jam merl bogn serb tha ter keh nov tomnei ott ber keh tomnai ban brap keh . prous klach tech trov brap keh heuy keh brap bong mok vinh tha keh mean mjass heuy noss bogn trov tae slap padoy
Join the forum, it's quick and easy
Dane wrote:mjass na keh KAP ?KAP ANG wrote:kom-nab ning doje jear tirng oy mjass nis dol heuy..... :D
Dane wrote:jam merl bogn serb tha ter keh nov tomnei ott ber keh tomnai ban brap keh . prous klach tech trov brap keh heuy keh brap bong mok vinh tha keh mean mjass heuy noss bogn trov tae slap padoy
Dane wrote:mjass na keh KAP ?
oy dane ning na....
yes bong derng heuy , bogn kor tlorb tae tok you tov jang baek besdoung .LostEverything wrote:
hmmmmm kom slab ey........min dol tnak nerng te derng?........brab ke pro-ser jearng tok knong jet.......pi-bak nas derng nov?......kjom tluab heuy....
Dane wrote:yes bong derng heuy , bogn kor tlorb tae tok you tov jang baek besdoung .LostEverything wrote:
hmmmmm kom slab ey........min dol tnak nerng te derng?........brab ke pro-ser jearng tok knong jet.......pi-bak nas derng nov?......kjom tluab heuy....
Dane wrote:Sousdey bong paoun taing oss knea !
tngaiy mon kyom ban tov leng site khmer mouy heuy ban chol tov ann komnap robos keh , kyom ban keunh komnap mouy niss mean ney la'or jeang keh kyom kor yok mok chaek neak taing oss knea ann komsan , neak nipon mnak niss pit jea mean snadaiy la'or men , kyom some sroser
LostEverything wrote:
men nerng.......jerng ban this time kjom brab ke trong trong mong.......ot mean keep it in secred teat te.....
Tesan wrote:
:non: houy tov bong DANE srolanh ssrrey khmer ey ning ke deal yab mean bong DANE srey doch kna sos ning na jess tver enjeng tov kert, kyom ea nes te deal trov niyeay peak mouy mat nik na bong DANE min mean bong DANE te deal niyeay nos
Dane wrote:Tesan wrote:
:non: houy tov bong DANE srolanh ssrrey khmer ey ning ke deal yab mean bong DANE srey doch kna sos ning na jess tver enjeng tov kert, kyom ea nes te deal trov niyeay peak mouy mat nik na bong DANE min mean bong DANE te deal niyeay nos
srey rir pross bogn srolanh taing oss neng mean eiy tov khoss ?
bogn srolanh srey kir min men knong ney snaeha aena yisssssssssssssssssssssssssssss
Dane wrote:tous srolanh knong neam eiy pseng kor kmena avey arkrok dae , eiylov monus srolanh phet douch knea rch reab ka neng knea ban teat phorng
Dane wrote:jah neng heuy tech teat bogn tov ka srey mouy dol sa'art mok nov jea mouy bong na tesan
Dane wrote:LostEverything wrote:
men nerng.......jerng ban this time kjom brab ke trong trong mong.......ot mean keep it in secred teat te.....
tae pel klass vea nov tae klach neng na lost , dol pel brap tov keh tgha ott srolanh kir kmass keh ngerb mok min rouch
Tesan wrote:Dane wrote:jah neng heuy tech teat bogn tov ka srey mouy dol sa'art mok nov jea mouy bong na tesan
hahahahahahaha bong DANE ka pel na cham hov kyom tov pong na kyom chong tov merl tha ke ka robeab mech ber srey ning srey hahahahahaaaa
KAP ANG wrote:kyom som tov mel di....jong keng doll heuy...ta tir saat ning saat yang mej del...:DTesan wrote:Dane wrote:jah neng heuy tech teat bogn tov ka srey mouy dol sa'art mok nov jea mouy bong na tesan
hahahahahahaha bong DANE ka pel na cham hov kyom tov pong na kyom chong tov merl tha ke ka robeab mech ber srey ning srey hahahahahaaaa
KAP ANG wrote:ning heuy..jeng kor ban di....yerng tov teng oss knear...tov joy jorng dai kurt....
hmmmmmmm......kit ban sey jorng dai te nis..... :D
KAP ANG wrote:joss kro doje ti knear tir.....bir tinh roboss pit ott ban..lost ang tinh a-nov kong box oy tov ban heuy......
KAP ANG wrote:oyyyyyyyy....bir kro pek jeng..tinh lali-pop oy moy tov...oss ti $0.25 te.
kyom deng ta kurt jole jet ju-jurk skor krurb nass... :lol: :lol: :lol:
KAP ANG wrote:kyom tlurb lurng kurt...nov pel na kurt ngure mdong mdong..kyom oy ti skor-krub moy tov but mong...... :D :D
Go to page : 1, 2
Similar topics