Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 44939


Join the forum, it's quick and easy

Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!!

+5
XtesanX
MjasSnaehSomnop
Sabaay
KhmerUS
nominator
9 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 5:20 pm

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

This poem, I wrote in 2006 for a Valentine contest in Khmerfuture. It was a most read poem and recieved the most votes of all the poems that submitted for the contest. However, this poem had never picked to be in the first round selection out of 3 selections . KF sucks!!!

Komnap niss kyom bann sorsay dak prolong nov khmerfuture somrap thngaiy Bohn Songsa chhnam 2006. Komnap niss bann tortoul preypheap pi mitt neak arn jea jrern neak neng bann tortoul pintouk jrern jeang ke knong jomnorm komnap teang oss del bann dak prolong nov pel nous. tous bey komnap niss mean mitt neak arn jol jet arn jea jern lers ke kor doy kor pontaeh komnap niss pom ban jrers rers ouy jol rom prokourt kong tirk ti 1 roveang teang oss 3 tirk te.

Knong thngaiy Bohn Songsa chhnam 2008 niss kyom mean veasna post komnap niss mdong teat nov LK jun bong/paoun arn komsann. Som Orkun.


Angkuy Somkok Nirk Roueng Derm
Knong Krea Domboung Yerng Joub Knea
Knong Thngaiy Mouy Nuss Nah Pom-ngea
Thngaiy Nuss kir Jea Bohn Songsa.

Oun Serch Nhorh Nhim Dak Mork Bong
Ouy Ream Bomnong Pong Pathna
Jong Bann Oun Mork Rorm Snaeha
Thngaiy Bohn Songsa Jea Saksey.

Mun Snaeh Srey Sros Bros Mork Bong
Douch Jea Jom Nong Jong Jerng Dai
Besdoung Nhop Nhorh Leay Ning Pey
Berh Min Ban Srey Bong Ksai Sonka.

Besdoung Bong Somrap Oun Mouy
Som Srey Kom Pouy Nah Jiva
Srolanh Oun Mouy Kmean Mousa
Som Sros Jiva Juerh Bong Joss.

Tous Oun Kven Kvak Yang Nah Kdai
Korh Bong Paetey Oun Doy Smoss
Bong Min Jong Bann Avey Teang Oss
Jong Taeh Nov Rous Jitt Jiva.

Jet Mouy Thlerm Mouy Somrap Srey
Som Sros Pisey kom Pouy Jenda
Knong Pel Eiloy Som Prap Oun Tha
Thngaiy Bohn Songsa I Love You!!!!

2Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 5:34 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

nominator wrote:This poem, I wrote in 2006 for a Valentine contest in Khmerfuture. It was a most read poem and recieved the most votes of all the poems that submitted for the contest. However, this poem had never picked to be in the first round selection out of 3 selections . KF sucks!!!

Komnap niss kyom bann sorsay dak prolong nov khmerfuture somrap thngaiy Bohn Songsa chhnam 2006. Komnap niss bann tortoul preypheap pi mitt neak arn jea jrern neak neng bann tortoul pintouk jrern jeang ke knong jomnorm komnap teang oss del bann dak prolong nov pel nous. tous bey komnap niss mean mitt neak arn jol jet arn jea jern lers ke kor doy kor pontaeh komnap niss pom ban jrers rers ouy jol rom prokourt kong tirk ti 1 roveang teang oss 3 tirk te.

Knong thngaiy Bohn Songsa chhnam 2008 niss kyom mean veasna post komnap niss mdong teat nov LK jun bong/paoun arn komsann. Som Orkun.


Angkuy Somkok Nirk Roueng Derm
Knong Krea Domboung Yerng Joub Knea
Knong Thngaiy Mouy Nuss Nah Pom-ngea
Thngaiy Nuss kir Jea Bohn Songsa.

Oun Serch Nhorh Nhim Dak Mork Bong
Ouy Ream Bomnong Pong Pathna
Jong Bann Oun Mork Rorm Snaeha
Thngaiy Bohn Songsa Jea Saksey.

Mun Snaeh Srey Sros Bros Mork Bong
Douch Jea Jom Nong Jong Jerng Dai
Besdoung Nhop Nhorh Leay Ning Pey
Berh Min Ban Srey Bong Ksai Sonka.

Besdoung Bong Somrap Oun Mouy
Som Srey Kom Pouy Nah Jiva
Srolanh Oun Mouy Kmean Mousa
Som Sros Jiva Juerh Bong Joss.

Tous Oun Kven Kvak Yang Nah Kdai
Korh Bong Paetey Oun Doy Smoss
Bong Min Jong Bann Avey Teang Oss
Jong Taeh Nov Rous Jitt Jiva.

Jet Mouy Thlerm Mouy Somrap Srey
Som Sros Pisey kom Pouy Jenda
Knong Pel Eiloy Som Prap Oun Tha
Thngaiy Bohn Songsa I Love You!!!!

mean ei looy kour som ter b thanks for sharing

http://www.lovekhmer.com

3Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 5:39 pm

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

Orkun KhmerUS

4Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 5:54 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Nesss, kyom cut maih daiy mouy joun josss, ber tha min jorb lek, kyom oy jorb. Oyyy, cheam srok tork tork ler deiy, chir nassssss.

http://www.lovekhmer.com

5Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 6:49 pm

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

Sabaay wrote:Nesss, kyom cut maih daiy mouy joun josss, ber tha min jorb lek, kyom oy jorb. Oyyy, cheam srok tork tork ler deiy, chir nassssss.
seuch

Ott yok te maih dai sross pous eiy ott mean tirk kmess dak vea trarm. Jess tov joss, kyom yok maih jerng vinh blurp

6Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 7:29 pm

Sabaay

Sabaay
Administrator
Administrator

Maih jerng? hahhahaa, kombot oss maih jerng mouy heuy lokbong. Karl mon KUS yok pka tirk acid hoch oy paon, rovul taeh prokaek min prom yok mean eiy tirk acid srok pi pka Pork ler jerng, ngam oss maih jerng mouy!

http://www.lovekhmer.com

7Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 9:13 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

louy nass BP b b b b
Merci beaucoup dael bong ban york komnap niss mork post jaek pourk yeung ban ann knong tngeiy bonh sangsa niss , ber BP min york mork post paoun prohel ott ban ann heuy hehehee

Merci Beaucoup

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

8Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 10:28 pm

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

Sabaay wrote:Maih jerng? hahhahaa, kombot oss maih jerng mouy heuy lokbong. Karl mon KUS yok pka tirk acid hoch oy paon, rovul taeh prokaek min prom yok mean eiy tirk acid srok pi pka Pork ler jerng, ngam oss maih jerng mouy!

:surpris: Kouch ka oss. Mech min proyath? yap nass peah ery!!!!!!!!!

9Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 10:30 pm

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

@~*Dane*~@ wrote:louy nass BP b b b b
Merci beaucoup dael bong ban york komnap niss mork post jaek pourk yeung ban ann knong tngeiy bonh sangsa niss , ber BP min york mork post paoun prohel ott ban ann heuy hehehee

Merci Beaucoup

Orkun paoun Dane neng LK admins del bann ouy ohkass kyom post komnap niss nov LK.
thank

10Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 12th February 2008, 11:18 pm

XtesanX

XtesanX
LK VIP
LK VIP

Hehhehehehe lbong Normi... thngaiy bon'songsa I LOVE U......
nice lbong .:D

https://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=10000055

11Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 4:14 am

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Tesan wrote:Hehhehehehe lbong Normi... thngaiy bon'songsa I LOVE U......
nice lbong .:D
Tesan jalous ? ell est où ton amour ? blurp

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

12Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 4:30 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

lolz,, bong pros KF suck maen deng hehe,,,,
jam kyom pnerj maiy daiy klass'c tirk kork pi srok khmer tov ouy na bong pros seuch seuch seuch .
very nice poem Ahear :lol:
nominator wrote:This poem, I wrote in 2006 for a Valentine contest in Khmerfuture. It was a most read poem and recieved the most votes of all the poems that submitted for the contest. However, this poem had never picked to be in the first round selection out of 3 selections . KF sucks!!!

Komnap niss kyom bann sorsay dak prolong nov khmerfuture somrap thngaiy Bohn Songsa chhnam 2006. Komnap niss bann tortoul preypheap pi mitt neak arn jea jrern neak neng bann tortoul pintouk jrern jeang ke knong jomnorm komnap teang oss del bann dak prolong nov pel nous. tous bey komnap niss mean mitt neak arn jol jet arn jea jern lers ke kor doy kor pontaeh komnap niss pom ban jrers rers ouy jol rom prokourt kong tirk ti 1 roveang teang oss 3 tirk te.

Knong thngaiy Bohn Songsa chhnam 2008 niss kyom mean veasna post komnap niss mdong teat nov LK jun bong/paoun arn komsann. Som Orkun.


Angkuy Somkok Nirk Roueng Derm
Knong Krea Domboung Yerng Joub Knea
Knong Thngaiy Mouy Nuss Nah Pom-ngea
Thngaiy Nuss kir Jea Bohn Songsa.

Oun Serch Nhorh Nhim Dak Mork Bong
Ouy Ream Bomnong Pong Pathna
Jong Bann Oun Mork Rorm Snaeha
Thngaiy Bohn Songsa Jea Saksey.

Mun Snaeh Srey Sros Bros Mork Bong
Douch Jea Jom Nong Jong Jerng Dai
Besdoung Nhop Nhorh Leay Ning Pey
Berh Min Ban Srey Bong Ksai Sonka.

Besdoung Bong Somrap Oun Mouy
Som Srey Kom Pouy Nah Jiva
Srolanh Oun Mouy Kmean Mousa
Som Sros Jiva Juerh Bong Joss.

Tous Oun Kven Kvak Yang Nah Kdai
Korh Bong Paetey Oun Doy Smoss
Bong Min Jong Bann Avey Teang Oss
Jong Taeh Nov Rous Jitt Jiva.

Jet Mouy Thlerm Mouy Somrap Srey
Som Sros Pisey kom Pouy Jenda
Knong Pel Eiloy Som Prap Oun Tha
Thngaiy Bohn Songsa I Love You!!!!

13Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 5:36 am

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

nominator wrote:This poem, I wrote in 2006 for a Valentine contest in Khmerfuture. It was a most read poem and recieved the most votes of all the poems that submitted for the contest. However, this poem had never picked to be in the first round selection out of 3 selections . KF sucks!!!

Komnap niss kyom bann sorsay dak prolong nov khmerfuture somrap thngaiy Bohn Songsa chhnam 2006. Komnap niss bann tortoul preypheap pi mitt neak arn jea jrern neak neng bann tortoul pintouk jrern jeang ke knong jomnorm komnap teang oss del bann dak prolong nov pel nous. tous bey komnap niss mean mitt neak arn jol jet arn jea jern lers ke kor doy kor pontaeh komnap niss pom ban jrers rers ouy jol rom prokourt kong tirk ti 1 roveang teang oss 3 tirk te.

Knong thngaiy Bohn Songsa chhnam 2008 niss kyom mean veasna post komnap niss mdong teat nov LK jun bong/paoun arn komsann. Som Orkun.


Angkuy Somkok Nirk Roueng Derm
Knong Krea Domboung Yerng Joub Knea
Knong Thngaiy Mouy Nuss Nah Pom-ngea
Thngaiy Nuss kir Jea Bohn Songsa.

Oun Serch Nhorh Nhim Dak Mork Bong
Ouy Ream Bomnong Pong Pathna
Jong Bann Oun Mork Rorm Snaeha
Thngaiy Bohn Songsa Jea Saksey.

Mun Snaeh Srey Sros Bros Mork Bong
Douch Jea Jom Nong Jong Jerng Dai
Besdoung Nhop Nhorh Leay Ning Pey
Berh Min Ban Srey Bong Ksai Sonka.

Besdoung Bong Somrap Oun Mouy
Som Srey Kom Pouy Nah Jiva
Srolanh Oun Mouy Kmean Mousa
Som Sros Jiva Juerh Bong Joss.

Tous Oun Kven Kvak Yang Nah Kdai
Korh Bong Paetey Oun Doy Smoss
Bong Min Jong Bann Avey Teang Oss
Jong Taeh Nov Rous Jitt Jiva.

Jet Mouy Thlerm Mouy Somrap Srey
Som Sros Pisey kom Pouy Jenda
Knong Pel Eiloy Som Prap Oun Tha
Thngaiy Bohn Songsa I Love You!!!!

Eiyasss....douch thum klen tituy her mok ti nis... :lol:

Ohhh....Wowwowowowww...khan arn komnarb kakvey chnerm tituy yuu heuy....louy nass....pit jea piruos rundom jet maen....rohout tver oy PPSS kyom troim men reply men barn.....hehehe....soum sark muoy daeh sen.....lok tituy kom kang besdoung nah jah...:lol: :lol:


Peak bong poul pit teh ji-vah?
Reu muoy ream raa kroin ro-uu?
Luong loum jet srey oy love you?
Oun sok jet pdou ber snaeh smos… Embarassed

Jom naek jet oun kor ar-laiy
Pruoy nirk joronaiy kmean jon-los
Nirk khernh krea mun saen sronos
Ak-nu-sah taeng os nov thmeiy thmeiy…

Jab tang pi krea yerng juob juon
Hak mean vettamun noim jet srey
Oy luoch rolirk luoch sromaiy
Taeh men hean sdeiy khmas nuon-lorng…. Embarassed Embarassed

Pel nis jea thngaiy bon songsah
Khernh karb ream raa or konlorng
Oun rumpherb jet nas snaeh snorng
Soum chleuy prab bong I hate you.........pruos you ot prom oy me jab yok tov jean nham…tver eiy…
Sad Sad

14Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 5:50 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

seuch seuch seuch slab houy merl bong komprea haha,,,,,
Komprea wrote:
nominator wrote:This poem, I wrote in 2006 for a Valentine contest in Khmerfuture. It was a most read poem and recieved the most votes of all the poems that submitted for the contest. However, this poem had never picked to be in the first round selection out of 3 selections . KF sucks!!!

Komnap niss kyom bann sorsay dak prolong nov khmerfuture somrap thngaiy Bohn Songsa chhnam 2006. Komnap niss bann tortoul preypheap pi mitt neak arn jea jrern neak neng bann tortoul pintouk jrern jeang ke knong jomnorm komnap teang oss del bann dak prolong nov pel nous. tous bey komnap niss mean mitt neak arn jol jet arn jea jern lers ke kor doy kor pontaeh komnap niss pom ban jrers rers ouy jol rom prokourt kong tirk ti 1 roveang teang oss 3 tirk te.

Knong thngaiy Bohn Songsa chhnam 2008 niss kyom mean veasna post komnap niss mdong teat nov LK jun bong/paoun arn komsann. Som Orkun.


Angkuy Somkok Nirk Roueng Derm
Knong Krea Domboung Yerng Joub Knea
Knong Thngaiy Mouy Nuss Nah Pom-ngea
Thngaiy Nuss kir Jea Bohn Songsa.

Oun Serch Nhorh Nhim Dak Mork Bong
Ouy Ream Bomnong Pong Pathna
Jong Bann Oun Mork Rorm Snaeha
Thngaiy Bohn Songsa Jea Saksey.

Mun Snaeh Srey Sros Bros Mork Bong
Douch Jea Jom Nong Jong Jerng Dai
Besdoung Nhop Nhorh Leay Ning Pey
Berh Min Ban Srey Bong Ksai Sonka.

Besdoung Bong Somrap Oun Mouy
Som Srey Kom Pouy Nah Jiva
Srolanh Oun Mouy Kmean Mousa
Som Sros Jiva Juerh Bong Joss.

Tous Oun Kven Kvak Yang Nah Kdai
Korh Bong Paetey Oun Doy Smoss
Bong Min Jong Bann Avey Teang Oss
Jong Taeh Nov Rous Jitt Jiva.

Jet Mouy Thlerm Mouy Somrap Srey
Som Sros Pisey kom Pouy Jenda
Knong Pel Eiloy Som Prap Oun Tha
Thngaiy Bohn Songsa I Love You!!!!

Eiyasss....douch thum klen tituy her mok ti nis... :lol:

Ohhh....Wowwowowowww...khan arn komnarb kakvey chnerm tituy yuu heuy....louy nass....pit jea piruos rundom jet maen....rohout tver oy PPSS kyom troim men reply men barn.....hehehe....soum sark muoy daeh sen.....lok tituy kom kang besdoung nah jah...:lol: :lol:


Peak bong poul pit teh ji-vah?
Reu muoy ream raa kroin ro-uu?
Luong loum jet srey oy love you?
Oun sok jet pdou ber snaeh smos… Embarassed

Jom naek jet oun kor ar-laiy
Pruoy nirk joronaiy kmean jon-los
Nirk khernh krea mun saen sronos
Ak-nu-sah taeng os nov thmeiy thmeiy…

Jab tang pi krea yerng juob juon
Hak mean vettamun noim jet srey
Oy luoch rolirk luoch sromaiy
Taeh men hean sdeiy khmas nuon-lorng…. Embarassed Embarassed

Pel nis jea thngaiy bon songsah
Khernh karb ream raa or konlorng
Oun rumpherb jet nas snaeh snorng
Soum chleuy prab bong I hate you.........pruos you ot prom oy me jab yok tov jean nham…tver eiy…
Sad Sad

15Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 6:00 am

Komprea

Komprea
LK Member
LK Member

mech daeh oun Lysa??? merl bong tver eiy??? :D

16Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 7:48 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

Kyom merl bong roo'oo tor tov poem bong nomi neng na :lol:
Komprea wrote:mech daeh oun Lysa??? merl bong tver eiy??? :D

17Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 13th February 2008, 8:41 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator

love wow bong pross kyom teang komnap ban la or nas nor hehehe som sor ser sor ser jah love

http://sweetlovely.hi5.com

18Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 14th February 2008, 4:37 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

Orkun paoun paoun teang oss del bann arn komnap kyom niss.

Happy Valentine everyone!!!!!!! pka27

19Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 14th February 2008, 4:56 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

hahaha,,, ahear trov sva kharm teat lov houy lolz,,,,

20Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 14th February 2008, 5:11 am

nominator

nominator
LK Poet
LK Poet

lean ondat Svar Karm, Monkey karm eiy te ahmouy niss seuch

21Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 14th February 2008, 5:22 am

NySai

avatar
Administrator
Administrator

lean ondat lean ondat ahear
nominator wrote:lean ondat Svar Karm, Monkey karm eiy te ahmouy niss seuch

22Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! Empty Re: Thngaiy Bohn Songsa, I Love You!!! 20th February 2008, 12:30 am

LOBSTER

LOBSTER
New Active
New Active

kou ouy oss som nerj klang nas ah plork tesan euy ah rang nis ot songsa neng ke mej neng mean valentine sa ey ke dae ha ? kekekekek

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum