Yob minh knhom meurl TV, min nirk smarn sors tha krom dael knhom korm tror arch chhnas krom klaing ITALY barn dorl 3-0 sors. chey yoo Holland
:20:
taing wrote:Yob minh knhom meurl TV, min nirk smarn sors tha krom dael knhom korm tror arch chhnas krom klaing ITALY barn dorl 3-0 sors. chey yoo Holland
Heroine wrote:
Brab yoo heuy tha Nederlands min thomada nov tae min tuk chet ei lov mech Daer ? hehehhe Hup Nederlands !!!!!!
@~*Dane*~@ wrote:Sorm mok Italy
3 - 0 Italy ngeub mok ott rouch
@~*Dane*~@ wrote:bong mean sdey oy na , bong niyeay tomada ter
tha Italy tov janh heuy niss Greece chnea euro 2004 kor janh dae hehehehehe
yisss pourk klaing klaing trov kei dak kmot
taing wrote:Greece min mean jear krom klaing teh jear krom heng soiy, ta soiy chanh jear chirng
taing wrote:ches ta pruoy pruoy tov na pruos ie Italy klaing dae nirng
Heroine wrote:
Brab yoo heuy tha Nederlands min thomada nov tae min tuk chet ei lov mech Daer ? hehehhe Hup Nederlands !!!!!!
taing wrote:Greece min mean jear krom klaing teh jear krom heng soiy, ta soiy chanh jear chirng
ProsSnae wrote:keh nom knea jey yooo ey team keh??? jey yooooo team khmer!!! hHAHAHA TEAM KHMER GONA TAKE IT!!
Heroine wrote:
ProsSnae wrote:keh nom knea jey yooo ey team keh??? jey yooooo team khmer!!! hHAHAHA TEAM KHMER GONA TAKE IT!!
@~*Dane*~@ wrote:
yes taing tae pourk kei kor leng la'or dae
taing jam merl baring neng HOLLAND tngeiy sok na janh chneas :D
taing douch bong niyeay prab Heroine onjerng pourk baring oy tae leng neng pourk ksoy kir vea ksoy tam kei vea ot rort ott ei tei leng tup tup kir douch kal Word Cup 2006 kir leng douch knea onjerng kbal domboung .taing wrote:knhom tha baraing chhnam nis kmean chhlorng phut group C teh, leng ornn nos ornn
@~*Dane*~@ wrote:
yes taing tae pourk kei kor leng la'or dae
taing jam merl baring neng HOLLAND tngeiy sok na janh chneas :D
@~*Dane*~@ wrote:
taing douch bong niyeay prab Heroine onjerng pourk baring oy tae leng neng pourk ksoy kir vea ksoy tam kei vea ot rort ott ei tei leng tup tup kir douch kal Word Cup 2006 kir leng douch knea onjerng kbal domboung .
na mouy kal leng tngeiy mon neng pourk keylakor baring 2 neak klaing klaing ott ban leng teat prous kei chhir jeung , but tngeiy sok niss kei ban leng vinh ,
taing wrote:ie yas dirng jeung teat... tae knhom nov ta tha ba'raing chhlorng ortt ruoch pi poul C nirng te
@~*Dane*~@ wrote:
taing douch bong niyeay prab Heroine onjerng pourk baring oy tae leng neng pourk ksoy kir vea ksoy tam kei vea ot rort ott ei tei leng tup tup kir douch kal Word Cup 2006 kir leng douch knea onjerng kbal domboung .
na mouy kal leng tngeiy mon neng pourk keylakor baring 2 neak klaing klaing ott ban leng teat prous kei chhir jeung , but tngeiy sok niss kei ban leng vinh ,
Heroine wrote:
Tha min trov te Taing, Italy kom sman tae ach si Romania 4-0 nus , baeb pibak tich heuy, Romania ksaer kar pear keh min on teh, Italy trov si keh aoy ban leus pi 3 ach tov rouch. Romania kor trov kar chhneas vea min ach aoy Italy si ngeay teh.
France vinh ei lov nis smer madong reung ei min phey trov khom breng , ber sen smer madong teat nus trov vai york ngorb ros with Italy, eilov nis neak phey jeang keh kue Italy teh...
Honestly, I hate France .... bon aoy tae France and Italy tov pteas vinh teh
taing wrote:ve'pheak barn kbors kbaiy maen. France karl leng 1 Romania... ngob hey ornn nas. knhom tha Holland & Italy jear team dael arch tuv muk teat barn...
Monalysa wrote: hate france tae lov czech jit harl arv tov ptaes houy deng hahaha,,,
Lol koim tror Cambodia trov jut tirk phnaek joak jeng morng ot dael chhneas keh sos !!!Monalysa wrote: lolz,,, kyom smarn tae Len koim tro Cambodia hahaha,,, jk
taing wrote:ie yas dirng jeung teat... tae knhom nov ta tha ba'raing chhlorng ortt ruoch pi poul C nirng te
@~*Dane*~@ wrote:
France tov dol Finale Heroine hahahahaaHeroine wrote:taing wrote:ie yas dirng jeung teat... tae knhom nov ta tha ba'raing chhlorng ortt ruoch pi poul C nirng te
@~*Dane*~@ wrote:
Tha min trov te Taing, Italy kom sman tae ach si Romania 4-0 nus , baeb pibak tich heuy, Romania ksaer kar pear keh min on teh, Italy trov si keh aoy ban leus pi 3 ach tov rouch. Romania kor trov kar chhneas vea min ach aoy Italy si ngeay teh.
France vinh ei lov nis smer madong reung ei min phey trov khom breng , ber sen smer madong teat nus trov vai york ngorb ros with Italy, eilov nis neak phey jeang keh kue Italy teh...
Heroine wrote:
Last edited by @~*Dane*~@ on 12th June 2008, 11:50 am; edited 1 time in total
Go to page : 1, 2, 3, 4
Similar topics