srey , sangkhirm tha paoun sok sabaiy tomada

16Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:12 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Leak niyeay trov kyom ot bant ov na te tae kyom min dael ban jol LK. Nirk roil khnea nov LK nis nas Very Happy
BoNG_LeaK wrote:onh lysa ort mean tov na phong neng bong

17Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:14 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Maen houy bong dané kyom rovol maen Sad Sad Sad Sad jong jol mor LK nas tae ot pel tissue tissue tissue
@~*Dane*~@ wrote:orkun leak why ott keunh her onjerng ? neang ott mork LK neang orn jet neng neak na rir ?or rovol tver ka SadSadSadSad

18Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:21 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

glad deng ey kor chbas huos pi kar pit tov teat tha kyom nis tov ouy sorng tuok dael lech nos? kyom ot es hel tirk phong tver mech jouy ke kert tov ber tov jouy ke mean tae luong kloun aeng vovo kharn ban jol Lk teat yab bondouy Sad Sad
glad wrote:
@~*Dane*~@ wrote:orkun leak why ott keunh her onjerng ? neang ott mork LK neang orn jet neng neak na rir ?or rovol tver ka SadSadSadSad
.

monalysa rovol tov srong monus long tirk nov pel omtouk ....men puk singapore
lik touk slab ............hahaha tha leng tae min dung she tov na phong .

19Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:24 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Oun len khernh bong maen ey? :surpris: puthoo,,, kyom jenh tarm tv phong
Heroin wrote:Khnom khenh Monalysa nov knong czech museam , hehehe...rot mork dol czech kor min brab knea teh ning arl khnom tov svakom ...srab tae sok sok khenh keh dak tam tv !

20Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:28 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kyom jong enh nas KK tae pel vealea min pdol o'kas oy jenh na KK Very Happy
khmerkondal wrote:
@~*Dane*~@ wrote:Ter bong paoun na mean keunh paoun srey kyom mnak tai she mean chmous tha Monalysa pon man tngaiy niss ott keung she soss ter nor na jab neang tov na heuy , ber sen jea jab she tov chhab york mork oy pourk yeung vinh pon niss tai kyom tov vai bak tmenh oss .

Monalysa where are you paoun somlanh , we miss you paoun srey , sangkhirm tha paoun sok sabaiy tomada
hummm douch jea chngoul dae ter jeng bat neang pee bey thngaiy min kheunh mok niyeay knea leng soss min deung jea tov na ,pon tae kruoy pipel bon oum tuok rouch
kyom kor douch jea kheunh neang mok niyeay leng ban muoy thngaiy dae ter srab tae
tang pipel nous mok srab tae bat dom neung aoy chhing tae mdong nov sok sok bat
mo'nous mneak jeng tov? aor lysa euy ber poun nov konlaeng na som may ta cheng mok
tha pouk kai tang oss knea nirk nas hahaha.

21Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:29 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

kyom min hean ouy RK jab te prous klarch SY vai kyom nas na :lol: :lol:
ReaLKhmeR wrote:Min bach rok neang te..... kyom jab york tov tver barb heuy....... hahaa

22Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 9:36 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

mork vinh heuy mork niss bong ob mouy hi heuy kiss mouy teat :bisou: bogn tha ber ott keunh today teat bong oy kasaet kossontepheap prokars psay rork oy :D
how are you apoun srey ?
i miss you nass na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

23Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 10:08 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

:bisou: Kiss and hug hi bong dané vinh kom ouy janh kyom sok sabai jea te bong. kyom mor ban tae tgai nis te sa aek re kor kharn sa aek min deng tha ban jol re ot te chbas jea min ban joub dané teat houy pleure pleure pleure
@~*Dane*~@ wrote:mork vinh heuy mork niss bong ob mouy hi heuy kiss mouy teat :bisou: bogn tha ber ott keunh today teat bong oy kasaet kossontepheap prokars psay rork oy :D
how are you apoun srey ?
i miss you nass na

24Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 10:33 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

ob tam jet tov
oh :paoun rovol men tai ? ber rovol min eiy tai paoun kech ka somkhan jeang na pourk yeung nov mean pel jourb knea teat kom barorm pourk yeung teang oss knea nov neng tai heuy nirk rolirk dol paoun jea nech

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

25Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 10:47 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Min ouy nirk yang mech bong dané prous tlorb tae niyeay khnea leng niyeay tor tov tor mor. houy ber tver tae kar ngea pek kor yab daer prous kar ngea jreun stress kor jreun daer Sad Sad Sad
@~*Dane*~@ wrote:ob tam jet tov
oh :paoun rovol men tai ? ber rovol min eiy tai paoun kech ka somkhan jeang na pourk yeung nov mean pel jourb knea teat kom barorm pourk yeung teang oss knea nov neng tai heuy nirk rolirk dol paoun jea nech

26Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 11:15 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yes bong yol heuy tomada tai tver kir onjerng heuy bong ban krorn ber ott mean boss sdey oy hehehehehe mean tae pdey heuy pdey neng ta hean sdey oy kir oy tver kloun aeng hahahaha

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

27Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 11:17 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Maen neng bong hehehe,,,,,,,,,
@~*Dane*~@ wrote:yes bong yol heuy tomada tai tver kir onjerng heuy bong ban krorn ber ott mean boss sdey oy hehehehehe mean tae pdey heuy pdey neng ta hean sdey oy kir oy tver kloun aeng hahahaha

28Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 3rd December 2007, 5:46 pm

Deth1963

Deth1963
New Active
New Active

@~*Dane*~@ wrote:yes bong yol heuy tomada tai tver kir onjerng heuy bong ban krorn ber ott mean boss sdey oy hehehehehe mean tae pdey heuy pdey neng ta hean sdey oy kir oy tver kloun aeng hahahaha
seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

29Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty proyat paoun jay douch kyom tov... 4th December 2007, 1:57 am

MCSE

MCSE
Junior Member
Junior Member

Dane mech ban brap chmous paoun srey ouy keh deung jeung..tich paoun srey jay douch kyom dae tov...Hmmm...kyom choup jong ban paoun srey eiy noos tead huey..neang sdeiy huey merl ngeay kyom jreon dong mork huey tae kyom min dael kheung eiy neang te..nov tae srolanh ropann neang jear nich...tae omper laor robos kyom dael mean jompous neang ker kyom ban trim tae kar promat merl ngeay pi neang tae pon'nos...

30Paoun Monalysa Nov ti na ? Empty Re: Paoun Monalysa Nov ti na ? 4th December 2007, 10:36 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

MCSE kyom hov chmous neak na kai ? kyom mean ban hov na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum