2008 lak chhung 44939

Join the forum, it's quick and easy

2008 lak chhung 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

2008 lak chhung

+5
vimeansnaeh
khmerkondal
MjasSnaehSomnop
yap_nass
KhmerUS
9 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

12008 lak chhung Empty 2008 lak chhung 16th February 2008, 9:03 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

jol chnam nis KhmerUS dorch chea lak chhung dol kor, ka ngea kor slow sung sa kor jong baek jet dorch chea tirk sic dol heuy niek, ber mleng mleng bank ouus ptass chap.
bab mor pi sen ah kong ah ma ort krorp tam merl. heheehhehe

http://www.lovekhmer.com

22008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 16th February 2008, 10:24 am

yap_nass

yap_nass
Senior Member
Senior Member

haha klach ey bank ous ptes...ber keh chong ous KhmerUS eng borboul keh leng teing prort teh mdong tov barn vear sabbai. Ous teajn oy chnes, KhmerUS eng barn ptes mor vejn bat haha

ler so keh tha interest rate nov USA chos, mein teh?

32008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 16th February 2008, 3:38 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

ka ngea kor slow : reung ei min slow ber jol ta online pek :D
sung sa kor jong baek jet : you rork reung kei pek derng ?
bab mor pi sen ah kong ah ma ort krorp tam merl : prohel heuy derng prous you tok nham kloun aeng . tov rork lok srouch tirk oy tov KUS .
Kus euy kom kit jreun pek norm chhab jass tai , kit reung sabaiy tov rous ban yu :pka:

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

42008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 16th February 2008, 10:08 pm

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

KhmerUS wrote:jol chnam nis KhmerUS dorch chea lak chhung dol kor, ka ngea kor slow sung sa kor jong baek jet dorch chea tirk sic dol heuy niek, ber mleng mleng bank ouus ptass chap.

mich cheung kus ?kom tov key eart na kyom lier tha nov us thlai ptais chos thouk heuy ter
tov phey euy pi roeung bank ours york nous ,ber ors muoy khae chol muoy khae teat na
kirt jroeung vea norm tae kern ayuk te na ,cheung heuy mo'nous yeung mean chnam na
lak chhung kir kak chhung york tae men taen na bro's.

52008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 3:32 am

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

onh tov jear jeng tov nor khmerUS ah net dol heuy neak .hehe doch yab nas niyeay trov nas kom klach bank ous ptas ey na .beur pel na ke mork ous jam bong paoun yeung nov lk nis tov jouy teanh york mork venh na khmerUS.hehehe kum net la'or men yab. dane2 dane2

62008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:27 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

yap_nass wrote:haha klach ey bank ous ptes...ber keh chong ous KhmerUS eng borboul keh leng teing prort teh mdong tov barn vear sabbai. Ous teajn oy chnes, KhmerUS eng barn ptes mor vejn bat haha

ler so keh tha interest rate nov USA chos, mein teh?
lolz yab mourng yab nass ID you yab+nass som knea ei som kompong tae pibak jet phorng alov mor make me seuch seuch

interest jos main tae quolication ke terng taeng nass min thou thou dorch pi mon te in order to get low interest refinance tol tae good credit score and work out with full doc. mean ka ngea make over 7 grand at leas 1 year and record 2 years bank statment and 3 month advance saving reservp bla bla bla you know what I mean. hehehe

Last edited by on 17th February 2008, 4:39 am; edited 1 time in total

72008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:33 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:ka ngea kor slow : reung ei min slow ber jol ta online pek :D
bab mor pi sen ah kong ah ma ort krorp tam merl : prohel heuy derng prous you tok nham kloun aeng . tov rork lok srouch tirk oy tov KUS .
Kus euy kom kit jreun pek norm chhab jass tai , kit reung sabaiy tov rous ban yu :pka:
yiss dung main Dane niek tha jom paach paach mourng dorch deng ei deng mich deng mless te nor? my friend told me min bach tov ro lork sreuch tirk te he said ouy tov svay paak turn up jinh mdoung tov bat lak chhung heuy seuch

82008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:43 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

khmerkondal wrote:
KhmerUS wrote:jol chnam nis KhmerUS dorch chea lak chhung dol kor, ka ngea kor slow sung sa kor jong baek jet dorch chea tirk sic dol heuy niek, ber mleng mleng bank ouus ptass chap.

mich cheung kus ?kom tov key eart na kyom lier tha nov us thlai ptais chos thouk heuy ter
tov phey euy pi roeung bank ours york nous ,ber ors muoy khae chol muoy khae teat na
kirt jroeung vea norm tae kern ayuk te na ,cheung heuy mo'nous yeung mean chnam na
lak chhung kir kak chhung york tae men taen na bro's.
jung ban chea tha neng na lak chhung pek jung jong tae tov ro leang ouy jreas jong rai jinh mdoung kekeekekeke

92008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:51 am

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

vimeansnaeh wrote:onh tov jear jeng tov nor khmerUS ah net dol heuy neak .hehe doch yab nas niyeay trov nas kom klach bank ous ptas ey na .beur pel na ke mork ous jam bong paoun yeung nov lk nis tov jouy teanh york mork venh na khmerUS.hehehe kum net la'or men yab. dane2 dane2
alov nis khmerus jong tver pikheat klun aeng heuy kompong ro piity ei kom ouy chir pek mon pel slab, ber tov lort tirk, klarch pi bak thob dunghearm, lort pi ler building kpos klarch tlak mor dol dey baek ktich, daar ouy larn bok kor kan tae chir tov teat... ber neng jorng koh kor klarch lean orn dard tver ouy kmeng klarch. min dung tver yang mich ouy slab ban sroul te noh? Vimeanaeh deng mean viity ei te jouy phorng hik hiik hiiik.

102008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 9:40 am

vimeansnaeh

vimeansnaeh
Miss LK 2008
Miss LK 2008

KhmerUS wrote:
vimeansnaeh wrote:onh tov jear jeng tov nor khmerUS ah net dol heuy neak .hehe doch yab nas niyeay trov nas kom klach bank ous ptas ey na .beur pel na ke mork ous jam bong paoun yeung nov lk nis tov jouy teanh york mork venh na khmerUS.hehehe kum net la'or men yab. dane2 dane2
alov nis khmerus jong tver pikheat klun aeng heuy kompong ro piity ei kom ouy chir pek mon pel slab, ber tov lort tirk, klarch pi bak thob dunghearm, lort pi ler building kpos klarch tlak mor dol dey baek ktich, daar ouy larn bok kor kan tae chir tov teat... ber neng jorng koh kor klarch lean orn dard tver ouy kmeng klarch. min dung tver yang mich ouy slab ban sroul te noh? Vimeanaeh deng mean viity ei te jouy phorng hik hiik hiiik.

[b]hmm khmerUS beur deng tha slab pibak jeng jong slab tver ey?vimean ment vithy na sroul nus te prous ment del pun pong tver kheat kloun aeng phong .eylov jes jos na beur khmerUS pibak jet klach ke ous ptais nus mork nov LK nis taeh mdorng tov na bong Dane kaot ott jet ahkrork te kraon neng ban tor toul prey'met del jol mork komsan nov lk phong na.yang mech prorm te? fete fete sexy

112008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 11:09 am

Guest

Anonymous
Guest

lol! Merl tov krann tae jea reung toch tach sos, ka-ngear slow, songsa prung baek jet, keh jong rep-os ptah. Klear klong sot tae men torn jbas luos. Doch ka-ngear slow ach fast vinh ban, songsa prung baek jet tae keh ot torn te, Keh jong rep os ptah, kor keh ot torn reb os dae. hehehehe

Som khan jeang nis keu the main role of sharing information nov LK nis. Beu LK trov reu ptah reu kor bet jol neng ban somkhan kuor thha "Lak Chhung" lol! lol! lol! pruos yeung min ach porm norm sok neng tok oy khnea tov vinh tov mor ban te. Wink

Domnos sray yang kley reung nis Beu "Lak chhung" lok bong eng mich min pdor vinh dak "chhung lak" yor lak tov chhung pel nung reasey leung vinh heuy. Kangear kor fast, srey snaeh kor srolanh vinh, bank keh ot rep os ptah heuy pdol low interest oy tiet hahahahaa

122008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:06 pm

Heroine

Heroine
LK Novelist
LK Novelist

You think by yourself I never dit it....

http://www.violetriver.wordpress.com

132008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:15 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

Lokta_kotaL wrote:lol! Merl tov krann tae jea reung toch tach sos, ka-ngear slow, songsa prung baek jet, keh jong rep-os ptah. Klear klong sot tae men torn jbas luos. Doch ka-ngear slow ach fast vinh ban, songsa prung baek jet tae keh ot torn te, Keh jong rep os ptah, kor keh ot torn reb os dae. hehehehe

Som khan jeang nis keu the main role of sharing information nov LK nis. Beu LK trov reu ptah reu kor bet jol neng ban somkhan kuor thha "Lak Chhung" lol! lol! lol! pruos yeung min ach porm norm sok neng tok oy khnea tov vinh tov mor ban te. Wink

Domnos sray yang kley reung nis Beu "Lak chhung" lok bong eng mich min pdor vinh dak "chhung lak" yor lak tov chhung pel nung reasey leung vinh heuy. Kangear kor fast, srey snaeh kor srolanh vinh, bank keh ot rep os ptah heuy pdol low interest oy tiet hahahahaa

seuch seuch seuch seuch seuch lokta ei kor komplaeng mles , hahahahaa york Lak Chung tov pdou yap tver ban dae hor ? seuch seuch seuch seuch seuch seuch

142008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 4:17 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

KhmerUS wrote:
yiss dung main Dane niek tha jom paach paach mourng dorch deng ei deng mich deng mless te nor? my friend told me min bach tov ro lork sreuch tirk te he said ouy tov svay paak turn up jinh mdoung tov bat lak chhung heuy seuch
reung ei min derngh ber merl keunh onjerng tov heuy noss .
hahhhahaha tov svay pak yiss skal svay pak teat , proyat mork vinh sida slab jorl neak LK bat tov . pourk mak kus sot ta yap , kla kmom men tai dael jea neak tah onejrng ? seuch

152008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 17th February 2008, 10:34 pm

Guest

Anonymous
Guest

@~*Dane*~@ wrote:
Lokta_kotaL wrote:lol! Merl tov krann tae jea reung toch tach sos, ka-ngear slow, songsa prung baek jet, keh jong rep-os ptah. Klear klong sot tae men torn jbas luos. Doch ka-ngear slow ach fast vinh ban, songsa prung baek jet tae keh ot torn te, Keh jong rep os ptah, kor keh ot torn reb os dae. hehehehe

seuch seuch seuch seuch seuch lokta ei kor komplaeng mles , hahahahaa york Lak Chung tov pdou yap tver ban dae hor ? seuch seuch seuch seuch seuch seuch
lol! Reung euy tveu min ban bong? reu kor sok jet oy lak chhung angjeng to reu? beu bong min jes chhung te yor mor oy knnum chhung, tae proyat somnang rot jol knnum vinh na seuch seuch seuch

162008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 7:03 am

NySai

Administrator
Administrator

Ber deng tha lak chhung anjeng kyom tha KUS aeng tov nimon praes song mok sort mon romdos kruos jongrai jenh pi kloun KUs ang tov na kraeng lor min lak chhung teat :lol: :lol:

172008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 8:11 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

vimeansnaeh wrote:
KhmerUS wrote:

[b]hmm khmerUS beur deng tha slab pibak jeng jong slab tver ey?vimean ment vithy na sroul nus te prous ment del pun pong tver kheat kloun aeng phong .eylov jes jos na beur khmerUS pibak jet klach ke ous ptais nus mork nov LK nis taeh mdorng tov na bong Dane kaot ott jet ahkrork te kraon neng ban tor toul prey'met del jol mork komsan nov lk phong na.yang mech prorm te? fete fete sexy
haahaah kyom sok jet tov dek krom spean vinh brosaar jeang mor som dane nov klarch she tver bap. jos vimeansaeh mean konlaeng oun khmerus nov te, jam me raek tirk ouy ngoot heuy pus ouss bork khow aew ei ouy tang oss. ouy tae ouy nov free kekeekeke

182008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 8:14 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:
KhmerUS wrote:
hahhhahaha tov svay pak yiss skal svay pak teat , proyat mork vinh sida slab jorl neak LK bat tov . pourk mak kus sot ta yap , kla kmom men tai dael jea neak tah onejrng ? seuch
min maan skol tae svay paak te skol dol tommnop tol kok teat norh hahaahaha
ah kla kmom vea dung ei vea vea min dael tov srok khmer mdong na phorng dorch tae me eijung kyom lir tam ke pseng ter kekeeke

192008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 8:21 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

Monalysa wrote:Ber deng tha lak chhung anjeng kyom tha KUS aeng tov nimon praes song mok sort mon romdos kruos jongrai jenh pi kloun KUs ang tov na kraeng lor min lak chhung teat :lol: :lol:
lok sung ning kyom min sov si jongvak knear te ber dun ji tha, ke mean dun ji srouch tirk hiy ort nor? ber mean jong brothouy ouy Dun ji kmeng na mouy srouch tirk jinh ouy jrass jongrai mdoung seuch

202008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 8:39 pm

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

lep tnam bom poul tov, ort sov chir teh !

212008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 8:42 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

KhmerLover wrote:lep tnam bom poul tov, ort sov chir teh !
ah neng kan tae yab heuy mon neng ngoup trov ka'ourt tol tae daach dung hearm tomtom slab, klarch nass.

222008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 9:42 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch merl KL niyeay louy bors kai seuch seuch

232008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 9:44 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

KhmerUS wrote:
Monalysa wrote:Ber deng tha lak chhung anjeng kyom tha KUS aeng tov nimon praes song mok sort mon romdos kruos jongrai jenh pi kloun KUs ang tov na kraeng lor min lak chhung teat :lol: :lol:
lok sung ning kyom min sov si jongvak knear te ber dun ji tha, ke mean dun ji srouch tirk hiy ort nor? ber mean jong brothouy ouy Dun ji kmeng na mouy srouch tirk jinh ouy jrass jongrai mdoung seuch
ahahaha ber lok sang srouch tirk oy vea min kert KUS srouch tirk acid madoy tov vea bat lak chung heuy seuch seuch seuch

242008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 18th February 2008, 9:46 pm

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

KhmerUS wrote:
@~*Dane*~@ wrote:
KhmerUS wrote:
min maan skol tae svay paak te skol dol tommnop tol kok teat norh hahaahaha
ah kla kmom vea dung ei vea vea min dael tov srok khmer mdong na phorng dorch tae me eijung kyom lir tam ke pseng ter kekeeke

svay pak nov min chngay pi phoum kyom pon man tai but svay pak sot tae youn hahaha ber nov tomnop tourl kork ban mean srey khmer klass haahahaha tae eiylov nov tomnop tourl kork neng douch ott mean tai prosu kai romleay jorl oss heuy
haahahaha kyom sman kla kmom neak norm att hahha

252008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 19th February 2008, 1:10 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

KhmerUS wrote:
ah neng kan tae yab heuy mon neng ngoup trov ka'ourt tol tae daach dung hearm tomtom slab, klarch nass.
here is another good idea, chak tnam tov ....just go to sleep and you will gone forever ...

262008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 19th February 2008, 1:11 am

~Khemarak~

~Khemarak~
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:

i just want to help him bong dane, hope he will like my idea ...hehehe

272008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 19th February 2008, 1:43 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

KhmerLover wrote:
@~*Dane*~@ wrote:

i just want to help him bong dane, hope he will like my idea ...hehehe
torl he jang tov srok derm ban he like your idea ahahaha

282008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 19th February 2008, 2:51 am

NySai

Administrator
Administrator

Dounji khmeng khmeng ot mean te mean tae dounji kanh jasss kanh jasssss
seuch seuch seuch
KhmerUS wrote:

292008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 19th February 2008, 3:04 am

khmerkondal

khmerkondal
Movie Poster
Movie Poster

vimeansnaeh wrote:
KhmerUS wrote:

haha yuo bol vimean laor mayang dae ,ber ot ptais nov mean lk muoy dae tortul skoil

302008 lak chhung Empty Re: 2008 lak chhung 19th February 2008, 8:46 pm

KhmerUS

KhmerUS
Super Moderator
Super Moderator

@~*Dane*~@ wrote:
KhmerUS wrote:
ahahaha ber lok sang srouch tirk oy vea min kert KUS srouch tirk acid madoy tov vea bat lak chung heuy seuch seuch seuch
ah-ning jam pel you aeng mean bad luck tuk brer klun aeng. jomnaek kyom ber sin trov tver tam you kyom sok jet nov lak chhung ma jivitt la oor jeang. Kom Mot

Last edited by KhmerUS on 19th February 2008, 8:48 pm; edited 1 time in total

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next