Som Kseb Mouy . - Page 2 44939

Join the forum, it's quick and easy

Som Kseb Mouy . - Page 2 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Som Kseb Mouy .

+6
KAP ANG
KhmerUS
sweet_lovely
MjasSnaehSomnop
MCSE
Vechra
10 posters

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

31Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 12:24 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

@~*Dane*~@ wrote:Oh jang tver jromos tei
mmmmmm somab bong ah reung tver mon tver mort ei neng bong ott yol srorb tam tei .
prous pel tver joun kal arch norm oy mean krous tnak ber sen pass soy .
vea min del jromos thom tok luy min sol tei bong keunh neak klas jromos thom mean serng ei hehehehehe.

bong tha york la'or kom tver ei paoun srey kmean avey la'or jeang naturel tei , yeung kert mork minh tok vea tam neng tov , tours bey tver heuy sa'art tae vea min men jea robos paoun pit kir jea robors klaeng klay .

niss krorn jea yobol bong tei , tae ber sen paoun jang tver men trov kit oy ban dit dol prous ta tver rouch heuy kir tver heuy ,kom oy mean ka ei sday krory
Jah jam poun kitt mouy royak teart sin, ber puon tver tot ruob mork ouy bong merl pleam. hehehe orkun Bong Srey!

32Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 1:33 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

ok paoun srey
orkun , ber paoun tver men soum oy ban somrach jork jey tver heuy ban jromos sa'art douch jet

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

33Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 1:38 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

Vechra euy beu tarm knhom kit tha york la'or kom tov tveu ie... beu knhom mean pror'pun kor min maen tov sror'lanh ie nirng chror'mos nos teh. hey meul tov roub Vechra kor kngorng nas dae, tuos kun la'morm la'morm som kmas. fleure

Vechra wrote:jromoss vechra thorm peak tuk min deil soi angjung heuy ban kitt tver . tver dem bi kluon arng min mean tver dem bi songsa ey nuss teh. Very Happy

34Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 1:43 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

hahahahaaha taing bong som seuch mouy hahaahahaha
taing wrote:Vechra euy beu tarm knhom kit tha york la'or kom tov tveu ie... beu knhom mean pror'pun kor min maen tov sror'lanh ie nirng chror'mos nos teh. hey meul tov roub Vechra kor kngorng nas dae, tuos kun la'morm la'morm som kmas. fleure

Vechra wrote:jromoss vechra thorm peak tuk min deil soi angjung heuy ban kitt tver . tver dem bi kluon arng min mean tver dem bi songsa ey nuss teh. Very Happy

35Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 1:45 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

borng Dane sorch trorng na tov nis? Wink

@~*Dane*~@ wrote:hahahahaaha taing bong som seuch mouy hahaahahaha
taing wrote:Vechra euy beu tarm knhom kit tha york la'or kom tov tveu ie... beu knhom mean pror'pun kor min maen tov sror'lanh ie nirng chror'mos nos teh. hey meul tov roub Vechra kor kngorng nas dae, tuos kun la'morm la'morm som kmas. fleure

36Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 1:47 am

MjasSnaehSomnop

Webmaster
Webmaster

bong seuch trorng "beu knhom mean pror'pun kor min maen tov sror'lanh ie nirng chror'mos nos teh. "

taing wrote:borng Dane sorch trorng na tov nis? Wink

37Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 20th March 2008, 1:52 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

maen ta borng, tov sro'lanh ie chror'mos nos. hey pros dor'tey teat kor jirng dae, min dael tov kheunh theub chror'mos neary teh, keh theub tae thporl nirng kiss . hey knhom kor sror'lanh thporl nirng dae kiss . hehehe....

@~*Dane*~@ wrote:bong seuch trorng "beu knhom mean pror'pun kor min maen tov sror'lanh ie nirng chror'mos nos teh. "

taing wrote:borng Dane sorch trorng na tov nis? Wink

38Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 21st March 2008, 3:10 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Taing you funny mless. hehehehe

39Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 21st March 2008, 3:18 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

funny ie tov, knhom niyeay tarm meul kheunh ta min maen bit pnaek hey tha teh. :lol:

Vechra wrote:

Taing you funny mless. hehehehe

40Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 21st March 2008, 7:44 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

sou bong srey vichra,
bong chong tvea chro mos rur?
when i went to Thailand I want to do that also.
butter kyom lir ke niyeay tha mon dombong sa art nas huy kor min aei del. te bong trov projat pipros kyom thlab kuy ke tvea chromos ban prohel chear 2 weeks , mnak neang mean ka prohass nas ban roael kloun dol pas jom chro mos kor tvea ouy chro mos kirt veach tov mouykang. kirt tov pet ouy ke tvea mouy dong teart te ott lor doch pi moun te. kir ott sa art teart te.
mjang teart kyom lir ke tha thaei krouy arch mean problem douch chear keart jomkeu moharik teart pong.
nis kron te chear a vicy del kyom ban kuy neang lir te bonnos.
kyom ott deang te nis chear versna neang chear future ott mean nak na meal kuy te. te kyom som btam bong modong teart pel bong tvea huy trov chass projat projang pong kom ouy dol rur pass.

41Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 22nd March 2008, 4:53 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

good La'or nas Ravy nirng Vechra mean yobol la'or la'or oiy knear tov vinh tov mork. knhom ortt idea teh roeung nis, tuk oiy neary neary pipheaksa knear chors.

prettyravy wrote:sou bong srey vichra,
bong chong tvea chro mos rur?
when i went to Thailand I want to do that also.
butter kyom lir ke niyeay tha mon dombong sa art nas huy kor min aei del. te bong trov projat pipros kyom thlab kuy ke tvea chromos ban prohel chear 2 weeks , mnak neang mean ka prohass nas ban roael kloun dol pas jom chro mos kor tvea ouy chro mos kirt veach tov mouykang. kirt tov pet ouy ke tvea mouy dong teart te ott lor doch pi moun te. kir ott sa art teart te.
mjang teart kyom lir ke tha thaei krouy arch mean problem douch chear keart jomkeu moharik teart pong.
nis kron te chear a vicy del kyom ban kuy neang lir te bonnos.
kyom ott deang te nis chear versna neang chear future ott mean nak na meal kuy te. te kyom som btam bong modong teart pel bong tvea huy trov chass projat projang pong kom ouy dol rur pass.

42Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 23rd March 2008, 2:22 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing ott idear aei kyom kuy taing ban bajaj idear klass klass tur.
nis chear aviey del kyom kuy neang lir te bonnos.
krov pi nis tok ouy bong vichra kat sa kdaei douy kloun aeng yoss.

43Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 23rd March 2008, 10:29 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

idea knhom min sov jear la'or pruos ortt mean jeak sdaeng douch Ravy niyeay na. hehe... Ravy barn mean idea la'or nirng mean jeak sdaeng mork borng'harnh teat. cheers

prettyravy wrote:taing ott idear aei kyom kuy taing ban bajaj idear klass klass tur.

44Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 23rd March 2008, 8:07 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:idea knhom min sov jear la'or pruos ortt mean jeak sdaeng douch Ravy niyeay na. hehe... Ravy barn mean idea la'or nirng mean jeak sdaeng mork borng'harnh teat. cheers

prettyravy wrote:taing ott idear aei kyom kuy taing ban bajaj idear klass klass tur.

somrab ke kyom mean idear but klon aeng ott mean idear soss.

45Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 25th March 2008, 6:03 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator

JOM....5 pages but.....latpaul yang na yang ney klass heuy ning???

https://www.dailymotion.com/7wonder

46Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 25th March 2008, 6:43 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

nis hey keh jear pror'yorch ie kar pdorl yo'borl oiy knear. utearhor tha, Ravy mean loy $10 hey knhom mean $10 dae, dorl yeung exchange tov... Ravy nov tae barn $10 hey knhom nov tae barn $10 ar dael. tae beu Ravy mean yobol 1 hey knhom mean yobol 1, dorl yeung change knear tov tov jear barn komnit 2 knong 1 neak.

pom mean pi na dirng roeung krorb sorb teh... soub3 prime mister kor trov kar consultant dae.

prettyravy wrote:
taing wrote:idea knhom min sov jear la'or pruos ortt mean jeak sdaeng douch Ravy niyeay na. hehe... Ravy barn mean idea la'or nirng mean jeak sdaeng mork borng'harnh teat. cheers

47Som Kseb Mouy . - Page 2 Empty Re: Som Kseb Mouy . 25th March 2008, 7:07 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:nis hey keh jear pror'yorch ie kar pdorl yo'borl oiy knear. utearhor tha, Ravy mean loy $10 hey knhom mean $10 dae, dorl yeung exchange tov... Ravy nov tae barn $10 hey knhom nov tae barn $10 ar dael. tae beu Ravy mean yobol 1 hey knhom mean yobol 1, dorl yeung change knear tov tov jear barn komnit 2 knong 1 neak.

pom mean pi na dirng roeung krorb sorb teh... soub3 prime mister kor trov kar consultant dae.

prettyravy wrote:

:lol:

Sponsored content

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2