kyom trolorb mork vinh huey jah! 44939


Join the forum, it's quick and easy

kyom trolorb mork vinh huey jah! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

kyom trolorb mork vinh huey jah!

+6
MjasSnaehSomnop
khmerkondal
KhmerUS
sweet_lovely
Heroine
Mariline
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 12:02 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

:helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D

http://moylim.shutterfly.com

2kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 1:10 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

welback Pa'aun srey...hehehe bong kor terb tae mork pas computer thgai nis daer na aun ! sok sabbay teh srey pov? bong nirk aun nas...somtos aun dael bong ot ban call tov leng coz bong kor keng pteas daer...hehehe ...

http://www.violetriver.wordpress.com

3kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 3:44 pm

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love sour sdey paoun srey somlanh tang pi ter paoun sok tok yang na der bong kan joub yu houy na,bong nirk dol paoun tang pi nas love
hi :bisou: fleure fleure welback

http://sweetlovely.hi5.com

4kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 4:23 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Heroin wrote:welback Pa'aun srey...hehehe bong kor terb tae mork pas computer thgai nis daer na aun ! sok sabbay teh srey pov? bong nirk aun nas...somtos aun dael bong ot ban call tov leng coz bong kor keng pteas daer...hehehe ...

jah sok na borng orkun, kyom nirk borng douch knea ning na, nov pet ke ort aoy breu phone te, te kyom louch berk phone breu madong makal na borng, choss kyom lir tha borng chir borng chir ey te borng? ey lov yang mech huey ning?

http://moylim.shutterfly.com

5kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 4:25 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

sweet_lovely wrote:love sour sdey paoun srey somlanh tang pi ter paoun sok tok yang na der bong kan joub yu houy na,bong nirk dol paoun tang pi nas love
hi :bisou: fleure fleure welback

trov huey borng niss jit 2 week huey del kyom ort ban jol LK kyom nirk sing ey tov huuy ning na choss borng sok tuk yang na dea? nirkbong love

http://moylim.shutterfly.com

6kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 5:30 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D
orb welback srey sross Mariline hope you feel better now cuz we all missed you. Very Happy

http://www.lovekhmer.com

7kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 6:14 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

KhmerUS wrote:
Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D
orb welback srey sross Mariline hope you feel better now cuz we all missed you. Very Happy

yes orkun, now i am fine thank, and i miss everybody in here too thank

http://moylim.shutterfly.com

8kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:15 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D

Reak reay nas dael ban kheunh Mariline vil tro lob mok chuop pouk yeung kruop kruop knea nov lovekhmer nis,there is nothing better then home sweet home thank

9kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:19 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

welcome paoun srey somlanh mork niss bong ob mouy hi and :bisou:
heuy niss sroul kloun men ten heuy rir ma cherie ?

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

10kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:24 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

khmerkondal wrote:
Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D

Reak reay nas dael ban kheunh Mariline vil tro lob mok chuop pouk yeung kruop kruop knea nov lovekhmer nis,there is nothing better then home sweet home thank

yes, i miss LK everyday too, and i want to turn back too, now i am every happy than i can turn back na, orkun kk

http://moylim.shutterfly.com

11kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:25 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

@~*Dane*~@ wrote:welcome paoun srey somlanh mork niss bong ob mouy hi and :bisou:
heuy niss sroul kloun men ten heuy rir ma cherie ?

yes borng, kyom jea yu huey te pet orss ning ort sdab kyom, kyom tha min ey min ey ke ort chue kyom na borng, ok kyom nirk borng klang nass na thngun ning pet dol bontuk huey borng hi :bisou: :bisou: :bisou: :bisou:

http://moylim.shutterfly.com

12kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:30 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

tae ban nov kor la'or myarng dae prous kai merl dit dol
mech min rouch rort jenh tov :D bogn niss barorm pi paoun jang pa kach heuy

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

13kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:40 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

Mariline wrote:
@~*Dane*~@ wrote:welcome paoun srey somlanh mork niss bong ob mouy hi and :bisou:
heuy niss sroul kloun men ten heuy rir ma cherie ?

yes borng, kyom jea yu huey te pet orss ning ort sdab kyom, kyom tha min ey min ey ke ort chue kyom na borng, ok kyom nirk borng klang nass na thngun ning pet dol bontuk huey borng hi :bisou: :bisou: :bisou: :bisou:
cheng heuy haet tae kai nirk rolirk knea stuos oup pi chom ngay miel tae m'day nirk koun rorng cham tortuol miel mae mok pi psar tamonh heuy ter nisr ! welback

14kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:52 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

khmerkondal wrote:
Mariline wrote:
@~*Dane*~@ wrote:welcome paoun srey somlanh mork niss bong ob mouy hi and :bisou:
heuy niss sroul kloun men ten heuy rir ma cherie ?

yes borng, kyom jea yu huey te pet orss ning ort sdab kyom, kyom tha min ey min ey ke ort chue kyom na borng, ok kyom nirk borng klang nass na thngun ning pet dol bontuk huey borng hi :bisou: :bisou: :bisou: :bisou:
cheng heuy haet tae kai nirk rolirk knea stuos oup pi chom ngay miel tae m'day nirk koun rorng cham tortuol miel mae mok pi psar tamonh heuy ter nisr ! welback
hahhaahaha som seuch mouy seuch seuch hahahaha KK jalous eiy neng ? pourk mark kai srolanh knea kir onjerng heuy na pel bat knea kai nirk heuy pel jourb knea vinh kai sabaiy jet kai ob knea onjerng mech jronaen rir ? lean ondat

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

15kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 7:59 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

@~*Dane*~@ wrote:
khmerkondal wrote:
Mariline wrote:
@~*Dane*~@ wrote:welcome paoun srey somlanh mork niss bong ob mouy hi and :bisou:
heuy niss sroul kloun men ten heuy rir ma cherie ?

yes borng, kyom jea yu huey te pet orss ning ort sdab kyom, kyom tha min ey min ey ke ort chue kyom na borng, ok kyom nirk borng klang nass na thngun ning pet dol bontuk huey borng hi :bisou: :bisou: :bisou: :bisou:
cheng heuy haet tae kai nirk rolirk knea stuos oup pi chom ngay miel tae m'day nirk koun rorng cham tortuol miel mae mok pi psar tamonh heuy ter nisr ! welback
hahhaahaha som seuch mouy seuch seuch hahahaha KK jalous eiy neng ? pourk mark kai srolanh knea kir onjerng heuy na pel bat knea kai nirk heuy pel jourb knea vinh kai sabaiy jet kai ob knea onjerng mech jronaen rir ? lean ondat
chos neak na kai tov tha euy ? pon tae vea douch jea jrornaen tech dae ning na haha
hummmmmmm haet tae kai pouk mak ning knea cheng te ter nor?

16kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 8:54 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

yes mech kai hov pourk mark kk lean ondat
kir trov tae srolanh knea ,
trov ta srolanh knea onjerng heuy prous yeung jea khmer douch knea trerm trov tai KK ?
onjerng heuy ban kai dak lovekhmer neng na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

17kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 8:55 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

@~*Dane*~@ wrote:tae ban nov kor la'or myarng dae prous kai merl dit dol
mech min rouch rort jenh tov :D bogn niss barorm pi paoun jang pa kach heuy

huey borng ding te het ey kor kyom min jong nov cos kyom ding tha pet rok min keunh te, ey lov avey del kyom kirt kir jea kapit kmean kroupet na mouy rok keunh aoy brokort tha kyom chir ey noss te, tang pi srok khmer rohout dol srok france, borng sman te kyom ort jong rot ey kyom jong sing ey tov huey, ter rot ort keut, borng ding te nov hopital ke interdit ort aoy breu phone portable te, ter kyom louch berk pel pet ort nov heuy pel ke mork kyom close vea, hahahaahahahaahahahahahha pet orss ning dinh cheung kyom ort torn, kyom kor ding dea tha borng ning neak teang orss knea baromm te kyom ban aoy antoine kort mork brab heuy te tha kyom ort ey te, heuy tesouy kor ban thlorb call sour kyom madong dea, kyom nirk borng douch knea ning na, huey orkun borng thom thom nass del ban baromm na borng thank nirkbong love :bisou: hi

http://moylim.shutterfly.com

18kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 8:56 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

khmerkondal wrote:
Mariline wrote:
@~*Dane*~@ wrote:welcome paoun srey somlanh mork niss bong ob mouy hi and :bisou:
heuy niss sroul kloun men ten heuy rir ma cherie ?

yes borng, kyom jea yu huey te pet orss ning ort sdab kyom, kyom tha min ey min ey ke ort chue kyom na borng, ok kyom nirk borng klang nass na thngun ning pet dol bontuk huey borng hi :bisou: :bisou: :bisou: :bisou:

cheng heuy haet tae kai nirk rolirk knea stuos oup pi chom ngay miel tae m'day nirk koun rorng cham tortuol miel mae mok pi psar tamonh heuy ter nisr ! welback
kk jro enn ey jong aoy kyom aob dea rir ey ning? hello huey choss kk ning min men jea friend kyom te hor? kk ning borng dane ning neak teang ors knea nov ti niss soth tea jea friend kyom teang orss ning, huey kyom kor nirk douch tea knea ning na,

http://moylim.shutterfly.com

19kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 9:04 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Mariline wrote:
@~*Dane*~@ wrote:tae ban nov kor la'or myarng dae prous kai merl dit dol
mech min rouch rort jenh tov :D bogn niss barorm pi paoun jang pa kach heuy

huey borng ding te het ey kor kyom min jong nov cos kyom ding tha pet rok min keunh te, ey lov avey del kyom kirt kir jea kapit kmean kroupet na mouy rok keunh aoy brokort tha kyom chir ey noss te, tang pi srok khmer rohout dol srok france, borng sman te kyom ort jong rot ey kyom jong sing ey tov huey, ter rot ort keut, borng ding te nov hopital ke interdit ort aoy breu phone portable te, ter kyom louch berk pel pet ort nov heuy pel ke mork kyom close vea, hahahaahahahaahahahahahha pet orss ning dinh cheung kyom ort torn, kyom kor ding dea tha borng ning neak teang orss knea baromm te kyom ban aoy antoine kort mork brab heuy te tha kyom ort ey te, heuy tesouy kor ban thlorb call sour kyom madong dea, kyom nirk borng douch knea ning na, huey orkun borng thom thom nass del ban baromm na borng thank nirkbong love :bisou: hi

mmmm heuy paoun vea jess tae mech ban onjerng ? pel bong lir ton mari tha toi keng pet bong nirk tha chhir ei thngon prous srok baring ber chhir lamorm lamorm vea min oy yeung keng pet tai onjerng bong nirk barorm denh sour ton mari kai kor ott derng dae .
bong jang call tov dae tae bong klach , je suis contente que maintenant tu vas bien . tomada tai yeung jess ta louch berk ban heuy prous ept mean nov jeamouy yeung rohout na

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

20kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 9:17 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

@~*Dane*~@ wrote:
Mariline wrote:
@~*Dane*~@ wrote:tae ban nov kor la'or myarng dae prous kai merl dit dol
mech min rouch rort jenh tov :D bogn niss barorm pi paoun jang pa kach heuy

huey borng ding te het ey kor kyom min jong nov cos kyom ding tha pet rok min keunh te, ey lov avey del kyom kirt kir jea kapit kmean kroupet na mouy rok keunh aoy brokort tha kyom chir ey noss te, tang pi srok khmer rohout dol srok france, borng sman te kyom ort jong rot ey kyom jong sing ey tov huey, ter rot ort keut, borng ding te nov hopital ke interdit ort aoy breu phone portable te, ter kyom louch berk pel pet ort nov heuy pel ke mork kyom close vea, hahahaahahahaahahahahahha pet orss ning dinh cheung kyom ort torn, kyom kor ding dea tha borng ning neak teang orss knea baromm te kyom ban aoy antoine kort mork brab heuy te tha kyom ort ey te, heuy tesouy kor ban thlorb call sour kyom madong dea, kyom nirk borng douch knea ning na, huey orkun borng thom thom nass del ban baromm na borng thank nirkbong love :bisou: hi

mmmm heuy paoun vea jess tae mech ban onjerng ? pel bong lir ton mari tha toi keng pet bong nirk tha chhir ei thngon prous srok baring ber chhir lamorm lamorm vea min oy yeung keng pet tai onjerng bong nirk barorm denh sour ton mari kai kor ott derng dae .
bong jang call tov dae tae bong klach , je suis contente que maintenant tu vas bien . tomada tai yeung jess ta louch berk ban heuy prous ept mean nov jeamouy yeung rohout na

jah borng kyom sonlorb men huey temperature kyom jes te choss men, ter ey lov resulta kir tha ke rok ort keunh ter tha kyom chir ey aoy brokort na borng, huey ke kor ort ding tha vea mork pi het ey dea, ka del ke aoy kyom keng cos ke jong rok vea aoy keunh tea nov tea rok min keunh, huey borng ding te ke york kyom tov chomhouy douch jrouk rol thngai nov pet, kyom steu tea klay tov jea jrouk chomhouy tov heuy,
oayk yom keng pet mneak eng heuy nov aoy kyom ort breu phone teat tach kjol kyom slab huey, jing ban jea kyom jess tea louch beuk ning na, borng ding te chomngeu kyom niss tang pi srok khmer, rohoout kyom mork dol srok france, huey pet general ke rok 1 an, rok ort keunh, huuy mun noel niss ke bonjun kyom aoy tov keng pet, tea pel nov dol hopital ke tha ber yeung ort samu dirk tov ke ort totoul te kyom kom te or srab tea jol chnam huey leng kyom sonlorb mari kyom hoav samu oay mork dirk kyom te madong borng, kort ort yol jet kyom soss tha kyom ort jol jet pet, nov tea hoa samu mork, kyom thlorb brab kort heuy tha ber kyom sonlob kyom aoy hoav samu te kort ort cheu kyom hoav samu mork thver aoy kyom ban keng pet bundaoy, keng nov hopital ban 3thngai kyom jinh papa kmek kyom kor aoy pet general bunjun kyom madong teat tov keng nov clinic, jing ban kyom keng yu rob atit ning na borng, yab tea madong mari kyom, nov min nov thver aoy kyom keng pet leng tov, yab bomput, min yol jet bropun, Kom Mot Kom Mot

http://moylim.shutterfly.com

21kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 9:39 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

[quote="@~*Dane*~@"]yes mech kai hov pourk mark kk :1:
kir trov tae srolanh knea ,
trov ta srolanh knea onjerng heuy prous yeung jea khmer douch knea trerm trov tai KK ?
onjerng heuy ban kai dak lovekhmer neng na[/quote

Baht trerm trov peak tha srolanh nous dol trong tha srolanh khmer kir jea neak snaeha jeatmeatoprotess hehe luoy bos kort dae ter jeng som orkun tuok jea mun ,nis jea chom naek muoy phnaek dael tver aoy khmer ches srolanh khmer tous bey jea yeung nov jit
kdey chngay kdey min ban euy krorn tae chuoy lieuk tirk jet knea dae na ,orkun jroeun.
som chanh muoy krea sen chos tae.... kai tha chanh deum bey chhnas na kekekekeke.

22kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 9:56 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D
hi bong srey , welcome back...i'm glad that you feel better now, sorry na bong kyom ort barn mork sour sok touk bong, i missed you so much bong srey, welcome back na bong !

23kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 10:00 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

welcome back na mariline........ sok sabaay na

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

24kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 10:06 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

KhmerLover wrote:
Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D
hi bong srey , welcome back...i'm glad that you feel better now, sorry na bong kyom ort barn mork sour sok touk bong, i missed you so much bong srey, welcome back na bong !

hi paun bross, sok sabaay jea te oun? borng leng ey huey orkun na, huey ort ey te reung noss borng ding tha oun kor rovol tea tossss yang na kor orkun oun del ban barom de na :D

http://moylim.shutterfly.com

25kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 10:07 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

http://moylim.shutterfly.com

26kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 14th January 2008, 10:22 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

haha mariline euy rok pibark nas...... mariline jouy phong mor.......

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

27kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 10:42 am

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Mariline wrote:
Heroin wrote:welback Pa'aun srey...hehehe bong kor terb tae mork pas computer thgai nis daer na aun ! sok sabbay teh srey pov? bong nirk aun nas...somtos aun dael bong ot ban call tov leng coz bong kor keng pteas daer...hehehe ...

jah sok na borng orkun, kyom nirk borng douch knea ning na, nov pet ke ort aoy breu phone te, te kyom louch berk phone breu madong makal na borng, choss kyom lir tha borng chir borng chir ey te borng? ey lov yang mech huey ning?

Bong jea mornus na..min main preas jol nipean min jes chhue aena..bong kroin tae vil muk ors komlang thleak pi lue pteas ponneng aeng khmean ei thgun thgur teh...eilov nis chhue kor jeung der min sov rouch ponman teh tae min ei teh Doctor said one week more be better heuy..pov euy aun aeng ning hospital pit jea mean faith ning knea dordael khenh teh kech nas jourb nas bong a-neth nas nis !

http://www.violetriver.wordpress.com

28kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 12:05 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

ReaLKhmeR wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

haha mariline euy rok pibark nas...... mariline jouy phong mor.......

oy reung jing jing jouy ort ban te, ber jong rok neak joy tov sour khmerus tov, kreng ke mean botpisaot jeang, seuch seuch seuch

http://moylim.shutterfly.com

29kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 12:10 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Heroin wrote:
Mariline wrote:
Heroin wrote:welback Pa'aun srey...hehehe bong kor terb tae mork pas computer thgai nis daer na aun ! sok sabbay teh srey pov? bong nirk aun nas...somtos aun dael bong ot ban call tov leng coz bong kor keng pteas daer...hehehe ...

jah sok na borng orkun, kyom nirk borng douch knea ning na, nov pet ke ort aoy breu phone te, te kyom louch berk phone breu madong makal na borng, choss kyom lir tha borng chir borng chir ey te borng? ey lov yang mech huey ning?

Bong jea mornus na..min main preas jol nipean min jes chhue aena..bong kroin tae vil muk ors komlang thleak pi lue pteas ponneng aeng khmean ei thgun thgur teh...eilov nis chhue kor jeung der min sov rouch ponman teh tae min ei teh Doctor said one week more be better heuy..pov euy aun aeng ning hospital pit jea mean faith ning knea dordael khenh teh kech nas jourb nas bong a-neth nas nis !
:surpris: thleak pi leu pteas, borng thver ey ning ban jea thleak pi leu pteas jing, huey jeung borgn yang mech dea thngun thngor te? jing bong khann ban deu leng teat heuy jing, orbsok slab heuy,
hey reung kyom noss min bach niyeay te, pet na kor douc pet na dea tang pi srok khmer dol france, tha pet france klang ey rok chumngeu kyom ort keunh douch tea pet srok khmer dea ning, dea tea knouch :P men na borng jing ban jea douch peak ke tha sa'orb jumpub leu, kech nass joub nas, yiiiii, kirt kirt tov pet ning hospital orss ning min ding jea jong jong pea kyom dol na te, ter jea domboung kyom kheng pdey kyom sen cos mork pi kort ning kron tea kyom sonlorb haov samu mork dirk kyom, jing ban jea kyom ban jol pet ning na, nirk nirk tov kheng atapek ning ort torn bat te, min jong sdey rok te ey lov kyom, kirt jong thver kutakam mouy royeak sen, Mad Mad Mad

http://moylim.shutterfly.com

30kyom trolorb mork vinh huey jah! Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 12:25 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Welcome back oun Lin ning oun Kreung Ngean, bong deng tha neak taeng 2 ban tleak kloun chir taeng 2 neak neng! Tngaiy kroy ber deng kloun aeng jab pdeum min sov sroul, oun send jomngir oun tarm email oy bong mok, bong sok jet chir jomnours.....

Sok sabaiy

http://www.lovekhmer.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum