kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 44939


Join the forum, it's quick and easy

kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

kyom trolorb mork vinh huey jah!

+6
MjasSnaehSomnop
khmerkondal
KhmerUS
sweet_lovely
Heroine
Mariline
10 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 3:49 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

http://moylim.shutterfly.com

32kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 6:03 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

haha mariline euy rok pibark nas...... mariline jouy phong mor.......

oy reung jing jing jouy ort ban te, ber jong rok neak joy tov sour khmerus tov, kreng ke mean botpisaot jeang, seuch seuch seuch
EEEEEEEERRRRRRRRR!!! merl ke yeay. Embarassed

http://www.lovekhmer.com

33kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 6:32 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

haha mariline euy rok pibark nas...... mariline jouy phong mor.......

oy reung jing jing jouy ort ban te, ber jong rok neak joy tov sour khmerus tov, kreng ke mean botpisaot jeang, seuch seuch seuch
EEEEEEEERRRRRRRRR!!! merl ke yeay. Embarassed

yang mech khmerus kyom niyeay trov men te, ban jea rok peak doss sa leng ban seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

[color=blue][

http://moylim.shutterfly.com

34kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 8:51 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

[quote="Mariline"]
KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

haha mariline euy rok pibark nas...... mariline jouy phong mor.......

oy reung jing jing jouy ort ban te, ber jong rok neak joy tov sour khmerus tov, kreng ke mean botpisaot jeang, seuch seuch seuch
EEEEEEEERRRRRRRRR!!! merl ke yeay. Embarassed

yang mech khmerus kyom niyeay trov men te, ban jea rok peak doss sa leng ban seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

trov ei khos tang srung heuy nhom mean bort pisort ei nhom ber ouy kort mor ro nhom mean tae nhom ouy bos nhom tov kort eiyya reung ei pseng ark donation ban reung neng min ban te jouy min ban te mariline euy. heheeheehe

http://www.lovekhmer.com

35kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 8:55 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
KhmerUS wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:
Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:welcome back na mariline........ sok sabaay na

orkun na real, yang mech huey rok ban songsa thmey rir nov ning? :lol: :lol:

haha mariline euy rok pibark nas...... mariline jouy phong mor.......

oy reung jing jing jouy ort ban te, ber jong rok neak joy tov sour khmerus tov, kreng ke mean botpisaot jeang, seuch seuch seuch
EEEEEEEERRRRRRRRR!!! merl ke yeay. Embarassed

yang mech khmerus kyom niyeay trov men te, ban jea rok peak doss sa leng ban seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

[
[color=blue]trov ei khos tang srung heuy nhom mean bort pisort ei nhom ber ouy kort mor ro nhom mean tae nhom ouy bos nhom tov kort reung ei pseng nhom donation ban reung neng min leng jol te khom roo mor tang pibak nass rorng jam peak pi ke tomrorm hear I love you mamatt mamatt oyyyy...vatanear. jouy min ban te mariline euy.

choss mean oay khmerus thver ey thngun thngor ey na, kron tea aoy jouy jea idea kort tha thver mech ban arch aoy ke chluey tha ok ban, min men tov aoy nhea jous kort ey na yab men :P :P

http://moylim.shutterfly.com

36kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 9:46 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

lolzzzzzzzzzz mariline mor vinh khlang maen nor????????

khlang jeang mun tov teat........

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

37kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 9:48 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

ReaLKhmeR wrote:lolzzzzzzzzzz mariline mor vinh khlang maen nor????????

khlang jeang mun tov teat........

klang ey tov real? niyeay ey douch ort yol sos deamadong :scratch:

http://moylim.shutterfly.com

38kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 9:56 pm

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator

Mariline wrote:
ReaLKhmeR wrote:lolzzzzzzzzzz mariline mor vinh khlang maen nor????????

khlang jeang mun tov teat........

klang ey tov real? niyeay ey douch ort yol sos deamadong :scratch:

khlang khang somdey na paoun......... mech paoun sok sabaay te??
jumngir jeur vinh heuy paoun.......????????

ouy soksapheap paoun laor rohot na.

http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

39kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 10:07 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Oh, ah reung jom'ngir neng, kom peiy, oun chir eiy oun bonjoun mok bong taeng oss mok. Bong jess trirs sdeiy kloun min mane kloun, arch pjeaball reangkaiy kom oy skorl chir jab klang ban. ber niyeay tov, tous jivet kor bong min sdaiy daeh...bong ot tha lang teh. Bong tha ber bong kergn neak na teagn komplerng prong somlab neak na mouy, tous jear monous bong min skorl kor bong tov rong kroab jomnours daeh.

I like you too, orkun jrern oun. Welcome back!


Mariline wrote:ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

http://www.lovekhmer.com

40kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 15th January 2008, 10:19 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Sabaay wrote:Oh, ah reung jom'ngir neng, kom peiy, oun chir eiy oun bonjoun mok bong taeng oss mok. Bong jess trirs sdeiy kloun min mane kloun, arch pjeaball reangkaiy kom oy skorl chir jab klang ban. ber niyeay tov, tous jivet kor bong min sdaiy daeh...bong ot tha lang teh. Bong tha ber bong kergn neak na teagn komplerng prong somlab neak na mouy, tous jear monous bong min skorl kor bong tov rong kroab jomnours daeh.

I like you too, orkun jrern oun. Welcome back!


Mariline wrote:ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

oh borng kyom jet la or nass, borng pit jea neak mean sondan jet la or komro rok ban nass knong lork niss, okrun sondan jet borng na :23: love kiss :bisou: good orb

http://moylim.shutterfly.com

41kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:51 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love jah bong sok tok tamada te na oun orkun,bong sabay jet pel del oun min ey houy trolop jol LK ving love
trov huey borng niss jit 2 week huey del kyom ort ban jol LK kyom nirk sing ey tov huuy ning na choss borng sok tuk yang na dea? nirkbong love

http://sweetlovely.hi5.com

42kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Laor nass! 16th January 2008, 3:37 am

Bokator

Bokator
New Active
New Active

Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D
Ber ban jea heuy som kom ouy chir tead nah...som ouy mean sokapheap laor kom ouy mean jomngir aviey tead

43kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 12:01 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

sweet_lovely wrote:love jah bong sok tok tamada te na oun orkun,bong sabay jet pel del oun min ey houy trolop jol LK ving love
trov huey borng niss jit 2 week huey del kyom ort ban jol LK kyom nirk sing ey tov huuy ning na choss borng sok tuk yang na dea? nirkbong love
kyom kor sabaay jet dea del ban mork LK vinh na borng, kyom nirk LK ning neak teng orss knea sing ey tov heuy love

http://moylim.shutterfly.com

44kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 12:04 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Kith tha ber kergn kroab komplerng, neng jol tov roang jomnours huey. Taeh klarch pel neng peiy pek, rot yok kloun kor min deng phong..........hahaha.


Mariline wrote:
Sabaay wrote:Oh, ah reung jom'ngir neng, kom peiy, oun chir eiy oun bonjoun mok bong taeng oss mok. Bong jess trirs sdeiy kloun min mane kloun, arch pjeaball reangkaiy kom oy skorl chir jab klang ban. ber niyeay tov, tous jivet kor bong min sdaiy daeh...bong ot tha lang teh. Bong tha ber bong kergn neak na teagn komplerng prong somlab neak na mouy, tous jear monous bong min skorl kor bong tov rong kroab jomnours daeh.

I like you too, orkun jrern oun. Welcome back!


Mariline wrote:ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

oh borng kyom jet la or nass, borng pit jea neak mean sondan jet la or komro rok ban nass knong lork niss, okrun sondan jet borng na :23: love kiss :bisou: good orb

http://www.lovekhmer.com

45kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 12:29 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Bokator wrote:
Mariline wrote::helo: everybody, i turn back now, jea domboung kyom som orkun dol neak teang orss knea del baromm ning ban pdol komlang jet dol kyom, ey lov kyom orss ey heuy orkun, kyom mean ka nirk rolirk neak teang orss knea klang nass, kyom pit jea mean ka rompheub jet nass, huey ka del kyom chab jea yang niss kor doay sa te komlang jet neak teang orss knea orkun orkun thom thom klang nass, thank thank :D :D :D :D
Ber ban jea heuy som kom ouy chir tead nah...som ouy mean sokapheap laor kom ouy mean jomngir aviey tead

okrun jreun na Bokator :D

http://moylim.shutterfly.com

46kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 12:31 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Sabaay wrote:Kith tha ber kergn kroab komplerng, neng jol tov roang jomnours huey. Taeh klarch pel neng peiy pek, rot yok kloun kor min deng phong..........hahaha.


Mariline wrote:
Sabaay wrote:Oh, ah reung jom'ngir neng, kom peiy, oun chir eiy oun bonjoun mok bong taeng oss mok. Bong jess trirs sdeiy kloun min mane kloun, arch pjeaball reangkaiy kom oy skorl chir jab klang ban. ber niyeay tov, tous jivet kor bong min sdaiy daeh...bong ot tha lang teh. Bong tha ber bong kergn neak na teagn komplerng prong somlab neak na mouy, tous jear monous bong min skorl kor bong tov rong kroab jomnours daeh.

I like you too, orkun jrern oun. Welcome back!


Mariline wrote:ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

oh borng kyom jet la or nass, borng pit jea neak mean sondan jet la or komro rok ban nass knong lork niss, okrun sondan jet borng na :23: love kiss :bisou: good orb

heuy tooss yang na kor bong tov tea la or jea nich somrab kyom na borng kyom srolanh borng klang nass :bisou: :bisou: :bisou:

http://moylim.shutterfly.com

47kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:29 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Mariline wrote:
Heroin wrote:
Mariline wrote:
Heroin wrote:welback Pa'aun srey...hehehe bong kor terb tae mork pas computer thgai nis daer na aun ! sok sabbay teh srey pov? bong nirk aun nas...somtos aun dael bong ot ban call tov leng coz bong kor keng pteas daer...hehehe ...

jah sok na borng orkun, kyom nirk borng douch knea ning na, nov pet ke ort aoy breu phone te, te kyom louch berk phone breu madong makal na borng, choss kyom lir tha borng chir borng chir ey te borng? ey lov yang mech huey ning?

Bong jea mornus na..min main preas jol nipean min jes chhue aena..bong kroin tae vil muk ors komlang thleak pi lue pteas ponneng aeng khmean ei thgun thgur teh...eilov nis chhue kor jeung der min sov rouch ponman teh tae min ei teh Doctor said one week more be better heuy..pov euy aun aeng ning hospital pit jea mean faith ning knea dordael khenh teh kech nas jourb nas bong a-neth nas nis !
:surpris: thleak pi leu pteas, borng thver ey ning ban jea thleak pi leu pteas jing, huey jeung borgn yang mech dea thngun thngor te? jing bong khann ban deu leng teat heuy jing, orbsok slab heuy,
hey reung kyom noss min bach niyeay te, pet na kor douc pet na dea tang pi srok khmer dol france, tha pet france klang ey rok chumngeu kyom ort keunh douch tea pet srok khmer dea ning, dea tea knouch :P men na borng jing ban jea douch peak ke tha sa'orb jumpub leu, kech nass joub nas, yiiiii, kirt kirt tov pet ning hospital orss ning min ding jea jong jong pea kyom dol na te, ter jea domboung kyom kheng pdey kyom sen cos mork pi kort ning kron tea kyom sonlorb haov samu mork dirk kyom, jing ban jea kyom ban jol pet ning na, nirk nirk tov kheng atapek ning ort torn bat te, min jong sdey rok te ey lov kyom, kirt jong thver kutakam mouy royeak sen, Mad Mad Mad

Bong jenh pi rean der harl pleang ot ban york umbrella and scarf rum kor kor keot jea pdasay thum tov ...khmean nark nov pteas bong kor jos tov rork thnam tae ot ban broyath kor ror-el jeong thleak pi lue pteas tov tae 15 kam teh aun ot thgun thgur teh..bong ning aun min sov khos knea teh...hehehe

http://www.violetriver.wordpress.com

48kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:32 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Heroin wrote:
Mariline wrote:
Heroin wrote:
Mariline wrote:
Heroin wrote:welback Pa'aun srey...hehehe bong kor terb tae mork pas computer thgai nis daer na aun ! sok sabbay teh srey pov? bong nirk aun nas...somtos aun dael bong ot ban call tov leng coz bong kor keng pteas daer...hehehe ...

jah sok na borng orkun, kyom nirk borng douch knea ning na, nov pet ke ort aoy breu phone te, te kyom louch berk phone breu madong makal na borng, choss kyom lir tha borng chir borng chir ey te borng? ey lov yang mech huey ning?

Bong jea mornus na..min main preas jol nipean min jes chhue aena..bong kroin tae vil muk ors komlang thleak pi lue pteas ponneng aeng khmean ei thgun thgur teh...eilov nis chhue kor jeung der min sov rouch ponman teh tae min ei teh Doctor said one week more be better heuy..pov euy aun aeng ning hospital pit jea mean faith ning knea dordael khenh teh kech nas jourb nas bong a-neth nas nis !
:surpris: thleak pi leu pteas, borng thver ey ning ban jea thleak pi leu pteas jing, huey jeung borgn yang mech dea thngun thngor te? jing bong khann ban deu leng teat heuy jing, orbsok slab heuy,
hey reung kyom noss min bach niyeay te, pet na kor douc pet na dea tang pi srok khmer dol france, tha pet france klang ey rok chumngeu kyom ort keunh douch tea pet srok khmer dea ning, dea tea knouch :P men na borng jing ban jea douch peak ke tha sa'orb jumpub leu, kech nass joub nas, yiiiii, kirt kirt tov pet ning hospital orss ning min ding jea jong jong pea kyom dol na te, ter jea domboung kyom kheng pdey kyom sen cos mork pi kort ning kron tea kyom sonlorb haov samu mork dirk kyom, jing ban jea kyom ban jol pet ning na, nirk nirk tov kheng atapek ning ort torn bat te, min jong sdey rok te ey lov kyom, kirt jong thver kutakam mouy royeak sen, Mad Mad Mad

Bong jenh pi rean der harl pleang ot ban york umbrella and scarf rum kor kor keot jea pdasay thum tov ...khmean nark nov pteas bong kor jos tov rork thnam tae ot ban broyath kor ror-el jeong thleak pi lue pteas tov tae 15 kam teh aun ot thgun thgur teh..bong ning aun min sov khos knea teh...hehehe

slab huey kou aoy anith nass borng kyom cheu ort mean neak thea Sad Sad Sad
huey thleak 15 kam huey tha ort thngunn thngor teat, somnange huey ort bek kbal, ber kyom vinh deu leng rouch tov huey,
huey choss ey lov yang mech huey borng?

http://moylim.shutterfly.com

49kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:33 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

OYyy, niyeay pa'aem mless? Tver oy bong ton jet heuy. Ber oun aeng jear pross vign, bong loung snaeh batt......hahaa. Orkun oun jrern nass. Sok sabaiy oun. KOm chir teat!



Mariline wrote:
Sabaay wrote:Kith tha ber kergn kroab komplerng, neng jol tov roang jomnours huey. Taeh klarch pel neng peiy pek, rot yok kloun kor min deng phong..........hahaha.


Mariline wrote:
Sabaay wrote:Oh, ah reung jom'ngir neng, kom peiy, oun chir eiy oun bonjoun mok bong taeng oss mok. Bong jess trirs sdeiy kloun min mane kloun, arch pjeaball reangkaiy kom oy skorl chir jab klang ban. ber niyeay tov, tous jivet kor bong min sdaiy daeh...bong ot tha lang teh. Bong tha ber bong kergn neak na teagn komplerng prong somlab neak na mouy, tous jear monous bong min skorl kor bong tov rong kroab jomnours daeh.

I like you too, orkun jrern oun. Welcome back!


Mariline wrote:ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

oh borng kyom jet la or nass, borng pit jea neak mean sondan jet la or komro rok ban nass knong lork niss, okrun sondan jet borng na :23: love kiss :bisou: good orb

heuy tooss yang na kor bong tov tea la or jea nich somrab kyom na borng kyom srolanh borng klang nass :bisou: :bisou: :bisou:

http://www.lovekhmer.com

50kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:36 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Pel nis kor jeng bong ( Ankle ) vea krich heuy...peth tha cha'eng sram tich tich tae min ei teh keh dak thnam heuy..leb thnam roil thgai... pel nis bong tream dor pteas teat heuy coz nov ti nis chhngay pi sala pek mayang teat nov manak aeng teat phong... maybe bong trov tov nov jea mouy mitt pheak manak vinh heuy klach chhue slab ot mean norna deng ! lolzzz

http://www.violetriver.wordpress.com

51kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:38 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Heroin wrote:Pel nis kor jeng bong ( Ankle ) vea krich heuy...peth tha cha'eng sram tich tich tae min ei teh keh dak thnam heuy..leb thnam roil thgai... pel nis bong tream dor pteas teat heuy coz nov ti nis chhngay pi sala pek mayang teat nov manak aeng teat phong... maybe bong trov tov nov jea mouy mitt pheak manak vinh heuy klach chhue slab ot mean norna deng ! lolzzz

dou teat huey, tea dou jing kor la or aoy mean knea pel borng cheu mean neak jouy merl, huey jeugn borng nov cheu jing choss kamasiksa rouch dea hor borng?

http://moylim.shutterfly.com

52kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:41 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Mariline wrote:
Heroin wrote:Pel nis kor jeng bong ( Ankle ) vea krich heuy...peth tha cha'eng sram tich tich tae min ei teh keh dak thnam heuy..leb thnam roil thgai... pel nis bong tream dor pteas teat heuy coz nov ti nis chhngay pi sala pek mayang teat nov manak aeng teat phong... maybe bong trov tov nov jea mouy mitt pheak manak vinh heuy klach chhue slab ot mean norna deng ! lolzzz

dou teat huey, tea dou jing kor la or aoy mean knea pel borng cheu mean neak jouy merl, huey jeugn borng nov cheu jing choss kamasiksa rouch dea hor borng?

Mean keh jouy eav...lolz niyeay leng teh...bong chhue main tae der rouch min ei teh..peth brab tha lov nis ot ei teh ..tver jolana tich tich ban , tae kom lort plos ei nus a-ning ban yab..

Bong kor kjil dor daer ...tae nov nis vea chhngay pek kjil jis Metro nas...

http://www.violetriver.wordpress.com

53kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:42 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Sabaay wrote:OYyy, niyeay pa'aem mless? Tver oy bong ton jet heuy. Ber oun aeng jear pross vign, bong loung snaeh batt......hahaa. Orkun oun jrern nass. Sok sabaiy oun. KOm chir teat!



Mariline wrote:
Sabaay wrote:Kith tha ber kergn kroab komplerng, neng jol tov roang jomnours huey. Taeh klarch pel neng peiy pek, rot yok kloun kor min deng phong..........hahaha.


Mariline wrote:
Sabaay wrote:Oh, ah reung jom'ngir neng, kom peiy, oun chir eiy oun bonjoun mok bong taeng oss mok. Bong jess trirs sdeiy kloun min mane kloun, arch pjeaball reangkaiy kom oy skorl chir jab klang ban. ber niyeay tov, tous jivet kor bong min sdaiy daeh...bong ot tha lang teh. Bong tha ber bong kergn neak na teagn komplerng prong somlab neak na mouy, tous jear monous bong min skorl kor bong tov rong kroab jomnours daeh.

I like you too, orkun jrern oun. Welcome back!


Mariline wrote:ooh orkun jreun nass borng, te ber borng chir kyom rith tea pibak jet teat huey jing sok jet chir kloun eng vinh na borng, orkun jreun del ban totoul chomnous, kyom srolanh borngsabaay bomput na nirkbong hi :bisou: love

oh borng kyom jet la or nass, borng pit jea neak mean sondan jet la or komro rok ban nass knong lork niss, okrun sondan jet borng na :23: love kiss :bisou: good orb

heuy tooss yang na kor bong tov tea la or jea nich somrab kyom na borng kyom srolanh borng klang nass :bisou: :bisou: :bisou:

ey ya borng srey kyom prom bong hanh jea roub reang pit del jea srey sross sa art heuy tues nek, leak yu huey, :pka:

http://moylim.shutterfly.com

54kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:44 pm

Mariline

Mariline
News Reporter
News Reporter

Heroin wrote:
Mariline wrote:
Heroin wrote:Pel nis kor jeng bong ( Ankle ) vea krich heuy...peth tha cha'eng sram tich tich tae min ei teh keh dak thnam heuy..leb thnam roil thgai... pel nis bong tream dor pteas teat heuy coz nov ti nis chhngay pi sala pek mayang teat nov manak aeng teat phong... maybe bong trov tov nov jea mouy mitt pheak manak vinh heuy klach chhue slab ot mean norna deng ! lolzzz

dou teat huey, tea dou jing kor la or aoy mean knea pel borng cheu mean neak jouy merl, huey jeugn borng nov cheu jing choss kamasiksa rouch dea hor borng?

Mean keh jouy eav...lolz niyeay leng teh...bong chhue main tae der rouch min ei teh..peth brab tha lov nis ot ei teh ..tver jolana tich tich ban , tae kom lort plos ei nus a-ning ban yab..

Bong kor kjil dor daer ...tae nov nis vea chhngay pek kjil jis Metro nas...

jing kor srol dea nov jit sala la or jeang, huey som ey lov borng cheu jeung teat, min bach pibak deu rir kor jess metro chngay

http://moylim.shutterfly.com

55kyom trolorb mork vinh huey jah! - Page 2 Empty Re: kyom trolorb mork vinh huey jah! 16th January 2008, 1:47 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

Mariline wrote:
Heroin wrote:
Mariline wrote:
Heroin wrote:Pel nis kor jeng bong ( Ankle ) vea krich heuy...peth tha cha'eng sram tich tich tae min ei teh keh dak thnam heuy..leb thnam roil thgai... pel nis bong tream dor pteas teat heuy coz nov ti nis chhngay pi sala pek mayang teat nov manak aeng teat phong... maybe bong trov tov nov jea mouy mitt pheak manak vinh heuy klach chhue slab ot mean norna deng ! lolzzz

dou teat huey, tea dou jing kor la or aoy mean knea pel borng cheu mean neak jouy merl, huey jeugn borng nov cheu jing choss kamasiksa rouch dea hor borng?

Mean keh jouy eav...lolz niyeay leng teh...bong chhue main tae der rouch min ei teh..peth brab tha lov nis ot ei teh ..tver jolana tich tich ban , tae kom lort plos ei nus a-ning ban yab..

Bong kor kjil dor daer ...tae nov nis vea chhngay pek kjil jis Metro nas...

jing kor srol dea nov jit sala la or jeang, huey som ey lov borng cheu jeung teat, min bach pibak deu rir kor jess metro chngay

Tae thlai pteas vea thlai jeang mun..hahaha..bong trov ro-harm...hahahahha

http://www.violetriver.wordpress.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum