Som jun komnap niss dol borng paoun teang orss khnea nov LK ning jea pisess som jun dol neak del ban klay jea ovpuk ke, ning jun dol papa kong lork teang orss
Join the forum, it's quick and easy
Heroine wrote:Sman tae aun aeng neak taeng khom berk phnaek thum thum jam merl, deng ei pu ning sos, pirous and good meaning teat orkun aun !!!
sweet_lovely wrote: orkun paoun Mariline del ban post komnap niss na
Mariline wrote:
khoil khnea yu huey ort ding tha kyom niss kort jess teang komnap te hor??????????????, oy yab
kyom kor yol tha vea mean ney la or dea terb york mork post ning na
Mariline wrote:eh ber min del bongrean khnea phong aoy jess chlong pi bong eng, oy yol sob tov !!!!!!!!!!!
@~*Dane*~@ wrote:haahaha Heroine douch bong dae , bong keunh mariline sman mariline neak sorsai lolzzzzzz
i love poem bors bong pros mnak neng , he sorsai ban la'or nass
Orkun Mariline dael ban yorl mork post paoun somlanh , bong khan tov york poem kort mork post yu heuy
Heroine wrote:@~*Dane*~@ wrote:haahaha Heroine douch bong dae , bong keunh mariline sman mariline neak sorsai lolzzzzzz
i love poem bors bong pros mnak neng , he sorsai ban la'or nass
Orkun Mariline dael ban yorl mork post paoun somlanh , bong khan tov york poem kort mork post yu heuy
Khenh tae Mariline Post rut jong bak kor mork meul, deng ei Pu ning sos, koit taeng ban loy loy nas !!!
Ae neak Copy vinh kor min thomada daer !!!!
KhmerLover wrote:i came too late, ort kerng komnarp pong ning :D
@~*Dane*~@ wrote:jang bak kor jeung men tei Heroine ?
Mariline wrote:eh thlorb brab huey ning an tha jong jess teng komnap, huey jong teng rueng, ke bongehub pun ning heuy nov min ding teat, jam aoy ke niyeay aoy trong trong ey, eh yab men
Mariline wrote:hahaahahahah neak na eng ornn puth pen noss, smarn tea borng eng chlath min bach niyeay jruen kor yol, neak na ding tha borng eng niyeay pun ning huey nov tea min yol teat
Mariline wrote:kyom mean hoav aning tha rean ey na, vea kir jea kar bongheub ning na, ber min lir borng eng niyeay ey neak na tov hean niyeay tor teat, yab men , memory jinh tov borng :D
Mariline wrote:Som jun komnap niss dol borng paoun teang orss khnea nov LK ning jea pisess som jun dol neak del ban klay jea ovpuk ke, ning jun dol papa kong lork teang orss
Heroine wrote:Mariline wrote:kyom mean hoav aning tha rean ey na, vea kir jea kar bongheub ning na, ber min lir borng eng niyeay ey neak na tov hean niyeay tor teat, yab men , memory jinh tov borng :D
Onh sdab khmer leng ban bat ,hahahahhaha lolzz
Good brother you are in the middle , you can receive both , her slap and mine hahahhaha kidding anyway how are u ?KhmerLover wrote:hahahaha, kyom read posts bong aeng chlous knear jong vel mouk
i'm in the middle, nak na trov kyom koim tror nak ning
hahahahaha, i will receive two slaps ? loy hery jeng...kompong taer opsok pong, orkun touk jear moun bong sreyHeroine wrote:Good brother you are in the middle , you can receive both , her slap and mine hahahhaha kidding anyway how are u ?KhmerLover wrote:hahahaha, kyom read posts bong aeng chlous knear jong vel mouk
i'm in the middle, nak na trov kyom koim tror nak ning
Go to page : 1, 2
Similar topics