ravy need help 44939


Join the forum, it's quick and easy

ravy need help 44939
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

ravy need help

+6
MCSE
Vechra
MjasSnaehSomnop
snae_bong
taing
Ravy Patrick
10 posters

Go to page : 1, 2, 3  Next

Go down  Message [Page 1 of 3]

1ravy need help Empty ravy need help 20th March 2008, 6:33 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

sou nak tang oss knear,
kyom chong ouy nak tang oss knear youy bok sray pi problem robos kyom pong.
kyom chear monos del chab cry nas. keang (angry) kor cry, pibak chit kor cry, kit chrean kor cry.
ott deang tvea chang mich te deum 3 ouy kyom reang ping neang ke tov?
chear pisass pel kyom angry kyom jab bteam cry pleam.
soum youy kyom bong.
orkun chear moun orkun
ravy need help 0002015B



Last edited by prettyravy on 21st March 2008, 2:44 am; edited 2 times in total

2ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 6:38 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

ravy need help 00020150 look while i'm look like this , i will cry again.
peal kyom thit nov knong pel douch pc neang kyom neang cry huy.
ravy need help 0002006A ravy need help 0002006A

3ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 6:45 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.

tae beu tarm chit sas vinh, kir Ravy mean ar'rorm rorm jeub rorm juol chreun, ar'karak nis tak torng nirng besdoung. pom mean vithy dor la'or na dors sraiy barn nos teh kir ar'sraiy tov leu Ravy kluon aeng ptorl, kir min trov banh'choul ar'rorm chreun pek teh. hmmm... vaeng nas Taing som mean yoborl pun'nirng teh. beu mean chorm'ngorl ie teat, jam prabb tor teat.



prettyravy wrote:sou nak tang oss knear,
kyom chong ouy nak tang oss knear youy bok sray pi problem robos kyom pong.
kyom chear monos del chab cry nas. keang (angry) kor cry, pibak chit kor cry, kit chrean kor cry.
ott deang tvea chang mich te deum 3 ouy kyom reang ping neang ke tov?
chear pisass pel kyom angry kyom jab bteam cry pleam.
soum youy kyom bong.
orkun chear moun orkun
:2: :2: :2: :2:

4ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 6:53 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.

tae beu tarm chit sas vinh, kir Ravy mean ar'rorm rorm jeub rorm juol chreun, ar'karak nis tak torng nirng besdoung. pom mean vithy dor la'or na dors sraiy barn nos teh kir ar'sraiy tov leu Ravy kluon aeng ptorl, kir min trov banh'choul ar'rorm chreun pek teh. hmmm... vaeng nas Taing som mean yoborl pun'nirng teh. beu mean chorm'ngorl ie teat, jam prabb tor teat.



prettyravy wrote:sou nak tang oss knear,
kyom chong ouy nak tang oss knear youy bok sray pi problem robos kyom pong.
kyom chear monos del chab cry nas. keang (angry) kor cry, pibak chit kor cry, kit chrean kor cry.
ott deang tvea chang mich te deum 3 ouy kyom reang ping neang ke tov?
chear pisass pel kyom angry kyom jab bteam cry pleam.
soum youy kyom bong.
orkun chear moun orkun
:2: :2: :2: :2:


kyom kor yol srob tam taing klass del pipross kyom yol tha kyom chear monos bajjol no monosajchatana klang rur kor arom klang pak.
kyom try to stop it but i can't. So that is why i wrote it down in lk need help.
mean jobol aei teart brab mok taing jam kyom try.
orkun nas na. niyeay chom chomnoch man. som sosser na !

5ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 7:30 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

knhom nov tae niyeay dor dael nirng, kir thit nov lir Ravy phtorl na kir rirng pirng barn pun na. kar dael arch juoy Ravy barn kir arch breu vithy sas "borng'vae darn".

Utearhor tha Ravy kompung meul TV chorm konlaeng komsott, pleat nos Ravy kuor tae kom nov meul tor tov teat doiy deu jenh tov ti na pseng rir kor tov nham tirk 1 keo tirk. Pel barn 1 sror'bork cham mork meul tor teat.

1 teat, utearhor tha mean monos 1 neak kompong tae tveu oiy Ravy angry, pel nirng Ravy kuor tae kom nov sdab keh rir kor arch tveu jear dir jenh tov rork ie born'tich tov. Myang teat pel chhorb roeung nirng heuy, kom york tov dir rir dek kit teat, york pel velear tov kit ie pseng tov.

Nov mean vithysas chreun teat, tae knhom jamm sdam yoborl borng paoun pross srey dor tey teat.


prettyravy wrote:
kyom kor yol srob tam taing klass del pipross kyom yol tha kyom chear monos bajjol no monosajchatana klang rur kor arom klang pak.
kyom try to stop it but i can't. So that is why i wrote it down in lk need help.
mean jobol aei teart brab mok taing jam kyom try.
orkun nas na. niyeay chom chomnoch man. som sosser na !

6ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 7:32 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing niyeay archeang kyom nirk kuy kal pi 2 months mon nos , kyom meal rung thai nov home te mnak aeng te huy rung nos kosot nass tvea ouy kyom cry chear chrean lurk.
te kyom nov te meal rohot dol chob. kyom cry chear chrean lurk chrean sa nas. ott deang thai te krun te jol tha rung vear komsot pak. noss kyom min tha aei te pi pross kyom cry nov home ott mean nak na deang te rur kuy kyom te.
te avicy del kyom kom pong te kit nos kir pel nov krov home.
pel kyom angry with someone kyom min arch walk out immeterly ban te. min man kompong te angry walk out viang.
douch chear tvear ott keat soss.
taing yol chang mich del rung niss ? mean viti aei teart ott?
ravy need help 0002015B ravy need help 0002015B ravy need help 0002015B

7ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 8:25 pm

snae_bong

snae_bong
New Active
New Active

kyom kor jea mnoss jing del Ravy err...ouy tae mean roung iy bun tich ning ah tork pneak ning vea jea tae ho...prous yerng ning vea mean monosanhjettana klang pek, kirt jrern pek, tae min arch kea ban te. Trov tae rok neak po kea loung doch Taing ke tha man ning houy lolz...anyways, try to make urself happy, find something to do when u are free or alone. Don't think too much!!! (I think a lot too heheh)

8ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 10:25 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

seuch seuch seuch seuch seuch seuch taing kom prab tha york arv tov jout oy paoun ravy na hahahaa seuch seuch seuch seuch
taing wrote:hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

9ravy need help Empty Re: ravy need help 20th March 2008, 10:32 pm

MjasSnaehSomnop

avatar
Webmaster
Webmaster

Sousdey paoun srey
hehehehe min men tae paoun mnak aeng tei , bong kor douch knea dae paoun srey heuy bong ban koun pros bong mouy kat mork bong oy tae sa'ei tech kir tirk pnek heuy .
kmean avey arch tver oy bat ban tei paoun pros pros niss kir jea tomada jeat robos yeung ,
kir mean jet tone tae ka dael yom neng kir min akrork tei paoun srey prous pel na yeung pibak knong jet reung avey mouy heuy pel ban yom jenh mork kir tver oy yeung mean arorm thou knong jet .

http://www.lovekhmer.com/h32-pheaksdeysnaeh

10ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 1:49 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

beu Ravy min arch walk out immediately teh, Ravy nov chhor sdabb teat tov, tae kom tov sdabb peak keh niyeay doiy krorn tae chhor nov sngeat ruoch kit pi roeng ie pseng vinh, thaem tang nhor nhirm oiy barn srors pahorng Very Happy (woman's smile is a sharp tool to stop anger, sadness...).

nov home kor doiy kor Ravy kuor tae rean tveu chit oiy rirng pirng na... kom arng tae nov home meul roeung komsott heuy cry yor cry yor nos yom . tang ors nis hey dael tveu oiy Ravy kann tae tun jreay tov nos. muoy vinh teat trov jam tok tha " your tear is really worth to you, never let another person seeing your tear. "

More help?


prettyravy wrote:taing niyeay archeang kyom nirk kuy kal pi 2 months mon nos , kyom meal rung thai nov home te mnak aeng te huy rung nos kosot nass tvea ouy kyom cry chear chrean lurk.
te kyom nov te meal rohot dol chob. kyom cry chear chrean lurk chrean sa nas. ott deang thai te krun te jol tha rung vear komsot pak. noss kyom min tha aei te pi pross kyom cry nov home ott mean nak na deang te rur kuy kyom te.
te avicy del kyom kom pong te kit nos kir pel nov krov home.
pel kyom angry with someone kyom min arch walk out immeterly ban te. min man kompong te angry walk out viang.
douch chear tvear ott keat soss.
taing yol chang mich del rung niss ? mean viti aei teart ott?
ravy need help 0002015B ravy need help 0002015B ravy need help 0002015B

11ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 2:25 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

snae_bong wrote:kyom kor jea mnoss jing del Ravy err...ouy tae mean roung iy bun tich ning ah tork pneak ning vea jea tae ho...prous yerng ning vea mean monosanhjettana klang pek, kirt jrern pek, tae min arch kea ban te. Trov tae rok neak po kea loung doch Taing ke tha man ning houy lolz...anyways, try to make urself happy, find something to do when u are free or alone. Don't think too much!!! (I think a lot too heheh)


archeang ott mean aei ker bat noss te meal tov?
kyom chong tvea chit ouy reang peaung dum3 prochom mok neang ke min man jok tirk pnank mok dak mok nos te. pel klass kyom plich kloun min arch tvea ouy kloun aeng sabaj ban, kir min arch tob arom kloun aeng ban.
orunkun na snae bong del ban btol chear jobal lar lar dol kyom. :lol: :lol:

12ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 2:35 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:Sousdey paoun srey
hehehehe min men tae paoun mnak aeng tei , bong kor douch knea dae paoun srey heuy bong ban koun pros bong mouy kat mork bong oy tae sa'ei tech kir tirk pnek heuy .
kmean avey arch tver oy bat ban tei paoun pros pros niss kir jea tomada jeat robos yeung ,
kir mean jet tone tae ka dael yom neng kir min akrork tei paoun srey prous pel na yeung pibak knong jet reung avey mouy heuy pel ban yom jenh mork kir tver oy yeung mean arorm thou knong jet .


hay archeang bong dane jab cry deal neang hah !
bong tha yom min akrok te, buntter kyom mean arom tha kmass earn pel kyom yom nov mok ke.
kyom brab bong tov choss doch chear thaei mouy nov konlang kyom tvea ka, kyom tvea ka nov fast food( burker) huy kyom chear nak tvea mahob , mean thaei mouy kyom ban tvea ouy hot bean kro pob ler daei kyom.
vear pit chear ktov nas, daei robos kyom lerung krohom.
pel del kyom kuy archeang pleum kyom kor yom pleum.
everybody look at me.
kyom mean arom kmass nas bong.
tam pit pel del kyom yom kir mok pi kyom mean arom tha kyom ott del tvea ka lombak archeang te, turb nov theai nis tvea ouy kyom deang tha chivit kir archeang.
nis chear hat pal del tvea ouy kyom yom.
kyom tha taing niyeay trov nas. pipross kyom chear monos deal banjol nov monosajatana klang pak.
douch pel del kyom arn nov text robos bong nos, nov thaei birthday bong nos , tvea ouy kyom ropum klang nas.
taing tha ouy kyom tha, monos srey chab bajol monosajata nas.
taing niyeay trov nas kyom som soseur.
orkun bong srey somrab idear !
yes

13ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 2:41 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:beu Ravy min arch walk out immediately teh, Ravy nov chhor sdabb teat tov, tae kom tov sdabb peak keh niyeay doiy krorn tae chhor nov sngeat ruoch kit pi roeng ie pseng vinh, thaem tang nhor nhirm oiy barn srors pahorng Very Happy (woman's smile is a sharp tool to stop anger, sadness...).

nov home kor doiy kor Ravy kuor tae rean tveu chit oiy rirng pirng na... kom arng tae nov home meul roeung komsott heuy cry yor cry yor nos yom . tang ors nis hey dael tveu oiy Ravy kann tae tun jreay tov nos. muoy vinh teat trov jam tok tha " your tear is really worth to you, never let another person seeing your tear. "

More help?


prettyravy wrote:taing niyeay archeang kyom nirk kuy kal pi 2 months mon nos , kyom meal rung thai nov home te mnak aeng te huy rung nos kosot nass tvea ouy kyom cry chear chrean lurk.
te kyom nov te meal rohot dol chob. kyom cry chear chrean lurk chrean sa nas. ott deang thai te krun te jol tha rung vear komsot pak. noss kyom min tha aei te pi pross kyom cry nov home ott mean nak na deang te rur kuy kyom te.
te avicy del kyom kom pong te kit nos kir pel nov krov home.
pel kyom angry with someone kyom min arch walk out immeterly ban te. min man kompong te angry walk out viang.
douch chear tvear ott keat soss.
taing yol chang mich del rung niss ? mean viti aei teart ott?
ravy need help 0002015B ravy need help 0002015B ravy need help 0002015B


taing pit chear oss cha man. youy kyom doss sray pi problems louy man ten.
kyom deang tha kyom pit chear min chong ouy tirk pnak kyom srok nov chom pos mok ke te. kyom mean ka kmass nas. dochass huy turb kyom chong rok piti ke pre kloun aeng ouy tov chear monos del reang peang lunk vich.
taing arn tov lur page del kyom post reply tov bong dane tov neagn deang huy, ok?
orkun na taing !
cool

14ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 2:47 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

@~*Dane*~@ wrote:seuch seuch seuch seuch seuch seuch taing kom prab tha york arv tov jout oy paoun ravy na hahahaa seuch seuch seuch seuch
taing wrote:hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.



hay hay hay bong srey !!!!!!!
taing ott mean kosang daei tub jok arv mok jot ouy kyom. som sour mouy taing arv mean bok ott?
ott bok ott ouy jot te na ! non

15ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 2:53 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Soursdey Puon Srey!

Bong pi min kor angjung der nah mean ruong ey bontich kur srok tirk pneak.
.....Tea evlouy ors heuy , Puon durng heart aveay ban yorm sruoil teh ? mork pi puon kirt

veng jngay peak myang teart jet puon min rirng . Puon durng teh? mnus sruoil yom peak jreun jea mnus joil jet ouy keh yok jet tork dark mork ler yang.

Ber mean naek luon puon yom tor tuv teart tou kmean aveay min la"or nuss teh. Ber kmean neak luon kom yorm ey nah trov tver jet ouy rirng , trov kitt tha jivit yang mean

dorm lai nass yang min arch durng tngai sa"erk min ruong aveay klass leuy ,angjung heuy peil yang nuv seuch ban yang khom nhor nhirm derm bi kluon yang ptoil.

peil yang seuch nhor nhim ban jreun somross yang kantea sross komlang yang rirch tea puker yang jong tver aveay kor jnass der......Bong niyeay min jung min durng trov jet

puon ort phong ber bong niyeay trov tver tarm joss ber khoss dark mouy kang tou....Somnang la"or nah puon srey tarm merl murk sross nass ter min kua sruoil yom teh. hehehe

16ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 2:57 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

min jear ie thom dom teh Ravy. sark vithisas knhom meul tov tae trov preu pel yoo tich hey (step by step) pruos tak torng nirng kar tang chit tang ar'rorm.

Remeber again, your tear is really worth to you, never let other people seeing your tear even a drop of it.


prettyravy wrote:

taing pit chear oss cha man. youy kyom doss sray pi problems louy man ten.
kyom deang tha kyom pit chear min chong ouy tirk pnak kyom srok nov chom pos mok ke te. kyom mean ka kmass nas. dochass huy turb kyom chong rok piti ke pre kloun aeng ouy tov chear monos del reang peang lunk vich.
taing arn tov lur page del kyom post reply tov bong dane tov neagn deang huy, ok?
orkun na taing !
cool

17ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 3:05 am

Vechra

Vechra
LK Member
LK Member

Puon arng niyeay tha puon yom nuv kanlang tver kar....Bong tlab khernh keh yom dea....Eah bong ving min deil yom nuv kanleng tver kar te tors Boss tha ouy rir pnheur tha kor doil Bong ort yom teh ber yom sdai tirk pneak .

18ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 3:06 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Vechra wrote:Soursdey Puon Srey!

Bong pi min kor angjung der nah mean ruong ey bontich kur srok tirk pneak.
.....Tea evlouy ors heuy , Puon durng heart aveay ban yorm sruoil teh ? mork pi puon kirt

veng jngay peak myang teart jet puon min rirng . Puon durng teh? mnus sruoil yom peak jreun jea mnus joil jet ouy keh yok jet tork dark mork ler yang.

Ber mean naek luon puon yom tor tuv teart tou kmean aveay min la"or nuss teh. Ber kmean neak luon kom yorm ey nah trov tver jet ouy rirng , trov kitt tha jivit yang mean

dorm lai nass yang min arch durng tngai sa"erk min ruong aveay klass leuy ,angjung heuy peil yang nuv seuch ban yang khom nhor nhirm derm bi kluon yang ptoil.

peil yang seuch nhor nhim ban jreun somross yang kantea sross komlang yang rirch tea puker yang jong tver aveay kor jnass der......Bong niyeay min jung min durng trov jet

puon ort phong ber bong niyeay trov tver tarm joss ber khoss dark mouy kang tou....Somnang la"or nah puon srey tarm merl murk sross nass ter min kua sruoil yom teh. hehehe

arkun bong vichra del ban btol komnit dol kyom.
trov huy chivit pit chear mean domlaei nas bur cheang ton jreay ke neang songkot cheung lang cherng nis tov tert.
trov kyom trov te tve arom neang chit ouy rung peang.
laugh is the number to help me.
thank na bong vichra.
orkun

19ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 3:09 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

Vechra wrote:Puon arng niyeay tha puon yom nuv kanlang tver kar....Bong tlab khernh keh yom dea....Eah bong ving min deil yom nuv kanleng tver kar te tors Boss tha ouy rir pnheur tha kor doil Bong ort yom teh ber yom sdai tirk pneak .

kyom chol chit peak bong tha yom tov sadach tirk pnak.
you kor kit archeang del. loar man tan komnit nak taong oss knear.
kyom mean arom better huy.
orkun mouydong teart na.

20ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 3:11 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:min jear ie thom dom teh Ravy. sark vithisas knhom meul tov tae trov preu pel yoo tich hey (step by step) pruos tak torng nirng kar tang chit tang ar'rorm.

Remeber again, your tear is really worth to you, never let other people seeing your tear even a drop of it.


prettyravy wrote:

taing pit chear oss cha man. youy kyom doss sray pi problems louy man ten.
kyom deang tha kyom pit chear min chong ouy tirk pnak kyom srok nov chom pos mok ke te. kyom mean ka kmass nas. dochass huy turb kyom chong rok piti ke pre kloun aeng ouy tov chear monos del reang peang lunk vich.
taing arn tov lur page del kyom post reply tov bong dane tov neagn deang huy, ok?
orkun na taing !
cool


taing niyeay trov kyom neang kit tha tirk pnak robos kyom mean domleai nas min man sorab yom ouy ke meal te.
ok, thank you so much for give me some idear.
now, my feeling is better and clear.
hello hello hello
fleure fleure fleure fleure
dane2 dane2 dane2 dane2
taing nis pokerl man tan. kyom som soseur na.

21ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 3:27 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

hahaha... meul borng Dane :scratch: , knhom min ortt dorl tnak york arv tov joot tirk pnaek oiy Ravy teh, knhom mean koun korn'saeng ta. tae york koun korn'saeng tov jout tirk pnaek douch ortt romantic teh, torl tae york bor'bou mort tov pdit barn romantic Wink .

prettyravy wrote:
@~*Dane*~@ wrote:seuch seuch seuch seuch seuch seuch taing kom prab tha york arv tov jout oy paoun ravy na hahahaa seuch seuch seuch seuch
taing wrote:hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.



hay hay hay bong srey !!!!!!!
taing ott mean kosang daei tub jok arv mok jot ouy kyom. som sour mouy taing arv mean bok ott?
ott bok ott ouy jot te na ! non

22ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 3:33 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote:hahaha... meul borng Dane :scratch: , knhom min ortt dorl tnak york arv tov joot tirk pnaek oiy Ravy teh, knhom mean koun korn'saeng ta. tae york koun korn'saeng tov jout tirk pnaek douch ortt romantic teh, torl tae york bor'bou mort tov pdit barn romantic Wink .

prettyravy wrote:
@~*Dane*~@ wrote:seuch seuch seuch seuch seuch seuch taing kom prab tha york arv tov jout oy paoun ravy na hahahaa seuch seuch seuch seuch
taing wrote:hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.



hay hay hay bong srey !!!!!!!
taing ott mean kosang daei tub jok arv mok jot ouy kyom. som sour mouy taing arv mean bok ott?
ott bok ott ouy jot te na ! non



seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch
niyeay sa aei archeang te taing.
kiss kiss kiss kiss
vai mouy sin huy kyom t

23ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 4:07 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

min ie teh Ravy, vai knhom 1,000 rir 10,000 dorng teat kor barn dae oiy tae barn pdit tirk pnaek oiy Ravy tae 1 dorng barn heuy. kit



prettyravy wrote:
taing wrote:hahaha... meul borng Dane :scratch: , knhom min ortt dorl tnak york arv tov joot tirk pnaek oiy Ravy teh, knhom mean koun korn'saeng ta. tae york koun korn'saeng tov jout tirk pnaek douch ortt romantic teh, torl tae york bor'bou mort tov pdit barn romantic Wink .

prettyravy wrote:
@~*Dane*~@ wrote:seuch seuch seuch seuch seuch seuch taing kom prab tha york arv tov jout oy paoun ravy na hahahaa seuch seuch seuch seuch
taing wrote:hehehehe... jear ka ngeay sruol nas Ravy euy. Beu Ravy poukae cry baeb nirng, dorm'nos sraiy dor la'or, kir Ravy mork nov kbae knhom pruos knhom jear neak pou kae joot tirk pnaek oiy nas :lol: . knhom niyeay jear ka pit na nis beu tarm monos sars.



hay hay hay bong srey !!!!!!!
taing ott mean kosang daei tub jok arv mok jot ouy kyom. som sour mouy taing arv mean bok ott?
ott bok ott ouy jot te na ! non



seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch
niyeay sa aei archeang te taing.
kiss kiss kiss kiss
vai mouy sin huy kyom t

24ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 4:09 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

vaiy vaiy vaiy Kom Mot seuch
youy ott ban te na lok bong, taing

25ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 4:14 am

taing

taing
LK VIP
LK VIP

:surpris: slab hey meul imoticon keh vaiy , beu baeb nis maen min bach dorl tov vai 1,000 or 10,000 teh, vaiy tae 1 dorng nirng knhom chet roiy khan pdit tirk pnaek oiy Ravy heuy.
prettyravy wrote:vaiy vaiy vaiy Kom Mot seuch
youy ott ban te na lok bong, taing

26ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 7:35 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

taing wrote::surpris: slab hey meul imoticon keh vaiy , beu baeb nis maen min bach dorl tov vai 1,000 or 10,000 teh, vaiy tae 1 dorng nirng knhom chet roiy khan pdit tirk pnaek oiy Ravy heuy.
prettyravy wrote:vaiy vaiy vaiy Kom Mot seuch
youy ott ban te na lok bong, taing



sopheab boross min trov klach te na. trov te trom ouy ke vaiy teb lor. seuch seuch seuch seuch seuch
ke tha bur srolanh propun trov te trom ouy ke vaiy neang ja. tissue tissue tissue

27ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 10:13 pm

MCSE

MCSE
Junior Member
Junior Member

prettyravy wrote:sou nak tang oss knear,
kyom chong ouy nak tang oss knear youy bok sray pi problem robos kyom pong.
kyom chear monos del chab cry nas. keang (angry) kor cry, pibak chit kor cry, kit chrean kor cry.
ott deang tvea chang mich te deum 3 ouy kyom reang ping neang ke tov?
chear pisass pel kyom angry kyom jab bteam cry pleam.
soum youy kyom bong.
orkun chear moun orkun
ravy need help 0002015B
joss peal klean bai cry te?

28ravy need help Empty Re: ravy need help 21st March 2008, 10:57 pm

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

MCSE wrote:
prettyravy wrote:sou nak tang oss knear,
kyom chong ouy nak tang oss knear youy bok sray pi problem robos kyom pong.
kyom chear monos del chab cry nas. keang (angry) kor cry, pibak chit kor cry, kit chrean kor cry.
ott deang tvea chang mich te deum 3 ouy kyom reang ping neang ke tov?
chear pisass pel kyom angry kyom jab bteam cry pleam.
soum youy kyom bong.
orkun chear moun orkun
ravy need help 0002015B
joss peal klean bai cry te?


peal klean bai cry klang chearng nis tov teart, huy jaj teart kekekekkee haaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol:
seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch

29ravy need help Empty Re: ravy need help 22nd March 2008, 12:55 am

MCSE

MCSE
Junior Member
Junior Member

prettyravy wrote:
MCSE wrote:
prettyravy wrote:sou nak tang oss knear,
kyom chong ouy nak tang oss knear youy bok sray pi problem robos kyom pong.
kyom chear monos del chab cry nas. keang (angry) kor cry, pibak chit kor cry, kit chrean kor cry.
ott deang tvea chang mich te deum 3 ouy kyom reang ping neang ke tov?
chear pisass pel kyom angry kyom jab bteam cry pleam.
soum youy kyom bong.
orkun chear moun orkun
ravy need help 0002015B
joss peal klean bai cry te?


peal klean bai cry klang chearng nis tov teart, huy jaj teart kekekekkee haaaaaaaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol:
seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch seuch
EIYA!, sa'eiy kor yum sa'eiy kor yum yang nis...

30ravy need help Empty Re: ravy need help 22nd March 2008, 1:44 am

Ravy Patrick

Ravy Patrick
LK VIP
LK VIP

jeang jang mich, hoh? MC chass long kyom ouy stop cry ott?
yom yom yom

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 3]

Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum